Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Правосъдие

Район за планиране: Всички

Описание

Националното звено ЕТИАС ще бъде ситуирано в ДМОС и ще работи в режим  24/7. За целта е необходимо извършването на преустройство и СРМ на около 500 кв.м. от съществуващите помещения, обособяването на 11 нови работни места, изграждане на нови мрежи, изграждане на двоен под и др. Предвид режима на работа се предвижда и кът за хранене и почивка и реновиране на  санитарните помещения. Предвиденото офис обзавеждане е съобразено с  натовареността на персонала. Ще бъде обособена зала за обучения / интервюта с ГТС, оборудвана със съвременни мултимедийни устройства. За поддържане на високо ниво на сътрудничество е необходимо техническото оборудване, комуникационните системи и мрежи съгласно утвърдените стандарти. За целтa се предвиждат 11 работни станции, компютърни конфигурации, сървър и други ел. устройства. Ще се разработи софтуер за адаптиране на документооборота на ДМОС с ETIAS. Ще се изгради второ трасе като резерв на съществуващата оптичната линия, Предвижда се пълно привеждане в изпълнение на стандартите за сигурност на звеното чрез контрол на достъп и видео наблюдение, резервно захранване и др. Съгласно стандартите на ЕС за информационна сигурност се предвижда работа с ново висококачествено оборудване и окабеляване, което да отговаря на необходимото ниво на защита, поставяне на сървър и изграждане на защитена връзка с Централното Звено ETIAS. Предвижда se провеждане на обучение с участието на новоназначените служители на звеното ЕТИАС за целите и дейностите на проекта. Предвиждат се провеждане на откриваща и закриваща пресконференции, предоставяне на информация в медийното пространство и отпечатване на информационни брошури и продукти на различни езици, в които ще бъде включена подробна информация относно ETIAS.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 СМР и оборудване на помещения в ДМОС, използвани от персонала, работещ с ЕТИАС: Дейността предвижда подготовка и реализиране на 3 открити процедури за проектиране, изграждане и преустройство на помещенията, в които ще бъде разположено звеното ЕТИАС и авторски надзор. Съгласно изискванията на ЗУТ ще бъде осъществен строителен надзор, който ще бъде реализиран в отделна открита процедура по ЗОП, като същия ще бъде включен и в надзора по дейност 3. В рамките на СМР се предвижда преустройство на фоайе на етаж 2 в работно помещение с приблизителни размери 5х11 метра, като се предвиждат следните СМР: изграждане на преградни стени подмяна на подова настилка на цялото фоайе и стълбище поставяне на парапет на част от стълбището изграждане на двоен под на новото работно помещение климатизация поставяне на растерен таван поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани изграждане на ел. инсталация и осветление в новоизграденото помещение смяна на 2 входни врати на фоайето и монтаж на две врати в новизграденото помещение разширяване на входната врата към помещение 201 и подмяната й с плъзгаща реновиране, укрепване, поставяне на топло, хидро и звукоизолация, полагане на подова настилка и подмяна на дограма обособяване на нов вход на терасата между поле 14 и 15, затваряне на част от терасата с дограма с висок клас на защита и изграждане на покривна конструкция изграждане на пожароизвестителна и противопожарна система на целия етаж подготовка за изграждане на система за контрол на достъпа и видеонаблюдение подготовка за поставяне, монтиране и инсталиране на резервно електрозахранване Реновиране на 7 броя помещения включващи следните СМР: Стая 201 ремонт и изграждане на облицовка на стени, подове и тавани поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани поставяне на растерен таван смяна на дограма с нова подмяна на ел. инсталация и осветление частична подмяна на отоплителната система обособяване и поставяне на нова входна врата към помещението подготовка за изграждане на система за контрол на достъпа подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника. Стая 202 обособяване на работно помещение с най-високи мерки за сигурност за защитен обмен на класифицирана информация и провеждане на защитени видео конференции с останалите национални звена ЕТИАС, както и с централното звено смяна на входна врата подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника ремонт на тоалетна и баня ремонт и изграждане на облицовка на стени, подове и тавани поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани поставяне на растерен таван смяна на дограма подмяна на ел. инсталация и осветление частична подмяна на отоплителната система обособяване и поставяне на нова входна врата към помещението подготовка за изграждане на система за контрол на достъпа подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника. преграждане на част от помещението и обособяване на помещение 202.1 обособяване на входна врата в новизграденото помещение 202.1 Зала 1 – обособяване на зала за провеждане на интервюта с ГТС, която ще бъде оборудвана с необходимите мултимедиини, интерактивни и технически устройства, за да може да бъде използвана и като зала за провеждане на обучения на служителите на ЕТИАС. Ремонт на покрива над залата. В залата, както и в стаи 203, 204, 205, 208 ще бъдат извършени: ремонт и изграждане на облицовка на стени, подове и тавани поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани поставяне на растерен таван смяна на дограма подмяна на ел. инсталация и осветление частична подмяна на отоплителната система подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника подмяна на 5 врати ремонт на тоалетни и мокро помещени За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Р. Коцев, Д.Йорданова, Д. Янев, А. Андреев, М. Милчев ,Б. Борисов,П. Василев , Я. Тодорова и Х. Цеков 1 616 745.70 36 540.00
Дейност 2 Осигуряване на техническо оборудване и софтуер за непрекъснато функциониране ЕТИАС: Дейността предвижда подготовка и реализиране на две обществени поръчки. Обществена поръчка № 1 с три обособени позиции съгласно ЗОП и Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г. на министъра на вътрешните работи, Обособена позиция 1 - „Доставка на офис обзавеждане“, предвижда доставката на 11 бр. бюра и 11 бр. ергономични столове; 11 бр. стелажи за документи; 11 бр. метални каси за съхранение на документи; 5 бр.гардероби; 5 бр. закачалки (стоящи); 3 бр. дивани (комплект от 2 бр.); 12 бр. климатична техника; 1 бр. кухненско обзавеждане (модулна кухня); 1 бр. кухненско оборудване ( 1 бр. хладилник, 1бр. микровълнова, 1 бр. фурна за вграждане, 1 бр. плот за вграждане, 1 бр. абсорбатор за вграждане, 1 бр. кана гореща вода, 1 бр. кафе машина, 3 бр. диспенсъри за вода, 7 бр. овлажнители за въздух и 1бр кухненска мивка и смесител), 1 бр. маса за хранене и 8 бр. столове за хранене, Обособена позиция 2 „Доставка на видеоконферентни системи - предвижда доставка на 1 бр. видеоконферентна система тип 1 конферентна маса с 10 бр. конферентни столове; 1 бр. видеоконферентна система тип 2 с конферентна маса и 30 бр. конферентни столове. Обособена позиция 3 „Доставка на ИТ и офис оборудване" предвижда доставка на 11 бр. компютърни конфигурации (тип "Работна станция") с по 2 монитора, Офис пакет Microsoft Office Pro и Adobe Acrobat Pro ; 4 бр. компютърни конфигурации за връзка с интернет с Офис пакет Microsoft Office Pro; 11 бр. лаптопи 13.3" и 15.6" с Офис пакет Microsoft Office Pro; 2 бр. мултифункционално устройство (цветно); 5 бр. мултифункционално устройство (черно-бяло); 1 бр. сървър с инсталиран софтуер; 15 бр.непрекъсваемо захранващо устройство (UPS) 1200 W; 5 бр. непрекъсваемо захранващо устройство (UPS) 2000 W. 2 бр. проектори;6 бр. интерактивни табла; 4 бр. шредери с най-високо ниво на секретност; 11 бр. телефонни апарати; 1 бр. телевизор 65"; 4 бр. телевизори; Обществена поръчка № 2 „Доставка на софтуер за управление на печата" Софтуерът за управление на печата е решение, което предоставя пълен контрол и управление на печата, копирането и сканирането на всички присъединени към системата принтери, копирни машини и мултифункционални устройства. След инсталирането на платформата в сървърната среда, всички присъединени устройства са заключени за неоторизирана употреба. Достъпът до тях се осъществява чрез индикативна карта за достъп в сградата или пин код. Обществена поръчка № 3 „Доставка на софтуер за управление на печата" За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Андрей Андреев, Милчо Милчев, Веселин Петров и Християн Цеков 629 173.09 55 996.74
Дейност 3 Интеграция на ETIAS с АИС на МВР, включително осигуряване на съответните лицензи и мрежова свързаност: Предвижда се дейността да бъде изпълнена в рамките на три обществени поръчки съгласно ЗОП Обществена поръчка № 1 „ Проектиране и авторски надзор на помещенията на ДМОС за звеното ЕТИАС и на,оптично трасе и структурно кабелна система (СКС) Проектиране и авторски надзор на помещенията в ДМОС, предвидени за използване от персонала, работещ с ЕТИАС" Обществена поръчка № 2 „ Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционни проекти, упражняване на строителен надзор и изпълнение на функциите на координатор по безопасност и здраве Избор на изпълнител за осъществяване на независим строителен надзор и инвеститорски контрол на СМР“, включваща контрол на СМР по дейност 1 и дейност 3. Обществена поръчка № 3 „Доставка и инсталация на мрежови устройства и модули“. С цел осигуряване на максимални защитеност, информационна сигурност, резервираност и работоспособност на ЕТИАС е необходимо осигуряване на мрежово оборудване с висок капацитет. Те ще гарантират обмена на информация обектите в ДМОС и намиращите се в ДКИС комуникационни съоръжения. Предвиждат се закупуването на 16 броя мрежови устройства и 52 броя модули. Във връзка с изискванията на ЗУТ се предвижда осъществяване на строителен надзор. Независимия строителен надзор по дейност 3 ще бъде обединен с независимия строителен надзор по дейност 1 в отделна обществена поръчка. За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Милчо Милчев, Андрей Андреев, и Веселин Петров. 397 469.42 0.00
Дейност 4 Осигуряване на информационна и физическа сигурност на звеното: Дейността включва подготовка и реализиране на открита обществена поръчка съгласно ЗОП и Вътрешните правила на МВР за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г.на министъра на вътрешните работи за доизграждане на системите за достъп, видео наблюдение и пожаро известяване и пожарогасене. В рамките на обществената поръчка ще бъдат доизградени системите за достъп, видео наблюдение и пожаро известяване и пожарогасене, ще бъдат доставени видеокамери за вътрешно наблюдение и външно наблюдение, датчици за пожаро известяване и датчици за контрол на достъпа. Дейността ще бъде изпълнена чрез ОП „ Изграждане и преустройство на помещения на ДМОС, използвани от персонала, работещ с ЕТИАС, интеграция на ЕТИАС с АИС на МВР и разширяване на съществуващата структурно кабелна система (СКС) и осигуряване на информационна и и физическа сигурност на звеното“ За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Петър Василев и Яна Тодорова, Милчо Милчев, Андрей Андреев и Росен Коцев 204 000.00 0.00
Декност 5 Повишаване административния капацитет на служителите, ангажирани с развитие и внедряване на ЕТИАС;: Дейността предвижда провеждане на два курса за обучение в сградата на ДМОС с участието на 11 новоназначени служители на звеното ЕТИАС и 7 експерти от екипа за изпълнение на проекта за целите и дейностите на проекта и основните моменти на Регламента ЕТИАС. За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Яна Тодорова и Петър Василев 0.00 0.00
Дейност 6 Разходи за персонал, ангажиран с развитие и внедряване на ЕТИАС: Дейността е необходима за успешната реализация на проекта. ДМОС-МВР ще осигури адекватен експертен екип и организация на дейността му. За реализация на проекта ще бъде издадена заповед за определяне на екипа, за управление и изпълнение на проекта. Функциите на членовете на екипа ангажиран с развитие и внедряване на ЕТИАС са разпределени в заложените дейности и ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, съгласно Заповед №8121з-1244 и Наредба №8121з-1443 от 9.11.2020 г. на министъра на вътрешните работи – през първия месец от неговото изпълнение. Екипът за развитие и внедряване на ЕТИАС ще участва в изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г. на министъра на вътрешните работи, участие в комисии за разглеждане, оценяване и класиране на постъпилите оферти и приемане на доставките съобразно графика за изпълнение, включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите възложени на външни изпълнители. Участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги. Екипът се състои от членове на следните длъжности: Експерт електро Росен Коцев- сектор "КСР"-ДУССД, подпомага експертния съвет за изготвяне на задание за СМР по Дейност 1 в частта електро и ОВ; Експерт ВиК-Даринка Йорданова- сектор "КСР"-ДУССД, подпомага експертния съвет за изготвяне на задание по дейност 1 в частта ВиК; Експерт конструкции - Димитър Янев - сектор "КСР"- ДУССД, подпомага на експертния съвет изготвяне на задание по дейност 1 в частта архитектура и конструкции; Експерт офис обзавеждане-Юри Романов - ДУССД, подпомага експертния съвет за изготвяне на задание по дейност 2 в частта офис обзавеждане ; Експерт-Християн Цеков-ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,4,7; Експерт-Яна Тодорова- ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,2,7 и обучение по д.5; Експерт-Петър Василев- ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,2,7 и обучение по д.5; Експерт Веселин Петров-ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 2,3,7; Експерт ОВК Божидар Борисов - ДУССД, изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,2, 3, 4; Експерт проектиране компютърни системи и мрежи-Милчо Милчев – ДКИС, изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 3; Експерт проектиране компютърни системи и мрежи - Андрей Андреев – ДКИС, изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 3; Експертите по проекта ще оказват съдействие на избраните изпълнители по време на осъществяване на техните дейности по проекта. 99 686.89 51 016.15
Дейност 7 Публичност и визуализация на проекта: С тази дейност се предвижда организиране на откриваща пресконференция в заседателната зала на МВР (или видеоконферентна връзка), в рамките на един работен ден, отбелязваща началото на проекта и целяща запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати от проекта. На тази пресконференция ще присъстват ръководството на МВР, ръководството на ДМОС – МВР, участници от заинтересовани структурни звена на МВР и Пресцентър на МВР - присъстващи до 30 души. Целта е запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати от проекта. Дейността включва организирането на закриваща пресконференция в рамките на един ден, предвидена да се състой в заседателната зала на МВР с участието на ръководството на МВР, ръководството на ДМОС – МВР, заинтересованите структурни звена на МВР и Пресцентър на МВР - присъстващи до 30 души. Има за цел да отбележи края на проекта и запознае обществеността с изпълнените дейности и постигнатите резултати по проекта. Целта е запознаване на обществеността с изпълнените дейности и постигнатите резултати. Дейността предвижда и подготовка и реализиране на обществена поръчка съгласно ЗОП и Вътрешните правила на МВР за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г. на министъра на вътрешните работи за „Изработка и доставка на рекламни и визуализационни материали“. Предвижда се изработването на 1 бр. информационна табела, 200 бр. пакети рекламни материали (флаш памет, тефтери, торбички, връзки и химикалки), платен репортаж за дейността на звеното, отпечатване на 25000 брошури с логото на фонд “Вътрешна сигурност”, чрез които да бъдат популяризирани дейностите и резултати при изпълнението на проекта, довели до изграждането на национално звено ЕТИАС в ДМОС-МВР. Ще бъде представена и кратка информация за функциите и ролята на звеното и за новите условия за пътуване на ГТС в рамките на ЕС. Информация за планираните откриваща и закриваща пресконференция ще бъде публикувана на сайта на МВР и на ДМОС, информация за целия проект и изпълняваните дейности ще бъде публикувана и актуализирана на сайта на ДМОС. По време на обученията и закриващата пресконференция ще се раздават рекламни материали, задължително носещи логото на ФВС 20142020. Във фоайето на ДМОС- МВР ще бъде поставена информационна табела с лого на програмата, наименованието на проекта и текст в който се посочва, че проектът се съфинансира по линия на националната програма по ФВС 2014-2020. На доставеното оборудване ще бъдат поставени стикери с логото и наименованието на проекта и начина на финансиране. За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Яна Тодорова и Петър Василев 20 155.20 20 155.20
Дейност 8 Организация и управление на проекта: Дейността е необходима за успешната реализация на проекта. ДМОС-МВР ще осигури адекватен експертен екип и организация на дейността му. За реализация на проекта ще бъде издадена заповед за определяне на екипа, за управление и изпълнение на проекта. Функциите на членовете на екипа за управление на проекта са разпределени в заложените дейности и ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, съгласно Заповед №8121з-1244 и Наредба №8121з-1443 от 9.11.2020 г. на министъра на вътрешните работи – през първия месец от неговото изпълнение и ще осъществява дейността си през целия период на проекта. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът се състои от членове на следните длъжности: Ръководител на проект - Дамян Лечев, Координатор на проекта – Яна Тодорова, Счетоводител/финансист по проекта – Светлана Линкова от ДПУБ. Екипът за управление на проекта ще осъществява изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, съобразно графика за изпълнение, включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите възложени на външни изпълнители. Екипът ще изготвя междините и окончателните технически доклади и отчети, искания за плащания и други документи, свързани с изпълнението на проекта и изисквани от Програмния оператор; ще въвежда своевременно информация в информационната система ИСУН 2020 и води кореспонденция с заинтересованите страни по проекта. Поради недопустимост на разходите стойността на дейността е 0.00 .л. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.