Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Опазване на околната среда и климатични промени

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: Външен одит, Прогнозна стойност: 3 227.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 7 Външен одит по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, Прогнозна стойност: 2 518.25
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 15 Тонер-касети по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 181.42
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 16 Канцеларски материали по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 181.42
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , Прогнозна стойност: 4 217.69
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3 Тонер-касети по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор № 812108-61/09.10.2019 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 4 Канцеларски материали по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор № 812108-61/09.10.2019 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, Прогнозна стойност: 6 872.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 7 Тонер-касети по BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 362.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи, Прогнозна стойност: 10 014.85
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 13 Тонер-касети по BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 14 Канцеларски материали по BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на гориво за транспорт със служебни автомобили, Прогнозна стойност: 5 865.00
Предмет на предвидената процедура: Застраховка и поддръжка за служебен автомобил на МОМ, Прогнозна стойност: 5 500.00
Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на информационни материали, Прогнозна стойност: 9 979.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Изготвяне, печат и доставка на информационни материали
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Изготвяне на видеоклип
    Изпълнител: „МИРАМАР ФИЛМ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 500.00
Предмет на предвидената процедура: Канцеларски материали, Прогнозна стойност: 2 518.25
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 15 Тонер-касети по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 16 Канцеларски материали по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Кетъринг при заключителна работна среща за оценка на изпълнението, Прогнозна стойност: 1 173.60
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 Организиране и провеждане на минимум 6 (шест) информационни кампании, всяка от които включва минимум 3 (три) информационни сесии; организиране на заключителна работна среща по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019 г
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 440.00
Предмет на предвидената процедура: Логистика при организиране и провеждане на информационни кампании за повишаване на информираността на гражданите на трети държави, Прогнозна стойност: 25 816.56
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3: организиране и провеждане на минимум 6 (шест) информационни кампании, всяка от които включва минимум 2 (две) информационни сесии и 1 (една) работна среща
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 440.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на комуникационни, куриерски и пощенски разходи, Прогнозна стойност: 3 800.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на общи услуги, Прогнозна стойност: 13 300.00
Предмет на предвидената процедура: Работни материали за участници в заключителна работна среща за оценка на изпълнението, Прогнозна стойност: 586.80
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 Организиране и провеждане на минимум 6 (шест) информационни кампании, всяка от които включва минимум 3 (три) информационни сесии; организиране на заключителна работна среща по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019 г
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 440.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.