Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-0007-C02
Наименование на проекта Детски усмивки
Бенефициент 204802124 ЗАНИМАЛНЯ ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.06.2019
Дата на стартиране 06.06.2019
Дата на приключване 21.01.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Ловеч (BG315), Ловеч, гр.Ловеч

Описание

Кратко описание на проекта
ЗАНИМАЛНЯ ЕООД е създадено през 2017 г., за да реализира предприемаческата идея за уеб базирана платформа за организиране на детски събития на една жена-предприемач с богат опит и квалификация в областта на грижата за децата и подкрепата за родителите им,в т.ч. и на прилагането на съвременни методи и ИКТ технологии при създаването на успешни модели за управление на детски събития. 

Предварителният анализ на пазара показа, че родителите се затрудняват да откриват надеждни и интересни събития, в които да включат децата си с цел забавление и обучение, както в мястото, в което живеят, така и в населени места, които посещават за отдих, по работа или по други причини със семейството си. Така възниква идеята за единна платформа, в която доставчици на услуги (артисти, спортисти, аниматори, културни организации и др.) представят своите събития, а родителите на децата включват децата си в предложените събития. Родителите могат да създават и частни събития (напр. рождени дни, първи учебен ден, последен учебен ден и др.), в които да канят участници,в т.ч. и от доставчиците на услуги, асоциирани към платформата. Тази предприемаческа идея попада в обхвата на Тематична област "Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии" на ИСИС, в частност компютърно и мобилно приложение с образователен, маркетинг и развлекателен характер..

Проект "Детски усмивки" създава пазарни предимства за ЗАНИМАЛНЯ ЕООД чрез създаване на нови работни места и постигане на ръст при реализиране на пазара на нова предприемаческа идея за централизирана платформа за организация на детски събития, в която механизмите за оценка на проведени събития и на качеството на услугите на доставчиците, асоциирани към нея, предвиждат рейтингов анализ на обратна връзка от родителите. По проекта ще бъдат придобити активи и предоставени услуги, необходими за реализацията на предприемаческата идея, като ще бъде нает и квалифициран интердисциплинарен екип, който да гарантира устойчивото развитие на ЗАНИМАЛНЯ ЕООД.
Дейности
  • Дейност: Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал и на предприемача, придобиване на ДМА и ДНА, наем на работни помещения и услуги за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея - бюджетни редове 1.1-1.5, 2.1, 3.1, 5.1 и 8.1.) : Като част от дейността се предвижда да бъде нает 5 бр. квалифициран персонал (1 бр. предприемач, 3 бр. назовани експерти и 1 бр. неназован експерт), необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея по Проекта (бюджетни редове №№ 1.1 - 1.5.), ще бъдат придобити 2 бр. ДМА (бюджетен ред №№ 2.1), ще бъде разработен и придобит 1 бр. ДНА (бюджетен ред № 3.1), ще бъдат наети работни помещения (бюджетен ред № 5.1.). и ще бъдат предоставени услуги за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея (бюджетен ред № 8.1.). Задачите на квалифицирания персонал на Кандидата, нает по настоящата дейност са посочени в т. 9 от Формуляра. Процесът по реализация за предприемаческата идея, предмет на Проекта, изисква извършването на обработка, анализ и сигурно съхранение на данни, което може да бъде надеждно гарантирано само от специализираното оборудване и софтуера, планирани за придобиване по Проекта (след ДМА/ДНА е посочена обосновка за придобиването му): 1. Сървърна система- 2 бр. (предприемаческата идея предвижда събиране, обработка и анализ в реално време на значително количество данни, като за целта е необходимо да се осигури резервираност върху два автономни сървъра на тестването и последващото функциониране на платформата за организиране на детски събития по Проекта с планирано натоварване от мин 4 TB данни и обороти на въртене на сървърните дискове от мин. 10000/мин). 2. Софтуер за организиране на детски събития (разходи за разработване) - 1 бр. (предприемаческата идея се гради върху създаване на единна платформа за организиране на детски събития и за целта е необходимо да бъде разработен и придобит специализиран софтуер, който да включва всички характеристики и обхват на услугите, предлагани от ЗАНИМАЛНЯ ЕООД). По Проекта ще бъдат наети работни помещения, където от една страна квалифицираният персонал, нает по Проекта, ще извършва своите задачи, а от друга страна ще бъдат разположени и дълготрайните активи, придобити във връзка с реализацията на предприемаческата идея. Услугите за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея ще съдържат следните ключови елементи: 1. Препоръки относно подобряване на функционалностите на платформата. 2. Анализ и дефиниране на актуализирани конкуренти предимства на платформата. 3. Детайлно профилиране и сегментиране на участниците на пазара. 4. Анализ на параметрите на потенциалния пазар - обем, стабилност на нагласите, очаквания за растеж/развитие, рискове. Настоящата дейност включва следните стъпки: А. Наемане и извършване на задачи от квалифициран персонал (назованите лица се наемат директно, неназованото лице се наема чрез избор чрез публикуване на обява, публикувана на сайта на Кандидата и/или на специализиран сайт за подбор на персонал) - от 1ви до 12ти месец (М) от Проекта (П). Б. Избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/2016 г. чрез публична покана за две процедури, за придобиване на 2 бр. ДМА и за разработване/придобиване на 1 бр. ДНА - от 1ви до 3ти М от П. В. Избор на изпълнител по реда на Глава III от Ръководството за изпълнение на АДБФП по ОПИК (Ръководството), чрез събиране на поне 2 (две) съпоставими оферти за предоставяне на услуги изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея - от 1ви до 2ри М от П. Г. Избор на изпълнител по реда на Глава III от Ръководството, извън приложното поле на ЗУСЕСИФ, чрез събиране на поне 2 (две) съпоставими предложения за отдаване под наем на недвижим имот - 1ви М от П. Д. Сключване на договори с изпълнители по букви, Б, В и Г - от 1ви до 4ти М от П. Е. Наем на работни помещения по буква Г - от 1ви до 12ти М от П. Ж. Предоставяне на услуги по буква В - от 2ри до 4ти М от П. З. Придобиване на 2 бр. ДМА по буква Б - 4-ти М от П. И. Разработване и придобиване на 1 бр. ДНА по буква Б - от4ти до 7ми М от П., Договорена стойност: 248 000.00 , Отчетена стойност: 239 849.72
  • Дейност: Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез изработка на средства за визуализация - бюджетни редове 11.1-11.5): Като част от дейността се предвижда осигуряването на публичност относно финансирането на Проекта със средства от ЕФРР. За всички доставки и услуги, извършени по договора за безвъзмездна помощ, финансиран от ЕС, във всички обяви, публикации, изработени материали, и др., свързани с проекта, ЗАНИМАЛНЯ ЕООД ще прилага мерки за публичност и комуникация. Всяко едно средство за визуализация на проекта (стикери за доставени ДМА, временна табела, постоянна табела и брошури) ще се посочва, че Проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК 2014-2020 и ще съдържа номера и наименованието на проекта на български език. А. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от ЗАНИМАЛНЯ ЕООД задължително ще се указва съфинансирането на Проекта от ЕФРР, чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз, упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие и общото лого за програмен период 2014-2020 г. - от 1ви до 12ти месец (М) от Проекта (П), Б. По време на изпълнението на Проекта ЗАНИМАЛНЯ ЕООД ще информира обществеността за получената от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 подкрепа, като включва на уеб-сайта си кратко описание на Проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. - от 1ви до 12ти М на П. В. Предвидено е изработването на 1 бр. временна табела, която да оповестява изпълнението на проекта, в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място. - от 1ви М на П. Г. ЗАНИМАЛНЯ ЕООД ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат информирани участниците в проекта за дейностите, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. - от 1ви по 12ти М на П. Д. Във всеки документ, свързан с изпълнението на Проекта, който се използва за обществеността или за участниците, задължително се посочва, че проектът се финансира по линия на оперативната програма, съфинансирана от ЕФРР - от 1ви по 12ти М на П. Е. Придобитите в рамките на Проекта ДМА ще бъдат надлежно обозначени със стикери - 2 бр. - 5-ти М на П. Ж. Разработеният и внедрен ДНА по Проекта ще разполага с надлежно обозначаване относно източника на финансиране на Проекта (вкл. задължителни лога, текстове, линк) на заглавната страница. З. С оглед постигане на по-добра информираност относно целите и резултатите от Проекта ще бъдат изработени 150 бр. брошури, съдържащи посочената информация - от 11-ти до 12ти М на П. И. Преди приключване на Проекта ще бъде поставена и 1 бр. постоянна табела, която да информира обществеността и заинтересованите страни относно финансирането на проекта със средства от ЕС- 12ти М на П, Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 986.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛОВЕЧ ПРОПЪРТИС МЕНИДЖМЪНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 920.00 , Отчетена стойност**: 24 900.00
  • Изпълнител: МАУС ПРИНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 588.80 , Отчетена стойност**: 1 986.00
  • Изпълнител: ГЛОБАЛНИ ЕЛЕКТРОННИ РЕШЕНИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 39 520.00 , Отчетена стойност**: 49 400.00
  • Изпълнител: ДЖЕТ ФИКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 920.00 , Отчетена стойност**: 24 900.00
  • Изпълнител: САПС ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 40 000.00 , Отчетена стойност**: 50 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.50 , Достигната стойност: 2.50
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.42 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 70.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 250 000.00 BGN
БФП 200 000.00 BGN
Собствено финансиране 50 000.00 BGN
Общо реално изплатени суми 193 468.58 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 2 бр. сървърни системи , Прогнозна стойност: 52 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 2 бр. сървърни системи
    Изпълнител: ГЛОБАЛНИ ЕЛЕКТРОННИ РЕШЕНИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 520.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 бр., Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 бр.
    Изпълнител: ДЖЕТ ФИКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 920.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за наем на работни помещения - 1 бр., Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за наем на работни помещения - 1 бр.
    Изпълнител: ЛОВЕЧ ПРОПЪРТИС МЕНИДЖМЪНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 920.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за: 1. Изработка на 2 бр. стикери за доставени ДМА, 2. Изработка на 1 бр. временна табела, 3. Изработка на 1 бр. постоянна табела и 4. Изработка на 150 бр. брошури, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за: 1. Изработка на 2 бр. стикери за доставени ДМА, 2. Изработка на 1 бр. временна табела, 3. Изработка на 1 бр. постоянна табела и 4. Изработка на 150 бр. брошури
    Изпълнител: МАУС ПРИНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 588.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по разработване на софтуер за организиране на детски събития - 1 бр. , Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги по разработване на софтуер за организиране на детски събития - 1 бр.
    Изпълнител: САПС ГРУП ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN