Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.002-0187-C02
Наименование на проекта Подкрепа за по-добър живот
Бенефициент 000159554 ОБЩИНА ДИМОВО
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 18.12.2015
Дата на стартиране 01.01.2016
Дата на приключване 01.12.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Димово, гр.Димово

Описание

Кратко описание на проекта
Проекта предвижда създаване на център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, който от една страна да предоставя интегрирани услуги за хората над 65 г. възраст с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане и от друга страна да осигури заетост на безработни лица в трудоспособна възраст. Предоставяне на интегрирани услуги за хората над 65 години с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане, които да съчетават комплексни действия в посока осигуряване на дългосрочна грижа, включително и социални и здравни услуги в общността или в домашна среда. Подобряване качеството на живот на възрастните и лицата с увреждания, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности. Предоставяне на възможности за връщане на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания.
Дейности
  • Дейност: Набиране на експерти : Дейността включва набиране и подбор на обучител за провеждане на шестдневно обучение на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда и набиране и подбор на психолог за осигуряване на мотивационна и/или психологическа подкрепа на потребителите на социални услуги и психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Набиране на екип за работа в Центъра: Дейността включва набирането на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: един координатор, грижи за възрастни хора в общността, един сътрудник, социални дейности, един медицински специалист 1/2 щат и един рехабилитатор 1/2 щат. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Набиране на домашни помощници и лични асистенти за работа с потребители: Дейността включва набирането на персонал за работа с потребители в общността или в домашна среда: 18 домашни помощника и 49 лични асистенти. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Обучение на домашни помощници: Провеждане на 6 дневно обучение на лицата, които ще предоставят услугата домашен помощник, разпределени в две групи по 9 човека, като всяка от групите ще се обучава в рамките на 3 дни. Дейността по провеждане на предвиденото по проекта обучение, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера., Договорена стойност: 559.75 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите: Индивидуалните социални оценки на потребностите на потребителите, ще бъдат изготвени на два етапа от екипа на Центъра. Първия етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, е в рамките на един месец от стартирането работата на Центъра. От общия брой кандидат-потребители ще бъдат оценени 36 лица. Втория етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще стартира в края на проект "Нови алтернативи". Ще бъде направена нова оценка на потребностите на лицата ползвали услугата по проект "Нови алтернативи" общо 78 лица. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Извършване на текущ ремонт : Извършване на СМР на съществуващи помещения, находящи се в с. Арчар, ул. Кирил и Методий № 7. Помещението е част от сграда публична общинска собственост, предоставено за целите на проекта с Решение на Общинския съвет № 440, взето с Протокол № 56/30.06.2015 г. Предвиждаме текущ ремонт в помещението, което е с обща площ 95 кв.м., т.к. състоянието му, не позволява протичане на нормален работен процес за екипа на Центъра, от една страна и работа с потребители от друга., Договорена стойност: 24 480.00 , Отчетена стойност: 24 478.92
  • Дейност: Обзавеждане и оборудване на Центъра: Помещенията, в които ще се ситуира Центъра, освен от ремонтни дейности, имат нужда и от цялостно оборудване и обзавеждане. За обособяване на работни места за екипа на Центъра и създаване на оптимални условия за предоставяне на услуги в новосформирания Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда, ще бъдат закупени и доставени бюра; столове; дивани; масички; етажерки за документи; кошчета; закачалки; табуретки; конферентна маса; компютърни конфигурации; мултифункционално устройство; принтери; конвекторни печки и др., Договорена стойност: 14 980.00 , Отчетена стойност: 14 875.54
  • Дейност: Функциониране на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги: Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда ще осигури подкрепа в ежедневието на лица, които не могат самостоятелно да организират собствените си дейности и занимания; подкрепа, която обхваща целия спектър на потребности на лицето, свързани с неговия живот и бит и се предоставя в домашната среда на лицето; осигуряване на условия лицето с увреждане да продължи да живее в домашната си среда, като се осигурят необходимите условия за това, позволявайки на лицето да бъде по-самостоятелно или близките му да бъдат облекчени в оказването на грижи за него; здравна подкрепа изразяващеа се в осигуряване на амбулаторни сестрински грижи и рехабилитация; предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги, както и мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според индивидуалните им потребности., Договорена стойност: 422 039.89 , Отчетена стойност: 404 770.15
  • Дейност: Публичност на проекта: Предвиждаме изготвяне и печат на плакати за информиране на обществеността за ролята и финансовия принос на Европейския съюз и държавата. Изработка и печат на листовки и брошури за информиране на обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и хора на д 65 години в невъзможност за самообслужване, с цел преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място предоставяне на възможности за връщането на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Печат на обяви за предстоящи събития и дейности. Изработка на табели съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, партниращата организация, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. За закупеното оборудване и обзавеждане на Центъра ще бъдат изработени стикери, съгласно изискванията на УО., Договорена стойност: 2 544.00 , Отчетена стойност: 2 045.00
  • Дейност: Управление и администриране на проекта: Сформиране на екип за управление и администриране на проекта в състав: ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Дейността на екипа ще осигури необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. За осъществяването на избор на изпълнители, по правилата посочени в Закона за обществени поръчки, действащото българско законодателство и изискванията на УО ще бъде нает юрисконсулт, който да изготви тръжната документация за избор на изпълнител/и за доставки и/или услуги предвидени по проекта., Договорена стойност: 35 014.90 , Отчетена стойност: 37 038.21

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: СДРУЖЕНИЕ "РАВЕН ШАНС ЗА ДЕЦА В РИСК", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: АНЖЕЛА, Договорена стойност по проекта*: 8 400.00 , Отчетена стойност**: 9 338.32
  • Изпълнител: ЮЛИЯ, Договорена стойност по проекта*: 288.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СИЛВАНА, Договорена стойност по проекта*: 6 720.00 , Отчетена стойност**: 7 471.94
  • Изпълнител: ИНЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 410.00 , Отчетена стойност**: 10 410.00
  • Изпълнител: СИЛВИЯ, Договорена стойност по проекта*: 864.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕКВИТАС КОМЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 24 478.92 , Отчетена стойност**: 24 478.92
  • Изпълнител: ТОНЕЛ 67 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 775.00 , Отчетена стойност**: 1 370.14
  • Изпълнител: ЗЛАТКА, Договорена стойност по проекта*: 864.80 , Отчетена стойност**: 146.11
  • Изпълнител: ПИ СИ МАРКЕТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 465.54
  • Изпълнител: АЛ-ТРАНС 13 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 120.00 , Отчетена стойност**: 2 045.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници с увреждания и участници над 65г. в невъзможност за самообслужване, с подобрен достъп до услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 77.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 143.00
Индикатор 2 Лица с увреждания и лица над 65 г. в невъзможност за самообслужване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 77.00 , Целева стойност: 114.00 , Достигната стойност: 143.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 499 618.54 BGN
БФП 499 618.54 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 467 591.60 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN