Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.001-0818-C01
Наименование на проекта Подобряване на производствения капацитет на Дейзи Нова ЕООД
Бенефициент 126048665 ДЕЙЗИ НОВА ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 20.06.2016
Дата на стартиране 20.06.2016
Дата на приключване 29.08.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Димитровград, с.Добрич

Описание

Кратко описание на проекта
Дейзи Нова ЕООД е създадено през 2006 г. До  2008 г. основна дейност на дружеството е търговия на едро и дребно с бебешки и детски стоки. От 2008  стартира производствена дейност на дружеството, която към момента е основната. Продукцията на фирмата се реализира  на националния и на международния пазар. Основните продукти произвеждани от фирмата са:  детска кошара, детско и юношеско легло, детско ученическо бюро, детски скрин и  гардероб. Продуктите на фирмата са сертифицирани по БДС .  Дружеството има регистрирана в Патентното ведомство собствена марка DIZAIN BABY.  Към момента дружеството има потенциален пазар за реализация на по-голям обем продукция, но недостатъчния производствен капацитет не му позволява да удовлетворява пазарните обеми и разнообразие от продукти.  Липсата на определени специализирани машини и оборудване, както и недостатъчно технологично ниво на  настоящото оборудване  са едни от причините,  поради които дружеството не може да осигури по-голямо количество продукция, за да задоволи търсенето на своите клиенти. Основната (общата) цел на проекта е повишаване  на производствения капацитет и засилване на експортния потенциал на Дейзи Нова ЕООД . Основните дейности са насочени към подобряване на производствения процес, добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти, разнообразяване на асортимента от продукти, както и внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. В рамките на проекта ще бъдат закупени машини и оборудване, внедряването на които ще доведе до следните резултати:
- повишаване на производствения капацитет на дружеството 
- нарастване на производителността
- повишаване не ефективността на производствените разходи
- нарастване на приходите от износ
- добавяне на нови и характеристики и подобряване на съществуващи продукти
- разнообразяване на асортимента от продукти
- подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес
Дейности
  • Дейност: Дейност за подобряване на производствените процеси (чрез закупуване на обработващ център - 1бр.) : В рамките на настоящата дейност ще бъде закупен обработващ център. Чрез внедряването му и пускането му в експлоатация ще се подобрят производствените процеси в дружеството в няколко посоки, а именно: Чрез обработващия център ще се подобри процеса, като се автоматизират и операциите, свързани с пробиване и фрезоване. Чрез своята многофункционалност и висока производителност, обработващият център ще ни позволи да съчетаем няколко различини по своя характер технологични операции, в това число фрезоване на не само на прави, но и на криволинейни детайли. Функционалността на машината, както и нейния коефициент на полезно действие оказват пряко влиание върху производствия процес, респективно върху производителността и капацитета на предприятието. Автоматизацията на операциите ще съкрати времето за изработване на едно изделие, както и качеството и прецизността на операцията. Обратотващият ценътр е една от основните машини необходима за повишаване на производствения капазцитету респиктивно конкурентноспосбността но дружеството. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. В рамките на дейността ще бъде за купен обработващ център - 1бр., Договорена стойност: 180 700.00 , Отчетена стойност: 180 700.00
  • Дейност: Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (чрез закупуване на обработващ център - 1бр.): За целта на настоящата дейност ще бъде закупен обработващ център. Добавянето на нови характеристики или подобряването на съществуващите продукти се осъществява чрез обработващия център. Посредством обработващия център ще се подобри качеството на обработваните детайли, респективно на продуктите. Основната причина за това е изключително голямата прецизност и точност, с която се извършват пробиването и фрезоването. Така се осигуряват продукти. Фрезоването се извършва, чрез движение на съотвения инструмент на високи обороти и с висока честота, с което се осигурява висока прецизност на съответната операция, респективно на произвеждания продукт.Чрез своята т многофункционалност и висока производителност, обработващият център ще ни позволи да съчетаем няколко различини по своя характер технологични операции, в това число фрезоване на не само на прави, но и на криволинейни детайли. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на дружеството (чрез чрез закупуване на кантираща машина - 1бр.): За целта на настоящата дейност ще бъдат закупена обработващ кантираща машина. Посредством кантиращата машина ще подобрим процеса на кантиране. Ще можем да като ще сведе разлика само десета от милиметър и се осигури всички еднакви детайли и високо качество на фрезоване, подходящо за кантиране, без допълни операции висок процент на полезна действие . Голямата точност и прецизност, с която работи машината и позволява да прави изключително качествени кантове на готовата подукция, както и да се рзнообрази продукцията чрез кантиране на по-сложни и заболени детайли, който не е възможоно да се направят с настоящото оборудване на дружеството. Чрез кантираща машина детайла излиза в завършен вид без необходимост от доплънителна обработка. При плоскокти с недостачно добро качество или кант, машината го коригира и финализира детайла. Машината позволява да се разннообрази асортимента като се произвеждат и детайли с неправилна форма. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност., Договорена стойност: 152 100.00 , Отчетена стойност: 151 900.00
  • Дейност: Дейност за подобряване на производствените процеси (чрез закупуване на винтов компресор - 1бр.) : Чрез внедярването в експлоатация на винтовия компресор ще се гарантира устойчивост и висока степен на производителност, тъй като посредствотом него ще се осигури константно налягане, което е особено важно за правилното функциониране на машините и оборудването в дружеството, респективно тяхното рационално използване. Компресорът гарантира висока степен на стабилност и устойчовст на произвоствния процес и допринася за правилното функциониране на цялостното оборудване на дружеството. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност., Договорена стойност: 24 440.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (чрез закупуване на обработващ център - 1бр.): Чрез обработващия център ще се намали годишното количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта, тъй като ще се намали брака и фирата при работа, т.е. ще се оползотворяват в максимална степен суровините и материалите, необходими за изработването на готовата продукция. Това е породено от факта, че обработващия център притежава висока степен на прецизност и точност и се намалява брака. Това ще доведе до повишаване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения порцес в т.ч. ще оптимизиране на разходите за единица изделие. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 5 - ти до 6-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 6-ти до 11-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (12 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КАМЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 126 490.00 , Отчетена стойност**: 180 700.00
  • Изпълнител: ФЕЛДЕР ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 106 330.00 , Отчетена стойност**: 151 900.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 26.61 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 19.24 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 8.00 , Целева стойност: 7.50 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 6 Нарастване на производителността, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.15 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 8 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 54 796.17 , Достигната стойност: 51 017.49
Индикатор 9 Вътрешна норма на възвръщаемост, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 73.66 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 332 800.00 BGN
БФП 232 960.00 BGN
Собствено финансиране 99 840.00 BGN
Общо реално изплатени суми 232 820.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и инсталация на машини и оборудване, Прогнозна стойност: 332 800.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Обработващ център
    Изпълнител: КАМЕ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 126 490.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Кантираща машина
    Изпълнител: ФЕЛДЕР ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 106 330.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN