Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.449-0001-C04
Наименование на проекта Закупуване на оборудване и обзавеждане за Исторически музей – Чирпан, с цел представяне и експониране на местното природно, културно и историческо наследство
Бенефициент 000818086 ОБЩИНА ЧИРПАН
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 17.02.2023
Дата на стартиране 17.02.2023
Дата на приключване 30.06.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Чирпан, гр.Чирпан

Описание

Кратко описание на проекта
С реализацията на проекта се предвижда да бъде закупено и монтирано оборудване и обзавеждане за Исторически музей – Чирпан, с цел  представяне и експониране на местното природно, културно и историческо наследство.
По проекта ще бъдат закупени витрини за излагане и съхранение на експонати, както и информационни коиски с цел стартиране на процес по дигитализация на музейните архиви и атрактивно представяне на местното културно и историческо наследство.
Дейности
  • Дейност: Закупуване на оборудване и обзавеждане: За изпълнение на дейността се предвижда да бъде закупено, доставено и монтирано обзавеждане и оборудване за Исторически музей - Чирпан, както следва: 1. Витрина с гръб с размери 2.40 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 2 бр.; 2. Витрина с гръб с размери 1.20 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 1 бр.; 3. Витрина, четиристранно остъклена с размери 0.60 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 4 бр.; 4. Витрина маса с размери 120/60/105 см. - 3 бр.; 5. Графични пана с размери 80/0.5/160 см. - 6 бр.; 6. Тоководна Еврошина със съответните конектори - 100 см. - 10 бр.; 7. Осветително тяло - 14 бр.; 8. Информационен киоск - 2 бр.; 9 Манекен, дамски в цял ръст - 7 бр.; 10. Манекен, мъжки в цял ръст - 3 бр.; 11. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х5см.х5 см. - 15 бр.; 12. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х10см.х10 см. - 15 бр.; 13. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х20см. х10 см. - 5 бр.; 14. Реквизит за аранжиране с размер 7см.х7см. х10 см. - 3 бр.; 15. Реквизит за аранжиране с размер 10см.х10см. х10 см. - 3 бр.; 16. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х20см. х30 см. - 5 бр.; 17. Реквизит за аранжиране с размер 25см.х25см. х50 см. - 5 бр.; 18. Реквизит за аранжиране с размер 25см.х25см. х75 см. - 5 бр.; Със закупуването на посочените по-горе активи се цели представяне и експониране на местното природно, културно и историческо наследство. По проекта ще бъдат закупени витрини за излагане и съхранение на експонати, както и информационни коиски с цел стартиране на процес по дигитализация на музейните архиви и атрактивно представяне на местното културно и историческо наследство. Внедряването на информационните киоски в дейността на музея ще създаде възможности за в бъдеще за: • Интерактивна разходка през музея • Обратна връзка на посетителите с ръковдството на музея • Разглеждане на неизложени експонати • Разглеждане на забележителности, чрез виртуална реалност • Бързо търсене на издание в библиотеките; • Денонощно предоставяне на информация; Информационните киоски въздействат много върху удовлетворяването на посетителите чрез възможността да се самообслужват бързо и лесно, получавайки информацията, която искат. Някои преимущества: • Възможност за предоставяне на информация, съответстващо на интересите на посетителите • Повишава новаторския имидж на музея • Въвежда ново средство за комуникация с посетителите, Договорена стойност: 43 978.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Консултанстки услуги по време на изпълнение на проекта: В рамките на тази под-дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка във връзка с изпълнението на дейност 1. Документацията ще бъде разработена и съобразена с действащата към момента на тяхното обявяване нормативна уредба в областта на обществените поръчки. Консултантите ще подпомогнат екипа на общината в процеса на реализация на проекта, като основната им дейност ще е свързана със спазване на нормативните изисквания и правилата за усвояване на средствата по ЕЗФРСР. Основни задължения на консултанта ще бъдат свърани с: определяне вида на обществената поръчка, подготовкана документация за предварителен контрол от ДФЗ - РА, разработване на тръжната документация и провеждане на поръчката в ЦАИС; подготовка на документацията за последващ контрол и качването ѝ в ИСУН; контрол по отчитане изпълнението на сключените договори и други. , Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Дял от населението на територията, което се ползва от подобрената среда, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 45 978.00 BGN
БФП 45 978.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN