Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0027-C02
Наименование на проекта „Повишаване на енергийната ефективност на обществените сгради в град Разлог – сгради на образователната инфраструктура”
Бенефициент 000024948 ОБЩИНА РАЗЛОГ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 01.09.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 10.01.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Разлог, гр.Разлог

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът „Повишаване на енергийната ефективност на обществените сгради в град Разлог - сгради на образователната инфраструктура”  включва две общински училища -  СОУ „Братя Каназиреви” – Разлог и ОУ „Никола Парапунов” – Разлог и цели  да се повиши енергийната ефективност в двете сгради на образователната инфраструктура. Преки бенефициенти по проекта са 1040 ученици и учители, които учат и работят в двете училища. 
В проекта са включени дейности за подобряване на енергийната ефективност на сградата на образователната инфраструктура на град Разлог, допринасящи за намаляване на крайното потребление на енергия и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в малките градове – опорни центрове на полицентричната система, съгласно НКПР.  Мерките ще имат и допълнителен ефект, тъй като ще осигурят рентабилна експлоатация на сградите на образователната инфраструктура, което ще позволи устойчиво да продължи управлението и поддръжката им. 
Проектът предвижда следните дейности:
-	Организация и управление  на проекта
-	Инженеринг (проектиране, строително-монтажни работи, авторски надзор)
-	Строителен надзор и оценка на съответствието
-	Информация и комуникация
-	Въвеждане на обекта в експлоатация
-	Одит
-	Подготовка и провеждане на тържни процедури за избор на изпълнител.

Проектът ще осигури съвременна, икономически и енергийно ефективна образователна инфраструктура в Разлог чрез прилагане на цялостен пакет от мерки, които да доведат до енергийна ефективност - гарантирано намаляване на енергопотреблението и да създадат необходимите условия за използване на възобновяеми енергийни източници, като важен фактор на устойчивото развитие.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Управлението е присъща дейност за всеки проект и съществено условие за успешното му изпълнение. Основна цел на тази дейност е да се гарантира ефективното и качествено осъществяване на проекта. В рамките на настоящия проект се предвижда сформирането на екип за управление, състоящ се от специалисти, които да обезпечат координираното, коректно и в пълен обхват изпълнение на планираните дейности, съобразно спецификата на проекта. Екипът за управление на проекта ще бъде съставен изцяло от служители и експерти на община Разлог и включва: 1. Ръководител на проекта; 2. Административен сътрудник. 3. Технически експерт ; 4. Експерт по Обществени поръчки 5. Счетоводител; Съставът на екипа и разпределението на задълженията на членовете му е съобразено с характера и обема дейности, които следва да бъдат изпълнени. Всеки от членовете на екипа отговаря на изискванията за заемане на съответната позиция и ще изпълнява посочените му задължения в Раздел 9 Екип от настоящия формуляр. Като цяло екипът ще носи отговорност за успешното изпълнение на дейностите по проекта, ще оказва съдействие при необходимост на изпълнителите с подаване на изходна информация, необходима за изпълнението на съответния договор; ще изготвя доклади за напредъка по проекта; ще изготвя кореспонденция с Управляващия орган и съответните институции с цел постигане резултатите по проекта; ще изготвя и входира искания за плащания; ще участва активно в публичността на проекта и неговото представяне пред широката общественост. С цел постигане на резултатите по проекта екипът ще вземе участие в обученията организирани от Управляващия орган на ОПРР 2014-2020г., Договорена стойност: 26 308.00 , Отчетена стойност: 26 285.32
  • Дейност: Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор): Дейността предвижда прилагане на мерки за енергийна ефективност чрез възложен договор за инженеринг, с който да се изпълни проектиране, строително-монтажни работи, предвидени в проектната документация и остойностени от избрания изпълнител в предложената от него оферта. Дейността сама по себе си включва и изпълнение на авторски надзор. За обекта по настоящото проектно предложение са предвидени следните дейности: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление „С“; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване /усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонт”); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. В сграда на ОУ „Никола Парапунов” е отдадена под наем площ от 90,0 кв.м, представляваща 1,65% от общата площ на обекта на фирма „Майк Медикъл – Самостоятелна медико-диагностична лаборатория” ЕООД . Предвид, че отдаденото под наем помещение се използва за дейност, различна от дейността на обекта, съответните разходи за СМР са включени като собствен принос на бенефициента. Стойността представляваща СП, възлиза на 9148.85 лв без ДДС за дейността. В сграда на СОУ „Братя Каназиреви” е отдадена под наем площ от 24,0 кв.м, представляваща 0,30% от общата площ на обекта на ЕТ „Д-р Мария Парапунова – индивидуална практика за първична медицинска помощ – лекар по дентална медицина. Предвид, че отдаденото под наем помещение се използва за дейност, различна от дейността на обекта, съответните разходи за СМР са включени като собствен принос на бенефициента. Стойността представляваща СП, възлиза на 2353.50 лв без ДДС за дейността., Договорена стойност: 1 321 373.06 , Отчетена стойност: 1 553 410.36
  • Дейност: Строителен надзор и оценка на съответствието: Ще бъде сключен договор за строителен надзор с лицензиран консултант за упражняване на независим надзор по време на строителството на обекта. Предвидени за изпълнение са следните дейности за всички обекти: 1. Изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието на предстоящите за изработване проекти в съответствие с чл. 142, ал. 6, т.2 от ЗУТ. Обхватът на дейностите по изработване на комплексния доклад за оценка на съответствието на работните проекти със съществените изисквания към строежите обхваща проверка за съответствие със: • Предвижданията на подробния устройствен план; • Изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 на Закона за устройство на територията; • Правилата и нормативите за устройство на територията; • Взаимна съгласуваност между отделните частите на работния проект • Пълнотата и струткурното съответствие на инженерните изчисления • Специфичните изисквания към определени видове строежи в съответствие с изискванията на законодателството, когато е приложимо; • Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръженията с повишена степен на опасност, ако в обекта има такива; • Изискванията на изготвените обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност. 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) на обекти: ОУ „Никола Парапунов” и СОУ „Братя Каназиреви”. Обхватът на дейностите по осъществяване на строителен надзор по време на строителството е съгласно чл. 168, ал. 1 и 3 от ЗУТ, включително координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор след приключване на СМР изготвя окончателни доклади и технически паспорти за обектите. , Договорена стойност: 17 391.67 , Отчетена стойност: 17 580.00
  • Дейност: Въвеждането на обекта в експлоатация: Разходи, свързани с набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, разходи за комисии, дължими на съответните компетентни органи за въвеждане на обектите в експлоатация. , Договорена стойност: 4 933.88 , Отчетена стойност: 1 697.30
  • Дейност: Информация и комуникация.: Дейностите по информация и комуникация са задължителни при осъществяване на проектите и трябва да се реализират при спазване на изискванията съгласно условията на Оперативна програма “Региони в растеж 2014-2020 г." договори за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и комуникация, изготвени от Управляващия орган. С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, е предвидено в проектното предложение да се проведат: 5.1. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта. 5.2. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод приключването на проекта. 5.3. Плакати /разработване и разпечатване в тираж 20 копия. 5.4. Печатни и информационни материали - 500 броя дипляни 5.5. Печатни и информационни материали - 60 броя папки 5.6. Промоционални материали - 60 броя химикалки 5.7. Промоционални материали - 60 броя флаш-памет /USB 5.8. Банер - 1 брой 5.9. Платени публикации в местни/регионални/национални печатни медии - 2 броя 5.10. Билборд - 1 брой 5.11. Постоянна обяснителна табела - 1 брой 5.12. Официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка" - 1 брой 5.13. Официална церемония за откриване на обекта - 1 брой Всички дейности предвидени в Дейност 5: "Публичност и визуализация" следва да съдържа текстова и визуална информация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” Отговорности на Община Разлог в процеса по информация и комуникация от задължителен характер: При всички мерки за информация и комуникация, предприети от Община Разлог изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на проекта, съгласно изкискванията посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” По време на осъществяването на проекта Община Разлог ще информира обществеността за получената финансова подкрепа, като включва на уеб-сайта (www.razlog.bg) подробна информация за проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС. Първата публикация ще бъде направена в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна помощ. Публикувана информация следва да съдържа текстова и визуална информация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” По отношение на дейностите, съфинансирани от фондовете на ЕС, Община Разлог ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат участниците в проекта информирани за това финансиране. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете. При публични изяви и интервюта на представители на Община Разлог свързани с проекта, в изказванията и словата ще се подчертае ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез съответната програма. Ще бъде спомената и финансовата помощ. Предвидените дейностите по Информация и комуникация отговарят на задължителните изискванията за мерки по информация и комуникация на ЕС, описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020., Договорена стойност: 6 630.00 , Отчетена стойност: 7 956.00
  • Дейност: Одит: Одитът на проекта се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата за проекта и изпълнението на бюджета, както и да потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Дейността е изпълнение на Договор за независим цялостен одит по изпълнение на проекта от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит. Одитен доклад ще бъде представен при искане за окончателно плащане по проекта. Необходими условия за изпълнение на дейността са подготвени отчети с всички изискуеми приложения от страна на бенефициента и съдействие от страна на екипа на проекта., Договорена стойност: 2 680.00 , Отчетена стойност: 3 216.00
  • Дейност: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители.: Дейността по подготовка и извършване на тръжни процедури за избор на изпълнители е дейност, произтичащата от задълженията на Бенефициента по ЗОП и от Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случая при избор на изпълнител за изпълнението на дейности или части от дейности по проекта ще се спазват изискванията на действащата нормативна уредба (ЗОП, ПМС). Предвижда се в рамките на тази дейност да бъдат подготвени необходимите тръжни процедури и след това да бъдат възложен Договор за инженеринг, Договор за строителен надзор, Договор за информация и комуникация, Договор за одит. Собствено. В екипа на проекта има експерт по обществените поръчки, който ще разработи с помощта на служителите от отдел "Обществени поръчки" всички тръжни процедури., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: НИПРО-КОНТРОЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 860.00 , Отчетена стойност**: 7 860.00
  • Изпълнител: Васил, Договорена стойност по проекта*: 4 909.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Златка, Договорена стойност по проекта*: 5 740.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 7 326.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЖИ ПРОЕКТИРАНЕ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 639 524.41 , Отчетена стойност**: 619 875.82
  • Изпълнител: Костадин, Договорена стойност по проекта*: 4 154.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 956.00 , Отчетена стойност**: 7 956.00
  • Изпълнител: Винстрой ООД, Договорена стойност по проекта*: 945 646.52 , Отчетена стойност**: 933 534.54
  • Изпълнител: БУЛКОНС ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 216.00 , Отчетена стойност**: 3 216.00
  • Изпълнител: ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 84 360.00 , Отчетена стойност**: 84 360.00
  • Изпълнител: Петранка, Договорена стойност по проекта*: 4 179.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНТЕР НОРМ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 9 720.00 , Отчетена стойност**: 9 720.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: "Профпроект България" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 44 280.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: СТРОЙНОРМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 291.60
  • Член на обединение: "ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 374.40
  • Член на обединение: ИНТЕРПРОКОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 428.40
  • Член на обединение: "ДЖИ ПИ ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 619 879.20

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Понижаване на годишното потребление на първична енергия от обществените сгради, Мерна единица: kWh/година, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 909 592.00 , Достигната стойност: 949 080.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 201.82 , Достигната стойност: 211.30
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 650 731.76 BGN
БФП 1 650 731.76 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 650 731.76 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 32 107.92 0.00 32 107.92 ДЖИ ПРОЕКТИРАНЕ ДЗЗД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност на обществени сгради в гр. Разлог по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 161 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност на обществени сгради в гр. Разлог по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: ЕС-ЕНЕРДЖИ ПРОЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 84 360.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор по проект "Повишаване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Разлог – сгради на образователната инфраструктура”, Прогнозна стойност: 53 916.67
  • Обособена позиция 1: "Извършване на оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг (проектиране и строително - монтажни работи) за повишаване на енергийната ефективност на обществени сгради в гр. Разлог по пет обособени позиции". Обособена позиция №4: „Сграда на образователната инфраструктура - СОУ "Братя Каназиреви", включваща сгради с идентификатори 61813.761.254.1,2,3; 61813.761.254.4,5; 61813.761.254.6 по КК на гр.Разлог;
    Изпълнител: ИНТЕР НОРМ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 720.00
  • Обособена позиция 2: "Извършване на оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг (проектиране и строително - монтажни работи) за повишаване на енергийната ефективност на обществени сгради в гр. Разлог по пет обособени позиции". Обособена позиция №5: „Сграда на образователната инфраструктура - ОУ "Никола Парапунов", включваща сгради с идентификатори 61813.758.121.1,2; 61813.758.121.3; 61813.758.121.4 по КК на гр.Разлог;
    Изпълнител: НИПРО-КОНТРОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 860.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг (вкл. работно проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор) на проект "Повишаване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Разлог – сгради на образователната инфраструктура”, Прогнозна стойност: 1 351 419.48
  • Обособена позиция 1: "Изпълнение на инженеринг (вкл. работно проектиране, строително - монтажни работи и авторски надзор) за повишаване на енергийната ефективност на обществени сгради в гр. Разлог по пет обособени позиции". Обособена позиция №5: „Сграда на образователната инфраструктура - ОУ "Никола Парапунов", включваща сгради с идентификатори 61813.758.121.1,2; 61813.758.121.3; 61813.758.121.4 по КК на гр.Разлог;
    Изпълнител: ДЖИ ПРОЕКТИРАНЕ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 639 524.41
  • Обособена позиция 2: "Изпълнение на инженеринг (вкл. работно проектиране, строително - монтажни работи и авторски надзор) за повишаване на енергийната ефективност на обществени сгради в гр. Разлог по пет обособени позиции". Обособена позиция №4: „Сграда на образователната инфраструктура - СОУ "Братя Каназиреви", включваща сгради с идентификатори 61813.761.254.1,2,3; 61813.761.254.4,5; 61813.761.254.6 по КК на гр.Разлог;
    Изпълнител: Винстрой ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 945 646.52
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на мерки за информация и комуникация по проект "Повишаване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Разлог – сгради на образователна инфраструктура”, Прогнозна стойност: 13 091.67
  • Обособена позиция 1: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по 4 (четири) проекта на община Разлог, финансирани по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони” в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ Обособена позиция № 4 : Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект „Повишаване на енергийната ефективност на обществените сгради в град Разлог – сгради на образователната инфраструктура“ Обособена позиция № 5 : Изпълнение на мерки за информация и комуникация по 4 (четири) проекта на община Разлог по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони” по ОПРР 2014-2020 г., попадащи в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 724.00
  • Обособена позиция 2: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по 4 (четири) проекта на община Разлог, финансирани по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони” в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ Обособена позиция № 4 : Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект „Повишаване на енергийната ефективност на обществените сгради в град Разлог – сгради на образователната инфраструктура“ Обособена позиция № 5 : Изпълнение на мерки за информация и комуникация по 4 (четири) проекта на община Разлог по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони” по ОПРР 2014-2020 г., попадащи в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 232.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на финансов одит по проект „Повишаване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Разлог – сгради на образователната инфраструктура”, Прогнозна стойност: 10 250.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител за извършване на проверка под формата на ангажимент за договорени процедури (финансов одит )по четири проекта на Община Разлог по Ос 2 на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020 с четири обособени позиции". Обособена позиция №4: „Повишаване на енергийната ефективност на обществените сгради в град Разлог – сгради на образователната инфраструктура”.
    Изпълнител: БУЛКОНС ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 216.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN