Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-1.005-0105-C01
Наименование на проекта Разработване на иновации в БИО ФРЕШ ООД
Бенефициент 115587387 БИО ФРЕШ ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 11.10.2018
Дата на стартиране 11.10.2018
Дата на приключване 19.02.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Марица, с.Царацово

Описание

Кратко описание на проекта
БИО ФРЕШ ООД създадена през 2000 година, като основната ни дейност е производство на козметични продукти. Най-продаваните ни продукти са на основата на специфични български съставки и дружеството инвестира значителни ресурси в разработването на иновации именно в тази област. Стремим се да извлечем най-доброто от българските растения, продукти и храни с традиционен и специфичен характер, като търсим възможности за влагането им в козметични и хранителни продукти.
Настоящият проект е насочен към разработване на продуктова иновация посредством извършването на индустриални научни изследвания за разработване на иновативен продукт- функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма. 
Планираните дейности по проекта включват дейности по Елемент А и дейности по Елемент Б:
1. Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктовата иновация
2. Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация
3. Придобиване на дълготрайни материални активи, необходими за разработването на продуктовата иновация
4. Визуализация на проекта
Изпълнението на проекта ще доведе до разработване на иновация, отговаряща на 7-мо ниво на технологична готовност-TRL 7 - Прототип, демонстриран в операционна среда.
Реализацията на проекта ще доведе до разработване на продукт, попадащ в обхвата на приоритетните направления на тематичните области на ИСИС – „Индустрия за здравословен живот и биотехнологии“ и конкретно „био-технологии с пряко приложение за здравословен начин на живот“, вкл. изведени на база на регионалната специализация.
Очакваните резултати от проекта са: разработена продуктова иновация в тематичните области на ИСИС; повишен дял на предприятията, разработващи продуктови и производствени иновации  в тематичните области на ИСИС; повишен иновационен капацитет и конкурентоспособност на БИО ФРЕШ ООД.
Дейности
  • Дейност: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал-4 бр. експерти, използване на материали, консумативи и ингредиенти за извършването на индустриални научни изследвания за разработване на функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма): Целта на дейността е извършването на индустриални научни изследвания за разработване на продуктова иновация - функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма, чрез извършване на изследвания, изпитвания, измервания.Целта ще бъде реализирана посредством анагажирането на квалифициран персонал-4 броя експерти с необходимата квалификация и опит в специфични професионални и научни области. В рамките на дейността се предвижда и закупване на материали, консумативи и ингредиенти (вкл. лабораторни такива), които са необходими за прецизиране подбора на суровините и материалите, които ще бъдат влагани при реализацията на дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация и за формиране на смеси и изследване на съвместимост, течливост, разтворимост и др. Именно поради това в експертния екип са включени предимно микробиолози, химици и инженери. Дейността ще допринесе пряко за разработване иновативен продукт–Функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма с безвредни адсорбенти, пробиотични и пребиотични съставки, органогенни минерали и биостимулатори, ще стартира непосредствено след подписване на ДБФП и ще премине през следните етапи: I.Наемане на квалифициран персонал (1-ви месец от изпълнението на проекта).Квалифицираният персонал ще бъде нает на трудов договор за минимум 4 работни часа на ден, и тъй като още на етап изготвяне на проектното предложение е определен, това ще се осъществи в рамките на първия месец след сключване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ, като е предвиден различен период на заетост на експертите в зависимост от техните отговорности и функции, и тяхното пълноценно включване в различните етапи на разработване на иновацията, както следва: 1. Експерт 1 - Ръководител производствени технологии - 1 зает за 24 месеца за 4 работни часа на ден. Този експерт е предвидено да бъде зает за целия период на реализация на проекта, като ще участва както в дейностите по извършване на изследвания, изпитвания, измервания, така и в дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация. 2. Експерт 2 – Ръководител изследвания и анализи - 1 зает за 6 месеца за 4 работни часа на ден. Този експерт ще бъде назначен в 5-ти и 6-ти месеци от реализацията на проекта за период от 2 месеца в рамките на тази дейност, както и за период от 4 месеца в рамките на дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, като Експерт 2 – Ръководител изследвания и анализи, заедно с Експерт 1 – Ръководител производствени технологии, ще има ангажименти да обобщи резултатите от дейностите по изследвания, изпитвания, измервания, и създаване и тестване на прототипи и пилотни линии. 3. Експерт 3 – Ръководител развойна дейност - 1 зает за 24 месеца за 8 работни часа на ден. Този експерт е предвидено да бъде зает за целия период на реализация на проекта, като ще участва както в дейностите по извършване на изследвания, изпитвания, измервания, така и в дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация. 4. Експерт 6 - Експерт търговско право и интелектуална собственост - 1 зает за 20 месеца за 4 работни часа на ден-ще бъде назначен в пети проектен месец за период от 20 месеца и ще участва както в дейностите по извършване на изследвания, изпитвания, измервания, така и в дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация II.Избор на изпълнител за доставка на материали, консумативи и ингредиенти(от 1-ви до 6-ти месец)-Доставените консумативи, материали и ингредиенти в рамките на тази дейност ще бъдат използвани и при реализацията на дейностите за създаване и тестване на прототипи, и пилотни линии, като ще бъдат избрани доставчици в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ., Договорена стойност: 140 095.46 , Отчетена стойност: 249 426.17
  • Дейност: Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация(дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал-още 3 бр. експерти; използване на материали, консумативи и ингредиенти, за извършването на индустриални научни изследвания за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии): Целта на дейността е извършването на индустриални научни изследвания за разработване на продуктова иновация - функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма, чрез създаване и тестване на прототипи и пилотни линии.Целта ще бъде реализирана посредством работата на квалифицирания персонал, нает на трудов договор в рамките на предходната дейност, както и посредством ангажирането на още 3 бр. експерти, като общо 7 експерта ще работят за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, на разработваният иновативен продукт. В рамките на тази дейност ще бъдат допълнително ангажирани на трудов договор: 1. Експерт 4 - Инженер, химически процеси - 2 заети за 18 месеца за 8 работни часа на ден-и двамата експерти ще работят в тясно сътрудничество. Целта на наемане на двама експерти с еднаква длъжност и подобна квалификация е тестване на минимум 2 броя прототипи и респективно пилотни линии. 2. Експерт 5 – Специалист производствени технологии - 1 зает за 18 месеца за 8 работни часа на ден. Неговите основни задачи и отговорности ще са свързани с инсталирането и функционирането на планираното за закупуване оборудване по Елемент Б, както за правилното функциониране и поддръжка на останалите съоръжения, които ще бъдат използвани в дейността за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии. В настоящата дейност ще се използват голяма част от доставените в предходната дейност материали, консумативи и ингредиенти, вкл. лабораторни такива, както и фолио за сашета. Освен това ще се използват и закупените ДМА по Елемент Б - Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета. Нивото на разработване на иновативния продукт е вече на етап технология годна за мащабиране, след като в предходната дейност е извършен подбор на суровините и материалите и са формирани основните смеси, след проверка на съвместимостта. Етапите, през които ще премине дейността са следните: 1. Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии (7 до 12 месец) в това число смеси с минерални компоненти-пречистващи зеолити; пектин; пробиотични култури-лактобацили, бацили, бифидобактерии; пребиотици, органични и растителни екстракти и други активни съставки 2. Тестване на трайност на готови проби (смеси) в херметични опаковки; анализ на активността и стабилността на съставките и смесите, микробиологични и физикохимични анализи (12 до 22 месец) 3. Общо заключение и предложение за развитие на продукта (22-24 месец) Етапът на изготвяне на прототипи и пилотни линии представлява реално разработване на продукта или т.нар. мащабиране, като целта е да се установи дали проекта за продукт може да се превърне в продукт, в технически и търговски смисъл. Това е етапът на разгръщане на качествените функции, който дава основа за разработването на една или повече физически версии на концепцията на продукта. Целта е да се направи прототип, за който разработчиците да са убедени, че въплъщава ключовите атрибути, описани в концепцията, който работи безопасно при нормална употреба, може да бъде произвеждан в реална среда и в рамките на планираните производствени разходи. Прототипите се подлагат на функционално тестване в лабораторни и полеви условия. Реализацията на дейността в пълен обем и мащаб е от ключово значение за разработването на иновацията, тъй като основата цел на изследователския екип е да разработи прототипи и пилотни линии на добавки с определени съставки, които да не изискват специални условия на съхранение, и да запазват своята активност и свойства, опаковани в саше и при стайна температура. За тази цел са необходими материали, консумативи и ингредиенти за формиране на смеси, които да бъдат тествани след опаковането им в саше в различни фолиа (ако това се налага). Фактът, че е предвидено иновацията да се разработва изцяло от кандидата, прави дейността реалистична и технически осъществима, а разходите-реалистични, ефективни и свързани с постигането на основната и специфичните цели на проекта., Договорена стойност: 307 517.12 , Отчетена стойност: 186 420.47
  • Дейност: Придобиване на дълготрайни материални активи, необходими за разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез придобиване на 1 брой ДМА): В рамките на дейността е предвидено да бъде придобит 1 брой ДМА - Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета, необходима за разработването на продуктовата иновация-функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма. Предвижда се закупване на Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета, необходима за същинската развойна дейност по разработването на прототипи и пилотни линии на добавки с определени съставки, които да не изискват специални условия на съхранение, и да запазват своята активност и свойства, опаковани в саше и при стайна температура. За тази цел вече формираните смеси и/или част от съставките следва да бъдат тествани след опаковането им в саше. Машината за изработка, пълнене и запечатване на сашета е от особено значение при тестване на трайността на готови проби (смеси) в херметични опаковки и ще ни предостави възможности за анализ на активността и стабилността на съставките и смесите, микробиологични и физикохимични анализи. Предвидените инвестиции по проекта допринасят за изпълнението на дейността по Елемент Б и са от ключово значение за разработването на иновацията и за дейностите по Елемент А, тъй като основният проблем, който ще се опита да реши изследователския екип е да се намерят съставки, които да не изискват специални условия на съхранение, и да запазват своята активност и свойства, опаковани в саше и при стайна температура. Дейността ще допринесе пряко за разработване иновативен продукт–функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма, ще се изпълнява изцяло от кандидата, ще стартира непосредствено след подписване на ДБФП и ще премине през следните етапи: 1.Избор на изпълнител за доставка на ДМА (от 1-ви до 5-ти месец)-Определянето на изпълнител ще се осъществи при спазването на следните принципи: публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане от дискриминация.БИО ФРЕШ ООД ще изготви, публикува и проведе процедура за избор на изпълнител със следните основни етапи: •Съгласуване и одобрение на проект на тръжната процедура(1-ви месец) •Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 1-ви до 2-ри месец) •Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класирания на първо място кандидат (от 2-ри до 4-ти месец) •Подписване на договор с избрания изпълнител (от 4-ти до 5-ти месец) При провеждане на процедурата за избор на изпълнител ще бъдат съблюдавани изискванията посочени в ръководство за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020, както и текущите указания на УО. 2.Доставка, инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване; подписване на приемо-предавателни протоколи за доставки(от 4-ти до 8-ми месец)-В този период е предвидено и резервно време в случай, че имаме забавяне при доставката и инсталирането на предвиденият за закупуване актив. Доставеното оборудване ще бъде визуализирано съгласно изискванията на УО-ще бъде поставени стикери и информационна табела, свързана с финансирането от ОПИК., Договорена стойност: 199 800.00 , Отчетена стойност: 199 700.00
  • Дейност: Визуализация на проекта(дейността ще бъде изпълнена чрез изработването и поставянето на информационна табела–1 бр, публикация в печатно издание–1 бр, както и чрез други мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти, финансирани от ЕСИФ, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация2014-2020): Дейността визуализация на проекта (информиране и публичност) се основава на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. За оповестяване приноса на Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, ще бъде направена публикация в печатно издание, която ведно с изготвянето на информационна табела по проекта ще бъде възложена на външен изпълнител, в съответствие с приложимата процедура от ЗУСЕСИФ и подзаконовите нормативни изисквания, а именно - Избор без провеждане на процедура. Ще бъдат спазени изискванията на Договарящия орган, посочени в Ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. Съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 върху закупените активи по проекта ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени в Единния наръчник. Управителят на фирмата ще бъде отговорен за стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата, разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта. Визуализацията на всички документи има задължителен характер и контролът ще се осъществява от него. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на ЕСИФ и по-специално на Европейския фонд за регионално развитие. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и се изпълнява по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. Дейността визуализация за информация и публичност представлява съпътстваща изпълнението на проекта дейност, която ще допринесе като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК и ЕФРР. Действията, предвидени за изпълнение са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет пространството и в печатно издание, които представляват изпитан метод за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите в интернет пространството представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа, получена по ОПИК. Планираната продължителност е 24 месеца, като в това време за изпълнение е включен и изборът на външен изпълнител за дейността, сключване на договор с избрания изпълнител, който ще бъде отговорен за изготвянето и монтажа на информационна табела, както и за публикацията в печатно издание. Допълнително, със собствени средства, БИО ФРЕШ ООД ще изработи и постави 3 броя плакати, единият от които на входа на сградата, формат А3 с информация за проекта и финансовата подкрепа от Европейския съюз, стикери за доставеното оборудване, както и поне една публикация в интернет пространството. Към всички изпълнители, ще бъде поставено изискване всички документи да съдържат необходимата визуализация свързана с публичността и финансирането на проекта от ОПИК., Договорена стойност: 1 960.00 , Отчетена стойност: 1 900.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛАБТЕХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 517.00 , Отчетена стойност**: 14 194.50
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 22 156.99 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Йорданка, Договорена стойност по проекта*: 33 235.48 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Светлана, Договорена стойност по проекта*: 44 313.98 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: УНИПАК АД, Договорена стойност по проекта*: 14 640.00 , Отчетена стойност**: 24 400.00
  • Изпълнител: Милада, Договорена стойност по проекта*: 18 464.16 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Запряна, Договорена стойност по проекта*: 5 539.25 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПРОМООР ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 372.00 , Отчетена стойност**: 1 900.00
  • Изпълнител: ИНА ТРЕЙД ООД, Договорена стойност по проекта*: 46 680.00 , Отчетена стойност**: 77 800.00
  • Изпълнител: Пламен, Договорена стойност по проекта*: 33 235.48 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АйсДриймс България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 148 012.40 , Отчетена стойност**: 213 404.00
  • Изпълнител: Станислава, Договорена стойност по проекта*: 33 235.48 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Финансирани проекти за еко-иновации, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Научни изследвания, иновации: Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за иновации или за научноизследователски и развойни проекти, Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 122 491.75 , Достигната стойност: 119 772.32

Финансова информация

Обща стойност на проекта 649 372.58 BGN
БФП 409 799.55 BGN
Собствено финансиране 239 573.03 BGN
Общо реално изплатени суми 401 776.48 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 851.70 567.80 1 419.50 ЛАБТЕХ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на Защитно фолио за производство на сашета , Прогнозна стойност: 24 400.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на Защитно фолио за производство на сашета
    Изпълнител: УНИПАК АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 640.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ингредиенти, Прогнозна стойност: 91 800.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1. Доставка на ингредиенти: 1. Розова вода 500 l; 2. розово масло 4 kg.
    Изпълнител: ИНА ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 46 680.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2. Доставка на ингредиенти: 1. Арония 42 kg.
    Изпълнител: АйсДриймс България ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 222.40
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3. Доставка на ингредиенти: 1. Зеолит 30 kg.
    Изпълнител: АйсДриймс България ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 222.40
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4. Доставка на ингредиенти: 1. Пектин 50 kg.
    Изпълнител: АйсДриймс България ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 222.40
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5. Доставка на ингредиенти: 1. Пребиотик 50 kg; 2. Пробиотик 1 kg; 3. Симбиотик 2 kg.
    Изпълнител: АйсДриймс България ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 222.40
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали и консумативи, Прогнозна стойност: 14 444.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на материали и консумативи: 1. Техническа везна 2000 гр. - 3 броя ; 2. Везна, електронна техническа - 2 броя; 3. Стъклена система за филтрация на фази - 1 брой; 4. Мембрана вакуум помпа - 1 брой; 5. Бактерицидна лампа - 2 броя; 6. Бъркалки 200х4 - 60 броя; 7. Бъркалки 300х6 - 60 броя; 8. Бъркалки 300х9 - 80 броя; 9. Гутатор - 1 брой; 10. Ексикатор - 1 брой; 11. Блюдо петри - 2000 броя; 12. Пипета мор 1 ml - 50 броя; 13. Пипета мор 5 ml - 50 броя; 14. Пипета мор 25 ml - 50 броя; 15. Пипета мор 50 ml - 50 броя; 16. Мерителен цилиндър 25 ml - 10 броя; 17. Мерителен цилиндър 100 ml - 10 броя; 18. Мерителен цилиндър 500 ml - 10 броя; 19. Мерителен цилиндър 1000 ml - 10 броя; 20. Бехерова чаша градуирана 250 ml - 10 броя; 21. Бехерова чаша градуирана 800 ml - 20 броя; 22. Йодна колба 1000 ml - 10 броя; 23. Йодна колба 500 ml - 10 броя; 24. Колба ерленмайер 200 ml - 10 броя; 25. Колба ерленмайер 1000 ml - 10 броя; 26. Колба ерленмайер широко гърло 200 ml - 20 броя; 27. Колба ерленмайер широко гърло 1000 ml - 20 броя; 28. Колба ерленмайер широко гърло 2000 ml - 10 броя; 29. Колба мерителна 500 ml - 20 броя; 30. Колба мерителна 1000 ml - 20 броя; 31. Колба мерителна 2000 ml - 20 броя; 32. Лъжичка шпатула - 50 броя; 33. Пикнометър - 1 брой; 34. Реактивна банка - 10 броя; 35. Тегловно стъкло - 20 броя; 36. Тигли - 5 броя; 37. Фуния - 10 броя; 38. Фуния делителна - 3 броя; 39. Хаван порцеланов - 2 броя; 40. Стерилни банки 150 ml - 50 броя; 41. Стерилни банки 500 ml - 50 броя; 42. Обратен хладник - 2 броя; 43. Натриев хлорид, сярна киселина, петролеев етер, калиев йодит, метилоранж .
    Изпълнител: ЛАБТЕХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 517.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета - 1 брой, Прогнозна стойност: 199 800.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета - 1 брой
    Изпълнител: АйсДриймс България ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 139 790.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуги за визуализация на проекта, Прогнозна стойност: 1 960.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуги за визуализация на проекта: 1. Изработка на информационна табела – 1 бр. 2. Публикация в печатно издание – 1 бр.
    Изпълнител: ПРОМООР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 372.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN