Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.008-0002-C03
Наименование на проекта Изграждане на социални жилища в IV - ти микрорайон
Бенефициент 000024695 ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 21.11.2016
Дата на стартиране 21.11.2016
Дата на приключване 12.02.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград, гр.Благоевград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът "Изграждане на социални жилища в IV - ти микрорайон" предвижда изграждането на съвременни социални жилища за настаняване на уязвими, малцинствени и социално слаби групи от населението и други групи в неравностойно положение, както и осигуряването на допълващи социални услуги за наемателите (образование, заетост, здравеопазване, социално приобщаване). 
Чрез реализирането на проекта Община Благоевград ще изпълни своето задължение към обществото и ще осъществи дейност в обществена полза, а именно осигуряване на подслон и нормални условия на живот на гореспоменатите групи от населението, които не могат да си позволят собствен дом или жилище под наем и на практика нямат друга алтернатива. Новопостроените социални жилища ще бъдат разграничени от общия общински жилищен фонд, като определянето на наема ще се базира на принципа за осигуряване на достъп до жилище на най-крайно нуждаещите се, което ще позволи освен фактическото ползване на жилище, така и задоволяване на всички останали битови потребности на неговите ползватели. 
Настоящото проектно предложение ще бъде изпълнено в съответствие с Националната стратегия на Република България за интегриране на ромите 2012 - 2020 г.  Мерките за осигуряване на социални жилища за маргинализирани групи, в т. ч. роми, ще бъдат съчетани с други видове интервенции, включително такива в областта на образованието, здравеопазването, социалното приобщаване и заетостта, което само по себе си води до прилагането на интегриран подход. Освен това, избраното местонахождение на жилищното строителство ще осигури пространствена интеграция на представителите на целевите групи като цяло и няма да допринесе за тяхната сегрегация, изолация или изключване.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Основаната цел на дейността е осигуряване на необходимата управленска организация, административна подготовка и мобилизация на необходимите ресурси за правилното, навременно, целесъобразно и законосъобразно изпълнение на проекта. Чрез изпълнението на дейността ще се гарантира оптимизираното използване на проектните ресурси, постигането на ефективна координация и комуникация с изпълнителите на проектните дейности, осигуряването на прозрачност при управлението на проекта, добра отчетност и контрол върху изпълнението му. Дейността ще се реализира в следната последователност: 1) Формиране на екип за организация и управление на проекта (ЕОУП): Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейности през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: Ръководител на екип - 1, Координатор на проекта - 1, Юрист на проекта - 1, Счетоводител на проекта - 1, Архитект - 1, Експерт СМР - 1, Технически сътрудник на експерт СМР - 2, Експерт "Обзавеждане и оборудване", Експерт "Връзки с обществеността" - 1, Технически сътрудник на проекта - 2. Екипът по проекта ще провежда регулярни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Като част от тази мярка се предвижда и актуализация на графика за изпълнение на проектните дейности, уточняване на възможните рискове, които биха довели до забавяне изпълнението на проекта и набелязване на възможностите за тяхното преодоляване. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. 2) Административна организация за изпълнение на проекта: Тази мярка ще включва създаване на необходимата административна организация за изпълнение на проекта; мобилизиране на необходимите ресурси (финансови, човешки и материални); организиране на счетоводна отчетност; изготвянето на процедури на проследяване и мониторинг, правила за документооборота и архивиране. 3) Отчетност на проекта: В рамките на тази мярка ще бъдат изготвени необходимите технически и финансови отчети, справки и други документи по проекта., Договорена стойност: 145 279.36 , Отчетена стойност: 115 323.24
  • Дейност: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители на дейностите по проекта: В рамките на тази дейност ще бъдат проведени процедури за избор на изпълнители за заложените по настоящото проектно предложение дейности, които изискват специфични компетенции и експертиза, при спазване на принципите на равнопоставеност, свободна и лоялна конкуренция и прозрачност съгласно Закона за обществени поръчки (ЗОП). Юристът по проекта ще има ангажимент да разработи тръжни документации за провеждане на следните процедури по ЗОП: 1) Процедура за избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг - проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство; 2) Процедура за избор на лицензиран консултант за упражняване на строителен надзор; 3) Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието; 4) Процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на социални жилища; 5) Процедура за избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност; 6) Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проекта. 7) Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на Анализ разходи-ползи;, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство на три сгради, предназначени за социални жилища : Дейността включва проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строителство на три сгради, предназначени за социални жилища от избран изпълнител по реда на ЗОП. Проектирането ще осигури изготвянето на три броя инвестиционни проекти, които ще бъдат одобрени и съгласувани със заинтересованите експлоатационни дружества. Инвестиционните проекти ще бъдат предадени на избран изпълнител за изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието (Дейност 4 "Изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието"). На база одобрени и съгласувани инвестиционни проекти ще бъдат издадени Разрешителни за строеж за обектите, предмет на интервенция. За начало на СМР, съобразно издадени Разрешителни за строеж ще се счита денят на съставяне на протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво. В процеса на изпълнение на СМР ще участват Възложителят, Строителят, Проектантът, Консултантът, Техническият ръководител и Физическо лице, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна" и Доставчици. Горепосочените участници ще носят отговорност съгласно правомощията, предвидени в ЗУТ. Общата стойност на проектирането на трите сгради ведно с авторския надзор е в размер на 174 000 лв. с ДДС. , с единична цена на кв. м. за всяка от сградите така както следва: - Сграда в УПИ VIII-601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 130 кв/м. – 42 000 лв. без ДДС или 19,72 лв. на кв/м; - Сграда в УПИ IX-601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 920 кв/м. – 58 000.00 лв. или 19,86 лв. на кв/м; - Сграда в УПИ X-601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 390 кв/м. - 45 000.00 лв. или 18,83 лв. на кв/м. Необходимите финансови средства за проектиране, авторски надзор и извършване на СМР са в размер на 5 670 685,50 лв. без ДДС и 6 804 822,60 с ДДС., Договорена стойност: 6 804 822.60 , Отчетена стойност: 7 286 350.82
  • Дейност: Изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието: За издаване на Разрешителни за строеж на 3 броя жилищни сгради е необходимо да има изготвени комплексни доклади за Оценка на съответствието на основание чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ и Оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Разходите, предвидени за тяхното изготвяне, възлизат на 39 627,50 лв. без ДДС и 47 553.00 лв. с ДДС, с единична цена на кв. м. за всяка от сградите така както следва: - Сграда в УПИ VIII-601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 130 кв/м. - 13 431.00 лв.; - Сграда в УПИ IX-601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 920 кв/м. - 14 399.00 лв. - Сграда в УПИ X-601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон с РЗП 2 390 кв/м. – 11 797,50 лв. , Договорена стойност: 47 533.50 , Отчетена стойност: 47 553.00
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ), по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория (категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ), е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Лицето, упражняващо строителен надзор ще носи отговорност за: законосъобразното започване на строежа; осъществяване на контрол относно пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд по време на извършване на СМР; подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение съгласно Наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството; изготвяне на окончателен доклад до Възложителя. Сградите, предназначени за социални жилища ще бъдат въведени в експлоатация съгласно разпоредбите на действащия Закон за устройство на територията (ЗУТ)., Договорена стойност: 161 796.28 , Отчетена стойност: 157 438.60
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: В рамките на дейността се предвижда да бъде доставено и монтирано подходящо оборудване и обзавеждане, свързано с осигуряване на основните битови условия, а също така и мерки за облагородяване на прилежащото околно пространство за обектите на интервенция по проекта. Апартаментите, състоящи се от спалня, дневна и кухня и баня с тоалетна, ще бъдат снабдени с всички необходими мебели, ел. уреди и др. за осигуряване на нормални условия на живот на наемателите. Задоволяването на техните основни битови нужди ще бъде предпоставка за постигане на социалното им включване и интегрирането им в обществото., Договорена стойност: 1 444 505.67 , Отчетена стойност: 1 733 406.80
  • Дейност: Осъществяване на мерки за информация и публичност: В обхвата на дейността попада изпълнението на конкретните мерки за представяне на проекта, неговата същност, цели и очаквани резултати. Целта на дейността е: • Осигуряване на максимално информационно покритие в Община Благоевград и извън нея за конкретните предстоящи дейности по проекта; • Осигуряване на информация и публичност за финансовия принос на ЕС чрез ЕФРР и ОПРР 2014 - 2020 г. за реализацията на проекта; • Осигуряване на прозрачност и информация от практическо значение за идентифицираните целеви групи и цялата общественост; • Осигуряване на прозрачност на процеса на реализация на проекта. Мерките ще се прилагат съгласно Правилата на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и Съвета от 17.12.2013 г., Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. и задълженията на бенефициента за осигуряване на информация и публичност. За изпълнението на дейността са планирани следните мерки: - Провеждане на пресконференции - 3 бр.* 490.00 лв.= 1 470.00 лв. без ДДС и 1 764.00 лв. с ДДС. Предвижда се първата конференция да се проведе при стартирането на проекта. На нея ще бъдат представени целите, предстоящите дейности и очакваните резултати от проекта, финансиращата програма и екипът за управление. На събитието ще бъдат поканени различни местни и регионални медии, както и представители на целевите групи и други заинтересовани страни. Втората конференция ще бъде междинна с цел оповестяване на постигнатите до момента резултати и информиране относно последващите за изпълнение дейности. При приключване на проекта ще бъде организирана заключителна пресконференция, на която ще бъдат представени крайните резултати и постигнатия ефект от реализирането на всички заложени дейности и мерки по проекта. - Официални церемонии - 2 бр.*1 080.00 лв. = 2 160.00 лв. без ДДС и 2 592.00 лв. с ДДС - Първата ще се проведе за оповестяване ефективния старт на проекта - "Първа копка", а втората за откриване на обектите. - Подготвяне на преспакети, съдържащи хартиена торбичка, тефтер и химикалка. Всеки отделен компонент от съдържанието на преспакета ще бъде брандиран - 250 бр.*5,40 лв. = 1 350,00 лв. без ДДС и 1 620,00 лв. с ДДС. - Поставяне на билбордове - 3 бр.*2 810.00 лв. = 8 430.00 лв. без ДДС и 10 116.00 лв. с ДДС - Поставяне на постоянни обяснителни табели - 3 бр.*180.00 лв. = 540.00 без ДДС и 648.00 лв. с ДДС - Информационна дизайнерска табела - 1 бр.*2 700.00 лв. = 2 700.00 лв. без ДДС и 3 240.00 лв. с ДДС - Публикации и репортажи във вестници и радио - 14 бр.*200.00 лв. = 2 800.00 лв. без ДДС и 3 360.00 лв. с ДДС - Телевизионни репортажи в местна телевизия - 5 бр.*340.00 лв. = 1 700.00 лв. без ДДС и 2 040.00 лв. с ДДС. - Подготовка и разпространение на информационни брошури - 500 бр.*1,45 лв. = 725.00 лв. без ДДС и 870,00 лв. с ДДС - Изготвяне на плакати - 50 бр.*3,95 = 197.50 лв. без ДДС и 237.00 лв. с ДДС - Изработване на флаш-памет (USB) - 16 GB - 330 бр.*9.80 лв. = 3 234.00 лв. без ДДС и 3 880.80 лв. с ДДС - Чаши - 100 бр.*4,80 лв.= 480.00 лв. без ДДС и 576.00 лв. С ДДС - Чадъри - 100 бр.*17,70 лв. = 1 770,00 лв. без ДДС и 2 124.00 лв. с ДДС - Информационни стикери - 10 000 бр.*0.24 лв. = 2 400.00 лв. без ДДС и 2 880.00 лв. с ДДС - Ключодържатели - 100 бр.*4,90 = 490,00 лв. без ДДС и 588,00 лв. с ДДС - Бизнес чанти – 100 бр.*42.00 лв. = 4 200.00 лв. без ДДС и 5 040.00 лв. с ДДС - Периодично публикуване на страницата на Община Благоевград информация относно напредъка на проекта. Общият размер на финансовите средства, необходими за изпълнение на дейността възлиза на 34 646,50 лв. без ДДС и 41 575,80 лв. с ДДС , Договорена стойност: 41 575.80 , Отчетена стойност: 31 411.80
  • Дейност: Финансов одит на проекта: Основната цел на дейността е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Община Благоевград разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими. Допустимостта на разходите в случая ще се определя като правилно и коректно изразходване на финансовите ресурси в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на независим одитор. Той ще бъде избран, чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при спазване на критериите за най-добра цена, гаранции за качество на работата и време за изпълнение. , Договорена стойност: 41 400.00 , Отчетена стойност: 41 400.00
  • Дейност: Изготвяне на Анализ разходи-ползи: Предназначението на Анализа разходи - ползи е да идентифицира и даде финансово изражение на всички възможни въздействия (финансово, икономическо, социално, екологично и др.), с цел определяне на разходите и ползите от изграждането на социални жилища в рамките на настоящия проект. Финансовият анализ към анализа разходи - ползи осигурява съответствие със следното условие: Размерът на наема не следва да превишава разходите за поддръжка и осигуряване функционирането на сградите и прилежащите им пространства, т.е доказва „социалната поносимост” (цената на услугата е на социално приемливо ниво) на новоизградената социална инфраструктура., Договорена стойност: 33 600.00 , Отчетена стойност: 33 600.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Светлана, Договорена стойност по проекта*: 2 717.78 , Отчетена стойност**: 2 088.45
  • Изпълнител: Александра, Договорена стойност по проекта*: 3 091.63 , Отчетена стойност**: 2 921.59
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 10 793.39 , Отчетена стойност**: 9 980.34
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 8 756.41 , Отчетена стойност**: 6 309.69
  • Изпълнител: Снежина, Договорена стойност по проекта*: 10 521.29 , Отчетена стойност**: 7 429.66
  • Изпълнител: Таня, Договорена стойност по проекта*: 10 793.39 , Отчетена стойност**: 8 075.61
  • Изпълнител: Марияна, Договорена стойност по проекта*: 9 727.66 , Отчетена стойност**: 4 874.46
  • Изпълнител: СТРОИТЕЛСТВО И САНИРАНЕ-ИНЖЕНЕРИНГ-КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 214 678.60 , Отчетена стойност**: 2 374 896.74
  • Изпълнител: "КАВАНГАРД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 33 600.00 , Отчетена стойност**: 33 600.00
  • Изпълнител: ДЗЗД ВИПС, Договорена стойност по проекта*: 1 944 744.00 , Отчетена стойност**: 2 080 876.08
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 41 575.80 , Отчетена стойност**: 31 411.80
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 3 665.82 , Отчетена стойност**: 3 306.55
  • Изпълнител: Емил, Договорена стойност по проекта*: 15 893.42 , Отчетена стойност**: 5 215.89
  • Изпълнител: Ангел, Договорена стойност по проекта*: 20 951.61 , Отчетена стойност**: 18 723.21
  • Изпълнител: ЗАХАРИНОВА НЕКСИА ООД, Договорена стойност по проекта*: 41 400.00 , Отчетена стойност**: 41 400.00
  • Изпълнител: "БЛАГОЕВГРАД ИНВЕСТ 2016" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 180 105.00 , Отчетена стойност**: 180 105.00
  • Изпълнител: Мартин, Договорена стойност по проекта*: 12 153.90 , Отчетена стойност**: 8 312.79
  • Изпълнител: БРАВО-СТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 645 400.00 , Отчетена стойност**: 2 830 578.00
  • Изпълнител: «ДЕЛЕН-А» ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 38 801.12 , Отчетена стойност**: 38 801.12
  • Изпълнител: Асен, Договорена стойност по проекта*: 8 775.30 , Отчетена стойност**: 4 991.25
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 12 153.90 , Отчетена стойност**: 11 509.17
  • Изпълнител: Павлина, Договорена стойност по проекта*: 14 210.88 , Отчетена стойност**: 6 473.78
  • Изпълнител: ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 694 605.68 , Отчетена стойност**: 1 694 605.68
  • Изпълнител: Васил, Договорена стойност по проекта*: 21 555.26 , Отчетена стойност**: 5 661.84
  • Изпълнител: Ива, Договорена стойност по проекта*: 9 976.96 , Отчетена стойност**: 9 976.96
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: СТИЛСТРОЙ-М ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ВИП-2004 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители на маргинализирани групи, включително роми с подобрени жилищни условия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 261.00
Индикатор 2 Представители от маргинализирани групи, включително роми, които се ползват от модернизирана социална инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Градско развитие: Рехабилитирани жилища в градските райони, Мерна единица: жилища, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 202.00 , Достигната стойност: 183.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 7 064 887.47 BGN
БФП 7 064 887.47 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 7 501 683.65 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 110 733.93 0.00 110 733.93 СТРОИТЕЛСТВО И САНИРАНЕ-ИНЖЕНЕРИНГ-КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 132 270.00 0.00 132 270.00 БРАВО-СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 97 237.20 0.00 97 237.20 ДЗЗД ВИПС
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 50 301.53 0.00 50 301.53 ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 70 799.81 0.00 70 799.81 ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 48 359.23 0.00 48 359.23 ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 700.28 0.00 9 700.28 «ДЕЛЕН-А» ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 070.00 0.00 2 070.00 ЗАХАРИНОВА НЕКСИА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 442 935.72 0.00 442 935.72 СТРОИТЕЛСТВО И САНИРАНЕ-ИНЖЕНЕРИНГ-КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 529 080.00 0.00 529 080.00 БРАВО-СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 388 948.80 0.00 388 948.80 ДЗЗД ВИПС

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на кухненска посуда на три сгради, предназначени за социални жилища, Прогнозна стойност: 34 495.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на кухненска посуда на три сгради, предназначени за социални жилища
    Изпълнител: «ДЕЛЕН-А» ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 801.12
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проекта, Прогнозна стойност: 145 279.36
  • Обособена позиция 1: Ангел Димитров Даилов
    Изпълнител: Ангел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 951.61
  • Обособена позиция 2: Мария Росенова Покровнишка
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 153.90
  • Обособена позиция 3: Ива Миткова Цветанова
    Изпълнител: Ива
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 976.96
  • Обособена позиция 4: Павлина Стефанова Боюклийска
    Изпълнител: Павлина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 210.88
  • Обособена позиция 5: Васил Павлов Тинчев
    Изпълнител: Васил
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 555.26
  • Обособена позиция 6: Гергана Иванова Параскова
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 793.39
  • Обособена позиция 7: Асен Борисов Любенов
    Изпълнител: Асен
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 775.30
  • Обособена позиция 8: Марияна Владимирова Георгиева
    Изпълнител: Марияна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 727.66
  • Обособена позиция 9: Елена Петрова Николова
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 665.82
  • Обособена позиция 10: Снежина Павлова Цветанова
    Изпълнител: Снежина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 521.29
  • Обособена позиция 11: Таня Красимирова Маркова
    Изпълнител: Таня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 793.39
  • Обособена позиция 12: Мартин Красимиров Крачунов
    Изпълнител: Мартин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 153.90
  • Обособена позиция 13: Николай Любенов Циров
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 756.41
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на социални жилища по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.471 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ X 601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 2 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.472 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ ІX 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 3 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.473 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ VIII 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 4 "Доставка на кухнеска посуда на три сгради, предназначени за социални жилища"., Прогнозна стойност: 1 448 219.91
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.471 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ X 601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Изпълнител: ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 503 015.28
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.472 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ ІX 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Изпълнител: ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 707 998.08
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.473 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ VIII 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Изпълнител: ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 483 592.32
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4 "Доставка на кухнеска посуда на три сгради, предназначени за социални жилища".
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на Анализ разходи - ползи, Прогнозна стойност: 28 000.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на Анализ разходи - ползи
    Изпълнител: "КАВАНГАРД" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 600.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието , Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието
    Изпълнител: "БЛАГОЕВГРАД ИНВЕСТ 2016" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 553.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг - проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.471 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ X 601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 2 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.472 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ ІX 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград” Обособена позиция № 3 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.473 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ VIII 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”, Прогнозна стойност: 5 901 349.07
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.471 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ X 601.177 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Изпълнител: СТРОИТЕЛСТВО И САНИРАНЕ-ИНЖЕНЕРИНГ-КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 214 678.60
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.472 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ ІX 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Изпълнител: БРАВО-СТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 645 400.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 „Социални жилища в имот с идентификатор 04279.601.473 по кадастралната карта на Благоевград, УПИ VIII 601.177,601.178 в кв. 2 по плана на IV микрорайон, Благоевград”
    Изпълнител: ДЗЗД ВИПС
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 944 744.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по обособени позиции: Обособена позиция №1 Изработване на брошури, плакати, информационни стикери и преспакети; Обособена позиция №2 Организиране на събития, публикации, изработване на табели, билбордове, рекламни материали., Прогнозна стойност: 47 300.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 Изработване на брошури, плакати, информационни стикери и преспакети
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 607.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 Организиране на събития, публикации, изработване на табели, билбордове, рекламни материали
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 968.80
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проекта, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проекта
    Изпълнител: ЗАХАРИНОВА НЕКСИА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 400.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на лицензиран консултант за упражняване на строителен надзор , Прогнозна стойност: 111 000.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за избор на лицензиран консултант за упражняване на строителен надзор
    Изпълнител: "БЛАГОЕВГРАД ИНВЕСТ 2016" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 132 552.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN