Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0023-C01
Наименование на проекта Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи
Бенефициент 000505910 Община Разград
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 01.12.2017
Дата на стартиране 01.12.2017
Дата на приключване 29.06.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Разград, гр.Разград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение се основава на Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги, които определят колко и какви услуги Община Разград следва да разкрие или да подобри (чрез увеличаване на капацитета). Съгласно цитираните Карти, Община Разград следва да извърши ремонт на Център за обществена подкрепа с цел увеличаване на неговия капицитет, да включи в предлаганите услуги от Дневен център за деца с увреждания такива за Център за социална рехабилитация и интеграция и да разкрие две нови услуги - Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст и Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст.Потенциално капацитетът на подпомогнатата инфраструктура  ще достигне 202 места.
Дейности
  • Дейност: Организация, управление и вътрешен мониторинг: Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Дейността ще бъде организирана в следните етапи: 1.Определяне и назначаване на екип за управление на проекта: Екипът ще бъде сформиран от експерти с квалификация и професионален опит, съобразени с изискванията на Насоките за кандидатстване и със спецификата на предвидените дейности. Той ще бъде съставен от: - Ръководител проект; - Счетоводител; - Координатор СМР; - Юрист; - Технически секретар. Подробното описание на задълженията и отговорностите на всеки член на екипа е дадено в Раздел 9. Екипът на проекта ще е съставен от общински служители. 2. Текущо управление на проекта: - детайлно запознаване на членовете на екипа за управление с Методическите указания на УО на ОПРР за реализацията на договора за изпълнение на проекта (ДБФП); - провеждане на периодични срещи на екипа (ако е необходимо срещите ще бъдат ежемесечни, особено ако са възникнали проблеми, свързани с технически въпроси, разходи, качество или други теми, свързани с ДБФП). - актуализиране на план-графика на проекта след текущо отчитане на напредъка; - регулярни срещи с представители на избраните изпълнители за изпълнение на дейностите по проекта и всички други лица, които имат участие в изпълнението на проекта на съответния етап; - при необходимост ще се организират и отделни технически срещи, включително и на място на обектите, включени в проекта; - поддържане на комуникация с УО на ОПРР, с цел осигуряване на прозрачност на проекта, докладване на нередности и разрешаване на проблеми, изискващи намесата на финансиращият орган. 3. Финансово управление на проекта: - вътрешната организация на финансовите документи ще бъде направена така, че да подпомага управлението, лесното архивиране и проследяване на документацията по проекта; - ще бъдат правени копия на разходно-оправдателни документи за всеки вид разход още в момента на извършването му за архива на проекта. 4. Провеждане на процедури за избор на изпълнители: - актуализиран и съгласуван с УО график на обществените поръчки; - организация на изготвянето на документациите за избор на изпълнители; - организация на процедурите за избор на изпълнители; - контрол на процеса по изпълнение на договорите с избраните изпълнители. 5.Вътрешен мониторинг на проекта: - периодично актуализиране на план – графика на проекта и графиците на всяка задача; - 100 % документални проверки – междинни и при извършване на плащане - за качество и за достоверност и допустимост; - доклади за документална проверка - при подписване на приемо-предавателни протоколи и оформяне на плащане. , Договорена стойност: 10 081.97 , Отчетена стойност: 9 349.39
  • Дейност: Изпълнение на строително-монтажни работи чрез инженеринг и текущ ремонт: Инженеринг За предоставянето на три от услугите, предмет на настоящото проектно предложение (ЦОП, ДЦДУ с ЦСРИ, Преходно жилище за деца от 15 до 18 год.) е необходимо да бъдат разработени технически/работни проекти във връзка със СМР, които следва да бъдат извършени. Дневен център за деца с увреждания (разширяване на капацитета с включване на услуга ЦСРИ): Сградата, в която се помещава ДЦДУ е преустроена в периода 2015-2016 г. Сградата е в много лошо техническо състояние. С цел подобряване условията се налага да се извършат следните ремонтни дейности: - извършване на пакет от енергоспестяващи мерки, в това число доставка и монтаж на 4 слънчеви панела, подмяна на отоплителната инсталация; доставка и монтаж на газов котел; подмяна/ремонт на осветителни тела; - демонтаж на метални рамки със стъкла, изграждане на нови преградни стени и полагане на настилки, интериорни бои по стени и тавани, нови облицовки и вътрешни врати; - подмяна на тоалетни чинии, мивки, батерии; - демонтаж/монтаж на проводници, ключове и контакти на височина за достъп от инвалидна количка. Център за обществена подкрепа (ЦОП) С цел подобряване условията за предлагане на услугата и увеличаване на капацитета се налага да се извършат следните СМР: - подмяна на неподменена дограма и на цялата покривна конструкция; - монтаж на окачен таван в помещенията на последния етаж; - подмяна на ел.инсталация за осветление на последния етаж и обратен монтаж на осветителни тела; - топлоизолация на покрив; - цялостно пребоядисване и освежаване на помещенията, а в лявата част на сутерена нови покрития по стени и тавани и нови осветителни инсталации и тела; - ремонт на 60 % от гредореда между сутерен и първи етаж, както и между първи и втори етаж, поради провисване и спукване на дървените елементи; - нова подова настилка в лявата половина на сутерена, включително полагане на циментова замазка и покритие. Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст : Чрез преустройство на предоставената сграда ще се осигурят подходящи условия на живот за осем деца на възраст от 15 до 18 години. Функционалното решение на помещенията осигурява домашна атмосфера и условия за живот близки до семейните. Налагат се следните СМР и пакет от енергоспестяващи мерки: - подмяна на дограма; външна изолация; топло и хидроизолация на покрив; подмяна на абонатна станция; ново осветление; изграждане на нова Ел. и ВиК инсталации; ремонт на топлопреносна мрежа и поставяне на нови радиатори; изграждане на нови подови конструкции на първи етаж предвид голямата дълбочина на предишните помещения; премахване на преградни зидарии и изграждане на нови с оглед изискванията на функционалната схема; монтаж на стълбищна платформац изграждане на нови санитарни възли и бани, нови настилки по подове, нови врати и др. Предвидено е поставянето на система за повикване в помещенията, в които пребивават децата, снабдена с леснодостъпен бутон за алармен сигнал. Текущ ремонт на Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст : Наблюдаваното жилище се намира в жк „Орел“, бл. 28, гр. Разград, като предназначението на обекта е жилище (апартамент със застроена площ от 100 кв. м.). За използването на апартамента се налага извършването на текущ ремонт, като съгласно чл.151, ал 1, т.1 във връзка с §5, т.43 от допълнителните разпоредби на ЗУТ, не е необходимо изготвянето на инвестиционен проект. С цел подобряване условията за живеене ще се извършат следните ремонтни дейности: подмяна на настилките в целия апартамент; полагане на нов фаянс в санитарния възел, баня и кухня; боядисване на стени и тавани с латекс; подмяна на вътрешни врати и разширяване на отворите в санитарните помещения от 70 на 80 см за осигуряване на достъпна среда; цялостна подмяна на дограма. Жилището не е топлофицирано, предвижда се поставянето на климатици и бойлер за топла вода; монтаж на ключовете за осветление и контактите на височина за достъп от инвалидна количка; подмяна на осветителни тела., Договорена стойност: 403 364.56 , Отчетена стойност: 458 006.86
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор: По отношение на строително-монтажните работи, които ще се осъществят чрез инженеринг ще бъде упражняван строителен надзор. Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Той ще се извършва от изпълнител, избран по реда на ЗОП. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ и подзаконовата нормативна уредба, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад., Договорена стойност: 16 000.00 , Отчетена стойност: 5 568.00
  • Дейност: Мерки и дейности за информация и комуникация: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013 в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на предвидените интервенции и за ефекта, който те ще имат за развитието на община |Разград. Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник). Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целеви групи и преки бенефициенти по проекта; - Широка общественост (на общинско и областно ниво); - Разпространители на информация (местни, регионални и национални медии). Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност – изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност – всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност – всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство – всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност – ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Онлайн медии (включително социални мрежи); - Областен информационен център - Разград; - Директна комуникация (пресконференции, официални церемонии, информационни дни, разработване на брошури и промоционални материали); - Външна реклама (постоянни обяснителни табели). Съгласно Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация при всички мерки, предприети от бенефициента се указва съфинансирането на фондовете на ЕС чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС; - Наименование на съответния фонд (в случая ЕФРР); - Общото лого на програмен период 2014-2020. Всички документи и материали, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта ще съдържат гореописаните реквизити и дизайнът им ще бъде съобразен с изискванията на Единния наръчник., Договорена стойност: 4 319.20 , Отчетена стойност: 4 668.00
  • Дейност: Одит на проекта: Одитът се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка за проекта с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на Европейския съюз. При изпълнение на дейността по извършване на ангажименти по договорени процедури ще се прилага Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средствата от Структурните и фондове и Кохезионния фонд на ЕС на ниво бенефициент (Инструкцията), издадена от Сертифициращия орган (Дирекция "Национален фонд" в Министерство на финансите). Целта на одита е да се установи наличие на констатации, които могат да бъдат: - Съществени констатации: установени недостатъци, които имат пряко отражение върху верифицирането на разходите. Такива констатирани пропуски могат да доведат до финансови корекции и необходимост от възстановяване на средства от бенефициента. Тези недостатъци изискват вземането на незабавни решения и предприемането на конкретни дейности от бенефициента, които са насочени към промяна/засилване на контролните дейности от самия бенефициент. - Второстепенни констатации: установени недостатъци, които при определени обстоятелства може да окажат влияние върху допустимостта на разходите, респективно на размера на средства от СКФ, които следва да се възстановят от ЕК. Такива недостатъци могат да се отстранят от бенефициента. - Несъществени констатации: препоръки за оптимизиране на дейността, т.е. тези констатации нямат пряко отражение върху допустимостта на предоставените средства. Тези недостатъци имат формален характер., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване: За нуждите на функционирането на четирите услуги е предвидено закупуване на съответното обзавеждане и оборудване. Тъй като за три от услугите (ЦОП, ДЦДУ и Преходно жилище) СМР ще извършва чрез инженеринг, то списъците с необходимото обзавеждане и оборудване ще бъдат съгласувани с Министерство на труда и социалната политика и ще бъдат представени на УО на етап Верификация. Списъкът с предвиденото обзавеждане и оборудване за услугата Наблюдавано жилище е съгласуван с МТСП преди подаването на проектното предложение и писмото за съгласуване е приложено към проектното предложение. , Договорена стойност: 80 414.60 , Отчетена стойност: 92 720.52

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Нели, Договорена стойност по проекта*: 2 016.39 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "СТРОЙ ДОМ 79" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 523.89 , Отчетена стойност**: 20 087.45
  • Изпълнител: В.Л.М. - ЕНЕРДЖИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 526.80 , Отчетена стойност**: 12 526.80
  • Изпълнител: "ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД , Договорена стойност по проекта*: 41 413.32 , Отчетена стойност**: 41 413.32
  • Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 357.60 , Отчетена стойност**: 9 357.60
  • Изпълнител: Военно инвалидна кооперация "КОРОНА", Договорена стойност по проекта*: 3 852.00 , Отчетена стойност**: 3 852.00
  • Изпълнител: ГЕОПРЕЦИЗ-ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 673.20 , Отчетена стойност**: 3 673.20
  • Изпълнител: Иванка, Договорена стойност по проекта*: 2 016.39 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЙОРДАНОВ ИНЖИНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 421 983.24 , Отчетена стойност**: 421 719.41
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 2 016.39 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУЛИНЖЕНЕРИНГ-ТС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 568.00 , Отчетена стойност**: 5 568.00
  • Изпълнител: КАР СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 933.20 , Отчетена стойност**: 4 933.20
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 37 016.40 , Отчетена стойност**: 37 016.40
  • Изпълнител: ПАРНАС ООД, Договорена стойност по проекта*: 816.00 , Отчетена стойност**: 816.00
  • Изпълнител: Билял, Договорена стойност по проекта*: 2 016.39 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Нели, Договорена стойност по проекта*: 2 016.39 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 202.00 , Достигната стойност: 202.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 444 342.50 BGN
БФП 444 342.50 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 444 342.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 926.20 0.00 926.20 "СТРОЙ ДОМ 79" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 070.67 0.00 2 070.67 "ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 278.40 0.00 278.40 БУЛИНЖЕНЕРИНГ-ТС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 254.10 0.00 9 254.10 СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 105 495.81 0.00 105 495.81 ЙОРДАНОВ ИНЖИНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 493.32 0.00 493.32 КАР СТРОЙ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи", Прогнозна стойност: 35 112.80
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи"
    Изпълнител: "ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 413.32
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи" по обособени позиции, Прогнозна стойност: 80 414.60
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи" по обособени позиции, Обособена позиция № 1 "Специализирано оборудване"
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 016.40
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи" по обособени позиции, Обособена позиция № 3 "Компютърна и офис техника"
    Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 357.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на постелен инвентар и кухненска посуда за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи", Прогнозна стойност: 4 115.35
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на постелен инвентар и кухненска посуда за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи"
    Изпълнител: КАР СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 933.20
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на строителен надзор за обекти "Ремонт на ЦОП", "Ремонт на ДЦДУ" и "Ремонт на сграда, предназначена за разкриване на услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст", Прогнозна стойност: 16 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за извършване на строителен надзор за обекти "Ремонт на ЦОП", "Ремонт на ДЦДУ" и "Ремонт на сграда, предназначена за разкриване на услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст"
    Изпълнител: БУЛИНЖЕНЕРИНГ-ТС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 568.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на обект Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21-годишна възраст, Прогнозна стойност: 19 704.76
  • Обособена позиция 1: "Текущ ремонт на апартамент за предоставяне на нова социална услуга Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст”.
    Изпълнител: "СТРОЙ ДОМ 79" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 523.89
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на обекти "Ремонт на ЦОП", "Ремонт на ДЦДУ" и "Ремонт на сграда, предназначена за разкриване на услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст", Прогнозна стойност: 370 159.80
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на обекти "Ремонт на ЦОП", "Ремонт на ДЦДУ" и "Ремонт на сграда, предназначена за разкриване на услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст
    Изпълнител: ЙОРДАНОВ ИНЖИНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 421 983.24
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Извършване на мерки за информация и комуникация по проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи", Прогнозна стойност: 4 319.20
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 "Организиране на пресконференции"
    Изпълнител: ПАРНАС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 816.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 1 "Изработване и доставка на материали за информация и комуникация"
    Изпълнител: Военно инвалидна кооперация "КОРОНА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 852.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики и изготвяне на технически паспорт и обследване за енергийна ефективност, резюме и сертификат за енергийни характеристики за 3 бр. сгради във връзка с кандидатстване на Община Разград с проектно предложение по Приоритетна ос "Регионална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г. , Прогнозна стойност: 10 439.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики и изготвяне на технически паспорт и обследване за енергийна ефективност, резюме и сертификат за енергийни характеристики за 3 бр. сгради във връзка с кандидатстване на Община Разград с проектно предложение по Приоритетна ос "Регионална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г.
    Изпълнител: В.Л.М. - ЕНЕРДЖИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 526.80
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на технически документации за три броя обекти общинска собственост във връзка с кандидатстване на Община Разград с проектно предложение по Приоритетна ос "Регионална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на технически документации за три броя обекти общинска собственост във връзка с кандидатстване на Община Разград с проектно предложение по Приоритетна ос "Регионална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г.
    Изпълнител: ГЕОПРЕЦИЗ-ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 673.20
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Координатор СМР, Прогнозна стойност: 2 016.39
  • Обособена позиция 1: Иванка Белева Минчева - координатор СМР на проекта
    Изпълнител: Иванка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 016.39
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Ръководител на проект, Прогнозна стойност: 2 016.39
  • Обособена позиция 1: Нели Стоянова Добрева - ръководител на проекта
    Изпълнител: Нели
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 016.39
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Счетоводител на проект, Прогнозна стойност: 2 016.39
  • Обособена позиция 1: Нели Иванова Станчева - счетоводител на проект
    Изпълнител: Нели
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 016.39
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Технически секретар, Прогнозна стойност: 2 016.39
  • Обособена позиция 1: Даниела Тодорова Неделчева - технически секретар на проекта
    Изпълнител: Даниела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 016.39
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Юрист на проекта, Прогнозна стойност: 2 016.39
  • Обособена позиция 1: Билял Ибрахимов Црънгалов - юрист на проекта
    Изпълнител: Билял
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 016.39

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN