Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1162-C01
Наименование на проекта Ново начало с "Тета" ЕООД
Бенефициент 115830832 ТЕТА ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 24.08.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 01.01.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
ТЕТА ЕООД е основана през 1993 година като малка фирма с основна дейност търговия с пакетирани захарни изделия. През годините фирмата е утвърдена на пазара като водеща в областта на логистиката и търговията с бързооборотни стоки, за централна България. Ръководството на ТЕТА ЕООД гарантира качественото и бързо обслужване, както и коректност и качество на предлаганите стоки. Фирмата разполага със складова база в град Пловдив и собствени превозни средства за доставка до клиента. В организацията работят 116 лица на длъжности в сферата на търговската дейност. Дейностите по проекта предвиждат осигуряване на заетост на 30 безработни и неактивни лица на възраст до 29 години като целева група по проекта. Длъжностите на които ще бъдат начначени лицата са: Специалист доставки код 33233005  - 15 лица; Оперативен счетоводител 	код 33133001 – 1 лице; Шофьор на лекотоварен автомобил код 83222006 – 6 лица; Електрокарист код 83442003 – 1 лице; Работник склад товаро-разтоварач код 93330002 – 7 лица. За успешното включване в трудовата заетост ще бъде осигурено оборудване необходимо за изпълнение на задълженията. За да се затвърдят познанията и да се квалифицират успешно за 15 лица на длъжност Специалист доставки и 1 лице на длъжност Оперативен счетоводител ще бъде проведено обучение и по ключова компетентост 4 – дигитална компетентност. Очакваните резултати по проекта са: успешно включване в рамките на 12 месеца на 30 безработни и неактивни лица в трудовата заетост в организацията, закупуване на оборудване необходимо за извършване на преките задължения на лицата и провеждане на обучение свързано с конкретната длъжност. Ангажимент на ръководството на „ТЕТА” ЕООД е да запази работните места на мин. 50 % от целевата група по проекта в рамките на 12 месеца  след приключването на дейностите по проекта. Конкретните дейности по проекта са: Организация и управление на проекта, наемане на безработни и неактивни лица, провеждане на обучения, закупуване на оборудване, информация и публичност.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността включва сформиране на проектен екип, който се състои от Ръководител проект, Счетоводител, Координатор човешки ресурси, Координатор информация и публичност. Ще бъдат сключени договори с екипа на проекта. За да се гарантира равенството между половете и недискриминационният принцип при назначаване на квалифицирани кадри и определяне на задачите и отговорностите ще се спазват критериите за равнопоставеност. Изборът на членовете на екипа и възлагането на ангажиментите ще бъде без оглед на тяхната етническа принадлежност, религия, раса, възраст, пол, увреждания, възраст или сексуална ориентация. Ръководителят на проекта ще подготви система за вътрешен мониторинг и оценка на резултатите от проектните дейности и срокове за възлагане и изпълнение на всяка задача в съответствие със заложения план на действие, система за отчетност и контрол. Той отговаря за цялостното управление на проекта. Счетоводителят на проекта носи отговорност за финансовата отчетност на проекта, като следи, контролира и изготвя необходимата финансова документация и оперативно отговаря за разплащанията по проекта. Счетоводителят на проекта отговаря за ежемесечното изплащане на възнагражденията на заетите по проекта лица, като изготвя всички документи съгласно трудовото законодателство в България. Координаторът човешки ресурси отговаря за планиране и контрол при изпълнение на предвидените дейности по отношение на дейностите свързани с новоназначените лица, тяхното обучение и осигуряване на необходимото оборудване за пряката им работа. Също така ще участва в планирането и организация на отчетната дейност по проекта, подготовка на изискваните доклади за изпълнението. Координаторът информация и публичност отговаря за провеждане на цялостната дейност свързана с популяризирането на проекта в съответствие с изискванията за визуализация на Договарящия орган. Ще осъществява контактите със средствата за масова комуникаця и ще подготвя необходимата информация за етапното изпълнение на проектните дейности, като ще следи навреме да се популяризира извършената дейност. В първите два месеца ще бъде извършен и подбор на лицата, които ще бъдат включени в заетост. Подборът ще се извърши в съответствие с Ръководството на бенефициента по настоящата схема. Дейността включва и провеждането на процедури за избор на изпълнители за дейностите по проекта. Процедурите ще бъдат организирани в съответствие с изискванията на приложимото законодателство – ПМС 118/2014, ръководствата и указанията за допустимост на разходите по ОП „РЧР”. Екипът на проекта е отговорен за изготвянето и провеждането на процедурите за външно възлагане на дейностите по проекта. Дейността Организация и управление на проекта е свързана с цялостното администриране на проектните дейности в съответствие с провилата и процедурите на Договарящия орган за успешното приключаване на проекта. Обявените процедури ще гарантират принципа на лоялна и честна конкуренция, като изпълнителите ще бъдат подбирани в зависимост от техните умения, ефективност, опит и надеждност за предоставяне на конкретните услуги. Организационната дейност е една от най-важните за проекта. Организирането на качествен план и методи за работа на екипа по проекта е критерий за постигането на добри резултати. Сформирането на екип, с ясно разпределени задачи е гаранция за качествено изпълнение на проекта и постигане на специфичните цели на настоящия проект. Дейността ще допринесе за установяване на ясни и конкретни правила и разпределяне на отговорностите на екипа, които са от изключителна важност за успешната реализация на проекта. По време на изпълнение на дейност Организация и управление на проекта ще се проведе избор на изпълнител за сключване на договор за обслужване от служба по трудова медицина за новоназначените лица за периода на изпълнение на проекта. Разходът е допустим по схемата и е в съответствие със законовите изисквания за здраве и безопасност при работа., Договорена стойност: 38 989.06 , Отчетена стойност: 38 989.06
  • Дейност: Наемане на безработни и неактивни лица: Дейността включва подбор и сключване на трудови договори с лицата от целевата група по проекта – безработни и неактивни лица. За период от 12 месеца ще бъдат наети 30 лица на следните длъжности: • Специалист доставки код 33233005 - 15 лица; В задълженията на лицата се включва: Организира и координира доставките в определена продуктова група. Задълбочено познава и спазва българското законодателство в сферата на своята дейност. Наблюдава и анализира пазарите на доставки в съответната продуктова група. Търси, оценява и подбира доставчици. Преговаря с доставчици. Подготвя договори за материали и услуги. Контролира изпълнението на доставките и услугите. Изготвя ценови и стойностен анализ. Организира и провежда процедурите съгласно ЗОП и други фирмени обяви за доставка на стоки. • Оперативен счетоводител код 33133001 – 1 лице; Задължения: Оформя документите, свързани с финансовата дейност. Обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря. Изчислява и осчетоводява вноските за държавния и общинския бюджети, за държавното обществено осигуряване, за здравно осигуряване и за фонд ПКБ. Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови.извлечения. Извършв инвентаризации. Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди. Съставя счетоводни справки и документи. • Шофьор на лекотоварен автомобил код 83222006 – 6 лица; Задължения: Управлява и обслужва лекотоварен автомобил за превоз на стоки; получава документи, удостоверяващи доставките; определя най-подходящите маршрути; извършва поддръжка и незначителни ремонти на автомобила. Превозва стоки и материали необходими за дейността на фирмата. Описва в пътен лист данните за извършените курсове и се отчита ежемесечно. Спазва правилата за движение по пътищата, включително и максимално определеното време за непрекъснато шофиране. • Електрокарист код 83442003 – 1 лице; Задължения: Превозване и товарене на материали и продукция в склада с електрокар, Извършва товаро-разтоварни операции, транспортира голямо-габаритни товари, повдига и спуска товари на определени места, Познава правилата за безопасност при работа в склада. • Работник склад товаро-разтоварач код 93330002 – 7 лица. Задължения: Извършва товаро - разтоварни работи, извършва преносни работи на инвентар и материали, използва палетни колички, събира и изнася отпадъци на определените места, изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността. Подборът на лицата ще бъде извършен от екипа по проекта със съдействието на Бюро по труда гр. Пловдив по време на изпълнението на дейността организация и управление на проекта през първите два проектни месеца. Предвижда се подборът да бъде по етапен поради разнообразието от длъжности и големия брой нови работни места, които ще се обособят в организацията. Поради тази причина дейността е предвидена като изпълнение за 14 месеца, а планираната заетост на лицата от целевата група е 12 месеца. До края на четвърти проектен месец ще приключат всички назначения за да може да се спази изискването за 12 месечна заетост на лицата от целевата група. Дейността е насочена изцяло към изпълнението на основната цел на проекта, а именно осигуряване на устойчива заетост на уязвими групи от пазара на труда – безработни и неактивни лица. Ще се даде възможност на лицата да извършват трудова дейност съгласно правилата на трудовото и осигурителното законодателство в България, да придобият навици и умения посредством обучение за успешно включване в нова насока и развитие в кариерно отношение. Един от непреките ефекти, които ще се търсят е мотивиране на обществената и личната активност за търсене и намиране на алтернативни начини и пътища да се използват по-пълноценно и ефективно наличните ресурси за разрешаване на проблеми на целевата група – безработни и неактивни младежи до 29 г. вкл. , Договорена стойност: 288 891.60 , Отчетена стойност: 281 796.12
  • Дейност: Закупуване и доставка на оборудване за новоназначени лица: Дейността предвижда закупуване на оборудване за новоназначените лица, свързано с пряката им работа и позволяващо качествено изпълнение на служебните задължения. Оборудването е разпределено по длъжности както следва: • Специалист доставки код 33233005 - Преносим компютър 3 броя. Ще се използват извън офиса от специалистите по време на работа с клиенти и доставчици за набиране на информация и своевременното и изпращане в централния склад. За останалите лица ще се осигурят налични в организацията компютри за пряката им работа. • Оперативен счетоводител код 33133001 – Настолен компютър 1 бр. и принтер 1 бр. необходими за самостятелната работа на служителя. • Шофьор на лекотоварен автомобил код 83222006 – 6 лица. Ще бъдат предоставени транспортни следства налични в организицята. След назначаването на новите лица ще се премине на нов график на работа и всеки новоназначен на тази длъжност ще има осигурено транспортно средство. • Електрокарист код 83442003 – Електрокар 1 бр. необходим за изпълняване на служебните задължения и пряката работа в склада. • Работник склад товаро-разтоварач код 93330002 – палетни колички 6 бр. и палетна количка електрокарна 1 бр. Необходими са за пряката работа на лицата, тъй като всяко лице на тази длъжност по време на работа има нужда от цитираните активи. Товарите са обемисти, постоянно в складовете се извършва товаро-разтоварна дейност – както за получаване на стоки, така и експедиция за клиенти. Освен това за групирането на поръчките от клиенти също се използват палетни колички. Предвиденото за закупуване оборудване е в пряка връзка с новооткритите работни места и обвързано с длъжностите помежду си. Очакванията са специалистите доставки да повишат многократно доставчиците за търговската дейност, както и да се повиши броя на клиентите, което обуславя заявения брой лица за товаро-разтоварните дейности и счетоводител, който да обработва финансовата част на дейността извършвана от тях. Това е свързано от една страна с по-висока производителност и качество на работата, от друга страна с намаляване на отсъствията поради заболявания с временна неработоспособност, намаляване на текучеството и в крайна сметка постигане на по-добри икономически резултати. Изпълнението на товаро-разтоварн дейности изисква специално осигуряване на условия за безопасно извършване на дейността и намаляване на риска при работа с тежести. Закупуването на палетните колички и електрокарна палетна количка удовлетворява в най-голяма степен принципите за превенция на риска за здравето и безопасността на работещите, залегнали в чл. 4 на ЗЗБУТ, а именно: ограничаване на рисковете при източника на възникването им; привеждане в съответствие с техническия прогрес; замяна на опасното с безопасно или по-малко опасно; приспособяване на работата към работещия, особено по отношение на проектирането на работните места, избора на работното оборудване, на работните и производствените методи, с цел намаляване на въздействието им върху здравето на работещия /значително ще намалее рискът от трудов травматизъм при работа с тежести, ще даде възможност работните операции да се извършват в оптималната работна зона и по-този начин значително ще намали риска от мускулно скелетни увреждания/. Планираното за закупуване оборудване е в съответствие с изискванията на работодателя за длъжностите и дейностите, които ще изпълняват новите служители и е изцяло съобразено с техния брой. Предназначението на закупеното оборудване, в съответствие с изискванията на схемата ще се запази от кандидата за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. Работното облекло, необходимо за съответната длъжност ще бъде осигурено за сметка на работодателя., Договорена стойност: 55 210.00 , Отчетена стойност: 55 210.00
  • Дейност: Обучение за придобиване на ключова компетентност 4 - дигитална компететност: Дейността включва провеждане на обучение за придобиване на ключова компетентност 4 – дигитална компетентност за 16 новоназначени лица на длъжностите: Специалист доставки код 33233005 – 15 лица и Оперативен счетоводител код 33133001 – 1 лице. „ТЕТА” ЕООД е просперираща фирма в страната в сфертата на търговията с пакетирани захарни изделия. Богатият асортимент от предлагани храни, напитки и големият брой контрагенти обуславят инвестициите в информационни технологии, консултации в областта на електронната търговия, проследяване на тенденциите, партньорство с други компании и гъвкава организационна структура. „ТЕТА” ЕООД обслужва и електронен магазин за поръчки и продажби. Служебните задължения на лицата назначени на длъжностите: Специалист доставки и оперативен счетоводител включват изискване да имат познания относно информационните технологии, тяхното използване в пряката работа и адаптиране за нуждите на фирмата. В тази връзка в настоящият проект са предвидени обучения с хорариум 45 учебни часа за придобиване на дигитална компетеност, като необходимост новоназначените лица да се включат пълноценно в работата и по-специално в комуникацията и документирането на извършената работа. Лицата ще бъдат разпределени в две учебни групи. Общата продължителност на дейността се предвижда да бъде 4 месеца. Обучението се организира в модули, които обезпечават дейностите на служителите, свързани с поддържане на връзка с отдела, комуникация по електронен път с клиенти, работа с информационна система за наличности, отчетност на извършена дейност, комуникация по електронен път с членове на екипа, обслужване на заявки, рекламации и други. При заявяване на количества стоки по обекти е необходимо да се борави със софтеурната система в организацията, има вътрешни правила за воденето на кореспонденцията между отделите, които се спазват от всички служители. Освен това при работа извън търговската база е необходимо новоназначените лица да имат познания за съхранение на набраната информация и нейното ефективно използване от останалите колеги. Поради тази причина програмата за обучение е определена на базата на пряката работа, която ще трябва да извършват лицата назначени на длъжност Специалист доставки и оперативен счетоводител. Новоназначените лица ще работят в и с електронната система на дружеството, което пряко кореспондира с естеството на работа и информацията, с която фирмата оперира, при осигурени гаранции за конфиденциалност и съхранение на корпоративна информация. Висшето ръководство на компанията осъзнава значението на своите служители за цялостния успех на компанията и разглежда човешките си ресурси като активи на предприятието, характеризиращи се с определена специфика, което ги прави уникални обекти на управление. Политиката на компанията по отношение на човешките ресурси включва: привличане и подбиране на такива работници и служители, които ще направят възможно компанията да постигна своите цели; осигуряване на възможностите за професионално-квалификационно развитие и израстване на мениджърите и работниците в кариерата; създаване на предпоставки за учене през целия живот; създаване на безопасни и здравословни условия на труд; осигуряване на такава мотивация, при която работниците и служителите ще реализират напълно своите възможности в трудовия процес. Чрез включването в обученията по ключови компетентности ще се помогне на целевата група по-бързо и целенасочено да се адаптира в пряката работа на „ТЕТА” ЕООД, ще позволи личностно развитие на работещите и ще осигури възможност за развитие основана на информационните технологии. , Договорена стойност: 4 000.00 , Отчетена стойност: 5 000.00
  • Дейност: Информация и публичност: Дейностите за информиране и публичност се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена на интернет страницата на „ТЕТА” ЕООД, разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група по проекта още на етап подбор на лицата за назначаване. За оповестяване приноса на Европейския социален фонд и Агенция по заетостта ще бъде направена публикация в печатно издание, която в едно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъде възложена на външен изпълнител при спазване на правилата от ПМС 118/2014. На закупените активи по проекта предназначени за работата на новоназначените лица ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни участващи в процеса на изпълнение на проекта е предвиден Координатор информация и публичност, който е член на екипа проекта и ще има възложени отговорности. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от координатора. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на Европейския социален фонд. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд и се изпълнява по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от предходен проект на „ТЕТА” ЕООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Дейностите за информация и публичност представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОП „РЧР”. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет страницата и в печатно издание, които представляват изпитан метод за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите в интернет пространството представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОП „РЧР”. , Договорена стойност: 2 800.00 , Отчетена стойност: 2 800.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МайСкай ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 070.00 , Отчетена стойност**: 3 070.00
  • Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 5 000.00
  • Изпълнител: СИМЕОН, Договорена стойност по проекта*: 6 744.00 , Отчетена стойност**: 6 744.00
  • Изпълнител: ВЕСЕЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 10 752.00 , Отчетена стойност**: 10 752.00
  • Изпълнител: "ЗЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: МОТОКАР СЕРВИЗ - ТЕРЗИЕВИ И УЗУНОВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 52 140.00 , Отчетена стойност**: 52 140.00
  • Изпълнител: ТАНЯ, Договорена стойност по проекта*: 8 064.00 , Отчетена стойност**: 8 064.00
  • Изпълнител: ПРОМООР ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 800.00 , Отчетена стойност**: 2 800.00
  • Изпълнител: КОСТАДИНКА, Договорена стойност по проекта*: 13 440.00 , Отчетена стойност**: 13 429.06
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 44.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 17.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 389 890.66 BGN
БФП 389 890.66 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 331 090.24 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 153.50 0.00 153.50 МайСкай ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и въвеждане в експлоатация на: 1. Преносим компютър – 3 броя; 2. Настолен компютър – 1 брой; 3. Принтер - 1 брой., Прогнозна стойност: 3 070.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и въвеждане в експлоатация на: 1. Преносим компютър – 3 броя; 2. Настолен компютър – 1 брой; 3. Принтер - 1 брой.
    Изпълнител: МайСкай ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 070.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване и доставка на оборудване за новоназначени лица, Прогнозна стойност: 55 210.00
  • Обособена позиция 1: Об. позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на: 1. Преносим компютър – 3 броя; 2. Настолен компютър – 1 брой; 3. Принтер - 1 брой.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Об. позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на: 1. Електрокар – 1 брой; 2. Палетна количка – 6 броя; 3. Палетна количка електрокарна – 1 брой
    Изпълнител: МОТОКАР СЕРВИЗ - ТЕРЗИЕВИ И УЗУНОВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 52 140.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Обслужване от служба по трудова медицина на новоназначени лица, Прогнозна стойност: 1 200.00
  • Обособена позиция 1: Обслужване от служба по трудова медицина на новоназначени лица
    Изпълнител: "ЗЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Обучение за придобиване на ключова компетентност 4 - дигитална компететност, Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Обучение за придобиване на ключова компетентност 4 - дигитална компететност
    Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на публичност на проекта, Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: Дейности за информация и публичност
    Изпълнител: ПРОМООР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 800.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор информация и публичност, Прогнозна стойност: 6 744.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор информация и публичност
    Изпълнител: СИМЕОН
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 744.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор човешки ресурси, Прогнозна стойност: 8 064.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор човешки ресурси
    Изпълнител: ТАНЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 064.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на счетоводител, Прогнозна стойност: 10 752.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на счетоводител
    Изпълнител: ВЕСЕЛИНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 752.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN