Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.005-0142-C01
Наименование на проекта Насърчаване на социалното включване на хора с увреждания и техните семейства, чрез създаване на Център за социална рехабилитация и интеграция и предоставяне на иновативна социална услуга - почасови услуги
Бенефициент 115148365 СОЦИАЛНА ФОНДАЦИЯ "ИНДИ-РОМА 97" - гр. КУКЛЕН
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 30.03.2017
Дата на стартиране 30.03.2017
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Куклен, гр.Куклен

Описание

Кратко описание на проекта
Общата цел на проекта е да се увеличи броя на хората с увреждания, които са започнали да търсят работа или са заети, чрез предоставяне на социални и здравни услуги, вкл. чрез интегрирани мерки за хора с увреждания и техните семейства.
Конкретни цели:
1. Да се създаде Център за социална рехабилитация и интеграция в гр. Куклен.
2. Да се подкрепи индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на минимум 50 лица с различни вид и степен на увреждане,  чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване.
3. Да се увеличи броя на хората с увреждания и членовете на техните семейства, които са започнали да търсят работа или са заети, като се предоставят разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения на минимум 50 потребители и техните семейства.
4. Предоставяне на възможности за връщането на пазара на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания, чрез осигуряване на почасови услуги.
Основните дейности:
1. Обновяване и текущ ремонт на помещенията, в които ще се предоставят услугите - ЦСРИ	
2. Доставка на подходящо оборудване и обзавеждане за ЦСРИ
3. Предоставяне на социална услуга в общността - ЦСРИ, съгласно дефиницията в ППЗСП
4. Създаване и функциониране на иновативна форма на социална услуга в общността - предоставяне на почасови услуги за лица с увреждания
5. Информация и комуникация
6. Организация и управление на проекта
Целева група по проекта са хора с увреждания и техните семейства. В резултат от проекта минимум 80 лица с различни вид и степен на увреждане, както и техните семейства ще повишат качеството си на живот. Изпълнението на проекта ще разшири възможностите на хората с увреждания и техните семейства, ще повиши мотивацията им за независим и самостоятелен  живот и ще насърчи равните възможности на тези лица за заетост и интеграция на пазара на труда.
Дейности
  • Дейност: Обновяване и текущ ремонт на помещенията, в които ще се предоставят услугите - ЦСРИ, Компонент 2: Дейността обхваща СМР, които са необходими и изискуеми съгласно МЕТОДИЧЕСКО РЪКОВОДСТВО ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА „ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ”. Центърът за социална рехабилитация и интеграция и обособяването на помещенията в него е необходимо да са съобразени с разпоредбите на Закона за устройство на територията (ЗУТ), както и подзаконовите актове в областта на достъпност на сградата и помещенията, санитарно-хигиенни изисквания и осигуряване на безопасност при пожар. ЦСРИ следва да осигурява безпрепятствен достъп в съответствие с нормативните изисквания за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. Помещенията, с които СФ "Инди Рома 97" разполага отговарят на изискванията, но е необходимо осигуряването на достъпност чрез изграждане на рампа за хора с увреждания 10/0,9 м с парапет, подмяна на окачените тавани, тъй като представляват опасност за потребителите, вътрешно боядисване на помещенията на Центъра за социална рехабилитация и интеграция, подмяна на дограма и климатизация. Планираните строително-монтажни дейности са определени от СФ "Инди Рома 97" на база изискванията и стандартите за предоставяне на социалната услуга - ЦСРИ, като съответстват на идентифицираните проблеми - липсва достъпност на средата за целевата група - хора с увреждания, помещенията на ЦСРИ не се отопляват през зимата в пълния им обем и съответно са неизползваеми, таваните, стените и част от дограмата са амортизирани и се нуждаят от подмяна. Като лицензиран доставчик на социалната услуга - ЦСРИ, фондацията е длъжна да осигури безопасна и сигурна среда и да извършва периодична оценка на рисковете, произтичащи от средата. СМР са избрани, за да осигурят достъпност и комфорт на потребителите на ЦСРИ. Без тяхното извършване, предоставянето на социалната услуга в общността - ЦСРИ е невъзможно. Планираните СМР по своята същност представляват обновяване и текущ ремонт на помещенията, в които ще се предоставят услугите. Изпълнението на дейността има пряка връзка с предоставянето на планираната социална услуга и е изцяло в интерес на потребителите. Дейността пряко допринася за постигането на конкретна цел 1 по проекта - да се създаде център за Център за социална рехабилитация и интеграция в гр. Куклен., Договорена стойност: 19 400.00 , Отчетена стойност: 19 400.00
  • Дейност: Доставка на подходящо оборудване и обзавеждане за ЦСРИ, Компонент 2: Дейността обхваща доставката на оборудване и обзавеждане за дейността на ЦСРИ. Вида и количествата на планираното за закупуване оборудване е съобразен с броя на потребителите на услугата и различните дейности на ЦСРИ- консултативни, терапевтични, рехабилитационни и др. Оборудването и обзавеждането е съобразено и МЕТОДИЧЕСКО РЪКОВОДСТВО ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА „ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ”. ЦСРИ разполага със следните помещения, които ще бъдат обзаведени и оборудвани - приемна, зала за рехабилитация, кабинет за индивидуални и групови терапии, административен кабинет, кабинет на психолога. Планирано е закупуването на удобна мебел за хората с увреждания за приемната, офис маси, шкафове и столове за оборудване на кабинетите, рехабилитационно и терапевтично оборудване: едноканален електроапарат за диагностика и терапия, комбинирана лазерна система с три накрайника, ултразвуков терапевтичен апарат, апарат за магнитотерапия, уред за раздвижване на раменна става, уред за раздвижване на ръка, апарат за дарсонвализация, комбиниран апарат за кавитация, RF и вакуум, липомасажор, инфрачервена лампа, инхалатор ултразвуков, апарат за озон и аромо терапия, апарат за мезотерапия, уред за раздвижване на коляно и глезен, мрежа за упражнение на пръсти и ръце, шведска стена, тренировъчни дюшеци, масажна кушетка, медицинска кушетка, закачалки, щори за помещенията и др.. Оборудването и обзавеждането са избрани, за да осигурят максимална ефективност на услугите, предоставяни от ЦСРИ. Без подходящото оборудване и обзавеждане, предоставянето на социалната услуга в общността - ЦСРИ е невъзможно. Изпълнението на дейността има пряка връзка с предоставянето на планираната социална услуга и е изцяло в интерес на потребителите. Дейността пряко допринася за постигането на конкретна цел 1 по проекта - да се създаде център за Център за социална рехабилитация и интеграция в гр. Куклен., Договорена стойност: 48 730.00 , Отчетена стойност: 25 253.26
  • Дейност: Предоставяне на социална услуга в общността - ЦСРИ, съгласно дефиницията в ППЗСП, Компонент 2: Дейността е с продължителност 17 месеца, ще стартира на 5-ия месец от изпълнението на проекта, след приключване на дейности 1 и 2, които трябва да осигурят подходяща среда и оборудване на ЦСРИ. Предоставянето на услугата ЦСРИ цели подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с различни вид и степен на увреждане, както и подкрепа на лицата, които се грижат за хора с увреждания, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване. Услугата включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот. Консултативните дейности са насочени към кандидат-потребителите, потребителите и/или към техните близки - хора с увреждания и хора, които се грижат за хора с увреждания; Терапевтичните дейности и обучителните практики имат за цел да развият и/или да създадат социални умения, които са нарушени или загубени; Рехабилитационните и интеграционни програми и дейности са насочени към възстановяване и социална интеграция; Терапевтичните, консултативните и рехабилитационните дейности ще се осъществяват от специалисти, които съдействат и подкрепят потребителите и техните близки, посредством индивидуални и/или групови занимания. Планирано е назначаването на ръководител на центъра, рехабилитатор, двама социални работници и психолог, които ще обезпечат предоставянето на социалната услуга на 50 потребители от целевата група. Лицата ще ползват дейностите и програмите (индивидуални или групови) почасово – всеки ден или няколко пъти в седмицата/месеца в зависимост от индивидуалните им потребности. Броят на лицата в групите ще е съобразен с възрастовите особености, потребностите им и възможностите на наличната материална база. Почасовото ползване на услугата обуславя приемане на потребители над определения капацитет, при условие че се спазва работно време на специалистите и графикът на дейностите им го позволява. Освен в сградата на центъра услугата може да се предоставя и мобилно. Мобилната работа се предлага с цел по-широко обхващане на целевите групи и предотвратяване процеса на социално изключване, чрез използване ресурсите на услугата ЦСРИ. Мобилната работа се предлага в случаи, когато присъствието на потребителя в центъра е невъзможно по обективни причини. Основните принципи, които ще се прилагат в дейността на ЦСРИ са: - Недискриминация по пол, етническа принадлежност, здравословно състояние, възраст и др.; - Гарантиране на равен достъп до разнообразни дейности за подкрепа, съобразно индивидуалните потребности; - Индивидуална подкрепа, способстваща за максималното развитие на потенциала на лицата; - Информираност и право на избор при определяне на подкрепата. Програмите, предлагани в ЦСРИ, се разработват в съответствие с потребностите на целевите групи. Разработените програми ще се утвърждават от ръководителя на центъра, с изключение на програмите за психосоциална работа на лица с психични и поведенчески разстройства, дължащи се на зависимости, които подлежат на предварително съгласуване в съответствие с Наредба № 8/07.09.2011 г. на Министерство на здравеопазването (МЗ) и Министерство на труда и социалната политика (МТСП) и с утвърдените методики в областта на психосоциалната рехабилитация. На база предлаганите програми и в съответствие с потребностите на лицата, ползващи услугите на центъра, се изготвят годишни и месечни планове за работа на специалистите. В ЦСРИ се предоставят подкрепящи дейности с краткосрочна и дългосрочна продължителност. Под дейности за подкрепа се разбират структурирани и целенасочени конкретни дейности, предоставяни на определено лице, включващи рехабилитация и интеграция - социална, когнитивна и медицинска рехабилитация, терапии (дейности за развитие), социални и специализирани консултации, психологическа подкрепа., Договорена стойност: 82 900.00 , Отчетена стойност: 107 600.04
  • Дейност: Създаване и функциониране на иновативна форма на социална услуга в общността - предоставяне на почасови услуги за лица с увреждания, Компонент 2: Дейността е планирана с цел да се постигне конкретна цел 4. Предоставяне на възможности за връщането на пазара на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания, чрез осигуряване на почасови услуги. С цел да се стимулира включването на хората с увреждания и/или лицата, грижещи се за хора с увреждания на пазара на труда, по проекта е планирано разкриването на иновативна социална услуга - почасова грижа за хора с увреждания. За изпълнението на дейността ще бъдат назначени 2 социални работници, които ще поемат грижата за хора с увреждания и ще осигурят възможност на близките, които се грижат за тях да започнат да търсят работа и реализация на пазара на труда. Ще бъде назначен и 1 хигиенист, който ще осигури поддръжката на помещенията. Подкрепата може да бъде информационна, консултативна, практическа, морална, емоционална, образователна (например нови знания за грижи и подкрепа за възрастен с увреждане) и др. Социалните работници с помощта на екипа на ЦСРИ ще изготви методика за предоставянето на услугата, ще извърши оценка на потребностите, ще изготвя графици за дейността и ще документира предоставените услуги. Дейността ще подпомогне реализацията на комплексни действия по проекта в посока улесняване достъпа до заетост на уязвими групи, както и предоставянето на възможности за връщането на пазара на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Иновативната социална услуга ще разшири възможностите за подобряване качеството на живот на хората с увреждания и техните семейства. Дейността е от голямо значение за гр. Куклен, в които за хората с увреждания липсват перспективи и възможности за ресоциализация и наличието на лице с увреждане, за което трябва да се полагат ежедневни грижи, обрича на бедност и изолация цели семейства. В Куклен все още не са развити алтернативните услуги и хората с увреждания разчитат единствено на своите близки. , Договорена стойност: 35 970.00 , Отчетена стойност: 34 704.45
  • Дейност: Информация и комуникация: Основната цел на дейността е да се осигури максимална публичност на получената безвъзмездна помощ в съответствие с договора и изискванията за визуализация. Социална фондация „Инди-Рома 97” ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.. При изпълнение на проекта, както и на мерките по информация и публичност задължително ще се указва финансирането от Европейския социален фонд, чрез поставяне на емблемата на ЕС и упоменаване на Европейския съюз, изписване на Европейски социален фонд и общото лого за програмен период 2014-2020 в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност . Във всеки документ свързан с изпълнението на проекта, който ще се използва за обществеността и участниците в него, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва, че финансиращата го Оперативна програма ,,Развитие на човешките ресурси 2014-2020 г.", се осъществява с подкрепата на Европейския социален фонд на всеки продукт по проекта. За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. е планираното използването на следните мерки за информация и публичност: 1. Информационна табела - 1 бр. В периода на изпълнение на проекта сградата ще бъде обозначена с информационна табела, която упоменава финансовата подкрепа от Европейския съюз. Табелата ще е с размер минимум А2 2. Брошура за изпълнението на проекта. Планирано е изработването и разпространението на 500 броя информационни брошури за изпълнението на проекта. Брошурата ще информира за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. Освен задължителните елементи, описани по-горе, всякa публикация ще съдържа и изявление за отговорността: „Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд. Социална фондация „Инди-Рома 97” носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз или УО” 3. Ще бъде проведено 1 брой събитие за откиване на центъра с миниму 30 присъстващи. 4. На интернет страницата на организацията ще бъде публикувана регулярно информация за изпълнението на проекта и ще се качи линк към Програмата. , Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 1 000.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Основната цел на дейността е да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на Оперативната програма и принципите за добро управление. За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. С изпълнението на проекта ще се ангажира екип от висококвалифицирани специалисти, който ще включва ръководител екип и счетоводител. Основна задача на екипа ще е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Управляващия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат ежемесечни съвещания за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за изпълнение на проекта”. Всички предвидени дейности, произтичащи от договора ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансово-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта. Всички доклади и действия по проекта ще са съобразени и стриктно ще се придържат към договора. Кандидатът ще предоставя на Управляващия орган и/или упълномощените от него лица, цялата изисквана информация относно изпълнението на проекта. Ще се изготвят доклади, съгласно образците. Членовете на екипа ще изготвят лични отчети. Счетоводителят ежемесечно ще представя справка за разходването на средствата. Ръководителят ще изготвя обобщен доклад за дейността и степента на изпълнение и постигане на заложените резултати. За постигане на цялостно и всеобхватно наблюдение, контрол и вътрешна оценка на проекта към описаните по-горе средства ще се бъдат добавени и следните вътрешни процедури, средства и методи, които ще се проследяват от експерта мониторинг и контрол: - процедура за текущо проследяване и спазване на крайните срокове за изпълнение на всеки отделен етап на проекта и за постигане на заложените цели и планираните резултати; - събиране на детайлна информация и анализ на междинните резултати; - редовно отчитане на постигнатите резултати след проверка за коректност, валидност и надеждност на представената в докладите на членовете на екипа информация, както и степен на изпълнение на възложените задачи; - контрол върху качеството на изпълнение на всяка проектна дейност въз основа на отчетите на проектния екип; - изготвяне на предложения, препоръки и предприемане на корективни мерки при възникване на потенциални проблеми и трудности при изпълнението на проекта; - контрол над ресурсите използвани за постигане на предвидените резултати и техния принос за изпълнението на целите на проекта; - контрол върху допустимостта и целесъобразността на извършените разходи по проекта; - спазване на принципите за добро финансово управление; - проверка и контрол над прилагането на изискванията за публичност и информиране; - проверка на техническа и финансова отчетност по финансирания проект; - събиране, подреждане и правилно съхраняване на вътрешната документация по изпълнението на проекта за гарантиране на надлежното документиране на дейностите и лесно използване при поискване от страна на националните и европейските контролни органи. Определянето на изпълнители ще се осъществява при спазването на следните принципи: публичност и прозрачност; свободна и лоялна конкуренция; равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Дейността е планирана в съответствие с изискванията на действащото законодателство в Република България. Дейността гарантира, че проектът се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане. , Договорена стойност: 19 400.00 , Отчетена стойност: 19 394.19

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 69.40
  • Изпълнител: ДЖАМБО ЕС.Б ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 55.32
  • Изпълнител: Вал Арт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 94.50
  • Изпълнител: Община Куклен, Договорена стойност по проекта*: 1 044.48 , Отчетена стойност**: 2 914.67
  • Изпълнител: ЗЕНИТ ГРУП - 05 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 027.00
  • Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 324.46
  • Изпълнител: ДИ ВИ ЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 440.00 , Отчетена стойност**: 3 440.00
  • Изпълнител: КЛИМАНОВА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 580.00
  • Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 620.00
  • Изпълнител: Копи Контрол Къмпани ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 169.20
  • Изпълнител: "Интернешънъл ТТ 1" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 400.00 , Отчетена стойност**: 19 400.00
  • Изпълнител: БИБЪЛ КОМЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 198.41
  • Изпълнител: КРАСОТА И СТИЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 603.98
  • Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 220.40 , Отчетена стойност**: 4 507.86
  • Изпълнител: Анка, Договорена стойност по проекта*: 4 960.00 , Отчетена стойност**: 1 240.00
  • Изпълнител: Ани, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 704.50
  • Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 526.00
  • Изпълнител: Кери-Ерида ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 988.00
  • Изпълнител: ДИ ВИ ЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 230.00
  • Изпълнител: ОФИС - КОМПЛЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 156.16
  • Изпълнител: БИЖУЛАНД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 54.30
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 38.85
  • Изпълнител: СЕЛЧО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 220.00
  • Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 020.00 , Отчетена стойност**: 400.00
  • Изпълнител: Корект Партнерс Груп ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 807.60
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР КРЕДИТ КО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 171.36
  • Изпълнител: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕВРОТРЕЙД БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 030.00
  • Изпълнител: МАЕСТРО-ПАН - ПАНЧО ПАНЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 34.27
  • Изпълнител: Лили, Договорена стойност по проекта*: 12 800.00 , Отчетена стойност**: 15 159.38
  • Изпълнител: БИКОСТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 374.99
  • Изпълнител: ДЕКАТЛОН БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 43.50
  • Изпълнител: МАШИНСЕРВИЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 830.02
  • Изпълнител: БАУМАКС БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 64.03
  • Изпълнител: ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 226.27
  • Изпълнител: МАРИВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 200.90
  • Изпълнител: ИВ-2 - ИВАНКА АПОСТОЛОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 88.30
  • Изпълнител: Адори ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30.00
  • Изпълнител: МЕГАСТОК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 118.00
  • Изпълнител: ОФИС - КОМПЛЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 310.00 , Отчетена стойност**: 1 310.00
  • Изпълнител: ШАЗА-ВА - ВИОЛЕТКА АТАНАСОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 371.80
  • Изпълнител: ВАНИЧИ 2008 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 35.49
  • Изпълнител: Р И К 2002 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 826.00
  • Изпълнител: МАРИВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 360.00 , Отчетена стойност**: 23 360.00
  • Изпълнител: ТАТАРОВ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30.95
  • Изпълнител: Албена, Договорена стойност по проекта*: 13 000.00 , Отчетена стойност**: 12 996.56
  • Изпълнител: НАЙС УОТЪР ПЛОВДИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 37.50
  • Изпълнител: ДЕКА ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 188.40
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 12 800.00 , Отчетена стойност**: 14 751.88
  • Изпълнител: БИЛЛА БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 18.95
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници с увреждания над 18 г., получаващи услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 116.00
Индикатор 2 Хора с увреждания над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 116.00
Индикатор 3 Участници с увреждания над 18г., които са започнали да търсят работа или имат работа, включително като самостоятелно заети лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 30.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 207 400.00 BGN
БФП 207 400.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 207 290.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN