Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.012-0001-C02
Наименование на проекта Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково
Бенефициент 000903946 ОБЩИНА ХАСКОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 06.10.2016
Дата на стартиране 06.10.2016
Дата на приключване 16.05.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Хасково, гр.Хасково

Описание

Кратко описание на проекта
Проект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град  Хасково" е част от Инвестиционната програма  и  провежданата политика на Община Хасково, в която подобряването на образователната инфраструктура, повишаването на качеството на живот и устойчивото развитие са поставени като основни приоритети. Дейностите които ще се изпълняват в рамките на проекта са :
- Организация, управление, и вътрешен мониторинг на проекта;
- Изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки по ЗОП и провеждане на процедури за избор на изпълнител; 
- Строително-монтажни и ремонтни дейности. Предвижда се реконструкция, обновяване и въвеждане мерки за енергийна ефективност в две основни училища и осем  сгради на  Обединени детски заведения. Основните дейности, които ще бъдат изпълнени по видове работи са: ремонт на  ВИК, отоплителни, вентилационни и ЕЛ инсталации.  Подмяна на осветителните тела с енергоспестяващи. Оборудване на нови котелни централи и изграждане на  дворни газови инсталации за природен газ. Оформят се нови площадки за игра и спорт в детските градини и  училищните дворове. Изграждане на достъпна архитектурна среда в детските заведения  и  външни асансьори в училищните сгради;
- Надзор на проекта.По време на изпълнение на строителните дейности ще бъде осъществяван непрекъснат  строителен  и авторски надзор  на обектите  до получаване на  Разрешение за ползване на обектите или Удостоверение за въвеждане в експлоатация;
- Закупуване  и внедряване на   оборудване за детските градини-В детските заведения ще бъдат оборудвани помещения за разливни  и там където е необходимо  за кухни.
- Публичност и комуникация по проекта с цел информиране на широката общественост за финансовия принос на ЕФРР;
- Одит на проекта- Ще бъде извършен независим финансов одит на разходите направени от дейностите на проекта, включително и провеждането на обществените поръчки.
Дейности
  • Дейност: Организация, управление, и вътрешен мониторинг на проекта. : Основната цел на тази дейност е да се постигне максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата, както и да се координира постигането на целите, заложени в проекта. Добрата организация и компетентното управление е предпоставка за положителния резултат от изпълнението на проекта и постигане на заложените индикатори. В рамките на дейността ще бъде сформиран екип за управление и изпълнение на проекта. Настоящата дейност включва следните задачи: сформиране на екип по проекта; разпределение на задачи и отговорности, както и утвърждаване на принципи за вътрешна и външна комуникация, координация и мониторинг върху изпълнението на дейностите и разходване на средствата; организиране на регулярни срещи на членовете на екипа, както и с избраните изпълнители, за осъществяване на контрол върху техническия и финансов напредък на проекта, отчитане на постигнатите резултати и разрешаване на проблеми, възникнали в процеса на изпълнение. За провеждане на срещите ще се изготвят протоколи , ще се попълват присъствени листове и др. Отчетност, вътрешен мониторинг и контрол, включително проверка на документи на проектните дейности и разходи. Поддържане на постоянна комуникация с УО на ОПРР, с цел осигуряване на прозрачност на проекта, докладване на нередности и разрешаване на проблеми, изискващи намесата на финансиращият орган. Подготовка на междинни и окончателен технически и финансови доклади, искания за плащане. Приключване на проекта и архивиране., Договорена стойност: 132 575.00 , Отчетена стойност: 96 786.37
  • Дейност: Изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки по ЗОП и провеждане на процедури за избор на изпълнители.: Всички дейности на проекта без дейност "Организация, управление и вътрешен мониторинг на проекта ", ще се изпълняват от външни за Община Хасково изпълнители, коитоще бъдат избрани след провеждане на процедури по реда на ЗОП. Целта на дейността е спазване на изискванията за приложимите процедури за избор на подизпълнители по проекти, финансирани от ЕФРР и Кохезионния фонд на ЕС с цел осигуряване на публичност и равнопоставеност за участниците и прозрачност на избора. Ще бъдат проведени няколко процедури за избор на изпълнители за: • Извършване на СМР по проекта • Доставка на оборудване • Авторски надзор • Строителен надзор • Одит на проекта • Дейности за осигуряване на публичност и визуализация , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Строително- монтажни дейности по проекта: Реализацията на проекта е свързана с изпълнението на основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите на ОУ „Шандор Петьофи“, ОУ „Иван Рилски", ОДЗ №15 „Слънце"/сграда детска градина и сграда детска ясла/, ОДЗ №19 „Щурче“ /сграда „Усмивка“ и сграда "Щурче"/, ОДЗ №11 „Елхица“ /сграда "Радост" и сграда "Елхица"/, ОДЗ 20 „Весели очички“ /сграда детска ясла и сграда детска градина/. Строителните дейности предвидени с настоящия проект са както следва: Полагане на топлоизолация по фасадите. Покривите се ремонтират основно. Цялостна подмяна на дограмата, вътрешна и външна. За сградите се предвиждат подмяна на Ел и ВиК инсталациите - Ел. табла и захранващи линии; осветителна и силнотокови инсталации; мълниезащитни инсталации; заземителни инсталации; слаботокови инсталации; подмяна на вътрешна и външна ВиК инсталация. Предвижда се изграждане и на пожароизвестителни инсталации. Предвижда се подмяна на остарелите нафто- газови водогрейни котли. Ще се поставят по един брой газов кондензен котел с вградена горелка и по един брой котел на нафта с цел резерв при аварийни ситуации. Всички вътрешни стени и тавани се шпакловат и боядисват. В класните стаи се премахва съществуващия естествен паркет. Прави се нова циментова замазка с дебелина около 30-35мм и след това се изпълнява саморазливна замазка. Финишното покритие се предвижда от PVC настилка. Подиумите пред учебните дъски се премахват. Всички настилки вътрешни и външни се подменят. Изграждат се санитарни възли за инвалиди по всички етажи. В детските градини и ясли се предвижда ново оборудване за разливни помещения и кухненско оборудване в ОДЗ 15 "Слънце" . Дворното пространство на образователната инфраструктура се благоустроява и ремонтира основно. Предвижда се подмяна на всички тротоарни плочки, бордюри , изграждане на нови алеи , подпорни стени и рампи с нови спортните игрища и детски площадки. Премахват се старите спортни съоръжения и се монтират нови - баскетболни кошове, футболни врати и др. Върху старият асфалт се полага трошено каменна фракция с два размера, след което специализирана спортна настилка – три слоя. Предвиждат се нови огради с височина 6 метра. Спортните зони ще бъдат осветени с нови осветителни стълбове и е оборудвани с фитнес уреди за открито и пейки. Ще се монтира мрежа от високо плътен полиетилен с дебелина 2мм над игрищата и растер 130мм/130мм чиято единствена цел е да пази високо ритнати топки да не напускат пределите на игрището. Ремонтните дейности в сградата и вътрешните дворове включват следните видове работи: демонтажни, кофражни, армировъчни, бетонови, зидарски, покривни, тенекеджийски, облицовъчни, мазачески работи, подмяна на настилки, бояджийски работи, подмяна на дограми, монтаж на стоманени конструкции, хидроизолационни, топлоизолационни, ВиК , електроинсталации, отопление и вентилация, газификация и озеленяване. Предвижда се изграждане на достъпна архитектурна среда чрез изграждане на нови стоманобетонни рампи и нови външни асансьори с метална конструкция в училищата. Предвижда се ново осветление в дворовете и ново озеленяване. В детските градини и ясли се оформят нови кътове за игра с нови настилки по дворното пространство, Предвиден е достъпен маршрут до площадките и съоръжения за деца в неравностойно положение. Предвижда се запазване на почти всичката съществуваща дървесна растителност, като ще се премахнат само тези дървета, които са в лошо състояние, силно повредени, или представляват опасност за хората, които са в близост. Обемно- пространствената композиция на растителността ще се допълни и с нова храстова растителност представена от цъфтящи широколистни храсти, катерливи и увивни храсти, както и стелещи се почвопокривни растения. Предвидено е и озеленяване с многогодишни цветя. , Договорена стойност: 15 781 216.29 , Отчетена стойност: 15 794 247.20
  • Дейност: Закупуване и внедряване на оборудване за детските градини.: Дейността включва доставка на оборудване за кухни и разливни на детските градини. Оборудване на детските помещенията отговаря на стандартните изисквания за функционалност, хигиена и безопасност, гарантира личното пространство на обитателите и осигурява атмосфера, комфорт и уют. В седем сгради на детски заведения ще бъдат обзаведени помещения за разливни. В ОДЗ №15, сграда на детска градина се предвижда кухненски блок в който ще се приготвя топла храна и закуски. В разпределенията на сградите е показана разстановката на оборудването в помещенията, като са разработени подробни технически спецификации на оборудването. Доставката на оборудването и избора на помещения за разливни и кухня отговорят на изискванията на Наредба 6/2011 г. за „Здравословно хранене на децата от 3 до 7 год. в детски заведения”, Наредба №26 от 18 ноември 2008 год. за устройството и дейността на детските ясли и детските кухни и здравните изисквания към тях. , Договорена стойност: 305 901.62 , Отчетена стойност: 348 020.40
  • Дейност: Авторски надзор по проекта: През целия строителен процес ще се извършва авторски надзор. Целта на дейността е осъществяването на авторски надзор на обекта съгласно изискванията на чл. 162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи от Проектанта за изпълнение на етапи от строителството съгласно изискванията на Наредба № 3/ 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2/ 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и съгласуване на екзекутивите – изготвени от строителя. Успешното реализиране на проект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково" се гарантира с издаване на Разрешение за ползване на обекта или въвеждането на строежа в експлоатация. За целта е необходимо през целия период на строителството и до неговото завършване да се осъществи координация между строител, надзорник и проектант, изразяващо се не само в проследяване и контролиране на изпълнението на строително-монтажните работи (СМР), но и в съвместно подписване на строителната документация (протоколи, актове, Заповедни книга, екзекутивна документация и т.н.), включително и при нужда промяна в работните проекти, което може да се осъществи само от проектанта на обекта. Проектантите осигуряват: • Упражняване на авторски надзор и вписването на констатации, забележки със Заповеди от него в Заповедната книга на обекта; • Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете, съобразно Наредба № 3 /31.07.2003.г за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след покана от Възложителя; • Обсъждане и промяна на конструктивните решения при нужда; • Изготвяне на ревизирани чертежи/проекти при нужда; • Изменение на проектни части по време на работа при нужда; • Изпълнява дейността по авторски надзор до получаване на Разрешение за ползване на обектите., Договорена стойност: 190 000.00 , Отчетена стойност: 205 174.06
  • Дейност: Строителен надзор по проекта: Целта при осъществяването на строителния надзор е обектът да бъде построен в съответствие с всички нормативи, касаещи качеството му и бъдещата му експлоатационна дълготрайност. Строителният надзор ще приема всички скрити строително-монтажни работи и оформя съответните документи. Избраният строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение по всички части. Услугата за упражняване на строителен надзор цели качествено изпълнение на СМР контролирано от квалифициран консултант. По време на изпълнение на услугите се очаква Консултантът да работи в тясно сътрудничество със съответните представители на строителя и възложителя. Консултантът е отговорен за прилагане на всички изисквания на българското законодателство по отношение строителния надзор на извършените видове СМР. След приключване на строително-монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за изпълнение на работите в съответствие с изискванията на приложимите нормативни актове, както и да оформи цялостната техническа документация на обекта. При изготвянето на необходимите документи заедно с доклада на строителния надзор, те ще се изпратят в Община Хасково. Подготвяната документация следва да бъде надлежно разгледана от приемателна комисия в органа, който да издаде разрешение за ползване на обновените обекти. , Договорена стойност: 280 000.00 , Отчетена стойност: 123 547.52
  • Дейност: Дейности по осигуряване на Публичност и визуализация по проекта: Целта на дейността е информация и публичност за проектните цели и резултати, както и приноса на Европейския съюз. За осигуряването на публичност на проектните дейности и на помощта на Общността ще се приложат следните мерки: 1. Стартова пресконференция по проекта – при старта на реализация на проекта - 1 бр.; 2. Официална церемония за ефективния старт на проекта "първа копка" и за откриване на обекта - 2 бр.; 3. Изработване и монтаж на временни билбордове - 10 бр.; 4. Публикуване на информация за проекта на официалната страница на Бенефициента - периодично; 5. Публикации в медиите - 3 бр.; 6. Брошури, представящи проекта и финансовата помощ от ЕФРР, Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 – 1000 бр.; 7. Изработване и монтаж на постоянни разяснителни табели -10 бр.; 8. Заключителна пресконференция по проекта- при приключване на проекта - 1 бр.; Организирането и провеждането на предвидените информационни събития и дейности за публичност и визуализация ще бъдат съобразени с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година и Указанията за изпълнение на договорите по ОП "Региони в растеж" 2014-2020. , Договорена стойност: 42 500.00 , Отчетена стойност: 23 280.00
  • Дейност: Одит по проекта: Одитът на проекта ще се извърши с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Одитът на проекта ще бъде осъществен от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, които ще осъществяват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на проекта. Одиторският доклад ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Дейността ще се осъществява текущо, като в последния месец от изпълнението на проекта ще се изготвят финални одиторски доклади – т.нар. „Доклад за фактически констатации по проекта” по образец на Договарящия орган. С изготвянето му одиторите трябва да проверят дали декларираните от Бенефициента по договора за безвъзмездна финансова помощ – община Хасково - разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора. , Договорена стойност: 40 000.00 , Отчетена стойност: 5 878.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 9 717.36 , Отчетена стойност**: 857.41
  • Изпълнител: Стилян, Договорена стойност по проекта*: 7 947.60 , Отчетена стойност**: 2 376.00
  • Изпълнител: Валери, Договорена стойност по проекта*: 2 448.40 , Отчетена стойност**: 560.98
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 4 543.28 , Отчетена стойност**: 413.35
  • Изпълнител: ЕВН БЪЛГАРИЯ ЕЛЕКТРОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 9 600.00
  • Изпълнител: Диана, Договорена стойност по проекта*: 4 664.40 , Отчетена стойност**: 464.12
  • Изпълнител: Лена, Договорена стойност по проекта*: 550.00 , Отчетена стойност**: 649.55
  • Изпълнител: ВИТРАЖ ООД, Договорена стойност по проекта*: 116 940.00 , Отчетена стойност**: 117 232.36
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 1 898.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "ЕЕ ИНЖЕНЕРИНГ", Договорена стойност по проекта*: 2 314 732.68 , Отчетена стойност**: 2 333 028.38
  • Изпълнител: Валентина, Договорена стойност по проекта*: 8 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ "УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ", Договорена стойност по проекта*: 73 106.40 , Отчетена стойност**: 87 941.70
  • Изпълнител: Евгени, Договорена стойност по проекта*: 11 582.68 , Отчетена стойност**: 929.46
  • Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 239 868.00 , Отчетена стойност**: 239 132.40
  • Изпълнител: Радослав, Договорена стойност по проекта*: 2 696.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 23 880.00 , Отчетена стойност**: 23 280.00
  • Изпълнител: АКВА-3 ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 373 407.98 , Отчетена стойност**: 2 338 607.48
  • Изпълнител: Тони, Договорена стойност по проекта*: 3 095.20 , Отчетена стойност**: 501.93
  • Изпълнител: ДЗЗД "КОНСУЛТ ЕЕ - ХАСКОВО ОУ", Договорена стойност по проекта*: 39 600.00 , Отчетена стойност**: 39 600.00
  • Изпълнител: "ШКОЛСНАБ 2001" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 108 888.00 , Отчетена стойност**: 108 888.00
  • Изпълнител: Даяна, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД " ИНОВАЦИЯ" НН, Договорена стойност по проекта*: 2 105 924.53 , Отчетена стойност**: 2 061 713.53
  • Изпълнител: ДЗЗД "ОБЕДИНЕНИЕ ТРАНСЕКО", Договорена стойност по проекта*: 83 746.80 , Отчетена стойност**: 83 947.52
  • Изпълнител: МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 3 711 455.68 , Отчетена стойност**: 3 709 477.35
  • Изпълнител: Венцислава, Договорена стойност по проекта*: 474.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Даринка, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Росица, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АНЕД КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 053.60 , Отчетена стойност**: 5 878.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "АТА - ГЕРТ", Договорена стойност по проекта*: 2 007 197.68 , Отчетена стойност**: 1 951 608.81
  • Изпълнител: ИНДЖОВСТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 599 364.97 , Отчетена стойност**: 3 464 369.41
  • Изпълнител: Венета, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 450.00 , Отчетена стойност**: 531.45
  • Изпълнител: Лора, Договорена стойност по проекта*: 6 050.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ГЕРТ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: РЕКО-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ТРАНСКОНСУЛТ-БГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ИНВЕСТ-КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: " АТА-СТРОЙ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: МАКБУЛ-ИНФРАСТРУКТУРНО СТРОИТЕЛСТВО АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: НН-ЕЛЕКТРОХОЛДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕНЕЛ СТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЦИКАЛОВ И АРХИТЕКТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ВЛАГОКЛИМА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3 242.00 , Достигната стойност: 3 405.00
Индикатор 2 Представители от маргинализирани групи, включително роми, които се ползват от модернизирана социална инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 4 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 559.00 , Достигната стойност: 504.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 15 556 345.55 BGN
БФП 15 556 345.55 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 15 539 361.13 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 194.00 0.00 1 194.00 "ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 179 968.25 0.00 179 968.25 ИНДЖОВСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 105 296.23 0.00 105 296.23 ДЗЗД " ИНОВАЦИЯ" НН
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 185 572.78 0.00 185 572.78 МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 115 736.63 0.00 115 736.63 ДЗЗД "ЕЕ ИНЖЕНЕРИНГ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 118 670.40 0.00 118 670.40 АКВА-3 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 819.40 0.00 8 819.40 "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 174.00 0.00 3 174.00 "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 187.34 0.00 4 187.34 ДЗЗД "ОБЕДИНЕНИЕ ТРАНСЕКО"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 980.00 0.00 1 980.00 ДЗЗД "КОНСУЛТ ЕЕ - ХАСКОВО ОУ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 100 359.88 0.00 100 359.88 ДЗЗД "АТА - ГЕРТ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 18 276.60 0.00 18 276.60 ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ "УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 29 235.01 0.00 29 235.01 ВИТРАЖ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 500.44 0.00 2 500.44 "ШКОЛСНАБ 2001" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 943.96 0.00 2 943.96 "ШКОЛСНАБ 2001" ЕООД
Липса на добро финансово управление 1 768 487.66 0.00 1 768 487.66 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за доставка с предмет "Закупуване и внедряване на оборудване за детски градини", Прогнозна стойност: 305 901.62
  • Обособена позиция 1: Първа обособена позиция: „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 15 „Слънце“- 2 сгради“
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 176 388.00
  • Обособена позиция 2: Втора обособена позиция: „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 19 „Щурче“- 2 сгради“
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 63 480.00
  • Обособена позиция 3: Трета обособена позиция: „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 11 „Елхица“ - 2 сгради“
    Изпълнител: "ШКОЛСНАБ 2001" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 008.80
  • Обособена позиция 4: Четвърта обособена позиция: „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 20 „Весели очички“ - 2 сгради“
    Изпълнител: "ШКОЛСНАБ 2001" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 879.20
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за строителство с предмет "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково" по обособени позиции., Прогнозна стойност: 15 781 216.29
  • Обособена позиция 1: Първа обособена позиция: „Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Шандор Петьофи“;
    Изпълнител: ИНДЖОВСТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 599 364.97
  • Обособена позиция 2: Втора обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Иван Рилски“;
    Изпълнител: МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 711 455.68
  • Обособена позиция 3: Трета обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ №15 „Слънце“
    Изпълнител: АКВА-3 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 373 407.98
  • Обособена позиция 4: Пета обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ №11 „Елхица“
    Изпълнител: ДЗЗД "ЕЕ ИНЖЕНЕРИНГ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 314 732.68
  • Обособена позиция 5: Шеста обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ №11 „Весели очички“
    Изпълнител: ДЗЗД " ИНОВАЦИЯ" НН
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 105 924.53
  • Обособена позиция 6: Четвърта обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ №19 „Щурче“
    Изпълнител: ДЗЗД "АТА - ГЕРТ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 007 197.68
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Авторски надзор за обект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково" по обособени позиции, Прогнозна стойност: 190 000.00
  • Обособена позиция 1: Първа обособена позиция: "Основен ремонт/ реконструкция/ обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОУ "Шандор Петьофи" и в ОУ "Иван Рилски"
    Изпълнител: ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ "УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 73 106.40
  • Обособена позиция 2: Втора обособена позиция: "Основен ремонт/ реконструкция/ обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ № 15 "Слънце", ОДЗ № 19 "Щурче", ОДЗ № 11 "Елхица" и ОДЗ № 20 "Весели очички"
    Изпълнител: ВИТРАЖ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 116 940.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Строителен надзор на обект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково" по обособени позиции, Прогнозна стойност: 280 000.00
  • Обособена позиция 1: Първа обособена позиция: "Основен ремонт/ реконструкция/ обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОУ "Шандор Петьофи" и в ОУ "Иван Рилски"
    Изпълнител: ДЗЗД "КОНСУЛТ ЕЕ - ХАСКОВО ОУ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 600.00
  • Обособена позиция 2: Втора обособена позиция: "Основен ремонт/ реконструкция/ обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ № 15 "Слънце", ОДЗ № 19 "Щурче", ОДЗ № 11 "Елхица" и ОДЗ № 20 "Весели очички"
    Изпълнител: ДЗЗД "ОБЕДИНЕНИЕ ТРАНСЕКО"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 746.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет: "Публичност и визуализация по проекти финансирани със средствата на Европейския съюз" по обособени позици, Прогнозна стойност: 42 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: По проект "Подобряване на образователна инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и ДГ в гр.Хасково" по ОПРР 2014 - 2020
    Изпълнител: "ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 880.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет: "Финансов одит на изпълнение на дейностите по проект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково", Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: "Независим финансов одит по проект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково"
    Изпълнител: АНЕД КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 053.60
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на екип, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Надежда Иванова Иванова - Ръководител проект
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 991.36
  • Обособена позиция 2: Венцислава Методиева Антонова- Експерт "Мониторинг на проекта"
    Изпълнител: Венцислава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 474.60
  • Обособена позиция 3: Радослав Кирилов Ванчев- Финансов експерт
    Изпълнител: Радослав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 696.40
  • Обособена позиция 4: Даяна Добрикова Георгиева- Координатор "Строителство" и "Доставки"
    Изпълнител: Даяна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 000.00
  • Обособена позиция 5: Лора Пенкова Чучулева- Експерт част "АС"-детски градини
    Изпълнител: Лора
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 050.00
  • Обособена позиция 6: Красимир Иванов Герджиков - Експерт част "ВиК"
    Изпълнител: Красимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 898.40
  • Обособена позиция 7: Стилян Георгиев Парапанов- Експерт част "ОВиК"
    Изпълнител: Стилян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 847.60
  • Обособена позиция 8: Даринка Енчева Колева- Експерт "ЗУТ"
    Изпълнител: Даринка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 000.00
  • Обособена позиция 9: Росица Павлова Тръндева - експерт "Еколог"
    Изпълнител: Росица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
  • Обособена позиция 10: Валери Бисеров Милков - Експерт "ЕЛ"
    Изпълнител: Валери
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 898.40
  • Обособена позиция 11: Диана Иванова Митева- специалист "Публичност"
    Изпълнител: Диана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 271.40
  • Обособена позиция 12: Гергана Димитрова Камбурова- Технически сътрудник
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 193.28
  • Обособена позиция 13: Валентина Господинова Василева- Юридически консултант
    Изпълнител: Валентина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 500.00
  • Обособена позиция 14: Тони Георгиев Пасев- Експерт "АС" - училища
    Изпълнител: Тони
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 545.20
  • Обособена позиция 15: Венета Тодорова Тенчева - Експерт "Благоустрояване и озеленяване"
    Изпълнител: Венета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
  • Обособена позиция 16: Лена Димитрова Вангелова - Експерт "ВиК
    Изпълнител: Лена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 550.00
  • Обособена позиция 17: Елена Георгиева Петрова - Финансов експерт
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 450.00
  • Обособена позиция 18: Евгени Димитров Консулов - Ръководител проект
    Изпълнител: Евгени
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 795.68
  • Обособена позиция 19: Диана Иванова Митева- специалист "Публичност"
    Изпълнител: Диана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 393.00
  • Обособена позиция 20: Евгени Димитров Консулов - Ръководител проект
    Изпълнител: Евгени
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 787.00
  • Обособена позиция 21: Надежда Иванова Иванова - Експерт "Мониторинг на проекта"
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 726.00
  • Обособена позиция 22: Валери Бисеров Милков - Експерт "ЕЛ"
    Изпълнител: Валери
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 550.00
  • Обособена позиция 23: Тони Георгиев Пасев- Експерт "АС" - училища
    Изпълнител: Тони
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 550.00
  • Обособена позиция 24: Гергана Димитрова Камбурова- Технически сътрудник
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 350.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на експерт ОВК по проекта, Прогнозна стойност: 5 100.00
  • Обособена позиция 1: Избор на експерт ОВК по проекта
    Изпълнител: Стилян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 100.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Увеличаване на предоставената електрическа мощност, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: ЕВН БЪЛГАРИЯ ЕЛЕКТРОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ЕАД
    Изпълнител: ЕВН БЪЛГАРИЯ ЕЛЕКТРОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN