Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.009-0001-C02
Наименование на проекта Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново
Бенефициент 000133634 ОБЩИНА ВЕЛИКО ТЪРНОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 04.10.2017
Дата на стартиране 04.10.2017
Дата на приключване 15.12.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Велико Търново, гр.Велико Търново

Описание

Кратко описание на проекта
Основен приоритет на Община Велико Търново е обновяването на общинската образователна инфраструктура, с цел предоставянето на адекватни условия за образование. На територията на гр. Велико Търново функционират 26 учебни заведения, от които 13 училища и 13 общински детски заведения. Въпреки усилията на общинската администрация да модернизира сградния фонд, средствата са крайно недостатъчни за едно сериозно подобряване на състоянието на амортизираната инфраструктура на училищата и детските градини.Липсата на достатъчно средства води до влошаване общото състояние на сградния фонд – резултатите от това се изразяват в много ниското ниво на енергийна ефективност на сградите; в неефективното използване на училищните помещения /физкултурните салони, столова, библиотеки/ поради проблеми с отоплителните системи през зимния период. С обновяването на предложените обекти на практика ще се постигне пълно обновяване на образователната инфраструктура на територията на града.  Изборът на конкретните дейности е обоснован от следните нужди: Постигане на енергийна ефективност и намаляване на общите разходи за енергоносители, чрез ремонт и подмяна на вътрешни отоплителни инсталации, газификация, въвеждане на енергоспестяващо осветление, топлинна изолация на външни конструкции и елементи; Модернизиране на  училищните условия за постигане на по-качествен учебен процес чрез ремонт на основни конструктивни елементи на сградите /покрив, фасади, основи/;Подобряване на санитарните условия, чрез извършване на ремонтни дейности на помещенията в сградите, както и подобряване на външното дворно пространство чрез модерни решения. Успешното реализиране на проекта ще допринесе за задоволяване на посочените потребности, като се постигне модерна образователна инфраструктура, отговаряща на съвременните изисквания. Всички проектни дейности са избрани и прецизирани по начин, който директно адресира с проблемите на преките и крайни бенефициенти и водят до ефективното им решаване.
Дейности
  • Дейност: Организиране и провеждане на търгове за възлагане на обществени поръчки съгласно ЗОП: Дейността включва всички процедури по организацията, провеждането и възлагането на обществени поръчки от страна на Община Велико Търново за изпълнението на настоящия проект., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Строителни и монтажни работи за реконструкция и модернизация на сградите и прилежащите пространства на учебните заведения ОДЗ "Ален мак", ОДЗ "Рада Войвода", СОУ "Вл.Комаров", СОУ "Г.С.Раковски и спортно училище" и ОДЗ "Пролет" : В рамките на дейностите се предвиждат следните СМР, в съответствие с разработените работни проекти, а именно - 1.повишаване на енергийната ефективност, в т.ч.: изграждане на нова отоплителна инсталация с възможност за алтернативно отопление /природен газ, ТЕЦ/; въвеждане на ВЕИ чрез монтиране на слънчеви колектори за загряване на вода за битови нужди; подмяна на осветителните тела със светодиодни такива. 2. подмяна на ВиК; 3. вътрешен ремонт в т.ч. подмяна фаянс по стените и подовите облицовки в мокрите помещения; подмяна на подовете в детските заведения; ремонт на санитарни помещения и др. 4. външен ремонт, включващ ремонт на покрив; дворно пространство с ремонт на алеи, стъпала, огради, площадки - за игра, спортни площадки; отводняване терените около сградите; озеленяване и др. Предлаганите мерки освен че ще намалят разходите за издръжка на сградите обект на интервенция, ще подобрят качеството на живот и ще удължат експлоатационния им живот. Предвижда се използването на качествени материали без да са прекалено скъпи, но достатъчни за осигуряване на надеждност и комфорт на сградите на детските и учебните заведения на територията на Община В. Търново.1. ОДЗ Ален мак - предвижда се обновяване на обзавеждането, ремонт на басейна и кухненските асансьори,ремонт на сградните инсталации и съответните топлоизолационни мероприятия по стени и покриви, основен ремонт на парапети/тераси, предвидени са мерки за ликвидиране на течове от покрива, благоустрояване на дворното пространство, нова площадка за яслена група с доставка и монтаж на детски съоръжения; Изграждане на отделни системи слънчеви колектори за бойлерите за БГВ , монтиране на ЕЕ осветителни тела от ново поколение; газификацията на котелната инсталация и кухня, обновяване обзавеждането на кухненския сектор;екстериор-подмяна на пешеходните настилки; ремонт на оградата и дворните врати, озеленяване. 2. СОУ Вл.Комаров - предвидените СМР допълват изпълнените ЕЕ мерки, като ще се реализират вътр. и външен ремонти: подмяна на ВиК инсталация, подмяна на фаянсовите облицовки по стените и подовете в мокрите помещения, подмяна ел.инсталацията и оборудв. в ел. таблата. Облагородяване дворното пространство и др.3.ОДЗ "Рада Войвода" - предвидени са всички необходими дейности по укрепване, ремонт и реконструкция на сградата и благоустрояване на дворно пространство, както и закупуване на обзавеждане, повишаване на ЕЕ, външна топлоизолация на стените на сградата, изграждане на нова отопл. инсталация; подмяна на съществуващия котел; изграждане на система от слънчеви колектори за затопляне на БГВ; газификация на котелната инсталация и на кухнята; подмяна на освет. тела със светодиодни такива, хидроизолация на покрива.Предвиждат се мерки за ремонт на детските площадки, в т.ч. допълнителни детски съоръжения в двора.4. ОДЗ "Пролет" - предвидените СМР, включват цялостна реконструкция на сградата, доставка на оборудване и обзавеждане чрез изграждане на нова отопл. инсталация, работеща на природен газ като се монтират 4 броя едноконтурни и кондензационни газови котела, които ще осигуряват отоплението на сградата и производство на БГВ. Доставка на кухненски уреди на природен газ. Ремонт стъпалата на сградата, както и оградата на детското заведение; облагородяване на дворното пространство. 5/6. СОУ "Г.С.Раковски" /Учебен корпусА3, Свързващ корпус м/у А+Б+В иА2,КорпусД/ и Спортно училище /Корпус общежитие,Сграда Корпус А+Б+В/ - предвиден е цялостен вътрешен ремонт на всички помещения – стени, тавани, подови настилки; подмяна на: ВиК, ел. и отопл. инсталации, модерн-я на прилежащото пространство; външен ремонт на фасадите на сградата, както и подходите към нея; ремонт и отводняване на покрива, заустване на дъждовните води в канализацията, ремонт и хидроизолация на тротоарите около сградите на уч. заведения.Интервенцията по отношение на Спортно училище-Велико Търново е недопустим разход и ще бъде финансирана със средства извън безвъзмездната финансова помощ по проектното предложение., Договорена стойност: 6 551 466.54 , Отчетена стойност: 8 551 202.42
  • Дейност: Публичност и визуализация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по процедурата за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, проектът предвижда мерки за публичност и информираност с цел повишаване на прозрачността при изпълнение на проекта, финансиран по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г., както и повишаване информираността на широката общественост и медиите. Предвидените мерки за информация и публичност са съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация за дизайн и комуникация и основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за ЕВропейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета. Техническите характеристики на предложените от Община Велико Търново мерки за осигуряване на публичност и визуализация на проектните дейности ще са в пълно съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) № 821 /2014 на Комисията от 28 юли 2014 година за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на някои подробни разпоредби за прехвърлянето и управлението на приноса от програми, докладването относно финансовите инструменти, техническите характеристики на мерките за информация и комуникация относно операциите и системата за записване и съхранение на данни. Целта на дейността е да се информира обществеността за целите, дейностите и резултатите по настоящия проект. Предвижда се провеждането на две пресконференции с представители на местните и регионални печатни и електронни медии, на кандидата и гражданството, съответно в началото и в края на проекта. Първата пресконференция предвижда запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати по проекта. На пресконференцията в края на проекта ще се представят постигнатите резултати. За популяризиране дейностите по проекта и очакваните резултати се предвиждат 6 бр. прессъобщения в местния и регионалния печат. За визуализиране на дейностите по проекта и посочване на приноса на ЕК се предвижда да бъдат изработени 2 бр. билборда и 6 бр. рекламно-информационни табели, които ще бъдат поставени на обектите съответно при стартиране и приключване на строително-монтажните работи. В съответствие с изискванията на Единния наръчник за информация и комуникация за дизайн и комуникация, ще се организира и официална церемония „Първа копка“ за ефективния старт на проекта,. УО ще бъде уведомен за датата на провеждане на събитието. Популяризирането на дейностите на проекта в хода на тяхното реализиране, както и постигнатите резултати ще бъдат редовно публикувани, обновявани и допълвани на електронните страници на община Велико Търново и на Великотърновски общински съвет, както и на сайтовете партньорската НПО мрежа,учебните заведения, обекти на инвестицията и др. , Договорена стойност: 12 472.00 , Отчетена стойност: 14 688.00
  • Дейност: Извършване на строителен надзор: Предвижда се дейността по упражняване на строителен надзор да се извърши от изпълнител избран по ЗОП, и в съответствие с чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията чрез екип от правоспособни квалифицирани лица. Екипът на избрания изпълнител ще извършва контрол за съответствието на строително-монтажните работи съгласно разработените технически проекти за обектите на интервенция, както и за качеството на влаганите материали в строителството. Контрол ще бъде осъществяван и по отношение спазването на линейния график на етапите на изпълнение на СМР, а в случай на констатирано забавяне или нарушаване своевременно следва да бъде уведомена Община Велико Търново в качеството ѝ на Възложител. Наред с това ще се извършва точно отчитане на количествата и видовете на изпълнените СМР на обектите на интервенция, както и предварителен и текущ контрол върху съответствието на извършваните СМР на съответния обект и договорените за изпълнение СМР, което включва задължително ежедневно присъствие на трите детски и трите учебни заведения по време на строителството на отговорните членове от екипа на избраната фирма-изпълнител. Очаква се в хода на изпълнение на дейността да се извършва отчитане, проверяване и подписване чрез екипа от правоспособни квалифицирани лица от надзорния състав на изпълнителя актовете за изпълнени СМР, с които се документират количеството, обемът и стойността на извършените видове СМР на обектите по договорени цени, съгласно сключените договори за строителство. Реализирането на строителния надзор наред с всичко изложено дотук предвижда осигуряване на присъствие на строежа на лицата, отговорни за контрола върху изпълнението на строителството, както и специалистите от съответните специалности в зависимост от изпълняваните СМР. Изпълнителят на строителен надзор се задължава да осигури присъствие на ръководителя на надзорния екип и съответния експерт при съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2013 г. - протокол за предаване и приемане на одобрения проект и влязлото в сила разрешение за строеж за изпълнение на конкретния строеж (приложение № 1) - съставя се от възложителя, проектанта, строителя и консултанта (строителен надзор), или от техническия ръководител - за строежите от пета категория; протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво (приложения № 2 и 2а), констативен акт за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това, че ПУП е приложен по отношение на застрояването (приложение № 3) - съставя се от длъжностно лице от община Велико Търново по искане на лицето, упражняващо строителен надзор, или по искане на техническия ръководител - за строежите от V-та категория, след извършване на проверка в 3-дневен срок от завършването на строителните и монтажните работи по фундаментите на строежа; заповедна книга на строежа (приложение № 4) - съставя се, попълва се и прошнурована и с номерирани страници, се заверява на първата и последната страница от лицето, упражняващо строителен надзор, в тридневен срок от съставянето на раздел II от протокол образец 2 (2а), а когато такъв не се изисква - преди започването на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж (заверено от органа, който го е издал). Лицето, упражняващо строителен надзор следва писмено да уведоми община Велико Търново, РДНСК и специализираните контролни органи за заверената заповедна книга в 7-дневен срок от заверката; акт за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството (приложение № 10), акт за установяване състоянието на строежа и строителните и монтажните работи при продължаване на строителството за всички спрени строежи (приложение № 11), констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) (приложение №15) и протокол за установяване годността за ползване на строежа (приложение № 16); протокол за проведена 72-ч. проба при експлоатационни условия (приложение № 17) и др., Договорена стойност: 71 715.40 , Отчетена стойност: 86 058.47
  • Дейност: Извършване на авторски надзор: Авторският надзор ще се осъществява по всички части на инвестиционния проект в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и Наредба №3/2003 год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството както следва. Лицето/лицата, упражняващо/-и авторски надзор по смисъла на чл. 162 от Закона за устройство на територията (ЗУТ ) носи/-ят отговорност за изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ. Авторският надзор по част „Конструктивна” ще бъде задължителен. Лицето/лицата, упражняващи авторски надзор ще участва/т/ при съставянето на всички изискващи се протоколи и актове по време на строителството. Лицата, изпълняващи авторски надзор ще следят и ще упражняват стриктен контрол над работата на строителните обекти, като по този начин се предвижда да се гарантира точното изпълнение на проекта. В хода на изпълнение на услугата по упражняване на авторски надзор стриктно ще се съблюдават архитектурните, технологичните, стилистичните и строителни правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на всеки от обектите на интервенция в експлоатация. Работните площадки следва да се посещава при необходимост, за да се наблюдават и коригира работата на строителя в случай на нужда. Извършва се контрол за качеството на материалите и изработката, според зададените технически параметри в разработените технически проекти. За установяване на действително вложеното време лицата, упражняващи авторски надзор попълват формуляр при всяко посещение на обектите на интервенция, в който задължително нанасят времето на своя престой по часове. Формулярът за упражняване на авторския надзор ще се изготвя в два екземпляра и задължително се подписва при всяко посещение на обекта от Възложителя или упълномощено от него лице и от лицата, упражняващи авторски надзор. от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга. Проектантът носи отговорност за изпълнението на строежа в съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. , Договорена стойност: 98 263.38 , Отчетена стойност: 116 458.00
  • Дейност: Извършване на независим финансов одит: Одитът се извършва, за да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Одитът на проекта ще бъде осъществен от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, които ще осъществяват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на проекта. Предвижда се проверката под формата на ангажимент за договорени процедури да бъде непрекъснат процес, който да се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта чрез няколко ангажимента. В зависимост от момента на извършване на ангажимента за договорени процедури проверките ще бъдат: междинни проверки по ангажимента за договорени процедури (или междинни проверки по ангажимента за договорени процедури на междинно искане за плащане) и окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури" (или окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури за окончателно искане за плащане). Предвижда се първия тип проверки - междинна проверка по ангажимента за договорени процедури да се извършва по отношение на документите, които УО изисква от Община Велико Търново при представяне на междинно искане за плащане, а окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури ще бъде извършена по отношение на документите, които УО на ОПРР 2014-2020 изисква от Община Велико Търново при представяне на окончателно искане за плащане. Проверки по ангажимента за договорени процедури се извършват на всички междинни и окончателни искания за плащане. Във връзка с изпълнение на ангажиментите както за „Междинни проверки по ангажимента за договорени процедури", така и за "Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури", екипът/одиторът извършва проверка за констатиране на съответствие (законосъобразност и допустимост) по отношение на всеки разход, включен в искането за плащане. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ, а именно: - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни:одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали Община Велико Търново поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност., Договорена стойност: 9 800.00 , Отчетена стойност: 11 760.00
  • Дейност: Доставка на оборудване и обзавеждане: В рамките на настоящия проект се предвижда доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на детските и учебните заведения, обект на интервенция в настоящото проектно предложение. Цялостното обзавеждане и оборудване трябва да отговаря на стандартните изисквания за функционалност, за хигиена и безопасност и да бъде съобразено с възрастовите особености на ползвателите. Обзавеждането и оборудването, предмет на настоящата дейност, следва да бъде ново и неупотребявано. Всички мебели следва да бъдат с гладки повърхности, които лесно да се хигиенизират, чисти, без драскотини, подбитости и вдлъбнатини по повърхностите, износоустойчиви, устойчиви на драскане и изгаряне, влагоустойчиви, гарантиращи лесно хигиенизиране. Всички мебели следва да могат да бъдат нивелирани при монтажа, за да се компенсират неравности по пода и/или стените на помещенията, в които ще се монтират. Всички мебели следва да бъдат с възможност за разглобяване и сглобяване (ако е приложимо), без загуба на качествата им. Доставките се предвижда да включват всички допълнителни и помощни елементи и приспособления, необходими за правилното им функциониране. Всички механизми, като водачи на чекмеджета, плотове, панти, заключващи системи и др. следва да бъдат изготвени от материали, осигуряващи многогодишна безпроблемна работа, устойчиви на стареене и с коравина, непозволяваща измятане и огъване. При реализирането на дейността се предвижда избраната по реда на ЗОП фирма-изпълнител да представи при предаването на доставката сертификати за произход, както и всички необходими за по-нататъшното използване по предназначение на доставката документи, сертификати, разрешителни, инструкции, гаранционни карти и други, когато е приложимо. Изпълнението на настоящата дейност включва доставка, монтаж, изпитване и ремонт, а ако настъпи увреждане през времето на гаранционния период, то същото ще се счита за сметка на изпълнителя. В рамките на периода за изпълнение на дейността при повреда на оборудването и/или обзавеждането Община Велико Търново ще задължи изпълнителят да осигури сервиз на място. Освен всичко изложено дотук се предвижда да бъде определен и гаранционен срок на доставеното обзавеждане и оборудване да бъде определен на. Приемането на доставката ще се осъществява от представители на Възложителя – Община Велико Търново с подписването на Приемо-предавателен протокол (Изпълнител и Възложител), придружен с опис на доставеното техническо оборудване, включващо марката, модела и серийния номер на всеки един доставен продукт. След извършване на доставката, всички стоково - материалните ценности ще бъдат подробно описани по групи, наименования, видове, размери, като към всяко една от тях да се прикрепи етикет, съгласно разпоредбите на Счетоводната политика на Община Велико Търново и при спазване на НСС 2 „Отчитане на стоково-материалните запаси“. , Договорена стойност: 432 664.84 , Отчетена стойност: 519 197.81
  • Дейност: Въвеждане на обектите в експлоатация: След завършването на строежа и приключване на приемните изпитвания се предвижда изпълнителят на строителен надзор, с оглед въвеждане на обектите в експлоатация, да представи за всеки един от тях окончателния доклад по чл. 168, ал. 6, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, технически паспорт, документ за собственост /или документи удостоверяващи качеството на възложител на строежа, строително разрешение /акт за узаконяване, протокол за определяне на строителна линия и ниво, с резултатите от проверките на достигнатите контролирани нива, акт обр. 14 за приемане на конструкцията, констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, с приложени към него протоколи за успешно проведени единични изпитвания, документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите, удостоверение по чл.54а от ЗКИР от Агенция по Геодезия, картография и кадастър и др. , Договорена стойност: 10 282.43 , Отчетена стойност: 9 244.62
  • Дейност: Организация, управление и вътрешен мониторинг на дейностите по проекта: Процедурите за осъществяване на вътрешен мониторинг се предвижда да бъдат осъществени от специално създадената за това в общинската администрация дирекция „Бюджет и финанси”, отдел „Финансов контрол“, както и от „Звеното за вътрешен одит”, последното на пряко подчинение на Кмета на община Велико Търново, съблюдавайки изискванията на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор. За календарната 2016г., с Решение № 113 на Великотърновски общински съвет е съгласуван Годишен план за дейността на звено „Вътрешен одит“ за периода 01.01.2016-31.12.2016г./, утвърден от Кмета на Община Велико Търново за осъществяване на качествена самооценка при осигуряване на необходимото одитно покритие за оценка на изпълнението на сключени договори за обществени поръчки по програми на ЕС /III.3.3 Видове одитни ангажименти/. Провеждането на превантивен и текущ контрол по изпълнението на поставените цели и задачи, както и строгата финансова и счетоводна отчетност по проекта от страна на посочените дирекция и звено, както и от екипа на проекта е гаранция за качественото изпълнение на дейностите. Вътрешният мониторинг и контрол на дейностите ще се изпълнява посредством самооценка на индикаторите за продукти, резултати и въздействие от проекта върху целевите групи.Ще се приложат следните механизми за реализиране на вътрешен мониторинг и контрол: Осъществяване на първо ниво контрол: посещение на място за отчитане напредъка на проекта и по какъв начин изпълнените дейности съответстват на заложените технически параметри, докладване пред Ръководителя на проекта; изпълнение на второ ниво контрол: мониторинг на коректното изпълнение на възложените работи в съответствие с общите и специалните условия на ДБФП, българското и европейско законодателства, както и с правилата на ЕФРР, докладване пред Ръководителя на проекта, както и провеждане на регулярни срещи на членовете на екипа. Като окончателна стъпка от процеса на вътрешния мониторинг е провеждането на дискусионни срещи и предприемане на корективни мерки след съгласуване с УО., Договорена стойност: 84 000.00 , Отчетена стойност: 80 061.96

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АСТЕДИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 184 716.00 , Отчетена стойност**: 187 415.40
  • Изпълнител: Илиана, Договорена стойност по проекта*: 16 000.00 , Отчетена стойност**: 13 197.12
  • Изпълнител: "Инвестстрой-92" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 36 178.80 , Отчетена стойност**: 36 178.79
  • Изпълнител: "Консорциум техноком" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 986 760.00 , Отчетена стойност**: 1 304 481.27
  • Изпълнител: ДИРЕКЦИЯ ЗА НАЦИОНАЛЕН СТРОИТЕЛЕН КОНТРОЛ, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: Мая, Договорена стойност по проекта*: 14 600.00 , Отчетена стойност**: 13 678.86
  • Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 33 453.60 , Отчетена стойност**: 33 453.60
  • Изпълнител: "ЛИФТКОМ" АД, Договорена стойност по проекта*: 15 840.00 , Отчетена стойност**: 15 840.00
  • Изпълнител: Светозара, Договорена стойност по проекта*: 15 700.00 , Отчетена стойност**: 15 642.22
  • Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 2 439.62 , Отчетена стойност**: 2 439.62
  • Изпълнител: "Джамбо 33" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 431 680.37 , Отчетена стойност**: 444 301.71
  • Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 278.40 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: "МИНЕРВА - КЛ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 760.00 , Отчетена стойност**: 29 760.00
  • Изпълнител: "ПЕРФЕКТА- 2010" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 000.00 , Отчетена стойност**: 15 804.00
  • Изпълнител: Зорница, Договорена стойност по проекта*: 19 200.00 , Отчетена стойност**: 19 110.42
  • Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 150 756.66 , Отчетена стойност**: 150 756.66
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР, Договорена стойност по проекта*: 25.00 , Отчетена стойност**: 25.00
  • Изпълнител: Валентина, Договорена стойност по проекта*: 18 500.00 , Отчетена стойност**: 18 433.34
  • Изпълнител: ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 760.00 , Отчетена стойност**: 11 760.00
  • Изпълнител: СТИМА ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 345 843.51 , Отчетена стойност**: 1 509 124.44
  • Изпълнител: БИЛДИНГ КОМФОРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 213 776.17 , Отчетена стойност**: 2 208 949.12
  • Изпълнител: "Геоплан Кънстракшън" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 619 618.73 , Отчетена стойност**: 3 006 118.48
  • Изпълнител: "ЛИДЕР КОНСТРУКТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 289 430.35 , Отчетена стойност**: 289 430.35
  • Изпълнител: ЕТ "Вариант - Р- Румяна Бузева", Договорена стойност по проекта*: 7 273.38 , Отчетена стойност**: 7 270.00
  • Изпълнител: "КРАСОТА И СТИЛ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 318.00 , Отчетена стойност**: 1 318.00
  • Изпълнител: "АЛФА М-98"ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 119.68 , Отчетена стойност**: 20 119.68
  • Изпълнител: "ТОПЕКС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 750.00 , Отчетена стойност**: 780.00
  • Изпълнител: ЕТ "ПРОЛЕТ-ЙОРДАН ЙОРДАНОВ", Договорена стойност по проекта*: 11 202.00 , Отчетена стойност**: 11 202.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 688.00 , Отчетена стойност**: 8 688.00
  • Изпълнител: ЕТ "СТОРУМ- СТОЯН КЮЧУКОВ", Договорена стойност по проекта*: 1 393.20 , Отчетена стойност**: 1 393.20
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: "Монолитно строителство" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "Божков-Билд" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 99.00 , Достигната стойност: 99.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2 050.00 , Достигната стойност: 2 983.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 7 309 016.92 BGN
БФП 7 309 016.92 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 7 309 016.92 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 285.18 0.00 5 285.18 "ЛИДЕР КОНСТРУКТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 22 076.44 0.00 22 076.44 "Джамбо 33" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 298.80 0.00 3 298.80 АСТЕДИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 130 980.94 0.00 130 980.94 "Геоплан Кънстракшън" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 60 688.81 0.00 60 688.81 БИЛДИНГ КОМФОРТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 49 338.00 0.00 49 338.00 "Консорциум техноком" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 67 292.18 0.00 67 292.18 СТИМА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 462.08 0.00 462.08 "Консорциум техноком" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 4 278.49 0.00 4 278.49 СТИМА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "Инвестстрой-92" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 АСТЕДИ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: ,Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане за учебни и детски заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: ,Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане за учебни и детски заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020.
    Изпълнител: "ЛИДЕР КОНСТРУКТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 105 703.69
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Дейности по извършване на СМР за реконструкция и модернизация на сградите и прилежащите пространства на учебните заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново" по обособени позиции": Обособена позиция № 1 - Реконструкция и модернизация на ДГ „Ален мак”; Обособена позиция № 2 - Реконструкция и модернизация на ДГ „Рада Войвода"; Обособена позиция №: 3 - Реконструкция на СЗ „Владимир Комаров"; Обособена позиция № 4 - Реконструкция, модернизация га внедряване на мерки за енергийна ефективност в СУ „Г. С. Раковски" и „Спортно училище - Велико Търново"; , Прогнозна стойност: 5 845 365.97
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 Реконструкция и модернизация на ДГ „Ален мак“
    Изпълнител: "Консорциум техноком" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 986 760.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 Реконструкция и модернизация на ДГ „Рада Войвода”
    Изпълнител: СТИМА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 345 843.51
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: Реконструкция на СУ „Владимир Комаров”
    Изпълнител: "Геоплан Кънстракшън" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 619 618.73
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4: Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в СУ „Г. С. Раковски”. Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в „Спортно училище – Велико Търново
    Изпълнител: БИЛДИНГ КОМФОРТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 213 776.17
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на бяла техника и кухненско оборудване за учебни и детски заведения”, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 - Доставка и монтаж на бяла техника и кухненско оборудване за учебни и детски заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие ” на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“ Обособена позиция № 2 - Доставка и монтаж на хладилен шкаф в Д Г „Ивайло” гр. Велико Търново (Забележка: На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП обособена позиция № 2 ще бъде възложена по реда валиден за индивидуалната й стойност, Прогнозна стойност: 148 401.46
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 - Доставка и монтаж на бяла техника и кухненско оборудване за учебни и детски заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие ” на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 150 756.66
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Въвеждане в експлоатация, Прогнозна стойност: 8 740.07
  • Обособена позиция 1: Въвеждане в експлоатация
    Изпълнител: "ТОПЕКС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 750.00
  • Обособена позиция 2: Въвеждане в експлоатация
    Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 439.62
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Дейности по извършване на СМР за реконструкция и модернизация на сградите и прилежащите пространства на учебните заведения по проект "Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново" по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020" - Реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ДГ "Пролет", Прогнозна стойност: 360 646.05
  • Обособена позиция 1: Дейности по извършване на СМР за реконструкция и модернизация на сградите и прилежащите пространства на учебните заведения по проект "Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново" по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020" - Реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ДГ "Пролет
    Изпълнител: "Джамбо 33" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 431 680.37
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на учебните заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” , Прогнозна стойност: 513 402.75
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 „Мебели за учебни и детски заведения”
    Изпълнител: "ЛИДЕР КОНСТРУКТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 183 726.66
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 4 „Компютърна техника, периферия и средства за презентация”
    Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 453.60
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 6 „Щори”
    Изпълнител: "ПЕРФЕКТА- 2010" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 000.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 7 „Устройство за придвижване на инвалидни колички”
    Изпълнител: "ЛИФТКОМ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 840.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 8 „Косачка”
    Изпълнител: ЕТ "СТОРУМ- СТОЯН КЮЧУКОВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 393.20
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция № 9 „Фризьорски пакет”
    Изпълнител: "КРАСОТА И СТИЛ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 318.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на различни видове щори в поделения на Община Велико Търново по предварителна заявка., Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на различни видове щори в поделения на Община Велико Търново по предварителна заявка.
    Изпълнител: "ПЕРФЕКТА- 2010" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на спортни уреди и оборудване за учебните заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Прогнозна стойност: 5 211.36
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на спортни уреди и оборудване за учебните заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Прогнозна стойност: 9 335.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка и монтаж на спортни уреди и оборудване за учебните заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново”
    Изпълнител: ЕТ "ПРОЛЕТ-ЙОРДАН ЙОРДАНОВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 202.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Екип за управление на проект "Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново“, ОП “Региони в растеж" 2014-2020, Прогнозна стойност: 84 000.00
  • Обособена позиция 1: Зорница Станчева Кънчева- Миладинова
    Изпълнител: Зорница
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 200.00
  • Обособена позиция 2: Светозара Стоянова Инджиева- Стефанова
    Изпълнител: Светозара
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 700.00
  • Обособена позиция 3: Илиана Любенова Христова- Пушкарова
    Изпълнител: Илиана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 000.00
  • Обособена позиция 4: Валентина Димитрова Миткова
    Изпълнител: Валентина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 500.00
  • Обособена позиция 5: Мая Тодорова Георгиева
    Изпълнител: Мая
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 600.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Извършване на независим финансов одит на проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново”, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на независим финансов одит
    Изпълнител: ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 760.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на работен проект "Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в СОУ "Г.С.Раковски" и Спортно училище- Велико Търново"., Прогнозна стойност: 65 000.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на работен проект "Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в СОУ "Г.С.Раковски" и Спортно училище- Велико Търново"
    Изпълнител: АСТЕДИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 976.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на работен проект за цялостна реконструкция и модернизация на обект- ЦДГ "Ален мак" гр. Велико Търново, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на работен проект за цялостна реконструкция и модернизация на обект- ЦДГ "Ален мак" гр. Велико Търново
    Изпълнител: АСТЕДИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 540.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” , Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билборд и постоянна обяснителна табела, изработване на информационен банер и информационни стикери (лепенки)”, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП;
    Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 278.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии и изготвяне и публикуване на прессъобщения”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 688.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Строителни и монтажни работи за реконструкция и модернизация на сградите и прилежащите пространства на учебните заведения ОДЗ "Ален мак", ОДЗ "Рада Войвода", СОУ "Вл.Комаров", СОУ "Г.С.Раковски и спортно училище" и ОДЗ "Пролет", Прогнозна стойност: 6 206 012.02
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 Реконструкция и модернизация на ДГ „Рада Войвода”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 4: Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в СУ „Г. С. Раковски”. Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в „Спортно училище – Велико Търново
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 1 - Реконструкция и модернизация на ДГ „Ален мак” ;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 3 - Реконструкция на СУ „Владимир Комаров";
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 5 - Реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ДГ „Пролет"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на авторски надзор на дейности по извършване на СМР по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново”, Прогнозна стойност: 100 859.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 Упражняване на авторски надзор на дейности по извършване на СМР: - Реконструкция и модернизация на ДГ „Ален мак“, Реконструкция и модернизация на ДГ „Рада Войвода”, Реконструкция на СУ „Владимир Комаров”.
    Изпълнител: АСТЕДИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 97 200.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 Упражняване на авторски надзор на дейности по извършване на СМР: - Реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ДГ „Пролет”
    Изпълнител: ЕТ "Вариант - Р- Румяна Бузева"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 273.38
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на авторски надзор на дейности по извършване на СМР: Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност на СУ „Г.С. Раковски” и „Спортно училище – Велико Търново”., Прогнозна стойност: 65 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на авторски надзор на дейности по извършване на СМР с предмет: "Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност на СУ „Г.С. Раковски” и „Спортно училище – Велико Търново”.
    Изпълнител: АСТЕДИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 976.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор на дейности по извършване на СМР 2014по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново”, Приоритетна ос 1-" Устойчиво и интегрирано градско развитие"на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020-Осъществяване на строителен надзор на ДГ „Ален мак“, ДГ „Рада Войвода” и ДГ „Пролет ”, Прогнозна стойност: 55 714.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор на дейности по извършване на СМР 2014по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново”, Приоритетна ос 1-" Устойчиво и интегрирано градско развитие"на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020- Осъществяване на строителен надзор на ДГ „Ален мак“, ДГ „Рада Войвода” и ДГ „Пролет ”.
    Изпълнител: "Инвестстрой-92" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 36 178.80
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор на дейности по извършване на СМР по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” , Прогнозна стойност: 159 359.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 Осъществяване на строителен надзор на СУ „Владимир Комаров”
    Изпълнител: "МИНЕРВА - КЛ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 760.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 3 Осъществяване на строителен надзор на СУ „Г. С. Раковски” и „Спортно училище – Велико Търново”
    Изпълнител: "АЛФА М-98"ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 119.68

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN