Дейности |
-
Дейност: Организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта целят да следят изпълнението и спазването на заложените срокове, да контролират паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществяват контрол за постигане на резултатите. Дейностите ще се осъществят посредством сформирането на екип, притежаващ необходимите компетенции за успешно реализиране на дейностите по проекта. Екипът ще се състои от:
1. Ръководител на проекта - Миглена Вутьова - с управленски опит повече от три години (съгласно приложено CV) и с ангажираност от 40 часа месечно, 2 часа дневно. Предвидени разходи: 40 часа * 5 лв. = 200 лв. на месец * 18 месеца = 3600 лв.
Функции:
- Ръководи цялостното изпълнение на проекта, организира и контролира работата на екипа;
- Координира изготвянето на документация за избор на подизпълнители от страна на бенефициента и провеждането на тръжните процедури;
- Координира изготвянето на междинни и окончателен отчети по проекта и следи за изпълнението на дейностите и сроковете съгласно план-графика;
- Координира избора на подизпълнители и контактува с представителите на Управляващия орган (УО).
2. Координатор по проекта - Тина Диманчева, която притежава близо 1 година опит по проекти и е преминала необходимите обучения, с ангажираност от 40 часа месечно, 2 часа дневно. Предвидени разходи: 40 часа * 5 лв. = 200 лв. на месец * 18 месеца = 3600 лв.
Функции:
- Да участва в комисии за подбор на оферти по реда на ПМС №118/2014 г.;
- Да координира бенефициента и външната фирма, отговаряща за техническото изпълнение на проекта;
- Да координира провеждането на планираните тръжни процедури по проекта;
- Да координира отношенията с подизпълнителите по проекта;
- Да съхранява в изряден вид техническата документация по проекта.
3. Счетоводител
Функции:
- Документиране на разходите и водене на изрядна финансова документация по проекта;
- Изготвяне на необходимите документи, като индивидуален сметкоплан, аналитична отчетност и др.;
- Съхраняване на първичните счетоводни документи, съгласно изискванията на нормативното законодателство и Общите условия на ДБФП.
Екипът ще проследява изпълнението на дейностите и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността на изпълнението и постигнатите цели;
- Екипът ще съблюдава и за спазване за основни принципи, като равнопоставеност и прозрачност при провеждането на процедури за избор на изпълнители по проекта, съобразно процедурите и правилата на ПМС № 118/20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за БФП и бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ;
- Екипът ще контролира ежемесечното отчитане на извършените дейности от новонаетите по проекта лица, с цел безпроблемно отчитане на дейностите и разходите по проекта.
4. Дейности, предвидени за външната фирма:
- Изготвя при необходимост искания за изменения на договора за БФП.
- Изготвя документация за избор на подизпълнители по ПМС № 118/20.05.2014 г. за предвидените по проекта дейности;
- Отговаря за изготвянето на междинни и окончателен технически и финансови отчети по проекта и следи за законосъобразността при изпълнение на дейностите и разходите. Стойността от 11 800 лв. е планирана при спазване на чл. 2, т. 9 от ПМС № 119, като изборът на външната фирма ще се осъществи в съответствие с принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза, и за отмяна на Регламент (ЕО, ЕВРАТОМ) № 1605/2002 на Съвета (ОВ, L 298 от 26.10.2012 г.).
Стойността на услугата е планирана след събиране на 2 оферти.
Общо разходи за дейността: 19 000 лв.
Начало на изпълнение: 1-ви проектен месец
Продължителност: 20 месеца,
Договорена стойност: 19 000.00
,
Отчетена стойност: 18 735.02
-
Дейност: Информираност и публичност: С изпълнението на дейността се цели осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане получено от „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД и отпуснато от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект в рамките на ОП “РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 г.
„МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация:
- Знак на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС;
- Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта;
- Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
Върху доставеното по проекта оборудване и обзавеждане, ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че същите са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез Европейския социален фонд.
На видимо за обществеността място ще бъдат поставени временни, а впоследствие и информационна постоянна табела, която ще указва, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. Ще бъдат отпечатани и разпространени също така 850 бр. информационни брошури с информация за целта на проекта, реализираните дейности и постигнатите резултати. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени и в зоните на дейност на „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД.
Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати.
Начало на изпълнение на дейността: 1-ви проектен месец
Продължителност: 20 месеца,
Договорена стойност: 1 895.00
,
Отчетена стойност: 1 895.00
-
Дейност: Закупуване на оборудване и транспортно средство, необходими за създаване на нови работни места по проекта: С изпълнението на настоящата дейност се предвижда да се закупи и достави оборудване, необходимо за обезпечаване на работните места на новоназначените в рамките на проекта 14 бр. безработни и/или неактивни лица, с оглед изпълнение на техните професионални задължения. За целта по проекта се предвижда да се закупи следното оборудване:
- 3 бр. настолни компютри с монитори и прилежащи устройства – клавиатура и мишка за длъжностите:
Мениджър качество - 2 лица
Продавач - консултант - 1 лице
В съвременните времена на развити информационни технологии компютърът се е превърнал в неразделна част от необходимото за всяко работно място оборудване. Обичайната дейност на така предвидените за разкриване в рамките на проекта длъжности е свързана с ежедневна работа с компютър, което включва достъп до интернет, електронна поща, поддръжка на връзка с клиенти, уговаряне на срещи и т.н., както и нуждата за разпечатване на документи, справки, отчети, оферти и всичко необходимо свързано с трудовият процес на новоназначените.
- 4 бр. подопочистващи машини за длъжностите: Чистач - хигиенист - 4 лица
Изхождайки от това, че дружеството има работещи обекти с голям капацитет и квадратура се налага необходимостта от по - бърза , високотехнологична и ефективна техника за почистване. Според изискванията произлизащи от наредбите към предприятията, които произвеждат и търгуват с храни, наричани "обекти" и към условията за производство и търговия с качествени и безопасни храни е необходимо спазване на хигиенните условия и налично технологичното оборудване.
- 1 бр. лекотоварно транспортно средство с хладилно оборудване. Така предвиденото за закупуване по проекта транспортно средство е необходимо основно за изпълнение на задълженията и дейността на Снабдителя - доставчик. Неговата дейност е свързана с преминаването на големи разстояния в разноса и доставянето на стоките и храните до всички клиенти на фирмата, което е невъзможно за изпълнение без транспортно средство. Хладилното оборудване е задължително и много необходимо при доставянето и пренасянето на хранителни продукти, както за тяхното правилно съхранение докато се транспортират до клиентите, така и за да се предотврати достъпа на бактерии.
С така предвиденото за закупуване оборудване ще се осигурят нормални условия на труд за новоназначените по проекта лица и ще бъдат формирани споделени работни места.
Всички гореописани активи и оборудване са необходими за откриване на нови работни места, предвидени за безработни или неактивни лица от целевите групи.
За назначените на длъжностите Главен готвач - 2 лица, и Готвач - 4 лица ще бъдат осигурени нормални условия на труд, нужното оборудване и екипировка от вече направена за това инвестиция от страна на „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД.
Начало на изпълнение: 1-ви проектен месец
Продължителност: 3 месеца,
Договорена стойност: 57 600.00
,
Отчетена стойност: 57 600.00
-
Дейност: Подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост по проекта.: Дейността се състои в провеждането на процедура за подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания или други. Като една бързо развиваща се компания в областта си „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД, разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества, през годините на работа. За да се осигури запазване на нивото на квалификация на персонала фирмата провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация, дори и след приключването на проекта.
Начало на изпълнение на дейността: 2-ри проектен месец;
Продължителност: 3 месеца,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Създаване на нови работни места и наемане на 14 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: След проведен подбор на персонала кандидатът „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД ще сключи трудови договори на 8 часов работен ден с избраните безработни и/или неактивни лица.
Дейността предвижда обезпечаване на „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД в рамките на проекта с квалифицирана работна сила, съобразно специфичните потребности, осигуряване на средства за трудови възнаграждения и осигурителни вноски за новоназначените безработни и неактивни лица. За периода на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии, като в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 16 месеца. По конкретно ще бъде осигурена заетост за следните длъжности:
- Мениджър, качество, с код по НКПД 2011: 24215023 - 2 лица.
Основни функции: Ръководи, организира, осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен контрол, контрол по спазване на управление на документи и записи, производствен контрол, управление на несъответстващ продукт, преглед на запитвания, оферти и договори. Отговаря за състоянието на производствената дисциплина и недопускане на условия за разхищения и злоупотреби. Отговаря за спазване на сроковете за изпълнение на взети поръчки от клиенти.
- Главен готвач, с код по НКПД 2011: 34342001- 2 лица.
Основни функции: Организира и координира работата в кухнята. Спазва утвърдената технология за производство на готварска продукция и рецептите за състава, количеството и качеството на влаганите продукти. Контролира готвачите и кухненските работници за изпълнение на определените менюта.
- Снабдител доставчик, с код по НКПД 2011: 43212015 - 1 лице.
Основни функции: Изпълнява заявки за закупуване на стоки и материали. Оформя документите на закупуваните стоки и материали и организира доставянето им. Транспортира стоките и материалите по доставките или ги съпровожда при тяхното транспортиране.
- Готвач , с код по НКПД 2011: 51202001- 4 лица.
Основни функции: Приемане на хранителните продукти, суровини и полуфабрикати и контрол на качеството им. Приготвя храна и следи за правилното съхранение на хранителните суровини, както и за първичната обработка на суровините в строга последователност на процесите в посока суровина – готов продукт.
- Продавач-консултант, с код по НКПД 2011: 52232001 - 1 лице.
Основни функции: Обслужване на клиенти и запознаването им с качествата на продаваните продукти в търговския обект. Посреща и обслужва клиенти в търговския обект.
Консултира клиентите за качествата на предлаганите стоки. Аранжира стоките на щанда и витрините и следи за търговския вид и годността на предлаганите стоки. Приема парични суми, връща рестото и издава касови бележки и фактури.
- Чистач, хигиенист, с код по НКПД 2011: 9112 0004 - 4 лица.
Основни функции: Извършва почистване на работни, производствени, битови и сервизни помещения. Почиства под, врати, мебели и прозорци на работни, производствени, битови и сервизни помещения, както и общите части към тях като коридори и дворни места. Изключва уредите и съоръженията след приключване на работа в съответното помещение.
Обосновка на дейността: Средносрочните цели на дружеството са свързани с осигуряване на устойчиви работни места, усъвършенстване на материалната база, увеличаване обема на дейността, посредством нарастване броя на услугите в сферата на общественото хранене и снабдяването на училища и детски градини с млечни произведения, плодове и зеленчуци.
Начало на изпълнение на дейността: 5-ти проектен месец;
Продължителност: 16 месеца,
Договорена стойност: 110 013.42
,
Отчетена стойност: 95 154.12
-
Дейност: Провеждане на обучения по ключови компетентности на новоназначените лица: Един от основните проблеми, обуславящ неактивност на населението е липсата на работни места, подходящи за образователното и квалификационното равнище на лицата или самата им липса на квалификация. За ефективното изпълнение на поставените към новите работници задачи, "МВ-ХЕЛТИ ФУУДС" ЕООД предвижда дейност по проекта, свързана с предоставяне на обучения съгласно Европейската квалификационна рамка по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ с цел създаване на умения и знания на новоназначените лица, които са им необходими за работата им в „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД.
- Предоставяне на Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”.
След назначаването на горепосочените 14 лица ще е налице необходимост от обучение по английски език на 4 от тях:
Мениджър, качество - 2 лица
Снабдител доставчик - 1 лице
Продавач-консултант - 1 лице
тъй като клиентите на фирмата не са само местни потребители, а също така и чуждестранни граждани. Част от служебните задължения на някой от служителите ще включват писмена и устна комуникация на английски език, а на други - изготвяне и обработване на документация на английски език. „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД не само поддържа политика на равни възможности и недопускане на дискриминация при назначаването на персонала си, но и се стреми да осигурява по-добро развитие и обогатяване на знанията на служителите си. Поради тази причина обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ се явява важна стъпка към ефикасността на изпълнението на трудовите отношения на служителите, назначени по проекта. Обучението за ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото. Обучението за ключови компетентности, трябва да завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения на служителите. Хорариум на обучението - не по-малко от 300 учебни часа и три нива на обучение с продължителност на курса в учебни часове - 45 минути. Обучението ще трябва да е разделено на теоретична и практична част.
- В рамките на дейността се предвижда 4 лица, назначени по проекта да бъдат включени в обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“:
Мениджър, качество - 2 лица
Снабдител доставчик - 1 лице
Продавач-консултант - 1 лице
Целта на обучението по ключови компетентности е включените в тях лица да придобият знания по компютърна грамотност в съответствие с техните нужди произтичащи от естеството на работата им в „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД. За целта след назначаването на служителите ще бъде проведен тест за проверка на 4 лица за нивото им на дигитална компетентност и ще се избере програма подходяща за индивидуалната нужда на служителя. Целта на обучението е всеки да има минимални познания по Microsoft Excel и MS Word, защото трудовият процес е свързан с използването на тези програми, а когато дадено лице притежава базови познания ще се търси надграждане. Обучението по ключова компетентност 4 “Дигитална компетентност” ще бъде с продължителност от 45 учебни часа (20 часа теория и 25 часа практика) и ще бъде проведено от обучаващата организация/институция. Преминалите обучението и издържалите изпита лица ще получат документ – сертификат, удостоверяващ придобитите знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка.
Така предвидените обучения по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 “Дигитална компетентност” е съобразено напълно със спецификата на новоразкритите работни места и е необходимо за пълноценното изпълнение на отговорностите, произтичащи от работните позиции, на които са назначени лицата от целевата група.
Начало на изпълнение на дейността: 7-ти проектен месец;
Продължителност: 14 месеца,
Договорена стойност: 3 800.00
,
Отчетена стойност: 0.00
|