Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-7.008-0017-C03
Наименование на проекта „Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност“ с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“
Бенефициент 000505846 Община Кубрат
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 25.10.2019
Дата на стартиране 25.10.2019
Дата на приключване 25.10.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Разград (BG324), Кубрат, гр.Кубрат

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящето проектно предложение има за цел да се реконструктуира сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и  „Административна  сграда № 3 с подземен гараж“. 
Гражданите на Община Кубрат ежедневно използват административните услуги, които се предлагат в сградата на Община Кубрат, изпълнението на проекта ще допринесе за по - ефективно административно обслужване и за подобряване на качеството на живот на населението.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта са: 
- Повишаване на енергийната ефективност на сградата на Община Кубрат;
- Подобряване на качеството на предлаганите обществени услуги;
- Оптимална жизнена среда;
- Чиста околна среда;
- Икономическо и социално развитие.
Предвидените за реализация в проекта дейности са:
Дейност № 1 - Управление, организация и отчитане на проект за реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и  „Административна  сграда № 3 с подземен гараж“;
Дейност № 2 -  Изпълнение на строително-монтажни работи по проект за реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и  „Административна  сграда № 3 с подземен гараж“;
Дейност № 3 -  Осъществяване на строителен надзор по проект за  реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и  „Административна  сграда № 3 с подземен гараж“;
Дейност № 4 -  Осъществяване на авторски надзор по проект за реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и  „Административна  сграда № 3 с подземен гараж“.
Дейности
  • Дейност: Дейност № 1 - Управление, организация и отчитане на проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“: Дейност № 1 - Управление, организация и отчитане на проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“. Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, ще бъде обособен екип от външни експерти, отговорен за цялостното управление на проекта, който да може изцяло да се фокусира върху ефективната организация, координация и управление на проекта. Екипът за изпълнение на проекта ще бъде сформиран след провеждане на процедура по ЗОП за избор на екип за управление на проекта, с цел осъществяване управлението на проекта в съответствие с изискванията на процедурата за предоставяне на всички относими нормативни актове и ръководства на Управляващия орган на ПРСР. Екипът за управление ще се състои от хора с различни профили, необходими за качественото и срочно реализиране на заложените дейности. Екипът ще следи изпълнението на проектните дейности да се извършва в съответствие с установените процедури, изисквания на Възложителя и съответно заложените дейности в договора. Ще отговаря и за спазване на сроковете, ще оказва постоянен мониторинг и контрол върху дейността на изпълнителите. В екипа ще бъдат включени следните експерти: - Ръководител проект; - Строителен инженер. Екипът за управление ще отговаря за провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейностите по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Дейностите по управление на проекта включват подготовка и сключване на договори с класираните изпълнители от процедурите за избор на изпълнители, контрол на изпълнението на договорите и изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта. За осигуряване на законосъобразното изпълнение на проекта се предвижда провеждане процедура за избор на изпълнител на строително-монтажни работ по проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“. По време на изпълнение на Дейност 1 ще бъдат спазени всички изисквания на Договора за безвъзмездна финансова помощ - цялостно административно, финансово и техническо изпълнение на договора. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има Ръководителят на проекта. Екипът ще подпомага Счетоводителя от Община Кубрат при верификация на разходите по проекта, изготвянето и подаването искания/заявки за средства пред Държавен фонд „Земеделие“ – Разплащателна агенция. Екипът ще осъществява координация между страните в изпълнението на ДБФП. Във връзка с изпълнение на дейността екипът за управление ще провежда ежемесечни работни срещи, по предварително изготвен график. Тези срещи ще имат за цел да се отчете напредъкът по проекта и да се коментират всякакви теми във връзка с изпълнението на проекта. Подходът за правилно управление е във възможността да се изгради ефективна координация и организация на работата между Общината и останалите заинтересовани страни във връзка с изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ по проекта, което допринася за постигане на ефективна координация и организация на предвидените дейности в рамките на проекта., Договорена стойност: 2 871.44 , Отчетена стойност: 2 500.00
  • Дейност: Дейност № 2 - Изпълнение на строително-монтажни работи по проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“: След провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проекта и сключването на договора ще се пристъпи към изпълнението на строително-монтажни работи по проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“. За подобект „Административна сграда № 1“ се предвижда: - топлоизолация на външни стени; - подмяна на дограма; - топлоизолация на покрив; - топлозолация на вътрешни стени при неотопляем сутерен. За подобект „Административна сграда № 3 с подземен гараж“ се предвижда: - топлоизолация на външни стени; - топлоизолация на покрив; - топлоизолация на еркер. При изпълнението на строително монтажните работи следва да се спазват всички законови и нормативни изискавния, както и проектното предложение., Договорена стойност: 287 143.98 , Отчетена стойност: 284 256.91
  • Дейност: Дейност № 3 - Осъществяване на строителен надзор по проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“: Съгласно разпоредбите на националното законодателство, упражняването на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности е задължително. В настоящия проект се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Избраният изпълнител - след проведена процедура по ЗОП за избор на изпълнител, ще упражнява Консултантска услуга по смисъла на чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и ще поема отговорностите, вменени му съгласно чл.168, чл.169б., ал.1, чл.176, ал.1, чл.176а. и чл.176б., ал.1 от ЗУТ и всички други задължения, вменени му съгласно ЗУТ и договора с Възложителя. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя. Основните дейности и отговорности на Консултанта са следните: 1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 2. Проверява за наличност на необходимите документи за законовото започване на строителството и съдейства за тяхното набавяне; 3. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4. Съдейства за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи; 5. Осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; 6. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 7. Следи за осигуряване на необходимите мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8. Осигурява присъствието на авторския надзор по съответните части на техническите проекти на обекта по време на изпълнение на строително-монтажните дейности; 9. Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 10. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г.; 11. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; 12. Осъществява ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи, за спазване на изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект; 13. Извършва заверка на екзекутивната документация, изготвена по време на и след приключване на строителния процес включително проверява извършеното от изпълнителя по Договора за СМР екзекутивно замерване на теренната основа на Строежа преди началото на строителството и представя, съвместно с Изпълнителя по договора за СМР, за одобрение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на протокол, удостоверяващ резултатите от направените измервания; 14. Съставя и подписва констативен акт съгласно чл.176 ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169 ал.1 и 2 от ЗУТ и условията на Договора за обществена поръчка., Договорена стойност: 5 742.88 , Отчетена стойност: 5 500.00
  • Дейност: Дейност № 4 - Осъществяване на авторски надзор по проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“: Във връзка с точното спазване на инвестиционния проект при изпълнението на СМР изпълнителят на тази дейност посредством отделни правоспособни лица, автори на проектната документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите – автори на отделни части на технически проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Изпълнителят ще упражнява авторски надзор по време на строителството съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством проектантите на отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условия, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата за избор на изпълнител минимални изисквания. Авторският надзор ще се изпълнява от автора на работния проект, избран в рамките на подготвителните дейности. Целта на тази дейност е осъществяване на контрол по време на изпълнението на СМР с оглед точно изпълнение на работните проекти. Авторският надзор ще бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: - Присъствие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; - Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; - Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя или по предложение на строителния надзор и др.; - Провеждане на консултации по време на строителството между проектанти и изпълнители; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Заверка на екзекутивна документация за строежа след изпълнение на обектите., Договорена стойност: 2 871.44 , Отчетена стойност: 2 890.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МИЛАР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 446.24 , Отчетена стойност**: 17 340.00
  • Изпълнител: БУЛКОНС ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 334.00 , Отчетена стойност**: 2 500.00
  • Изпълнител: СЕТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 680.00 , Отчетена стойност**: 5 500.00
  • Изпълнител: РАЙКОМЕРС КОНСТРУКШЪН ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 240 770.51 , Отчетена стойност**: 284 256.91
  • Изпълнител: АР СИ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 900.00 , Отчетена стойност**: 1 900.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Няма

Финансова информация

Обща стойност на проекта 264 204.46 BGN
БФП 264 204.46 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 391 233.91 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изпълнение на строително-монтажни работи по проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“, Прогнозна стойност: 287 143.98
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобект: „Административна сграда № 1"
    Изпълнител: РАЙКОМЕРС КОНСТРУКШЪН ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 172 809.90
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобект: „Административна сграда № 3 с подземен гараж“
    Изпълнител: РАЙКОМЕРС КОНСТРУКШЪН ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 960.61
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на технически проект за “Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийна ефективност“ и осъществяване на авторски надзор по време на строителството“, Прогнозна стойност: 17 348.76
  • Обособена позиция 1: „Изготвяне на технически проект за “Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийна ефективност“ и осъществяване на авторски надзор по време на строителството“
    Изпълнител: МИЛАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 446.24
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на консултантски услуги по проекти на Община Кубрат по Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ на Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) 2014-2020 г. по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектно предложение за кандидатстване с проект “Реконструкция на части от улична мрежа в гр. Кубрат и с. Савин, община Кубрат“; Обособена позиция № 2 „Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектно предложение за кандидатстване с проект “Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийна ефективност“, Прогнозна стойност: 9 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 „Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектно предложение за кандидатстване с проект “Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийна ефективност
    Изпълнител: АР СИ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 900.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осъществяване на строителен надзор по проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“, Прогнозна стойност: 5 742.88
  • Обособена позиция 1: „Упражняване на строителен надзор при извършване на СМР в изпълнение на проект „Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност“ с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“ по договор № BG06RDNP001-7.008-0017-C01/ 25.10.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020“
    Изпълнител: СЕТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 680.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги, свързани с управление, организация и отчитане на проект за реконструкция на сградата на Община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“, Прогнозна стойност: 2 871.44
  • Обособена позиция 1: „Консултантски услуги за управление на проект: „Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийната ефективност“ с подобекти: „Административна сграда № 1“ и „Административна сграда № 3 с подземен гараж“ по договор № BG06RDNP001-7.008-0017-C01/ 25.10.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020“
    Изпълнител: БУЛКОНС ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 334.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN