Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда развитие на управленския капацитет и растеж на производителност, екпортен капацитет и увеличаване на нетните приходи от продажби в  АССИСТ ЕООД с над 30%  чрез подкрепа за специализирани услуги и насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги , а именно са включени следните дейности:
I. Предоставяне на консултантски услуги  за реинженеринг на 5 бизнес процеса: 
(1) процес на планиране и вземане на решения;   
(2)  процес на организация на ресурсите и снабдяването;
(3) процес на организация на производството и предоставяне на услуги
(4) процес на реализация на сервизни услуги
(5) увеличаване на износа. 
II.Внедряване на  системи за управление на околата среда  по международен стандарт ISO 14001:2004 и  системите за управление на сигурността на информацията (СУСИ) ISO/IEC  27001:2013 и сертифицирането ни фирмата по тези стандарти. Фирмата е сертифицирана по ISO 9001:2008 и ще се ресертифицира по  ISO 9001:2015. 
III.Въвеждане на ИКТ базиран софтуер - интегрирана ERP система за управление на бизнес процесите в предприятието - модули:•    Финансово управление;Счетоводство спрямо българското законодателство;Управление на дълготрайни активи; Бюджетиране;  Продажбен и пред-продажбен процес; Управление на продажбите;Управление на маркетингови кампании, листове, бази данни, задачи;Планиране и управление на производството;Управление на брак и отпадъци;Планиране на доставки и прием на материали, суровини и стоки;  Складово управление;Сервиз; Power BI
IV. Визуализация
 Проектът цели   внедряване за първи път на система за сервиз на съоръжения с обхват над 3000 артикула и 6 сервизни центъра у нас и Западни Балкани, на учебна програма за създаването на ефективен и  функционален колектив, изграждане и  внедряване на качествено нов сервизен   модел, базиран на европейската нормативна база за регулярна поддръжка  на автоматизирани врати и  системи за контрол на достъпа. 
Срокът на изпълнение на проекта е 18 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
I. Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията:: 1. Въвеждане и сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти - 1.1 за системи за управление на околната среда (EMAS, БДС EN ISO 14001 и управление на сигурността на информацията (БДС ISO/IEC 27001). •ISO 14001 определя изискванията към системата за управление на околната среда, която може да се интегрира с други изисквания за управление, за да помогне на организациите да достигнат, както икономическите си цели, така и целите, свързани с околната среда. ISO/IEC 27001:2013 Международният стандарт ISO/IEC 27001 задава модел за изграждане и определя изисквания към системите за управление на сигурността на информацията (СУСИ). Тези системи служат за защита на активите, които боравят с информация и се основават на възприети принципи, цели, политики и на оценки на рисковете, които могат да въздействат неблагоприятно върху бизнеса. Защитите, които се изграждат при внедряване на СУСИ, повишават нивото на сигурност и на първо място са насочени към осигуряване и поддържане на характеристиките поверителност, наличност и цялост на информацията. 2.Подготовка за сертификация 3.Ресертификация на система за управление на качество от ISO 9001 : 2008 към ISO 9001: 2015 г 4.Реинженеринг на процесите в предприятията: Реинженерингът на процесите в организациите представлява цялостно преосмисляне и пълно препроектиране на бизнес процесите за достигане на цялостни подобрения в основните показатели на всяка организация. При изпълнението на отделните дейности по реинженеринг на процесите и системите фокусът следва да бъде поставен върху създаването на ефективни предпоставки за постигане на резултатите. Диагностика и измервания на бизнес процесите в организацията, с цел определяне на работните процеси, за които е необходимо подобрение; Избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани вследствие на реинжинеринга – дефиниране на процесите, входовете и изходите на всеки процес, както и взаимовръзките между различните процеси; Техническо изготвяне на модел на предлаганото решение-визия: Персонализиране на модела спрямо спецификите на организацията; Обучение на персонала; Въвеждане на препроектираните процеси (предписанията от реинженеринга) в дейността на организацията; Анализ на резултатите и ползите от реинженеринга на процесите: - По-ефикасна организация в резултат на по-ефективното организиране на ключовите процеси; - Реализирано измерване на ефикасността на всеки процес – поставяне на ключови индикатори (KPI) за всеки важен бизнес процес; - По-добро обслужване на клиентите, чрез ефективни методи за обратна връзка; - Подобрена координация между звената в рамките на организацията, чрез технологични и организационни решения; - Въведени технологични решения с цел оптимизиране на бизнес процесите. Ефективно използване на създадената ИКТ инфраструктура. 5.Дейности за инвестиции в ново оборудване в помощ на променяните бизнес процеси. Пред вид акцентът върху инициирането на регулярна сервизна дейност на територията на България и Западните Балкани фирмата има нужда от много повече инструменти и оборудване за монтаж и сервиз , затова подава оферти за пакети с инструменти и оборудване , необходими за това. Безкабелни и акумулаторни инструменти спестяват време на техническия състав и повишават производителността. Модерна машина за заготовки от алуминий позволява точност, качество и прецизност на изделията. Преносими комплекти с инструменти са извънредно важни за мобилността на екипите, което ще позволи бързи срокове и мултифункционалност на сервизните услуги.Мобилните терминали с вграден баркод скенер позволяват достъпване от мястото на обекта до база данни и кол.център, което пести време, гориво и ускорява процеса на сервизната дейност. 232 376.33 230 157.09
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на софтуер за управление на бизнес процеси: Дружеството планира да закупи и внедри интегриран софтуер за управление на бизнес процеси , с цел оптимизиране на дейностите и работните потоци в предприятието, соито следвада станат по-ефективни и да се адаптира към постоянно променящите се условия. Дружеството има нужда от следните функционалности на ИКТ базиран интегриран софтуер/и за управление на бизнес процесите: Планиране на доставки работа с досиета на доставчици, вкл. групиране, условия и начини на плащане, следене на плащания и падежи на плащания, кредитни лимити, складове по доставчик, поддържане на информация за име и код на артикул при доставчик, време за доставка и др. работа с ценови листи на доставчици, предоставени от тях отстъпки и сключени договори извършване на всички необходими операции по покупки и отпечатване на съответните документи – напр. искане за оферта от доставчик, изпращане на поръчка към доставчика, следене на доставки, получени фактури, дължими суми и платени суми, изготвяне на кредитни известия и т.н. планиране на доставките спрямо обещана дата на изпълнение на поръчката на клиента проследяване по серийни номера на закупените материали и оборудване Преминаване към интегрирана информационна система, с цел унифициране на текущо използваните системи и отпадането на множеството софтуери, таблици в Excel и други приложения, които се използват в момента; • подобряване организацията във фирмата, чрез създаване на автоматизирана връзка между отделните звена и фирми от групата; • Автоматизираност на процесите в Планиране, Продажби, Проекти, Сервиз, Финанси и счетоводство и др., управлявани от ERP системата, с цел намаляване на дублиране на извършваните дейности; • Коректно отчитане и управление на сервизната дейност; • Възможност за получаване на необходимата, ценна управленска информация и отчетност от ERP система, която да предоставя надеждни, достоверни своевременни данни към мениджмънта; • Внедряване на ERP система, която ще може да се развива заедно с компанията; • Внедряване на модули, подпомагащи бъдещото развитие на компанията, нейната интернационализация и иновативност модули: финанси и счетоводство, бюджети, продажби, упраовление на отношенията с клиенти СРМ, Производство, вкл.управление на брак и отпадъци, покупки и снабдяване, склад, сервиз, BI/бизнес интелиджънс/ 324 282.48 319 998.48
III. Дейности за визуализация на проекта.: За да се информират участниците и обществеността Фирмата ще постави един плакат A3 Постоянна обяснителна табела „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 Плакатът ще съдържа емблемата на ЕС, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмния период 2014-2020 с наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта както и стойността на европейското и национално съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта;надграждане на фирмения уеб сайт с информация за проекта и сервизната дейност 2 000.00 298.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.