Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0893-C02
Наименование на проекта Нов търговски обект и нови работни места в "Талес 07" ЕООД
Бенефициент 201610154 ТАЛЕС 07 ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 23.08.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 01.03.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Марица, с.Бенковски

Описание

Кратко описание на проекта
Общата цел на настоящия проект е създаване на нови работни места за нуждите на новосъздадената търговска база в област Бургас и за нуждите на съществуващата в с. Бенковски, община Марица, област Пловдив.
Специфичните цели са следните:
1.Да бъдат идентифицирани и включени в проекта общо 18 безработни и/или неактивни лица на пазара на труда, отговарящи на изискванията на целевата група,
2.Да бъдат оборудвани нови 18 работни места,
3.Да бъдат създадени 10 устойчиви работни места след края на срока на субсидираната заетост, чрез подбор между участвалите в проекта лица.
Посочените цели ще бъдат осъществени с помощта на следните проектни дейности:
1.Наемане на 18 безработни и/или неактивни лица. за период от12 месеца на различни длъжности.
2.Закупуване на оборудване и обзавеждане за нуждите на новосъздадените 18 работни места,
3.Организация и управление на проекта,
4.Публичност и визуализация. 
 5.Проектни резултати: 
5.1.Назначени  лица на следните длъжности:
- Пазач, невъоръжена охрана- един, на възраст под 29 год. 
- Чистач/Хигиенист- един, на възраст под 29 год. 
-Асистент, офис- двама, на възраст под 29 год.
-Дистрибутор- двама- на възраст от 30 до 54 год, 
-Търговски агент-шестима, в т.ч. четирима на възраст под 29 год. и двама на възраст между 30 и 54 год. 
- Склададжия- четирима, на възраст под 29 год, 
- Експерт, стопанска дейност- един, на възраст над 54 год, 
- Мениджър, уеб сайт- един, на възраст от 30 до 54 год.
5.2. 10 от общо 18 лица от целевата група, запазили своята заетост за 12 месеца.
5.3. Закупено оборудване и обзавеждане за нуждите на новите работни места, при спазване на изискванията на ПМС №118/2014 г. 5.4. Изпълнена дейност "Публичност и визуализация", чрез съблюдаване на изискванията на  ръководството за публичност и визуализация.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Наемане на 18 безработни и/или неактивни лица. за период от 12 месеца на различни длъжности, в създадената нова търговска база в област Бургас и разширената съществуваща база в с. Бенковски, община Марица.: Ще бъдат назначени общо 18 лица за 12 месеца на новоразкрит търговски обект на фирмата в град Карнобат, област Бургас, а така също и на съществуващия обект в с.Бенковски, община Марица, област Пловдив. Ще бъде създадена и базата за последваща заетост на 10 лица за нови 12 месеца, след приключване на срока на субсидираната заетост. "Талес 07" ЕООД планира да открие своя база в област Бургас, с цел да обхване югоизточната част на страната. Новият търговски обект ще бъде разположен в хале, намиращо се в близост до гр.Карнобат. За нуждите на новата търговска база, която ще се намира в община Карнобат и с.Драганци , ще бъдат наети общо 11 лица при 12 месечна заетост, на пълен работен ден, на следните длъжности: 1.Пазач, невъоръжена охрана /код 95100003/- един, на възраст под 29 год. . 2.Чистач/Хигиенист /код 91120004/- един, на възраст под 29 год. 3.Асистент, офис /код 33433011/- един, на възраст под 29 год., който ще води кореспонденцията, ще изпраща оферти и ще съхранява документацията. 4.Дистрибутор /код 33223006/- двама- на възраст от 30 до 54 год, които ще доставят стоките, ще информират клиентите за характеристиките, в това число опаковка, окомплектовка и поддържане, цена и количество на продуктите. 5.Търговски агент /код 33223001/-четирима, в т.ч. двама на възраст под 29 год. и двама на възраст между 30 и 54 год. Те ще поддържат контакт по предварителна схема с търговските обекти по места, ще следят дистрибуцията на фирмените продукти в обектите и ще осъществяват директни продажби в търговските обекти. 6.Склададжия /код 43212014/- двама души на възраст под 29 год, които ще отговарят за складовите наличности, ще приемат и предават стока от склада. В резултат на създаването на новата търговска база в област Бургас, както и вследствие на планираното разширение на търговската дейност на съществуващата база в с.Бенковски, ще доведе до разкриването на нови длъжности и работни места и в съществуващата база в с.Бенковски, община Марица, както следва: 1.Асистент, офис /код 33433011/-един, на възраст под 29 год, който ще води кореспонденцията, ще изпраща оферти и ще съхранява документацията. 2.Склададжия /код 43212014/-двама, на възраст под 29 год, които ще отговарят за складовите наличности, ще приемат и предават стока от склада. 3.Търговски агент /код 33223001/-двама, на възраст под 29 год, които ще поддържат контакт по предварителна схема с търговските обекти по места, ще следят дистрибуцията на фирмените продукти в обектите и ще осъществяват директни продажби в търговските обекти. 4.Мениджър, уеб сайт /код 35143004/- един, на възраст от 30 до 54 год. за поддържане на фирмения интернет сайт. 5.Експерт, стопанска дейност, /код 24216001/- един, на възраст над 54 год, който ще ръководи дейността на фирмата в област Бургас, но ще бъде с работно място в с. Бенковски, община Марица. Подробна възрастова и квалификационна характеристика на целевата група е дадена в раздел 11.4."Описание на целевата група". Дейност 1 ще бъде осъществена на следните етапи: 1.Проучване и идентифициране на всички лица, живеещи на територията на община Пловдив, община Марица, община Карнобат и община Айтос, които притежават изискващото се образование и квалификация и отговарят на възрастовите изисквания на целевата група за съответните длъжности,чрез изпращане на заявки, които ще бъдат подадени както в ДБТ "Пловдив", в ДБТ "Марица", ДБТ "Карнобат" и ДБТ "Айтос", така и в електронната трудова борса jobs.bg. 3.Подбор на 18 лица, отговарящи на изискванията на целевата група и заявили желание да участват в процедурите за подбор, 4.Сключване на 18 броя срочни трудови договори за 12 месечен период за посочените длъжности. 5.Работа на субсидирана заетост за срок от 12 месеца на 18 лица на пълен работен ден. 6.Приключване на срока на субсидираната заетост и подбор на 10 лица, с които ще се сключат трудови договори за допълнителни 12 месеца на пълен работен ден. , Договорена стойност: 189 846.48 , Отчетена стойност: 189 846.48
  • Дейност: Дейност 2:Закупуване на оборудване и обзавеждане за нуждите на новосъздадените 18 работни места: За да могат да функционират нормално, новосъздадените работни места в "Талес 07" ЕООД следва да бъдат обзаведени и оборудвани, както следва: 1.За "Пазач, невъоръжена охрана"- 1 работно място в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на система за видеонаблюдение с възможност за визуализация през интернет- 1 бр, 2.За "Чистач/Хигиенист"- 1 работно място в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на професионална машина за почистване- 1 бр, 3.За "Асистент, офис"- 1 работно място в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на стационарен компютър с монитор и софтуер- 1 бр, мултифункционално устройство /МФУ/- 1 бр, бюро- 1 бр, стол- 1 бр, контейнер с три чекмеджета- 1 бр, секция двукрилна- 1 бр, матричен принтер- 1 бр, и сървър- 1 бр, 4.За "Дистрибутор"- 2 работни места в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на 2 бр. товарни автомобили с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с., 5.За "Търговски агент"- 4 работни места в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на 2 бр. леки автомобили с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с., 6.За "Склададжия"- 2 работни места в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на палетна електрическа количка- 1 бр. и палетна количка, транспалетна, вилична- 1 бр, 7.За "Експерт стопанска дейност"- 1 работно място, разположено в базата в с.Бенковски, общ. Марица, за което е нужно закупуване на мобилен компютър с лицензен софтуер- 1 бр, лазерно МФУ- 1 бр, бюро- 1 бр, офис стол- 1 бр, контейнер с 3 чекмеджета- 1 бр, секция двукрилна- 1 бр, делова маса заседателна- 1 бр. и посетителски столове- 6 бр, 8.За "Асистент, офис"- 1 раб. място в базата в с. Бенковски, общ.Марица, за което е нужно да се закупят стационарен компютър с монитор и софтуер- 1 бр, МФУ- 1 бр, бюро- 1 бр, стол- 1 бр, контейнер с три чекмеджета- 1 бр, секция двукрилна- 1 бр. и матричен принтер- 1 бр, 9.За "Склададжия"- 2 раб. места в базата в с. Бенковски, общ. Марица, за които е нужно закупуване на палетна електрическа количка- 1 бр. и палетна количка, транспалетна, вилична- 1 бр, 10.За "Търговски агент"- 2 раб. места в базата в с. Бенковски, общ. Марица, за което е нужно да се закупи 1 бр. лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с., 11.За "Мениджър, уеб сайт"- 1 раб. място в базата в с. Бенковски, общ. Марица, за което е нужно да се закупят компютър с монитор и софтуер- 1 бр. и лазерно МФУ- 1 бр. Новосъздадените работни места ще обхващат общо 8 по вид длъжности- "Пазач невъоръжена охрана", "Чистач/Хигиенист", "Асистент, офис", "Дистрибутор", "Търговски агент", "Склададжия", "Експерт стопанска дейност" и Мениджър, уеб сайт". От тези длъжности, единствено за нуждите на "Дистрибутор" и "Търговски агент" ще се доставят леки автомобили. , Договорена стойност: 95 077.00 , Отчетена стойност: 95 077.00
  • Дейност: Дейност 3: Организация и управление на проекта: Дейност 3 има за цел обезпечаване ефективното управление на проектните дейности и достигане на проектните цели, посредством сформиране на екип за управление на проекта. Екипът за управление на проекта ще се състои от: ръководител, счетоводител, координатор и координатор тръжни процедури. Първо ще бъде назначен ръководител на проекта на граждански договор, който ще е ангажиран за цялостното изпълнение на проекта. Ръководителят на проекта ще е едновременно с ръководен и експертен опит в организацията и управление на проекти, финансирани по оперативните програми на ЕС. От своя страна, ръководителят на проекта ще назначи на граждански договори счетоводителя и двамата координатори на проекта. Ще се провеждат задължителни ежемесечни срещи на членовете на екипа за управление на проекта, на които ще се докладва за напредъка по отношение изпълнението на проектните дейности, ще се дискутират евентуално възникнали трудности в хода на изпълнението на проекта, ще се обсъждат текстове от ръководството за изпълнение на дейностите, подготвено от Договарящия орган, ще се прави преглед на извършените разходи и ще се преценява, дали има необходимост от иницииране на допълнителни споразумения към договора с Договарящия орган, в случай на поява на форсмажорни обстоятелства. В случай на необходимост, ръководителят на проекта може да организира и извънредни срещи на членовете на екипа за управление на проекта, с цел решаване на внезапно възникнали трудности по изпълнението на проекта, или в резултат на промяна в нормативните документи, имащи отношение към реализацията на настоящия проект. Друга важна задача на дейност 3 е да въведе успешно в условията на "Талес 07" ЕООД системата за управление на проектите, утвърдена в практиката на ръководителя на проекта и доказала своята жизнеспособност. Тази система е основана на двата основни фактора- експертност и комуникативност. , Договорена стойност: 31 692.72 , Отчетена стойност: 31 692.72
  • Дейност: Дейност 4: Публичност и визуализация: Дейност 4 има за цел да се оповести фактът, че настоящият проект се изпълнява с финансовата подкрепа на ЕС. За изпълнението на дейността ще отговаря координаторът на проекта. Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността предвижда следните мерки за публичност и визуализация: 1.Поставяне на две постоянни обяснителни табели с размери 0.8 м- 1 м. пред двете складови бази на "Талес 07" ЕООД в с. Бенковски, общ. Марица, област Пловдив и в общ. Карнобат. Табелите ще бъдат изготвени в съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация и ще отразяват логото на ОП "Развитие на човешките ресурси", наименованието на бенефициента и на проекта, сумата на безвъзмездната финансова помощ и всички други елементи, изрично посочени в Единния наръчник. 2.Ще бъдат отпечатани 2000 броя цветни брошури, формат А4, които също ще отговарят на изискванията за визуализация, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Брошурите ще съдържат информация за целите на проекта и основните проектни дейности и ще имат за цел да предоставят първоначална информация на всички заинтересувани лица. 3.В началото и в края на изпълнението на проекта ще се проведат две пресконференции- въведителна пресконференция и заключителна пресконференция. Пресконференциите ще се състоят извън територията на "Талес 07" ЕООД. Въведителната пресконференция ще се проведе в гр. Карнобат, а заключителната- в гр. Пловдив. И двете пресконференции ще имат за цел да информират обществеността относно предвидените за изпълнение и постигнатите цели и резултати на проекта. По време на заключителната пресконференция, ръководителят на проекта ще обяви имената на участниците в проекта, които ще запазят своята заетост за нови 12 месеца. Ще се закупят и 50 броя стикери, които ще бъдат залепени върху закупеното оборудване и обзавеждане за нуждите на новоразкритите работни места. , Договорена стойност: 3 135.00 , Отчетена стойност: 3 115.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Цветомила, Договорена стойност по проекта*: 6 705.00 , Отчетена стойност**: 7 364.22
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 9 990.00
  • Изпълнител: ПРЕСТИЖ 2007 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 604.00 , Отчетена стойност**: 1 604.00
  • Изпълнител: Нина, Договорена стойност по проекта*: 6 705.00 , Отчетена стойност**: 7 153.03
  • Изпълнител: НАР ООД, Договорена стойност по проекта*: 33 975.00 , Отчетена стойност**: 33 975.00
  • Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 565.00 , Отчетена стойност**: 6 255.00
  • Изпълнител: ГРИЙН ОФИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 014.00 , Отчетена стойност**: 30 014.00
  • Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 29 484.00 , Отчетена стойност**: 29 484.00
  • Изпълнител: Милка, Договорена стойност по проекта*: 4 248.00 , Отчетена стойност**: 4 045.47
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.00 , Достигната стойност: 22.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 10.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 319 751.20 BGN
БФП 319 751.20 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 318 230.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 500.70 0.00 1 500.70 ГРИЙН ОФИС ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи, Прогнозна стойност: 3 140.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи
    Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 140.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване по проект "Нов търговски обект и нови работни места в Талес 07 ЕООД", административен договор BG05М9ОР001-1.003-0893-С01, Прогнозна стойност: 29 484.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване по проект "Нов търговски обект и нови работни места в Талес 07 ЕООД", административен договор BG05М9ОР001-1.003-0893-С01, Прогнозна стойност: 65 063.00
  • Обособена позиция 1: Професионална машина за почистване 1 брой
    Изпълнител: ПРЕСТИЖ 2007 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 604.00
  • Обособена позиция 2: Лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с. 2 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с. 3 броя
    Изпълнител: НАР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 975.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване по проект "Нов търговски обект и нови работни места в Талес 07 ЕООД", административен договор BG05М9ОР001-1.003-0893-С01, Прогнозна стойност: 95 077.00
  • Обособена позиция 1: Компютърно оборудване - стационарен компютър с монитор и софтуер 3 броя и мобилен компютър със софтуер 1 брой
    Изпълнител: ГРИЙН ОФИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 014.00
  • Обособена позиция 2: Сървър 1 брой
    Изпълнител: ГРИЙН ОФИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 014.00
  • Обособена позиция 3: Мултифункционално устройство 4 броя
    Изпълнител: ГРИЙН ОФИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 014.00
  • Обособена позиция 4: Матричен принтер 2 броя
    Изпълнител: ГРИЙН ОФИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 014.00
  • Обособена позиция 5: Офис обзавеждане - бюро 3 броя, контейнер с 3 чекмеджета 3 броя, секция двукрилна 3 броя, офис стол 3 броя, заседателна зала 1 брой и посетителски стол 6 броя
    Изпълнител: ГРИЙН ОФИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 014.00
  • Обособена позиция 6: Система за видеонаблюдение 1 брой
    Изпълнител: ГРИЙН ОФИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 014.00
  • Обособена позиция 7: Професионална машина за почистване 1 брой
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Електрическа палетна количка 2 броя
    Изпълнител: ГРИЙН ОФИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 014.00
  • Обособена позиция 9: Палетна количка, транспалетна, вилична 2 броя
    Изпълнител: ГРИЙН ОФИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 014.00
  • Обособена позиция 10: Лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с. 2 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 11: Лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с. - 2 броя, Прогнозна стойност: 29 484.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с. - 2 броя
    Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 484.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на мерки за информиране и публичност, Прогнозна стойност: 3 135.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на мерки за информиране и публичност
    Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 425.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Ръководител проект, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Милена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на Координатор на проекта, Прогнозна стойност: 7 152.00
  • Обособена позиция 1: Координатор по проекта
    Изпълнител: Цветомила
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 705.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на Координатор тръжни процедури на проекта, Прогнозна стойност: 7 152.00
  • Обособена позиция 1: Координатор тръжни процедури по проекта
    Изпълнител: Нина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 705.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на Счетоводител на проекта, Прогнозна стойност: 4 248.00
  • Обособена позиция 1: Счетоводител по проекта
    Изпълнител: Милка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 248.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN