Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0133-C02
Наименование на проекта Нови работни места в Стенс Клима ЕООД
Бенефициент 202258478 Стенс Клима ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 03.08.2016
Дата на стартиране 03.08.2016
Дата на приключване 03.05.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Стенс Клима ЕООД е динамично развиващо се микро предприятие, специализирано в отоплителната, климатична и вентилационна техника. От своето създаване през 2012 г. фирмата е вносител на техниката за изграждане на централни климатични системи MITSUBISHI HEAVY INDUSTRIES, около която е концентрирана и основната й дейност. Бързите темпове на разрастване на дейността неминуемо създават необходимостта от увеличаване на екипа и разкриване на нови работни места, свързани с техническа поддръжка, доставки, маркетинг, връзки с обществеността, финансов анализ, човешки ресурси и  административни дейности, което да способства за запазване темповете на растеж и разширяване на пазарните позиции на компанията. 

Чрез реализацията на настоящия проект "Нови работни места в Стенс Клима ЕООД", дружеството ще даде възможност за работа на 10 безработни и неактивни лица, от които 7 ще попадат в определените по програмата приоритетни групи, а поне половината от лицата ще бъдат задържани устойчиво и след приключване изпълнението на дейностите по проекта. Проектът предвижда също осигуряване на необходимото въвеждащо обучение по дигитални компетенции, закупуване на оборудване и инвентар за новосъздадените работни места, дейности по публичност и управление на проекта.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността ще бъде реализирана на два отделни етапа: ЕТАП 1: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца След подбор ще бъдат наети десет безработни/неактивни лица, които ще определят и целевата група на проекта. Те ще бъдат наети на трудови договори в условията на пълен работен ден на длъжности съгласно НКПД 2011 г. по описаните по-долу групи, като три от тях съответстват на клас 2 "Специалисти" по МОД, а останалите седем на клас 03 "Техници и приложни специалисти". Длъжностите по новите работни места са изведени след задълбочен анализ на нуждите и стратегията за развитие. Всяка посочена длъжност е за 1 лице: - 2431-6002 Експерт маркетинг - 3115-3016 Техник, механик, отоплителни, хладилни и вентилационни инсталации - 3323-3005 Специалист доставки - 3113 -3006 Техник електрически системи - 3123-3006 Техник поддръжка на машини - 3513-3001 Техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3341-3008 Специалист с контролни функции, човешки ресурси - 2413-6001 Финансов анализатор - 3343-3009 Изпълнителен секретар, офис - 2432-6001 Експерт, Връзки с обществеността. Дейността предвижда предоставяне на средства за работна заплата под формата на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания за 10-те наети по трудов договор на пълно работно време лица на разкритите нови целеви работни места за период от 12 месеца. Ще бъде създадена и съответната организация на труда, предвид заетостта на новите работни места с придобитото по процедурата обзавеждане, стопански инвентар и оборудване, съгласно насоките за кандидатстване и ръководството за изпълнение на проектите. Предвижда се част от придобитото по процедурата оборудване (два автомобила) да се ползва от повече от 1 лице – представител на целевата група. Също така, не се предвижда наемане на непълно време за периода, през който новонаетите лица ще преминават обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност". ЕТАП 2: Осигуряване на трудова медицина за целевата група В изпълнението на дейността работодателя ще осигури обслужване на работещите на новите работни места от служба по трудова медицина и провеждането на периодични медицински прегледи на лицата в рамките на изпълнението на проекта. Това са нормативни изисквания към всички работодатели съгласно КТ, чл. 282 и чл. 287, чл. 8 и чл. 9 от Наредба №3 за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, чл. 2 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. Стенс Клима ЕООД има задължение за осигуряване на санитарнобитово и медицинско обслужване на заетите служители съобразно санитарните норми и изисквания, а също така задължително е и провеждането на периодични медицински прегледи, разходът за които е изцяло за сметка на работодателя. Поради това, след назначаване на лицата и сформиране на целевата група по проекта, ще се извършат следните действия: - за периода на проекта ще бъде избрана външна организация служба трудовата медицина (СТМ), регистрирана по реда на чл. 25в ЗЗБУТ, с чиято помощ ще се окаже ефективен контрол по наблюдение, анализ и оценка на здравното състояние във връзка с условията на труд на новоназначените по проекта работещи. Акредитиран орган ще осигури извършването на необходимите измервания на факторите на работната среда, а избраната СТМ ще изготви актуален Анализ и оценка на риска на работната среда, съгласно изискванията по ЗЗБУТ и законодателната рамка; - в периода на изпълнение на дейността ще бъде организирано провеждането на периодичен медицински преглед за всяко от лицата от медицински център, като вида на необходимите прегледи и изследвания на служителите ще бъде конкретизиран в зависимост от характера на работата, възрастта на служителя, оценката на риска и изискванията на Наредба № 3/27.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи., Договорена стойност: 90 925.00 , Отчетена стойност: 86 766.49
  • Дейност: Предоставяне на обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" за целевата група: Дейността предвижда предоставяне на обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност", съгласно Европейската квалификационна рамка, за десетимата представители на целевата група с продължителност 45 учебни часа – всеки от по 45 минути, в съответствие с посоченото в чл. 5, ал. 2, т. 2 от ПМС 251/21.10.2009 г. , насоките за кандидатстване и ръководството за управление на проекти по процедурата. Хорариум на обучението: 45 учебни часа – всеки от по 45 минути; - Теория: 20 учебни часа - Практика: 25 учебни часа Брой на обучаваните лица: 10 лица Документ доказващ завършване на обучение: сертификат, удостоверяващ придобитите знания и умения Дейността не е задължителна, но е напълно обоснована, предвид спецификата на разкриваните нови работни места и свързаните с тях отговорности и задължения, които произлизат от извършвана от предприятието икономическа дейност. По-конкретно това означава, че за специалистите, чиято работа е непосредствено свързана с проектиране, изграждане, ремонт и поддръжка на отоплителни, климатични и вентилационни инсталации и системи, а именно „Техник, механик, отоплителни, хладилни и вентилационни инсталации”, „Специалист доставки”, „Техник електрически системи”, „Техник поддръжка на машини”, „Техник, поддръжка на компютърни мрежи”, е необходимо да се проведе обучение за програми за математически изчисления, които са от ключово значение за правилното изчисление и бърза обработка на различни технически параметри, оразмерявания, обемни пресмятания и др., изискуеми при реализацията на тези услуги. Що се отнася до останалите новоназначени лица, а именно „Експерт маркетинг”, „Специалист с контролни функции, човешки ресурси”, „Финансов анализатор”, „Изпълнителен секретар, офис” и „Експерт, Връзки с обществеността”, които при ежедневната си работа ще изпълняват разнородни дейности в съответните функционални направления, пряко свързани с високо ниво на познаване и владеене на софтуерните програми за текстообработка е релевантно да се проведе обучение за работа с текстообработващи програми. Бързината, с която лицата могат да работят на използваните програми е от съществено значение, защото позволява да се очаква по-добра производителност и по-висока продуктивност на назначените служители. В допълнение към гореизложеното следва да се отбележи, че включването в обучение по дигитална компетентност на всичките десет новонаети лица ще спомогне за по-лесното и ефективно въвеждане в работниците и по-успешното им адаптиране към работния процес. , Договорена стойност: 2 500.00 , Отчетена стойност: 2 474.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да обезпечи създаването на новите работни места с необходимото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, като тя не е задължителна, но е необходима за реализацията на проекта и създаването на устойчива трудова заетост на новоназначените по проекта лица. Подкрепата за придобиване на целево оборудване и инвентар по проекта е изцяло обусловена и от анализа и оценката на разполагаемите материални и нематериални активи и технически ресурси, с които компанията разполага и ползва към настоящия момент. За извършване на дейността си дружеството ползва по договор за дългосрочен наем наем: производствено помещение от 140 кв.м., 48 кв.м. централен офис и работен офис от 16 кв.м. Същите са определени за място за изпълнение на проекта и за месторабота на новоназначените по него служители, като в момента те са обзаведени с общо 3 работни бюра, 3 бюра за административна работа и 3 бр. компютри (изцяло амортизирани). Дружеството използва под наем четири транспортни средства - Мерцедес Вито (1997 г.), Ситроен Джъмпер (2000 г.), Рено Лагуна (2003 г.) и Ситроен Ксара (1996 г.). Предвид изготвения анализ, който показва значително разрастване на дейността и броя сключени договори за изграждане на нови и поддръжката и ремонта на вече изградени отоплителни, климатични и вентилационни инсталации и системи, създаването на новите работни места и тяхното техническо и функционално обезпечаване предполагат осигуряване на оборудване, обзавеждане и транспортни средства, необходими за достигане до обектите, където ще се реализират услугите и логистика на необходимото за тези цели оборудване. За създаването на всяко от изброените нови работни мeста по длъжности е необходимо да се осигурят следните техническите ресурси, които ще обезпечат новата заетост: - за длъжността „Експерт маркетинг“ – 1 бр. преносим компютър с лиценз за офис приложения; - за длъжността „Техник, механик, отоплителни, хладилни и вентилационни инсталации“ – 1 бр. автомобил - за длъжността „Специалист доставки“ – 1 бр. автомобил - за длъжността „Техник електрически системи“ – 1 бр. зарядна станция за климатични системи; - за длъжността „Техник поддръжка на машини“ – 1 бр. специализиран софтуер за тестване на климатични системи; - за длъжността „Техник, поддръжка на компютърни мрежи“ – 1 бр. преносим компютър с лиценз за офис приложения; - за длъжността „Специалист с контролни функции, човешки ресурси“ – 1 бр. компютър с лиценз за офис приложения и 1 бр. монитор; - за длъжността „Финансов анализатор“ - 1 бр. преносим компютър с лиценз за офис приложения; - за длъжността „Изпълнителен секретар, офис“ – 1 бр. работен стол и 1 бр. бюро; - за длъжността „Експерт, Връзки с обществеността“ – 1 бр. компютър с лиценз за офис приложения и 1 бр. монитор. Предвижда се двата автомобила, предназначени за „Техник, механик, отоплителни, хладилни и вентилационни инсталации“ и „Специалист доставки“ да могат да се ползват съвместно или в екипи с останалите новоназначени техници по проекта - „Техник електрически системи“ , „Техник поддръжка на машини“ и „Техник, поддръжка на компютърни мрежи“, съобразно нуждите от транспорт до отделните обекти, както и за пренос на необходимото за предоставянето на услугите оборудване. Освен това при наличие и съобразно работния график те могат да бъдат използвани съвместно с „Експерт маркетинг“ и „Експерт, Връзки с обществеността“ за осъществяване на работни срещи с потенциални и настоящи клиенти. Съгласно изискванията е предвиден и разход за осигуряване на застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар по проекта, необходими за създаването на новите работни места. Застраховката ще се извърши непосредствено след закупуването и заприходяването на активите, като изборът на застрахователна компания също ще се проведе съгласно действащата нормативна наредба и изцяло в съответствие с детайлните правила за допустимост на разходите по процедурата., Договорена стойност: 51 975.00 , Отчетена стойност: 50 512.37
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проект "Нови работни места в Стенс Клима ЕООД". В изпълнение на дейността и за обезпечаване изпълнението на целия проект, ще бъде сформиран екип, състоящ се от Ръководител проект, Технически сътрудник и Счетоводител. Ръководител проект ще бъде ангажиран със следните ключови за изпълнението на целия проект функции: - ръководи цялостно проекта, като разпределя задачите и координира дейността на другите членове на екипа; - планира месечната дейност и предоставяне на информация; - контролира подготовката на финансови и технически доклади; - контролира изпълнението на месечния план-график и спазването на сроковете за изпълнение на задачите, при необходимост поставя нови, възникнали в хода на реализация на проекта задачи; - следи за подготовката и провеждането на тръжните процедури, входящата и изходяща кореспонденция с ДО на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020г.; - съблюдава подаването на отчетната документация към администратора на програмата; - следи за изпълнението на проектните дейности и съгласува промени и изменения на Договора за безвъзмездна помощ. Ръководителя на проекта ще бъде ангажиран с дейностите по управление на проекта почасово. Поради вменените му от длъжността отговорности и за осигуряване качественото и в план изпълнение на проекта, Ръководителя ще предприема всички необходими действия по управлението, без оглед на изразходвания времеви ресурс като минималната месечна заетост ще възлиза на осемдесет часа. Според изискванията, автобиография на Управителя на Стенс Клима ЕООД, избран за Ръководител проект, е приложена към настоящия формуляр за кандидатстване, а в точка 9 "Екип" от формуляра са описани неговата квалификация и отговорности в обхвата на проекта. Важно е да се отбележи, че лицето, предлагано за Ръководител проект има квалификация за пълна проектантска правоспособност и над 18-годишен управленски опит , включително и по сходни, с представените по проекта дейности за наемане на безработни и неактивни лица, обучение и менторство на служители, както и дейности по организацията и администрирането на проекти по оперативни програми. Координатор проект: - ще участва в подготовката на тръжните досиета, необходими за провеждането на съответните тръжни процедури; - ще координира комуникацията между бенефициента и избраните доставчици; - ще отговаря за събирането, съхранението и архивирането на документацията по изпълнение и отчитане на проекта; - ще следи за изпълнение на изискванията за публичност и графично оформление на всички проектни документи. Длъжността е пряко подчинена на Ръководител проект, на когото ще се отчита. Счетоводител: - ще участва в срещите на екипа по проекта; - ще следи и обработва счетоводно-отчетната документация; - ще обобщава, събира и следи за отчетността на счетоводните документи по проекта; - ще съдейства активно при изготвянето на финансови отчети по проекта. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект. Управителят на дружеството, който е избран и за Ръководите проект, ще отговаря основно за осигуряването на всички необходими ресурси за изпълнението на проекта, в това число финансов ресурс и необходимото техническо обезпечение за изпълнение на планираните по проекта дейности. Разходите за възнаграждения и дължими осигуровки по Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване, начислявани за сметка на работодател за Ръководител проект са разчетени съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., приложение към Насоките за кандидатстване и съгласно действащото трудово и осигурително законодателство., Договорена стойност: 16 500.00 , Отчетена стойност: 16 663.79
  • Дейност: Осигуряване на информиране и публичност: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи и Стенс Клима ЕООД като представител на работодателска организация и бенефициент по процедура BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място" и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г. В изпълнение на дейността по информиране и публичност, Стенс Клима ЕООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., а именно: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския социален фонд и националното финансиране, чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския социален фонд, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на Стенс Клима ЕООД - http://stensklima.blogspot.com/; - ще бъде поставен плакат с информация по проекта (минимално размер А3), в който се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място, като например на входната врата на офисите на дружеството, а при разрешение от наемодателя, и на входните врати на сградата; -ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване и транспортни средства. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и кандидати за работа на новосъздадените по проекта работни места. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г. и Европейския социален фонд. Ще бъде изпълнено изискването на програмата да се отбележи финансовия принос на Общността и да се поставят логата на ЕС и на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. на всеки продукт по проекта. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани в резултат на финансовата помощ на оперативната програма., Договорена стойност: 3 300.00 , Отчетена стойност: 3 300.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КАНИСКО ТЕХНОЛОДЖИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: Руслан, Договорена стойност по проекта*: 4 020.00 , Отчетена стойност**: 3 899.33
  • Изпълнител: Злати, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 931.42
  • Изпълнител: ШИСЕЛ България ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: ИИКО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 859.75 , Отчетена стойност**: 1 012.37
  • Изпълнител: Стела, Договорена стойност по проекта*: 11 520.00 , Отчетена стойност**: 5 584.73
  • Изпълнител: СТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 500.00 , Отчетена стойност**: 7 500.00
  • Изпълнител: ЕВРО ИВЕНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 548.00 , Отчетена стойност**: 5 774.00
  • Изпълнител: СОФИЯ АУТО БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 76 000.00 , Отчетена стойност**: 38 000.00
  • Изпълнител: БИТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ЗЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 13.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 165 200.00 BGN
БФП 165 200.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 127 282.45 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 2 (два) броя леки автомобили, Прогнозна стойност: 38 000.00
  • Обособена позиция 1: неприложимо
    Изпълнител: СОФИЯ АУТО БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 000.00
  • Обособена позиция 2: неприложимо
    Изпълнител: СОФИЯ АУТО БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на зарядна станция за климатични системи, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на зарядна станция за климатични системи
    Изпълнител: ШИСЕЛ България ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работен стол и бюро, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на работен стол и бюро
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на работен стол и бюро
    Изпълнител: ИИКО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване и доставка на 3 бр. преносими компютри, 2 бр. настолни компютри и 2 бр. монитори, Прогнозна стойност: 7 500.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване и доставка на 3 бр. преносими компютри, 2 бр. настолни компютри и 2 бр. монитори
    Изпълнител: БИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 500.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Закупуване и доставка на специализиран софтуер за тестване на климатични системи, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване и доставка на специализиран софтуер за тестване на климатични системи
    Изпълнител: КАНИСКО ТЕХНОЛОДЖИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на застрахователна компания, която да предостави услуги по застраховка на закупените активи и инвентар по проект „Нови работни места в Стенс Клима ЕООД“, Прогнозна стойност: 953.00
  • Обособена позиция 1: Избор на застрахователна компания, която да предостави услуги по застраховка на закупените активи и инвентар по проект „Нови работни места в Стенс Клима ЕООД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на застрахователна компания, която да предостави услуги по застраховка на закупените активи и инвентар по проект „Нови работни места в Стенс Клима ЕООД“, Прогнозна стойност: 2 475.00
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: ЗАСТРАХОВКА НА 2 БР. ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ OPEL CORSA
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 599.00
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: ЗАСТРАХОВКА НА ЗАКУПЕНИ АКТИВИ
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на трудова медицина за целевата група по проект „Нови работни места в Стенс Клима ЕООД“, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на трудова медицина за целевата група по проект „Нови работни места в Стенс Клима ЕООД“
    Изпълнител: "ЗЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на членове на екипа за управление на проект „Нови работни места в Стенс Клима ЕООД“ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: СЧЕТОВОДИТЕЛ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: КООРДИНАТОР, Прогнозна стойност: 4 980.00
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: СЧЕТОВОДИТЕЛ
    Изпълнител: Злати
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: КООРДИНАТОР
    Изпълнител: Руслан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 020.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на обучение на служителите на „Стенс Клима“ ЕООД по проект „Нови работни места в Стенс Клима ЕООД“, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на обучение на служителите на „Стенс Клима“ ЕООД по проект „Нови работни места в Стенс Клима ЕООД“
    Изпълнител: ЕВРО ИВЕНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 474.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуга по информиране и публичност, Прогнозна стойност: 3 300.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуга по информиране и публичност
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Предоставяне на услуга по информиране и публичност
    Изпълнител: ЕВРО ИВЕНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 300.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN