Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.002-0004-C01
Наименование на проекта Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост
Бенефициент 000133634 Община Велико Търново
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 04.02.2019
Дата на стартиране 04.02.2019
Дата на приключване 31.01.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново, гр.Велико Търново

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда изграждането на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост  на територията на община Велико Търново, съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността и Картата на резидентните услуги, чрез:

1. Изграждане на 4 сгради (ново строителство), всяка от които с предназначение за предоставяне на услуга „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“ с общ капацитет 60 лица (места) в с. Церова кория, община Велико Търново. 
Центровете представляват отделни масивни сгради, разположени в общ  парцел, със самостоятелни прилежащи дворни пространства. Архитектурно ще бъдат оформени в единен композиционен комплекс. Общото за комплекса външно прилежащо пространство ще се оформи като паркова среда, с места за почивка и разходки. Предвижда се изграждане на обща кухня майка (в изнесена пристройка към една от сградите), обзаведена и оборудвана съобразно общия брой на потребителите. 

2. Ремонт, реконструкция, осъвременяване и саниране на съществуваща сграда за предоставяне на услуга "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" с капацитет 15 лица (места) в град Велико Търново. 
Центърът ще бъде обособен като самостоятелен обект с отделен вход и собствено прилежащо дворно пространство.    

Във всяка от посочените сгради ще има помещения за общо ползване, лични и сервизни помещения (складови; инсталационни; за персонала, включително медицински кабинети според нормативните изисквания). 

Ще бъдат осъществени дейности по инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството); изготвяне  на оценка за съответствие; строителен надзор; информационно-комуникационна кампания за популяризиране на проекта и източниците на финансиране. 

Ще бъде закупено, доставено и монтирано необходимото оборудване и обзавеждане, съобразно изискванията за предоставяне на съответната услуга, а прилежащите дворни пространства ще бъдат благоустроени.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността цели да се създадат условия за ефективно и качествено изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности, като в рамките й ще се сформира екип за управление на проекта, включващ: - ръководител, - координатор, - експерт обществени поръчки, - счетоводител; - експерт инвеститорски контрол . Екипът ще се състои от служители на общинска администрация Велико Търново с нужния опит съгласно правилата на УО на ОПРР по отношение изискванията за управление на инфраструктурни проекти. С оглед качествено и своевременно изпълнение на планираните задачи, екипът за управление ще включва лица, които са теоретично и практически подготвени в сферата на предвижданите за реализация дейности и имат умения по администриране, координиране, управление и отчитане дейностите/операциите по проекта. Дейността ще бъде организирана в следните етапи: 1. Определяне и назначаване на екипа След сформиране на екипа ще се организира среща, на която ще се изготви план-график за изпълнение на дейностите, осигуряващ в най-голяма степен ефективно постигане на поставените цели, с оглед времето за изпълнение и ефикасно използване на разполагаемия финансов ресурс. На срещата ръководителят на проекта ще разпредели функционалните отговорности на всеки член от екипа съобразно изготвения план-график. 2. Текущо управление на проекта: - запознаване на членовете на екипа за управление с Методическите указания на УО на ОПРР за изпълнение на сключения договор за БФП; - провеждане на периодични срещи на екипа (при необходимост ще се провеждат извънредни срещи в случай на възникнали проблеми, свързани с технически въпроси, разходи, качество или други теми, свързани с изпълнението на ДБФП). - актуализиране на план-графика на проекта след текущо отчитане на напредъка; - регулярни срещи с представители на избраните изпълнители и всички други лица, които имат участие в изпълнението на проекта на съответния етап; 3. Финансово управление на проекта: вътрешната организация на финансовите документи ще бъде направена така, че да подпомага управлението. 4. Провеждане на процедури за избор на изпълнители: - актуализиране и съгласуване с УО на ОПРР график на обществените поръчки; - организация на изготвянето на документациите за избор на изпълнители; - организация на процедурите за избор на изпълнители; - контрол на процеса по изпълнение на договорите с избраните изпълнители. 5.Вътрешен мониторинг на проекта: - периодично актуализиране на план-графика на проекта; - документални проверки (междинни и при извършване на плащане) за качество, за достоверност и допустимост; Членовете на екипа ще осъществяват административното, техническо и финансово управление на проекта, съгласно Методическите указания за изпълнение на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020., Договорена стойност: 22 809.92 , Отчетена стойност: 21 248.22
  • Дейност: Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост": В рамките на изпълнение на дейността, съгласно техническото задание на Възложителя, ще бъдат изготвени инвестиционни проекти за изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост. Ще бъдат изготвени технически/работни проекти по съответните части включващи изграждане (ново строителство) на четири сгради, всяко от които с предназначение „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“ и ремонт и реконструкция на съществуваща сграда с предназначение "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване". За нуждите на потребителите на социални услуги в четирите „Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост“ ще бъде проектирано изграждането на обща кухня. Техническата разработка включва и цялостно проектантско решение по отношение на дворното пространство на комплекса за социални грижи. При осъществяване на строително-монтажните работи се предвижда: - Изграждане (ново строителство) на четири „Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост". Сградите ще бъдат самостоятелни (отделени една от друга) всяка с капацитет за 15 потребителя и всяка със самостоятелно дворно пространство. Във всяка сграда ще бъдат обособени помещения за: общо ползване, лично ползване, сервизни, санитарни, складови, инсталационни и за персонала. - Благоустройство и паркоустройство на дворното пространство около сградите и на комплекса, като цяло; - Изграждане на обща кухня за нуждите на потребителите съгласно разработените проекти. За нуждите на потребителите на социалната услуга в "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" се предвижда изпълнение на строително-монтажни работи включващи: - ремонт, реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност в южния двуетажен корпус и първото ниво на западния двуетажен корпус на съществуваща сграда (бивша детска ясла с четири корпуса). Строителството ще бъде осъществено по начин позволяващ "Центърът за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" да бъде обособен като самостоятелен обект с отделен вход и със собствено прилежащо дворно пространство. - При реконструкцията ще бъдат обособени и изцяло ремонтирани помещения за общо ползване, за задоволяване на личните нужди на потребителите на услугата, сервизни, складови, инсталационни, медицински кабинет с манипулационна и служебни помещения. - Преходните пространства - коридори и фоайета - ще бъдат изградени и оразмерени по начин позволяващ свободно придвижване на болнични легла и инвалидни колички между отделните помещения в сградите. Ще бъдат извършени СМР за обезопасяване и благоустройство на прилежащото дворно пространство. Върху прилежащите дворни пространства към посочените по-горе 5 обекта, предвидени за предоставяне на социалните услуги, ще бъдат извършени благоустройствени мероприятия и озеленяване, което да гарантира възможност за визуално проследяване на местоположението на ползвателите на услугите. Прилежащите пространства ще бъдат оформени така, че да позволяват провеждането на разнообразни занимания – разходки и свободно придвижване, занимания с градинарство, спорт и други. Ще бъдат изпълнени всички предвидени в инвестиционните проекти мерки за достъпна архитектурна среда за хора с увреждания в центровете за грижа за лица с умствена изостаналост и в центъра за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване. През периода на изпълнение на СМР ще се осъществява ефективен авторски надзор съобразно чл.162, ал. 2 от Закона за устройство на територията. Преди подаването на настоящето проектно предложение е подготвена техническа документация, включваща изготвянето на актуална скица на имота за застрояване и архитектурно заснемане, заверено от главния архитект на общината, заедно с обяснителна записка, както и индикативна количествено-стойностна сметка по окрупнени показатели. Разходите за тези предварително извършени дейности са на стойност 20 150 лв. и са заложени в бюджета на проектното предложение., Договорена стойност: 2 007 608.13 , Отчетена стойност: 2 333 895.54
  • Дейност: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството: В процеса на изпълнение на дейността ще бъде извършена оценка за съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите. Оценката за съответствието ще бъде изготвена под формата на комплексен доклад съставен от регистрирана фирма - консултант. В процеса на изпълнение на строително-монтажните работи се предвижда системен контрол по време на строителството, чрез упражняването на независим строителен надзор, в съответствие с разпоредбите на чл.168 от Закона за устройство на територията. Представителят на строителния надзор ще участва във всички проби и изпитания на материали, конструкции и инсталации, използвани и/или изградени на обектите подлежащи на интервенция при строителството, като подписва всички документи, удостоверяващи резултатите от тези проби и изпитания. Решенията и указанията на лицето, упражняващо независим строителен надзор, вписани в заповедната книга на строежа, са задължителни за всички участници в строителството и следва да се изпълняват незабавно след вписването. Независимият строителен надзор по време на строителството ще се упражнява в следния задължителен обхват: 1. Законосъобразно започване на строежа; 2 .Пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на строежите, съобразно одобрените проекти; 4. Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за организация на строителството; 5. Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; 6. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; 7. Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8. Правилно изпълнение на строително монтажните работи; 9. Годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителния контрол ще се упражнява през целия период от откриване на строителната площадка до издаване на разрешение за ползване на строежа. Представители на независимия строителен надзор ще присъстват на съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството с цел установяване точното изпълнение на проекта. След приключване на строителството упражняващия строителен надзор изготвя окончателен доклад на основание чл.168, ал. 6 от Закона за устройство на територията., Договорена стойност: 23 000.00 , Отчетена стойност: 14 880.00
  • Дейност: Закупуване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост": В рамките на изпълнение на дейността ще бъде закупено, доставено и монтирано оборудване и обзавеждане, съгласно приложената към проектното предложение остойностена техническа спецификация - Приложение В1. Оборудването и обзавеждането е съобразено изцяло със спецификите и изискванията за предоставяне на социални услуги от резидентен тип, предвидени за разкриване в резултат от изпълнението на проектните дейности. За нуждите на четирите "Център за грижа за лица с умствена изостаналост" ще бъде закупено, доставено и монтирано: - Обзавеждане на спални помещения, включващо легла, матраци, гардероби, маси, столове, шкафове за лични вещи на ползвателите; - Оборудване и обзавеждане на общите помещения (дневни и складови помещения), включващо холни гарнитури, маси, телевизори, етажерки и стелажи; - Оборудване и обзавеждане на санитарните възли и антретата, включващо шкафове за обувки, огледала, аксесоари за баня и тоалетна и шкафове за баня; - Кухненско оборудване и обзавеждане за кухненските боксове с трапезарии, включващо кухни за вграждане, мивки и батерии, ел. печки, ел. котлони, абсорбатори, хладилници с фризер, микровълнови печки, трапезни маси, столове, перални машини, сушилни машини, съдомиялни машини; - Кухненско оборудване и обзавеждане за общата кухня, обслужваща четирите центъра за грижа за лица с умствена изостаналост, включващо хладилни шкафове, работни шкафове, работни маси, стелажи, професионална електрическа печка, конвектомат, скара, аспираторен чадър, вентилатор, въздуховоди, съдомиялна машина; - Оборудване и обзавеждане за офисите на управителя и персонала, включващо бюра, столове, шкафове, компютри За нуждите на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" ще бъде закупено, доставено и монтирано: - Обзавеждане на спални помещения, включващо медицински легла, матраци, антидекубитални дюшеци, гардероби, шкафове за лични вещи на ползвателите, столове, маси, телевизори; - Оборудване и обзавеждане на общите помещения (дневни и складови помещения), включващо холна гарнитура, маси, телевизор, етажерки и стелажи; - Оборудване и обзавеждане на санитарните възли и антретата, включващо, огледала, аксесоари за баня и тоалетна и шкафове за баня; - Кухненско оборудване и обзавеждане за кухненския бокс с трапезарията, включващо кухня за вграждане, мивка и батерия, хладилници, микровълнова печка, електрическа кана, кафе машина, трапезна маса, столове, спешни шкафове, перална машина, сушилна машина; - Оборудване и обзавеждане за офисите на управителя и персонала, включващо бюра, столове, шкафове, компютри, лаптопи, принтери., Договорена стойност: 242 663.60 , Отчетена стойност: 193 354.08
  • Дейност: Изпълнение на мерки за информация и комуникация: В проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на ЕС за изпълнението на предвидените интервенции и за ефекта, който те ще имат за развитието на община Велико Търново. Предвидените мерки и дейности са съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагана на правилата за информация и комуникация. Разясняването на целите и задачите на проекта и постигането на максимална публичност на постигнатите резултати ще се осъществи в рамките на дейността чрез: - Поместване на информация на интернет-страницата на община Велико Търново, включваща: кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, финансовата подкрепа от Европейския съюз; - Изработване, доставка и монтаж на информационни временни билборда в процеса на изпълнение на строително-монтажните работи. Предвижда се изработването и поставянето на 2 (два) броя информационни временни билборда в процеса на изпълнение на строително-монтажните работи. На тях ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съ-финансиращия фонд - ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева, начална и крайна дата на изпълнението на проекта. - Изработване, доставка и монтаж на 2 (два) броя постоянни информационни табели. Постоянни информационни табели се предвижда да бъдат поставени в обхвата на всеки от обектите на видно за обществеността място. На тях ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съ-финансиращия фонд - ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева. - Организиране и провеждане на 2 (две) публични събития под формата на пресконференции. Ще бъдат проведени 2 (две) публични събития: непосредствено след сключването на договорите за строителство и при приключване на дейностите по проекта. Публичните събития ще бъдат анонсирани чрез две прессъобщения в местните медии, като информацията посочена в тях ще бъде публикувана и на интернет-страницата на община Велико Търново. Ще се изготви информационен банер и снимков материал по време на събитията. - Организиране и провеждане на официална церемония за откриване на обекта "Първа копка" и церемония "Откриване на обекта". Ще бъдат проведени две официални церемонии "Първа копка" (за откриване на обектите в с. Церова кория и на обекта във Велико Търново) и две церемонии "Откриване на обекта". Събитията ще бъдат анонсирани чрез публикации в местните медии, като информацията посочена в тях ще бъде публикувана и на интернет-страницата на община Велико Търново. Официалните церемонии за откриване на обекта "Първа копка" ще се състоят непосредствено след съставянето на протоколите за откриване на строителните площадки и за определяне строителна линия и ниво, а официалните церемонии "Откриване на обекта" след приключване на строително-монтажните работи и приемането им. - Изработване и поставяне на информационни стикери на закупеното оборудване и обзавеждане – 4 000 броя, съдържащи: визуализиране на емблемата на ЕС, упоменаване „Европейски съюз“, наименование на съфинансиращия фонд - ЕФРР, общото лого на програмен период 2014-2020 и номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ., Договорена стойност: 7 720.00 , Отчетена стойност: 7 656.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "МИСТРАЛ 7" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 434 914.80 , Отчетена стойност**: 434 664.03
  • Изпълнител: "ПЕШЕВ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 780.00 , Отчетена стойност**: 9 408.00
  • Изпълнител: "АР ДЖИ БИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 180.00 , Отчетена стойност**: 24 180.00
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 4 561.98 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ "РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ АБ-АНЕЛИЯ МИНКОВА", Договорена стойност по проекта*: 4 776.00 , Отчетена стойност**: 4 776.00
  • Изпълнител: "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 880.00 , Отчетена стойност**: 2 880.00
  • Изпълнител: Вяра, Договорена стойност по проекта*: 4 561.98 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 26 362.08 , Отчетена стойност**: 26 362.08
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 4 561.98 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "СМАРТ СОФТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 248.00 , Отчетена стойност**: 7 248.00
  • Изпълнител: Жоро, Договорена стойност по проекта*: 4 561.98 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "МИНЕРВА-КЛ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 472.00 , Отчетена стойност**: 5 472.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "БОЛЯРИТЕ 2019", Договорена стойност по проекта*: 1 876 952.40 , Отчетена стойност**: 1 875 051.51
  • Изпълнител: БИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 51 300.00 , Отчетена стойност**: 51 300.00
  • Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 108 444.00 , Отчетена стойност**: 108 444.00
  • Изпълнител: Ана, Договорена стойност по проекта*: 4 561.98 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: "Архитектурно студио Чангулев" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 39 302.00
  • Член на обединение: "СТРОЙ КОНТРОЛ ИНВЕСТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 524 825.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация, Мерна единица: обекти, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 454 586.46 BGN
БФП 2 454 586.46 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 2 454 586.46 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 93 847.62 0.00 93 847.62 ДЗЗД "БОЛЯРИТЕ 2019"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 21 745.74 0.00 21 745.74 "МИСТРАЛ 7" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 БИС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 "СМАРТ СОФТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ТРАНС КО 04 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 "ПЕШЕВ" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Изготвяне на техническа документация по проект "Изграждане на комплекс от социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост" по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г., Прогнозна стойност: 20 150.00
  • Обособена позиция 1: "Изготвяне на техническа документация по проект "Изграждане на комплекс от социални грижи за възрастни лица и лица с умствена изостаналост" по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г.
    Изпълнител: "АР ДЖИ БИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 180.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Жоро Георгиев Ковачев
    Изпълнител: Жоро
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 561.98
  • Обособена позиция 2: Ана Димова Тодорова
    Изпълнител: Ана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 561.98
  • Обособена позиция 3: инж. Вяра Георгиева Димитрова
    Изпълнител: Вяра
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 561.98
  • Обособена позиция 4: Мариана Малчева Иванова
    Изпълнител: Мариана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 561.98
  • Обособена позиция 5: Александър Галинов Колев
    Изпълнител: Александър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 561.98
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост", Прогнозна стойност: 242 663.60
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция: 1 "Доставка на мебели и обзавеждане"
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 108 444.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция: 2 "Доставка на бяла и черна техника"
    Изпълнител: БИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 300.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция: 3 "Доставка на компютри / настолни и преносими/, периферия и оборудване
    Изпълнител: "СМАРТ СОФТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 248.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция: 4 "Доставка на специализирано оборудване
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 362.08
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост" , Прогнозна стойност: 23 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството за обект: „Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост“ за изграждане на нови 4 броя „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“ с капацитет 15 места всеки; - прогнозна стойност до 18 440,00лв. без ДДС
    Изпълнител: "ПЕШЕВ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 780.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството за обект: „Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост“ за ремонт и реконструкция на „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване“ 1 брой с капацитет 15 места; - прогнозна стойност до 4 560,00лв. без ДДС
    Изпълнител: "МИНЕРВА-КЛ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 472.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост", Прогнозна стойност: 1 987 458.13
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция: 1 "Проектиране, строителство и авторски надзор по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост" за изграждане на нови 4 броя "Център за грижа за лица с умствена изостаналост" с капацитет 15 места всеки
    Изпълнител: ДЗЗД "БОЛЯРИТЕ 2019"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 876 952.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция: 2 "Проектиране, строителство и авторски надзор по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост" за ремонт и реконструкция на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" 1 брой с капацитет 15 места
    Изпълнител: "МИСТРАЛ 7" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 434 914.80
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на информационно-комуникационна кампания по проект "Изграждане на комплекс за социални грижи за възрастни хора и лица с умствена изостаналост", Прогнозна стойност: 7 720.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция: 1 "Изработка и монтаж на билбордове, постоянни обяснителни табели, банер и информационни стикери", запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП
    Изпълнител: ЕТ "РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ АБ-АНЕЛИЯ МИНКОВА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 776.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция: 2 "Организиране и провеждане на информационни събития и официални церемонии"
    Изпълнител: "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 880.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN