Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0750-C03
Наименование на проекта Разкриване на нови работни места за по-добри възможности за млади лица в „Балканика Енерджи“ АД
Бенефициент 175410719 Балканика Енерджи АД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.11.2016
Дата на стартиране 01.11.2016
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Успешната реализацията на проекта ще удовлетвори потребности, както на „Балканика Енерджи“ АД, така и ще има принос към преодоляване на дефицити в социално-икономическата сфера, и в частност пазара на труда в България. Първо, „Балканика Енерджи“ АД ще създаде 12 нови работни места, което увеличение на човешкия ресурс ще повиши качеството на предлаганите от организацията услуги. В резултат ще се увеличи конкурентноспособността на фирмата и ще се предоставят нови възможности за разширяването на дейността й. Второ, „Балканика Енерджи“ АД ще даде своя принос за намаляване на младежката и общата безработица в страната - за новите работни места ще бъдат назначени безработни лица. В резултат от повишената ефективност и ефикасност на дейността на фирмата ще се осигури устойчивост на резултатите от проекта с дългосрочно запазване на минимум половината от работните места. Целевата група на проекта e безработни и/или неактивни лица, с приоритет младежи до 29 г. - не по-малко от 50% (минимум 6 лица). Основната цел на проекта е създаване на 12 нови устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица в „Балканика Енерджи“ АД. Част от специфичните цели включват оборудване с необходимите за обособяване на съответните нови работни места ДМА, осигуряване на благоприятни условия на труд и вътрешнофирмени обучения за повишаване на квалификацията на новоназначените служители, които да насърчават мотивираното и висококачествено изпълнение на професионалните им задължения. Това несъмнено ще повиши и представянето на фирмата на пазара с оглед на повишеното качество на предлаганите от нея услуги. В резюме дейностите са насочени към обособяване на екип за релевантното управление на проектното изпълнение, идентификация и назначаване на новите служители и тяхното пълноценно интегриране в организационния живот и оборудване на всички нови работни места с нужното за професионалната им роля оборудване.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността ще включва всички стъпки по подбора и назначаването на 12 нови служителя от целевата група в „Балканика Енерджи“ АД, в т.ч.: 1 лицe на длъжност Инженер парни и водогрейни котли с код по НКПД 2011 21446031, 1 лице на длъжност Инженер поддръжка с код по НКПД 2011 21446041, 2 лица на длъжност Инженер клиентска поддръжка, 1 лице на длъжност Техник-механик, монтаж на промишлени съоръжения и машини с код по НКПД 2011 31153054, 1 лице на длъжност Мениджър проекти с код по НКПД 24215027, 1 лице на длъжност Координатор по безопасност и здраве с код по НКПД 2011 31234004, 1 лице на длъжност Инженер, екология с код по НКПД 21436002, 1 лице на длъжност експерт програми и проекти с код по НКПД 24226004, 1 лице на длъжност Монтьор вътрешно отоплителни инсталации с код по НКПД 2011 71272003 и 1 лице на длъжност Заварчик с код по НКПД 2011 71121001 и 1 лице на длъжност Сътрудник по управление на европейски проекти и програми с код по НКПД 24226007. Идентифицирането и подбора ще се извърши чрез подходящи публични канали за достигане до кандидати, отговарящи на изискванията и попадащи в целевата група. Такива канали ще бъдат, но няма да се ограничат до трудови борси, Агенция по заетостта и др. В настоящата дейност като продължителност за изпълнението й се включват и заложените по оперативната програма 12 месеца трудова заетост, финансово обезпечена от безвъзмездната помощ от страна на Управляващия орган., Договорена стойност: 144 600.00 , Отчетена стойност: 177 678.02
  • Дейност: Дейност 2 – Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността ще включва планиране и реализиране на необходимите законосъобразни действия за избор на изпълнител за доставка на оборудване, необходимо за обособяването и функционалната релевантност на новоразкритите работни места. „Балканика Енерджи“ АД е организация, развиваща своята дейност в сектора на търговията, монтажа и поддръжката на специализирана техника. За обособяването на пълноценни условия за професионална интеграция на специалистите, наети по проекта, в работата на „Балканика Енерджи“ АД е необходимо закупуване на специализирано оборудване, без което практически те няма как да изпълняват главните си функции. Оборудването, което е нужно за работните им места, е закупуване на офис техника и оборудване, както следва: • 4 бр. – лаптоп; • 3 бр. – монитори; • 1 бр. – копирна машина; • 1 бр. – плотер; • 1 бр. - аудио визуализационна техника; • 1 бр. - Проектиране, изработка и доставка на оборудване и щанд за изложения. Предвиденото в рамките на проекта оборудване ще бъде доставено в „Балканика Енерджи“ АД, географски ще бъде локализирано в гр. София., Договорена стойност: 68 780.00 , Отчетена стойност: 70 383.34
  • Дейност: Дейност 3 - Организация и управление на проекта: Дейността се състои в сформиране на екип, отговорен за изпълнение на проекта. Екипът ще включва Ръководител, Координатор и Счетоводител. Водеща отговорност за осъществяване на дейността ще има Ръководителят на проекта. Координаторът и Счетоводителят също ще имат ключово участие в нея поради екипния характер на същността на заложените като смисъл и цели аспекти в дейността по цялостно управление на проекта. Същността на дейността ще се състои в разпределението на конкретните задачи и отговорности към всеки един член на екипа съгласно предвидения времеви график и планираните дейности по проекта. Ще бъдат детайлно дискутирани целите, предвидените дейности, планираните резултати по проекта и съответно ще бъде определен най-добрият начин за тяхното постигане, включително водене на ясно проследима отчетност по проекта – документална и счетоводна. В рамките на дейността ще бъде установена и система за вътрешен контрол и мониторинг за успешно изпълнение на проектните дейности. Дейността включва и финално отчитане на резултатите от проекта – изготвяне на финансови отчети и технически отчети за изпълнението на проекта. При реализиране на дейността ще бъдат съблюдавани указанията на Управляващия орган, описани в Оперативното ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ., Договорена стойност: 22 120.00 , Отчетена стойност: 23 959.28
  • Дейност: Дейност 4 - Информиране и публичност: Дейността включва цялостно реализиране на дейностите по визуализация и публичност при стриктно спазване на реда, посочен в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г., Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АзУкЕн ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: ЛАЙЪНС ЕЛЕКТРОНИКС БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 750.00 , Отчетена стойност**: 9 750.00
  • Изпълнител: Антония, Договорена стойност по проекта*: 11 060.00 , Отчетена стойност**: 4 826.95
  • Изпълнител: Бамбалова и Ко ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 860.00 , Отчетена стойност**: 2 144.39
  • Изпълнител: НАДКА, Договорена стойност по проекта*: 6 240.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АТЕЛИЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 240.00 , Отчетена стойност**: 8 320.00
  • Изпълнител: КОД МОДЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 950.00 , Отчетена стойност**: 29 950.00
  • Изпълнител: КИНТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 708.34 , Отчетена стойност**: 15 708.34
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 18.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 7.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 236 500.00 BGN
БФП 236 500.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 234 899.80 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставката се изразява в избор на изпълнител на доставка на визуализационни материали – постоянна табела , стикери за придобитите активи в изпълнение на договор BG05M9OP001-1.003-0930-C02. Дейността по „Доставка на визуализационни материали“ включва: 1. Доставка на постоянна табела – 1 брой в размер 50см.х70см.; 2. Доставка на 25 бр. стикери за оборудването; , Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: 1. Доставка на постоянна табела – 1 брой в размер 50см.х70см.; 2. Доставка на 25 бр. стикери за оборудването;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на аудио визуална техника, Прогнозна стойност: 9 750.00
  • Обособена позиция 1: Договор с Лайънс Електроникс България ЕООД
    Изпълнител: ЛАЙЪНС ЕЛЕКТРОНИКС БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 750.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на офис оборудване , Прогнозна стойност: 1 516.67
  • Обособена позиция 1: КИНТЕК ООД
    Изпълнител: КИНТЕК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 516.67
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на офис оборудване., Прогнозна стойност: 14 191.67
  • Обособена позиция 1: КИНТЕК ООД
    Изпълнител: КИНТЕК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 191.67
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Предмет на процедурата: Избор на външен изпълнител на услуга по управление на проекта за три позиции: 1. Позиция 1: Ръководител 2. Позиция 2: Координатор 3. Позиция 3: Счетоводител , Прогнозна стойност: 22 120.00
  • Обособена позиция 1: 1. Позиция 1: Ръководител
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: 2. Позиция 2: Координатор
    Изпълнител: НАДКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 240.00
  • Обособена позиция 3: 3. Позиция 3: Счетоводител
    Изпълнител: АТЕЛИЕ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 240.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Услугата се изразява в изработка, монтаж и доставка на щанд за изложения., Прогнозна стойност: 29 950.00
  • Обособена позиция 1: КОД МОДЕЛ ЕООД
    Изпълнител: КОД МОДЕЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 950.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN