Номер от ИСУН | BG05M9OP001-1.003-0750-C03 |
Наименование на проекта | Разкриване на нови работни места за по-добри възможности за млади лица в „Балканика Енерджи“ АД |
Бенефициент | 175410719 Балканика Енерджи АД |
Източник на финансиране | ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси |
Дата на сключване на договора/заповедта | 01.11.2016 |
Дата на стартиране | 01.11.2016 |
Дата на приключване | 31.12.2018 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Успешната реализацията на проекта ще удовлетвори потребности, както на „Балканика Енерджи“ АД, така и ще има принос към преодоляване на дефицити в социално-икономическата сфера, и в частност пазара на труда в България. Първо, „Балканика Енерджи“ АД ще създаде 12 нови работни места, което увеличение на човешкия ресурс ще повиши качеството на предлаганите от организацията услуги. В резултат ще се увеличи конкурентноспособността на фирмата и ще се предоставят нови възможности за разширяването на дейността й. Второ, „Балканика Енерджи“ АД ще даде своя принос за намаляване на младежката и общата безработица в страната - за новите работни места ще бъдат назначени безработни лица. В резултат от повишената ефективност и ефикасност на дейността на фирмата ще се осигури устойчивост на резултатите от проекта с дългосрочно запазване на минимум половината от работните места. Целевата група на проекта e безработни и/или неактивни лица, с приоритет младежи до 29 г. - не по-малко от 50% (минимум 6 лица). Основната цел на проекта е създаване на 12 нови устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица в „Балканика Енерджи“ АД. Част от специфичните цели включват оборудване с необходимите за обособяване на съответните нови работни места ДМА, осигуряване на благоприятни условия на труд и вътрешнофирмени обучения за повишаване на квалификацията на новоназначените служители, които да насърчават мотивираното и висококачествено изпълнение на професионалните им задължения. Това несъмнено ще повиши и представянето на фирмата на пазара с оглед на повишеното качество на предлаганите от нея услуги. В резюме дейностите са насочени към обособяване на екип за релевантното управление на проектното изпълнение, идентификация и назначаване на новите служители и тяхното пълноценно интегриране в организационния живот и оборудване на всички нови работни места с нужното за професионалната им роля оборудване. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 18.00 |
Индикатор 2 | Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 7.00 |
Обща стойност на проекта | 236 500.00 BGN |
БФП | 236 500.00 BGN |
Собствено финансиране | 0.00 BGN |
Общо реално изплатени суми | 234 899.80 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура:
Доставката се изразява в избор на изпълнител на доставка на визуализационни материали – постоянна табела , стикери за придобитите активи в изпълнение на договор BG05M9OP001-1.003-0930-C02.
Дейността по „Доставка на визуализационни материали“ включва:
1. Доставка на постоянна табела – 1 брой в размер 50см.х70см.;
2. Доставка на 25 бр. стикери за оборудването;
,
Прогнозна стойност: 1 000.00
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на аудио визуална техника,
Прогнозна стойност: 9 750.00
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на офис оборудване ,
Прогнозна стойност: 1 516.67
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на офис оборудване.,
Прогнозна стойност: 14 191.67
|
Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: Предмет на процедурата: Избор на външен изпълнител на услуга по управление на проекта за три позиции:
1. Позиция 1: Ръководител
2. Позиция 2: Координатор
3. Позиция 3: Счетоводител
,
Прогнозна стойност: 22 120.00
|
Процедура 6 |
Предмет на предвидената процедура: Услугата се изразява в изработка, монтаж и доставка на щанд за изложения.,
Прогнозна стойност: 29 950.00
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN