Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-0461-C01
Наименование на проекта Устойчиво реализиране и предлагане на пазара на ICYou (Interactive Care for You) - интерактивна платформа за контрол и регулация на приема на медикаменти и режим от медицински специалисти и пациенти
Бенефициент 204975642 "ИКС-Програма" ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 05.06.2019
Дата на стартиране 05.06.2019
Дата на приключване 12.10.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение изцяло отговаря на потребността от постигане на положителен ефект и устойчивост на новосъздадени предприятия, чрез създаване на стабилност на работни места и постигане на ръст чрез реализиране и предлагане на продукт на предприемаческа идея. Кандидатът е представител именно на целевата група по процедурата и представител на сектор, изведен като приоритетен за създаване и развитие на нови предприятия от НСНМСП 2014-2020 г. – „Дейности в областта на информационните технологии“, попадащ в една от тематичните области на ИСИС 2014-2020 г. – „Информатика и ИКТ“, при едновременно удовлетворяване на няколко приоритетни направления от областта.

Целеви групи на резултатите от настоящето проектно предложение са потребителите на медикаменти, хранителни добавки, спазващите специфични режими и всички имащи отношение към гореизброените.

Основa цел на проектното предложение е създаването на интерактивна платформа и необходимата инфраструктура за устойчивото ѝ предлагане и реализация на пазара, като чрез изпълнението на проекта предприятието изпълнява стратегия за налагане и устойчиво предлагане на пазара на  предприемаческа услуга. 

Очаквани резултати от изпълнението на проекта са създаването и устойчивото реализиране на предприемаческата идея, в т.ч. създаването на необходимата инфраструктура включително:
1) Създаване на иновативна интерактивна платформа за контрол и регулация при приема на медикаменти и режим на живот;
2) Създаване на устойчиви работни места;
3) Осигуряване на социален и екологичен ефект и устойчиво развитие.
4) Повишаване нивото на иновационната предприемаческа активност, капацитет и потенциал на предприятието;
5) Генериране на знания и опит, допринасящи за постигането по-ефективен и устойчив технологичен и производствен процес; 
6) Оптимизиране на условията за създаване и реализация на иновативни продукти и услуги;
7) Внедряване на високотехнологично оборудване за осъществяване на предприемаческата дейност.
Дейности
  • Дейност: Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал и работно помещение; закупуване на: ДМА, ДНА и офис консумативи; предоставяне на услугите: икономическа оценка, разработване на технологии за програмиране на мобилни устройства, разработване на интернет страница): Цел на дейността: Основна цел на дейността е създаването на иновативна интерактивна платформа за контрол и регулация на приема на медикаменти и режим от медицински специалисти и пациенти и необходимата инфраструктура за устойчивото му предлагане и реализация на пазара. Основни функции от изпълнение на основната цел е повишената конкурентноспособност и устойчивост на новото предприемаческо дружество. Реализацията на основната цел се осъществява посредством реализацията на проектното предложение, което включва съгласно плана за изпълнене: наемането на квалифициран персонал, наемане на работно помещение, както и закупуване на ДМА (комуникационен сървър, компютърни конфигурации и мобилни устройства), ДНА (интерфейс между платформи и облачен сървър) и офис консумативи, както и получаване на услугите: икономическа оценка, разработване на технологии за програмиране на мобилни устройства и разработване на интернет страница. Описание на дейността: За постигане на целите на дейността се предвижда изпълнение на следните етапи: Д1-ЕТАП 1: Наемане на квалифициран персонал и наемане на работно помещение Наемане на квалифициран персонал – 4 бр., необходими за реализиране на предприемаческата идея по проекта, като с всички планирани лица се сключва трудов договор за съответната длъжност и период. Д1-ЕТАП 2. Доставка на Дълготрайни материални активи Етапът се предвижда да се изпълни като бъдат закупени и внедрени: комуникационен сървър за връзка с облачна среда, бази данни и виртуални машини - 1 брой; Компютърни конфигурации – 4 броя; Мобилни смарт устройства – 4 броя. Предвиденото за закупуване оборудване е функционално и високотехнологично, то е необходимо за извършване на дейностите по ЕТАП 6. Д1-ЕТАП 3. Доставка на Дълготрайни нематериални активи Етапът се предвижда да се изпълни, като бъдат закупени и внедрени следните активи: Интерфейс между различни операционни платформи – 1 брой; Облачен виртуален сървър – 1 брой. Предвидените за закупуване активи са функционални и високотехнологични, удовлетворяващи потребностите по реализацията на проектното предложение, необходими са за изпълнение на ЕТАП 6. Д1-ЕТАП 4. Доставка на материали и консумативи Етапът се предвижда да се изпълни като бъдат закупени и внедрени в употреба офис консумативи за времето на изпълнение на проекта. Д1-ЕТАП 5. Осигуряване на външни услуги Етапът се предвижда да се изпълни, като бива осигурено работно помещение (офис) под наем за 18 месеца – 1 брой. В допълнение от външни експерти се извършва изработване на икономическа оценка, както и се разработва необходимата технология за мобилни устройства и се разработва интернет страница. Чрез осигуряването на изложените външни услуги се удовлетворяват потребности както по отношение на разработването на инфраструктурата на ICYou (Interactive Care for You), така и по отношение нейното последващо устойчиво реализиране и предлагане на пазара. Д1-ЕТАП 6. Реализиране на инфраструктура и продукта на предприемаческата идея Задача 1.6.1. Изследване, доказване и експериментално тестване на концепцията, оформяне на изисквания, разработване на протокол и създаване на обектен модел на платформата – първоначални изпитвания и изграждане на фундаменталната конструкция на платформата; Задача 1.6.2. Програмиране и проектиране на технология и алгоритъм на модули и модели; създаване на речник, таблици, заявки и форми – създаване на структурата на отделните компоненти и на цялата платформа; Задача 1.6.3. Изграждане на симулационна и релевантна среда и архитектура за демонстрация и валидиране; Задача 1.6.4. Демонстрация и валидиране в предварителни условия на изградените модули и модели; Задача 1.6.5. Интегриране на утвърдените модули в прототип и демонстриранне в операционна среда; Задача. 1.6.6. Изграждане на постпроектна инфраструктура за устойчиво предлагане и реализиране на пазара на услугата – създаване на предпоставки за добавяне на функционалности и оптимизация и развитие в бъдеще., Договорена стойност: 247 980.00 , Отчетена стойност: 216 536.07
  • Дейност: Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 броя табели и 9 броя стикери, както и ще бъде осигурен 1 брой инфографика): Като част от дейността ще бъдат закупени 2 броя табели, 9 броя стикери, както и ще бъде изработена 1 брой инфографика. Дейността се изпълнява в рамките на целия проект с оглед осигуряване на публичност и визуализация на подкрепените по проекта дейности. Дейността се изпълнява съгласно изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“, вследствие на което се осигурява успешната реализация на проекта. В изпълнението на целия проект бенефициента поема отговорност при всички мерки за информация и комуникация изрично да указва съфинансирането на фондовете на ЕС, чрез поставяне на: 1) Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение прието от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския Съюз; 2) Упоменаване на фонда или фондовете, който оказват подкрепа по проекта; 3) Общото лого за програмния период 2014-2020 в съответствие с графините изисквания и правила за визуална идентичност., Договорена стойност: 1 970.00 , Отчетена стойност: 1 920.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВАНАГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 120.00 , Отчетена стойност**: 11 400.00
  • Изпълнител: Анимарт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 536.00 , Отчетена стойност**: 1 920.00
  • Изпълнител: Ай Ти Инжинеринг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 46 560.00 , Отчетена стойност**: 58 200.00
  • Изпълнител: ДЕ ПЛЮС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 376.00 , Отчетена стойност**: 14 220.00
  • Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 195.20 , Отчетена стойност**: 13 994.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.85 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 191.48 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 171 028.00 BGN
БФП 136 822.40 BGN
Собствено финансиране 34 205.60 BGN
Общо реално изплатени суми 136 822.40 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Конфликт на интереси 100.00 11 376.00 2 844.00 14 220.00 ДЕ ПЛЮС ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дълготрайни материални и нематериални активи, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея по проект BG16RFOP002-2.024-0461 , Прогнозна стойност: 83 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 - Доставка на дълготрайни материални активи (ДМА) по проект BG16RFOP002-2.024-0461 - Комуникационен сървър за връзка с облачна среда, бази данни и виртуални машини - 1 брой
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 195.20
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 - Доставка на дълготрайни материални активи (ДМА) по проект BG16RFOP002-2.024-0461 - Компютърна конфигурация - 4 броя
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 195.20
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 - Доставка на дълготрайни материални активи (ДМА) по проект BG16RFOP002-2.024-0461 - Мобилно смарт устройство - 4 броя
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 195.20
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4 - Доставка на дълготрайни нематериални активи (ДНА) по проект BG16RFOP002-2.024-0461 - Интерфейс между различни операционни платформи - 1 брой
    Изпълнител: Ай Ти Инжинеринг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 440.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5 - Доставка на дълготрайни нематериални активи (ДНА) по проект BG16RFOP002-2.024-0461 - Облачен виртуален сървър - 1 брой
    Изпълнител: Ай Ти Инжинеринг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 440.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на визуализация и публичност на дейностите , Прогнозна стойност: 1 970.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на визуализация и публичност на дейностите
    Изпълнител: Анимарт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 536.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуга икономическа оценка , Прогнозна стойност: 11 500.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуга икономическа оценка
    Изпълнител: ВАНАГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 120.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуга разработване на интернет страница, Прогнозна стойност: 3 500.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуга разработване на интернет страница
    Изпълнител: Ай Ти Инжинеринг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 760.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуга разработване на технология за програмиране на мобилни устройства, Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуга разработване на технолотия за програмиране на мобилни устройства
    Изпълнител: Ай Ти Инжинеринг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 360.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуга, свързана с наем на работно помещение , Прогнозна стойност: 14 400.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуга, свързана с наем на работно помещение
    Изпълнител: ДЕ ПЛЮС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 376.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN