Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0037-C01
Наименование на проекта Развитие на услуги за деинституционализация на грижите за деца в община Казанлък
Бенефициент 000817778 ОБЩИНА КАЗАНЛЪК
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 01.12.2017
Дата на стартиране 01.12.2017
Дата на приключване 25.11.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Казанлък, гр.Казанлък

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение цели създаването на Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, както и ремонт на съществуващ Център за обществена подкрепа в град Казанлък с оглед разширяването на дейността му. Развитието на тези социални услуги е съобразено с Картата на услугите и актуализирания план за изпълнение на Националната стратегия "Визия за деинституционализация на децата в Република България".  В резултат на изпълнение на дейностите по проекта ще бъдат реконструирани 2 сгради с  обща РЗП от 627 кв. м. Новосъздадените и разширени социални услуги са в съответствие с утвърдени функционални изисквания за тях. Новосъздаденият център ще обслужва 30 деца за дневна грижа и 60 деца за консултативни услуги. След разширяване на дейността на Център за обществена подкрепа той ще обслужва 80 деца.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на необходимия човешки и технически ресурс за качествено и законосъобразно изпълнение на проекта. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени следните поддейности: 1. Сформиране на Екип за управление на проекта /ЕУП/ от 6 души Ръководител, Административен координатор, Технически сътрудник, Експерт Инвеститорски контрол, Юрист, Счетоводител. 2. Администриране чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на бюджета на проекта, графика на дейностите и управление на проекта с цел постигане на набелязаните резултати. 3. Създаване на информационна и документална система по проекта. ЕУП изготвя, събира и съхранява цялата документация по проекта. 4. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол ЕУП ще следи напредъка на проекта по дейности, бюджет и времеви график. Дейността ще се изпълнява за целия период на проекта. В рамките на изпълнението й ще бъдат извършени разходи от общ характер разходи за възнаграждение и осигурителни вноски на членовете на ЕУП. , Договорена стойност: 8 688.52 , Отчетена стойност: 5 466.06
  • Дейност: Избор на изпълнители: Екипът за управление на проекта организира и провежда процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки за следните дейности: 1. Изработване на инвестиционен проект; 2. Извършване на обследване за енергийна ефективност; 3. Изпълнение на СМР; 4. Осъществяване на строителен надзор; 5. Осъществяване на авторски надзор; 6. Доставка на оборудване/обзавеждане; 7. Извършване на независим финансов одит; 8. Изпълнение на мерки за информация и визуализация. За провеждането на всяка процедура Бенефициентът назначава отделна комисия. С избраните изпълнители се сключва договор, който се регистрира в регистрите на Бенефициента., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на СМР: За изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства (ДЦПДТМУТС)ще бъде използван неизползваем двуетажен корпус от сградата на Детска ясла № 6 "Надежда" в гр. Казанлък. Сградата, в която ще се изгради новият дневен център е с РЗП от 435 кв. м. За тази цел е необходимо изпълнението на редица строително ремонтни работи с оглед сградата да отговаря на всички функционални характеристики за подобен род сгради. Избран външен изпълнител по реда на ЗОП ще изпълни вътрешно преустройство на помещенията, цялостен вътрешен ремонт на битовите и санитарните помещения. Ще бъде подменена съществуващата стара дограма с нова PVC такава, ще бъде изпълнена топлоизолация на външни стени и покрив. Предвижда се подмяна на отоплителната инсталация, горивната база и газификация на сградата. Освен това ще бъдат подменени електрическата и ВиК инсталациите. За осигуряване на достъпност на средата ще бъде изградена външна рампа към входа на сградата и ще се монтира външен пътнически асансьор за осигуряване на достъп до втория етаж на сградата. Ще бъде реконструирано и прилежащото дворно пространство. В рамките на изпълнение на проектната дейност се предвиждат и интервенции в сградата на съществуващ Център за обществена подкрепа, намиращ се на 2-ри етаж в сграда общинска собственост на ул. "Войнишка" № 25, гр. Казанлък. С оглед разширяване дейността на центъра ще бъде извършен вътрешен ремонт на неремонтирани работни, битови и санитарни помещения на втория етаж на сградата с РЗП 192 кв. м. (описани в приложена към проектното предложение индикативна количествено - стойностна сметка). Ще бъде изградена и външна рампа към сградата с оглед осигуряване достъпност на средата., Договорена стойност: 363 333.33 , Отчетена стойност: 372 178.51
  • Дейност: Строителен надзор: В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните работи по 2 обекта, предмет на проектното предложение, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на СМР; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на СМР; изпълнение на СМР в съответствие с одобрените работни проекти и съгласно изискванията на чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти в следствие на СМР; извършване на оценка за достъпност до обекта на лица с увреждания в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със СМР, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на СМР, и др.; контрол за годността на обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. След приключване на СМР, строителният надзор ще изготви окончателен доклад. Правилното прилагане и упражняване на строителен надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта СМР и постигането на очакваните резултати. , Договорена стойност: 2 916.67 , Отчетена стойност: 2 364.00
  • Дейност: Авторски надзор: В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: 1/ авторски надзор при изпълнение на СМР на всеки съответен обект в рамките на техническия проект от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; 2/ присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на СМР и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта; заверки при покана от страна на Възложителя; 3/ наблюдение на изпълнението на СМР по време на целия период на изпълнение на проекта за съблюдаване предписанията на проектанта относно точното спазване на изработеният от него технически проект от страна на всички участници в процеса на изпълнение на СМР; 4/ съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; 5/ заверка на екзекутивната документация за СМР след изпълнението на съответния обект. Правилното прилагане и упражняване на авторски надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта строително - монтажни дейности и постигането на очакваните резултати. , Договорена стойност: 1 250.00 , Отчетена стойност: 1 500.00
  • Дейност: Одит: Ще бъде извършен независим одит по проекта от външен независим изпълнител, избран по реда на ЗОП. Изпълнителят осъществява окончателен одит по проекта и изготвя Окончателен доклад за фактически констатации при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. В него ще се съдържа мнение и за цялостното изпълнение на проекта. Бенефициентът Община Казанлък предоставя на одитора пълен достъп до необходимата информация. При осъществяване на одитната дейност избраният изпълнител се ръководи от сключения Договор за безвъзмездна финансова помощ и действащото законодателство. Дейността допринася за постигане на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе и за постигане целта на процедурата. Дейността допринася и за осигуряване на прозрачност и контрол в процесите. Дейността се финансира от Бенефициента (съфинансиране за дейност, свързана с проекта). Стойността на разхода за дейността е 1500 лева без ДДС. Бенефициентът осигурява финансирането за покриване и на ДДС по разхода за одит., Договорена стойност: 1 500.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно изискванията на чл. 177 от Закона за устройството на територията, всички строителни обекти следва да бъдат приети и въведени в експлоатация. Процедурите по въвеждане на обектите в експлоатация включват: Заявление за издаване на разрешение за ползване до компетентния орган по смисъла на чл. 177, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ; назначаване на приемателна комисия; съставяне на Акт образец 16 протокол за установяване годността за ползване на обекта и издаване на разрешение за ползване. Свързването на вътрешните инсталации с общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура ще се извърши въз основа на сключени договори със съответните експлоатационни дружества и заплащане на съответните присъединителни такси. След фактическото завършване на СМР по обектите, ще бъде изготвена екзекутивна документация, съгласно чл. 54а от ЗКИР. , Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 2 408.17
  • Дейност: Изпълнение на мерки по информация и визуализация: Изпълнението на дейности по информация и комуникация ще се осъществява от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Екипът за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности за информация и комуникация: Информация на Интернет страницата на Община Казанлък: след подписване на ДБФП на Интернет страницата на Община Казанлък ще бъде публикувана информация, съдържаща кратко описание на проекта, включително неговите цели и очаквани резултати, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз; Пресконференции: Ще бъдат проведени две пресконференции (начална и заключителна), на които ще бъдат представени целите на проекта, планираните/изпълнените дейности и постигнатите резултати. Началната пресконференция ще се проведе след сключване на ДБФП, а заключителната след приключване на СМР и преди приключване на проекта. Официална церемония по откриване на обектите: След изпълнение на строителните дейности и доставка на оборудването и обзавеждането ще се проведе Официална церемония по откриване на изградената база за социални услуги. Постоянна обяснителна табела - 2 броя. Монтират се на всеки от обектите, след приключване на СМР. Информационна табела пред сградата на Община Казанлък 1 бр. Прессъобщения: В периода на изпълнение на проекта, на Интернет страницата на Община Казанлък ще бъде публикувана информация за напредъка по проекта, за процедури за избор на изпълнители, за предстоящи и минали мероприятия по проекта. Листовка в тираж 500 броя. Комплект рекламни материали: папка, химикал, чанта/раница за документи, настолен календар, тефтер, чаша, ключодържател - 30 броя; Банер винилов без стойка 1 брой. Публикация в местна/регионална медия във връзка с откриване на обектите - 1 брой. Екипът по проекта ще следи перманентно за цялостното спазване и изпълнение на мерките за публичност, при спазване изискванията на Регламент (ЕК) 1303/2013, Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) 821/2014 на Комисията и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. , Договорена стойност: 3 092.90 , Отчетена стойност: 2 386.56
  • Дейност: Изработване на инвестиционен проект: - Избран външен изпълнител ще изготви инвестиционен проект за изграждането на новия Дневен център по части "Архитектура", "Конструкции", "В и К", "Електрическа", "ОВИ", "Машинно - технологична", "Геодезия", "Паркоустройство", "Пожарна безопасност", "Енергийна ефективност", "ПБЗ" и "ПУСО". - Избран външен изпълнител ще изготви инвестиционен проект за ремонта на съществуващия Център за обществена подкрепа по части "Архитектура", "Конструкции", "В и К", "Електрическа", "Пожарна безопасност", "Енергийна ефективност", "ПБЗ" и "ПУСО" , Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 12 000.00
  • Дейност: Изготвяне на обследване за енергийна ефективност: Избран външен изпълнител ще изготви обследване за енергийна ефективност на сградата, в която ще бъде изграден новият Дневен център, преди изпълнението на СМР по проекта., Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 1 200.00
  • Дейност: Доставка на оборудване/обзавеждане за нов Дневен център и съществуващ ЦОП.: След приключване изпълнението на СМР по изграждане на нов Дневен център и ремонта на съществуващ ЦОП, избран изпълнител ще достави необходимото за тяхното функциониране оборудване/обзавеждане. Планирано е да се закупи обзавеждане/оборудване необходимо за функционирането на различните кабинети и зали за работа в дневния център, съобразно с приложени към условията за кандидатстване функционални изисквания на материалната база и изискванията по отношение на обзавеждането/оборудването (приложена е спецификация). Общата сума се калкулира от сумите за единица + сумата за ДДС. Цените са взети от офертите на различни доставчици на специализирано оборудване. Включено е и т. нар. общо оборудване, в което се включват бюра, маси за работа, шкафове, класьори и др. необходима мебелировка за кабинетите на специалистите. Определянето на оборудването за ЦОП също е съобразено с функционалните изисквания, а също така и с новите услуги, които ще бъдат въведени след приключването на проекта - изграждането на защитена среда за разпити на деца, стаи за спешен прием и залата за групова работа. Цените също са взети от доставчици на съответните продукти. Към единичната цена е включено и ДДС. Общата индикативна стойност на планираното за закупуване оборудване и обзавеждане за нов Дневен център и съществуващ ЦОП е в размер на 50 833,33 лв. без включено ДДС. В бюджета на проекта е предвиден финансов ресурс за обезпечаване размера на ДДС върху стойността на оборудването и обзавеждането., Договорена стойност: 50 833.33 , Отчетена стойност: 58 434.02

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "ДИН-3" ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 500.00 , Отчетена стойност**: 13 500.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 8 688.52 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "НИКО 2 СП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 386.56 , Отчетена стойност**: 2 386.56
  • Изпълнител: СК БИЛДИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 299 902.69 , Отчетена стойност**: 299 902.68
  • Изпълнител: ВиК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 70.00 , Отчетена стойност**: 70.00
  • Изпълнител: БМБ - БОГДАН БОГДАНОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 26 974.80 , Отчетена стойност**: 26 974.80
  • Изпълнител: ЕВН БЪЛГАРИЯ ЕЛЕКТРОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 795.00 , Отчетена стойност**: 795.00
  • Изпълнител: Кольо, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Виктория, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АРК - БИЛДИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 79 722.47 , Отчетена стойност**: 72 275.83
  • Изпълнител: НАСТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 380.97 , Отчетена стойност**: 7 380.97
  • Изпълнител: ГРАНДЕФЛОРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 999.45 , Отчетена стойност**: 1 999.45
  • Изпълнител: СИТИГАЗ БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 584.00 , Отчетена стойност**: 1 543.17
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 078.80 , Отчетена стойност**: 22 078.80
  • Изпълнител: Пламена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Т 7 консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 364.00 , Отчетена стойност**: 2 364.00
  • Изпълнител: Евелина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИКОНОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Сергей, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ЕФЕКТИВА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 170.00 , Достигната стойност: 170.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 449 021.89 BGN
БФП 449 021.89 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 449 021.89 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 348.74 0.00 1 348.74 БМБ - БОГДАН БОГДАНОВ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 103.94 0.00 1 103.94 БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 99.97 0.00 99.97 ГРАНДЕФЛОРА ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 91.20 0.00 91.20 "НИКО 2 СП" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 147.46 0.00 147.46 "НИКО 2 СП" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 369.05 0.00 369.05 НАСТЕК ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 50 833.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Специализирано оборудване“
    Изпълнител: БМБ - БОГДАН БОГДАНОВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 974.80
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Стандартно обзавеждане“
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 078.80
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: „Компютърна и офис техника“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4: „Сензорна градина“.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане - компютърна и офис техника, Прогнозна стойност: 6 150.81
  • Обособена позиция 1: „Доставка на оборудване и обзавеждане по проект „Развитие на услуги за деинституционализация на грижите за деца в община Казанлък”, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ - Доставка на компютърна и офис техника
    Изпълнител: НАСТЕК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 380.97
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане - сензорна градина, Прогнозна стойност: 1 666.66
  • Обособена позиция 1: „Доставка на оборудване и обзавеждане по проект „Развитие на услуги за деинституционализация на грижите за деца в община Казанлък”, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ - Сензорна градина
    Изпълнител: ГРАНДЕФЛОРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 999.45
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на екип за управление на проекта, Прогнозна стойност: 8 688.52
  • Обособена позиция 1: Ръководител
    Изпълнител: Даниела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 688.52
  • Обособена позиция 2: Административен координатор
    Изпълнител: Виктория
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Технически координатор
    Изпълнител: Евелина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Експерт "Инвеститорски контрол"
    Изпълнител: Сергей
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Юрист
    Изпълнител: Кольо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: Счетоводител
    Изпълнител: Пламена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на независим финансов одит, Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на независим финансов одит
    Изпълнител: ИКОНОМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Извършване на обследване за енергийна ефективност, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на обследване за енергийна ефективност
    Изпълнител: "ЕФЕКТИВА" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки по информация и визуализация, Прогнозна стойност: 3 092.90
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Изработване и доставка на листовки и комплект рекламни материали“
    Изпълнител: "НИКО 2 СП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 912.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Дейности по публичност, комуникация и изработване на рекламно-информационни елементи“
    Изпълнител: "НИКО 2 СП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 474.56
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на СМР с предмет: „Преустройство и ремонт на част от помещения в сградата на съществуващ ЦОП в град Казанлък“, Прогнозна стойност: 94 571.33
  • Обособена позиция 1: „Преустройство и ремонт на част от помещения в сградата на съществуващ ЦОП в град Казанлък“, находящ се на ул. „Войнишка“ № 25“, като част от дейностите по извършване на СМР по Проект „Развитие на услуги за деинституционализация на грижите за деца в община Казанлък”, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.“
    Изпълнител: АРК - БИЛДИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 79 722.47
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на СМР с предмет: „Преустройство на неизползваем корпус от сградата на Детска ясла №6 „Надежда“, Прогнозна стойност: 268 762.00
  • Обособена позиция 1: „Преустройство на неизползваем корпус от сградата на Детска ясла №6 „Надежда“ в кв. „Васил Левски“, град Казанлък в Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, като част от дейностите по проект „Развитие на услуги за деинституционализация на грижите за деца в община Казанлък”, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.“
    Изпълнител: СК БИЛДИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 299 902.69
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Изработване на инвестиционен проект, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на инвестиционен проект
    Изпълнител: "ДИН-3" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на авторски надзор, Прогнозна стойност: 1 250.00
  • Обособена позиция 1: Осъществяване на авторски надзор
    Изпълнител: "ДИН-3" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на строителен надзор, Прогнозна стойност: 2 916.67
  • Обособена позиция 1: строителен надзор при изпълнението на СМР за Преустройство на неизползваем корпус от сградата на Детска ясла №6 „Надежда“ в кв. „Васил Левски“, град Казанлък в Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, като част от дейностите по проект „Развитие на услуги за деинституционализация на грижите за деца в община Казанлък”, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“
    Изпълнител: Т 7 консулт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 364.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN