Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.361-0010-C03
Наименование на проекта „Оборудване и модернизация на бензиностанция „Вирома““
Бенефициент 203083850 ВИРОМА 2014 ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 01.11.2021
Дата на стартиране 01.11.2021
Дата на приключване 30.06.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Полски Тръмбеш, гр.Полски Тръмбеш

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият бизнес проект има за цел да подпомогне развиването и разширяването на търговията на дребно с горива, като бъдат максимално оползотворени предимствата на региона чрез използване на възможностите за децентрализация на дейностите в сферата на търговията, чрез предоставяне на по- добри и по - качествени услуги и продукти за населението. Целта на  проектното предложение е чрез оборудване на съвременна и съобразена с всички изисквания на клиентите, националното и европейско законодателство в сферата на търговията с горива, бъдат постигнати високи стандарти и подобряване качеството на предоставяните  услуги и продукти за жителите на  територията на МИГ Павликени – Полски Тръмбеш.
Инвестицията, за която се кандидатства по Мярка 6.4  към СВОМР на  „МИГ Павликени - Полски Тръмбеш“ ще бъде използвана за закупуване на съвременна техника:
•	Бензиноколонка на самообслужване - ЕСФП“Ойл СИС“ Mobile Self Service + KIOSK
•	Вендинг автомат- Кафе автомат Saeco в черно 2в1 combi snack
•	Видеонаблюдение
Дейности
  • Дейност: Закупуване на оборудване за бензиностанция: Дейността включва доставка и монтаж на ЕСФП “Ойл СИС“ Mobile Self Service + KIOSK - „ОЙЛ СИС Self Service“ е система за самооблсужване за бензиностанция. Нейното функциониране позвоялява изцяло работа без персонал и възможност за изпозлване на банкноти и банкови карти. ЕСФП позволява денонощен контрол, чрез вградена камера, както и сигнализация и известяване при всички възможни опити за манипулация на системата или колонките. , Договорена стойност: 29 970.62 , Отчетена стойност: 29 970.62
  • Дейност: Закупуване на Кафе автомат и монетник "Марс" 690: Дейността включва доставка и монтаж на Кафе автомат Saeco в черно 2в1 combi snack - Кафе автомата включва асортимент от 15 вида топли напитки, директен достъп + 4 отделения. Капацитета на кафе автомата е 300 чаши. Кафе автоматът разполага с възможност за богат асортимент от закуски и безалкохолни /вафли, шоколад, сандвичи, дъвки, кенове , бутилки/.Има охлаждаща система за регулиране на температурата. Видовете топли напитки, които могат да се приготвят от автомата са: еспресо кафе /късо, нормално и дълго/, еспресо кафе с мляко, капучино с еспресо кафе, мокачино с еспресо кафе, разтворимо кафе /късо, нормално и дълго/, разтворимо кафе с мляко, капучино с еспресо кафе, мокачино с разтворимо кафе, шоколад, мляко и чай., Договорена стойност: 9 200.00 , Отчетена стойност: 9 200.00
  • Дейност: Система за видеонаблюдение: С цел сигуряване на безопасност и контрол на бензиностанцията, се предвижда да бъде изградено видеонаблюдение, което да осъществява контрол 24/7. Поставените камери ще бъдат наблюдавани на монитор поставен в закритата част на обекта, а също така ще могат да бъдат наблюдавани и през мобилни устройства. , Договорена стойност: 3 911.13 , Отчетена стойност: 3 911.13
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение. Изпълнителят ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, за постигане на заложените индикатори, за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществява непосредствен мониторинг.Изпълнителят ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му, ще поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на Договарящия орган, като при поискване ще предоставя наличната документация на Договарящия орган и одитиращите органи. При изпълнение на проектните дейности ще се осъществява текущ мониторинг чрез: • периодични срещи на изпълнителят и възложителя ; • оценка на резултатите от изпълнените дейности. При отклонение от предвидения линеен график или от изискуемото качество, ще бъдат предприемани корективни мерки; • проверки за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта; • проверки за стриктното спазване на правилата и процедурите за избор на изпълнители; • проверки за установяване на надлежното документиране на извършените дейности за изпълнение на проекта и за спазване на изискването за достъпността на документите при поискване от страна на националните и европейските контролни органи; • проверки за съблюдаване на изискванията за публичност и информиране. Предложеният механизъм за вътрешен мониторинг, контрол и оценка на дейностите по проекта ще допринесе за последователното, навременно и ефективно изпълнение на всички дейности, както и за прозрачното и адекватно разпределение на наличните ресурси съобразно заложения график на дейностите., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 2 154.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "Партнер" ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 477.96 , Отчетена стойност**: 29 970.62
  • Изпълнител: "Ес Енд Джи Консулт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 615.50 , Отчетена стойност**: 2 154.00
  • Изпълнител: "Енко Вендинг" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 900.00 , Отчетена стойност**: 9 200.00
  • Изпълнител: "Сектрон" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 933.34 , Отчетена стойност**: 3 911.13
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Проекти, които предлагат нов продукт или услуга, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45 235.75 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Проектите имат устойчиви резултати до 2023 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45 235.75 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 45 235.75 BGN
БФП 33 926.80 BGN
Собствено финансиране 11 308.95 BGN
Общо реално изплатени суми 33 926.80 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN