Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.001-0071-C01
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в община Пловдив
Бенефициент 000471504 ОБЩИНА ПЛОВДИВ
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 06.07.2015
Дата на стартиране 20.07.2015
Дата на приключване 30.09.2015
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на топъл обяд в община Пловдив
Дейности
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: За осигуряване на хранителните продукти, необходими за приготвяне на „Топъл обяд“ за целевата група, ще бъдат използвани вече сключените с изпълнители договори за доставка на основни групи храни, отговарящи на утвърдените международни, европейски и национални стандарти (съгласно ЗХ, наредбите, регламентиращи специфичните изисквания към групи храни, конкретни храни), стандарти, разработени от браншови организации и одобрени от компетентния орган: • мляко и млечни продукти; • зърнени храни; • месо, риба, яйца и бобови храни; • зеленчуци и плодове; • сухи пакетирани изделия. Доставчиците на хранителните продукти са избрани при стриктното спазване на разпоредбите на Закона за обществени поръчки. Ползването на вече сключените договори за целите на проекта би довело до неговото своевременно, ефективно и ефикасно изпълнение. Ще бъде спестен както времеви, така и човешки ресурс. За гарантиране прозрачното отчитане на реализираните разходи за закупуване на хранителни продукти по проекта, ще бъдат издавани фактури, съдържащи индивидуализиращи белези на проектното предложение, като наименование, номер и т.н. Получаването на закупените хранителни продукти ще се извършва съгласно утвърдената в Домашен социален патронаж Програма № 2 „Приемане на храни, напитки и опаковъчни материали”, част от „Добри производствени и хигиенни практики”. Цитираният документ гарантира доставката на безопасни за човешкото здраве храни, като обхваща следните процедури: 1. Процедура 1 Определено отговорно лице осъществява: • Проверка на придружаваща храните документация /експертни листи,сертификати, търговски документи, удостоверение за качество, декларации за съответствие, срок на годност и др./. • Проверка на състоянието на доставяните хранителни продукти /плесен, омекване, промени в хранителните качества, белези на размразяване и др. видими дефекти/. • Проверка на етикирането. 2. Процедура 2 Водене на дневник за входящ контрол. , Договорена стойност: 11 960.00 , Отчетена стойност: 9 239.51
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Приготвянето на топла храна ще се извършва в кухненския блок на Домашен социален патронаж – Община Пловдив, находящ се в гр. Пловдив, район Западен, ул. „Звезда“ № 16. Топлият обяд ще се предоставя в разкритата в патронажа обществена трапезария всеки работен ден на месеца от 11,00 до 13,00 часа по изготвено седмично меню, включващо – супа, основно ястие и хляб . За лицата с ограничена или пълна невъзможност да получават на място храната, последната ще им бъде транспортирана до техните домове. , Договорена стойност: 598.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Ще бъдат проведени 2 информационни срещи на столуващите ползватели на услугата, предлагана по проект „Обществена трапезария – Община Пловдив” с представители на Община Пловдив за възможностите за ползване на други социални програми и услуги. Целта на тези срещи ще бъде повишаване качеството на живот на потребителите.Участниците ще се подпишат в присъствени списъци и ще бъде събран снимков материал от срещите. За потребителите ще бъде подготвен и те ще получат консултативно- информационен материал за подходящо хранене при основни възрастови заболявания. Ще бъде подготвен, разпечатан и раздаден наръчник за социалните услуги, предоставяни на територията на община Пловдив. Печатните материали ще бъдат приложени при междинно и финално отчитане на проекта. Дейността ще се извършва от Екип за координация на дейностите по проекта по определен план-график в рамките на 3-те месеца на изпълнение на проекта. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 83.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 9 556.63 BGN
БФП 9 556.63 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 9 556.63 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN