Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.003-0012-C01
Наименование на проекта Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общ инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1
Бенефициент 831917834 Технически университет - София
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 02.11.2016
Дата на стартиране 02.11.2016
Дата на приключване 08.03.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към реализиране на целите и приоритетите на ТУ София, основаващи се на установените образователни традиции, потребностите на пазара на труда и европейските интеграционни процеси за развитие на „икономика, основана на знание“, при доказана необходимост от инженерни кадри с високо качество на знания, умения и компетентности. Стратегическа задача за развитие на университета е повишаване на качеството на обучението и изследванията, което да го затвърди като водещ център за инженерно образование и изследвания в региона и да осигури конкурентоспособността му в европейски мащаб. В този процес значима роля има университетската образователна инфраструктура, която се нуждае от качествена промяна.  Проектът е ключова инициатива за обновяване и модернизация на материално-техническата база и на образователната среда на водещите професионални направления 5.3"Комуникационна и компютърна техника" и 5.13"Общ инженерство" (провеждащи учебен процес в блок 3 и блок 1) чрез: 
1.Въвеждане на високотехнологични средства за обучение: компютъризирани работни места, свързани във високоскоростни комуникационни мрежи за достъп до учебни материали и цифрово съдържание, иновативни устройства и системи за презентиране на технологии в реално време, съвременни мултимедийни комуникационни и роботизирани комплекси; 
2.Ремонт и обзавеждане на учебни зали: цялостно обновяване на интериора на 9 учебни зали и 2 аули в бл.3 и 4 аули в бл.1; 
3.Осигуряване на високо качество на микроклимата и намаляване на разходите за енергия: изпълнение на енергоспестяващи мерки в блок 3 за постигане на нормите за енергийна ефективност и климатизиране на най-големите 2 аули в блок 3 и 4 аули в блок 1* по стандартите  за микроклимат в сградите за образование и наука.
*Блок 1 има напълно обновени ограждащи елементи по предходен проект по ОПРР 2007-2013 и с предвиденото климатизиране на 4-те лекционни аули се постига цялостното му обновяване в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: За цялостната организация и управление на проекта ще се формира екип в състав: ръководител, технически експерт в областта на инвестиционните проекти в строителството, технически експерт в областта на системите за климатизиране на въздуха, финансов експерт и технически сътрудник. Надзорни функции по дейността на екипа са предвидени да се осъществяват от специална за целта комисия, включваща деканите/предстаители на факултетите от приоритетните направления и назначена от Ректора на ТУ-София, както и от Ректорския съвет на ТУ-София. Организацията и управлението на проекта включва следните основни направления: - Проучване, планиране и иницииране на конкретни действия. Създаване на организация и планиране на дейностите по финансиране и реализиране на проекта. Осигуряване на условия за ритмичност на процесите на строителство, доставка на оборудването, ремонт и обзавеждане, както и на финансовия процес. - Управление, координация и непрекъснат комплексен контрол (технически, финансов и административен) по време на целия проект, - Непрекъсната координация между действията на всички участници в инвестиционния проект и постигнатите резултати, - Координиране на дейностите с отдел „Финансово-счетоводен”, който ще осигури финансово-счетоводното обслужване на проекта, и Дирекция „Обществени поръчки”, съвместно с която ще се осъществят обществените поръчки по проекта, - Изготвяне на технически доклади, финансови отчети и всички съпътстващи ги и изисвани от УО документи, - Документиране и съхранение на архива в съответствие с Регламент 1303/2013 г., Договорена стойност: 36 960.00 , Отчетена стойност: 33 388.63
  • Дейност: Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители : Тази дейност предвижда подготовка, организиране и провеждане на процедури в съответствие с изискванията на ЗОП за избор на изпълнители за: 1. Оценка за съответствие на инвестиционния проект 2. Изпълнение на СМР 3. Консултант по смисъла на ЗУТ (за строителен надзор) 4. Обзавеждане на учебни зали, 5. Доставка и инсталиране на оборудване, 6. Доставка на средства за публичност (билбордове,табели,банери). Процедурите са планирани за реализиране от първия до деветия месец след започване на проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 133 970.40
  • Дейност: Изпълнение на строителните и монтажните работи: Тази дейност включва изпълнението на същинските строителни работи от избраните изпълнители в съответствие с клаузите на сключените договори за външно обновяване на блок 3, вътрешен ремонт на 9 учебни зали и 2 аули в блок 3 и 4 аули в блок 1, и изграждане на съвременни системи за климатизиране на въздуха в 2 аули на блок 3 и 4 аули на блок 1. Дейността е планирана да се осъществи за 13 месеца (от 10-я до 22-я месец). , Договорена стойност: 2 006 863.34 , Отчетена стойност: 2 295 909.31
  • Дейност: Доставка на оборудване/обзавеждане: Предвижда се доставка и инсталиране на високотехнологично информационно и комуникационно оборудване за учебния процес, включващо: Интерактивни дъски, Телеконферентни роботи, Laser Cutter Engraver Laser, Arduino kit , Маси за презентации /Android/42‘‘ , Маса за Презентации /Windows . Autocad Support , 3D Printer space 225 x 150 x 150 mm, 3D Printer 145 x 225 x 150 mm, Изграждане на LAN Мрежа 100 работни места, Изграждане на LAN Мрежи за 30 работни места, Компютърни конфигурации. Подробната спецификация на оборудването е показана в приложение Б, а специфичните особености и функции на отделните компоненти на оборудването са пояснени в раздел 11 на формуляра. Обзавеждане на 9 учебни зали и 2 лекционни аули в блок 3 и четири лекционни аули в блок 1, включващо: подмяна на плотовете и седалките на студентските банки, столове, нови маси за по 2 и 4 работни места., Договорена стойност: 761 503.33 , Отчетена стойност: 804 331.73
  • Дейност: Подготовка за завършване на строителството и въвеждане на обектите в експлоатация: Реализиране на необходимите процедури за подписване на акт Образец 15 и контрол върху строителната документация за подготовка за Държавна приемателна комисия. , Договорена стойност: 2 500.00 , Отчетена стойност: 2 500.00
  • Дейност: Разпространение на резултатите и публичност: Дейностите по визуализация и публичност са важна част от настоящия проект. За ефективния старт на проекта ще се организира официална церемония "Първа копка". Ще се изработят и монтират два билборда – по един за всяка сграда, всеки с размер 4х3 м, които съгласно правилата за информация и комуникация ще бъдат монтирани преди официалната церемония "Първа копка". Със стартирането на проекта ще се изготви рубрика на сайта на Техническия университет (www.tu-sofia.bg) за информация по проекта. Там ще бъде публикувана периодично информация за напредъка и резултатите по проекта. На специална пресконференция, организирана от ТУ-София ще се анонсира стартирането на проекта пред журналисти от традиционните и електронните медии в София. Два банера ще бъдат изложени на фасадите на блоковете по време на строителните работи. Резултатите от проекта ще се представят на две конференции – през септември 2017 и септември 2018 г., когато се провеждат традиционните Дни на науката в гр. Созопол. Конференциите са посветени на проблемите на енергийната ефективност и използването на възобновяемите енергийни източници. Ръководителят на проекта ще представи междинни резултати от развитието на проекта в края на първата година в интервю по Националната телевизия. Ще се използват форумите на вестник „Строителство и градът” за публикация относно постигнатите резултати по проекта в областта на енергийната ефективност, оползотворяването на енергия от възобновяеми източници и намаляване на емисиите СО2, както и в списание "Инженеринг ревю" за популяризиране на резултатите от модернизираната образователна инфраструктура за съвременно инженерно обучение. След приключване на проекта на входа на всяка сграда ще се поставят обяснителни табели. Всички дейности ще бъдат изпълнени по правилата за информация и комуникация на ОПРР 2014-2020., Договорена стойност: 6 000.00 , Отчетена стойност: 7 200.00
  • Дейност: Вътрешен мониторинг и контрол: Предвижда се осъществяване на постоянен качествен контрол (супервизия), който обхваща: - контрол за съответствие на изпълняваните работи с одобрената проектна документация; - контрол за съответствие на влаганите продукти и материали предвидените в одобрената проектна документация; - осигуряване на необходимата документация, проследяваща изпълнението на строителството, доставките и обзавеждането, доказващи съответствие с одобрената проектна документация; - постоянен количествен контрол на извършваните работи, а едновременно с него и на контрол върху плащанията към изпълнителите, - ревизиране на архива на проекта. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РИСК-ЕЛЕКТРОНИК ООД, Договорена стойност по проекта*: 305 952.00 , Отчетена стойност**: 305 952.00
  • Изпълнител: Мерима, Договорена стойност по проекта*: 1.00 , Отчетена стойност**: 2 164.97
  • Изпълнител: Цветан, Договорена стойност по проекта*: 1.00 , Отчетена стойност**: 2 420.14
  • Изпълнител: Томислав, Договорена стойност по проекта*: 1.00 , Отчетена стойност**: 7 755.48
  • Изпълнител: ПРОФИ ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 31 666.49 , Отчетена стойност**: 31 666.49
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 308 636.16 , Отчетена стойност**: 308 636.16
  • Изпълнител: ИНТЕРПОЛИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 782 512.97 , Отчетена стойност**: 1 751 736.47
  • Изпълнител: БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ / БСК ИНЖЕНЕРИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 38 826.00 , Отчетена стойност**: 39 020.13
  • Изпълнител: ФРЕШ ПРИНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 7 200.00
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 1.00 , Отчетена стойност**: 4 399.64
  • Изпълнител: ЕНЕРДЖИ СЕЙВИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 820.00 , Отчетена стойност**: 23 820.00
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 8 161.20 , Отчетена стойност**: 8 161.20
  • Изпълнител: А4 ТВОРЧЕСКИ КОЛЕКТИВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 59 810.40 , Отчетена стойност**: 59 810.40
  • Изпълнител: Никола, Договорена стойност по проекта*: 1.00 , Отчетена стойност**: 10 517.12
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 1.00 , Отчетена стойност**: 6 131.28
  • Изпълнител: ДАМВЕНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 495 248.12 , Отчетена стойност**: 505 152.71
  • Изпълнител: АМО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 149 915.88 , Отчетена стойност**: 149 915.88
  • Изпълнител: ТОБО-ПРОДЖЕКТ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 47 400.00 , Отчетена стойност**: 47 400.00
  • Изпълнител: ТРАНСКОНСУЛТ-БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 940.00 , Отчетена стойност**: 2 940.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4 500.00 , Достигната стойност: 4 500.00
Индикатор 3 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 125.00 , Достигната стойност: 125.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 117 979.27 BGN
БФП 3 117 979.27 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 3 117 979.27 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 941.30 0.00 1 941.30 БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ / БСК ИНЖЕНЕРИНГ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 68 193.38 0.00 68 193.38 ИНТЕРПОЛИС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 20 932.27 0.00 20 932.27 ИНТЕРПОЛИС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 14 991.59 0.00 14 991.59 АМО ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител (проектант) за изработване на инвестиционен проект за основно обновяване на ограждащите конструкции, системата за отопление и системата за осветление на учебен блок № 3, и модернизация на образователния процес чрез изграждане на съвременни системи за вентилация и осветление в 2 лекционни аули в блок № 3 и 4 лекционни аули в блок № 1 на Технически университет–София, Прогнозна стойност: 65 950.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител (проектант) за изработване на инвестиционен проект за основно обновяване на ограждащите конструкции, системата за отопление и системата за осветление на учебен блок № 3, и модернизация на образователния процес чрез изграждане на съвременни системи за вентилация и осветление в 2 лекционни аули в блок № 3 и 4 лекционни аули в блок № 1 на Технически университет–София
    Изпълнител: А4 ТВОРЧЕСКИ КОЛЕКТИВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 810.40
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за "Изработване, доставка и монтаж на средства за публичност – изработване на билбордове, табели и банери по проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1"., Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за "Изработване, доставка и монтаж на средства за публичност – изработване на билбордове, табели и банери по проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1".
    Изпълнител: ФРЕШ ПРИНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка и изпълнение на обзавеждане на учебни зали по проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“, Прогнозна стойност: 141 583.33
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на специализирано интериорно обзавеждане с маси, столове и закачалки за учебни зали, и фиксирани аудиторни плотове и седалки за учебни аули по проект BG16RFOP001-3.003-0012-C01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1
    Изпълнител: АМО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 149 915.88
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на вътрешни щори по проект BG16RFOP001-3.003-0012-C01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 161.20
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка и инсталиране на оборудване за учебни зали по проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“, Прогнозна стойност: 619 920.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на високотехнологично оборудване за интерактивно и дистанционно обучение "
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 134 240.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Изграждане на компютърна мрежа и център за съхранение на учебни материали за електронно и дистанционно обучение "
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 174 395.76
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Доставка на компютърни конфигурации "
    Изпълнител: РИСК-ЕЛЕКТРОНИК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 305 952.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4: „Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на лазерна система за рязане и 3D принтери "
    Изпълнител: ПРОФИ ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 666.49
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ по проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“, Прогнозна стойност: 2 450.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ по проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“
    Изпълнител: ТРАНСКОНСУЛТ-БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 940.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор за вътрешен ремонт и основно обновяване на ограждащите конструкции, системата за осветление на учебен блок № 3 и модернизация на образователния процес чрез изграждане на съвременни системи за вентилация и осветление в 2 лекционни аули в блок № 3 и 4 лекционни аули в блок № 1 на Технически университет–София по проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“, Прогнозна стойност: 55 000.00
  • Обособена позиция 1: „Упражняване на строителен надзор по реда на Закона за устройство на територията при изпълнение на СМР в обхвата на инвестиционен проект за основно обновяване на ограждащите конструкции на учебен блок № 3, системата за осветление на учебен блок № 3 и модернизация на образователния процес чрез изграждане на съвременни системи за вентилация и осветление в 2 лекционни аули в блок № 3 и 4 лекционни аули в блок № 1 на Технически университет–София, по проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“
    Изпълнител: БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ / БСК ИНЖЕНЕРИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 826.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Извършване на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация по реда на Наредба № Е-РД-04-1 от 22.01.2016 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради, съгласно изискванията на Закона за енергийна ефективност, на учебен корпус блок 3 на Технически университет – София“, Прогнозна стойност: 19 950.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация по реда на Наредба № Е-РД-04-1 от 22.01.2016 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради, съгласно изискванията на Закона за енергийна ефективност, на учебен корпус блок 3 на Технически университет – София“
    Изпълнител: ЕНЕРДЖИ СЕЙВИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 820.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики на сграда (учебен блок №3), собственост на Техническия университет – София, за осигуряване изпълнението на основните изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и 3 от Закона за устройство на територията и за съставяне на технически паспорт на сградата по реда на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите, Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики на сграда (учебен блок №3), собственост на Техническия университет – София, за осигуряване изпълнението на основните изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и 3 от Закона за устройство на територията и за съставяне на технически паспорт на сградата по реда на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите
    Изпълнител: ТОБО-ПРОДЖЕКТ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 400.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строителни и монтажни работи за вътрешен ремонт и основно обновяване на ограждащите конструкции, системата за осветление на учебен блок № 3, и модернизация на образователния процес чрез изграждане на съвременни системи за вентилация и осветление в 2 лекционни аули в блок № 3 и 4 лекционни аули в блок № 1 на Технически университет–София по проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“, Прогнозна стойност: 1 948 363.34
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Изпълнение на строителни и монтажни работи за основно обновяване на ограждащите елементи на Блок 3 на ТУ-София по проект BG16RFOP001-3.003-0012-C01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“
    Изпълнител: ИНТЕРПОЛИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 363 867.57
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Изпълнение на текущ ремонт и обновяване на системата за осветление в 9 (девет) учебни зали и 2 (две) лекционни аули в Блок 3, и в 4 (четири) лекционни аули в Блок 1 на ТУ-София по проект BG16RFOP001-3.003-0012-C01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“
    Изпълнител: ИНТЕРПОЛИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 418 645.40
  • Обособена позиция 3: Обособена позоция 3: Изграждане на високотехнологични системи за климатизация на 2 (две) аули на Блок 3 и 4 (четири) аули на Блок 1 на ТУ-София по проект BG16RFOP001-3.003-0012-C01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“.
    Изпълнител: ДАМВЕНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 495 248.12

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN