Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0048-C08
Наименование на проекта С грижа за теб
Бенефициент 000875920 ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 12.07.2016
Дата на стартиране 01.08.2016
Дата на приключване 29.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Търговище, гр.Търговище

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда функционирането на Комплекс за здравни и социални услуги в общността, включващ предоставяне на 7 социални и здравни услуги, разпределени в два центъра: ЦЕНТЪР ЗА РАННА ИНТЕРВЕНЦИЯ НА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ (включващ "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания") и ЦЕНТЪР ЗА КОНСУЛТИРАНЕ, ПОДКРЕПА И ЗДРАВЕ В СЕМЕЙСТВОТО (включващ "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, с цел посещаване на детска градина", "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" и "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията". Предвиденият персонал, включва мултидисциплинарен екип - социални работници, психолог, рехабилитатор и супервизор, здравни работници, педагози, медиатори и др. Съществена предпоставка за предоставяне на услугите е наличието на две оборудвани и ремонтирани сгради в които ще се разположи КЗСУО, като продължение на услугите, предоставяни по двата проекта на Община Търговище - "Комплекс за нови алтернативи" по ОПРЧР и “Създаване на интегрирани услуги за деца и семейства” с финансиране от Световна банка .
Дейности
  • Дейност: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: ЦЕЛ: Добро финансово управление на проекта и законосъобразно изразходване на средствата от ДБФП. ОБХВАТ: Дейностите по организация и управление обхващат цялостната система за добро управление на проекта, за гарантиране на пълната му реализация и постигане на заложените цели. За успешната реализация на проекта ще бъде сформиран екип, отговорен за осъществяване на проектните цели и дейности, за гарантиране на успешната реализация и спазване на хоризонталните принципи на проекта. За постигане на оперативност при работата ще бъдат разработени персонални отговорности и конкретни задачи, които ще се спазват и изпълняват по време на целия проект. Екипът извършва оперативния мениджмънт и изпълнява следните задачи за постигането на тази цел: Организира и управлява дейностите по проекта; Подготвя необходимата документация за сключване на договори с изпълнители, съгласно ЗОП; Провежда месечни работни срещи; Изготвя справки и др. Изготвя цялата информация, относно изпълнението на договора, изисквана от УО и Сертифициращия орган и др. ЕТАПИ: При изпълнение на дейността са обособени три етапа на изпълнение: Етап 1. Подготовка: сключване на договори с екипа за управление на проекта; обособяване на офис и обезпечаване с необходимите материали; Етап 2. Изпълнение: регулярни срещи на екипа; провеждане на месечен мониторинг за напредъка; изготвяне на междинни и заключителен доклад (техническа и финансова част) и др. дейности, съгласно „Ръководство за бенефициенти”; попълване и подреждане на Досието на проекта и др. Етап 3. Заключителна: архивиране на цялата налична документация и предаване за съхранение от ръководството на Бенефициента за срок определен в ДБФП. Администрирането и изпълнението на проекта ще е съобразено със „Закон за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове” (ЗУСЕСИФ). , Договорена стойност: 162 569.38 , Отчетена стойност: 165 383.95
  • Дейност: ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ: ЦЕЛ: Осигуряване на информация и публичност за финансиращата програма – ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. и Европейския социален фонд. ОБХВАТ: Бенефициентът е длъжен „да направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че договорът се финансира или съфинансира от Европейския социален фонд.“ Затова ще бъдат предприети мерки в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Във всички обяви или публикации, свързани с договора, както и на планираните пресконференции, бенефициентът ще изпълнява задължението си да уточнява, че договорът е получил финансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. В процеса на изпълнение ще бъдат спазвани задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, техническите характеристики, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект, съобразно указанията, дадени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. По време та изпълнението на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа, като: • включи на уеб – сайта си (http://www.targovishte.bg), кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз; ще бъдат публикувани обяви за набиране на представители от целевата група и др.; • постави постоянни обяснителни табели, които ще бъдат поставени на видно място, достъпно за широката общественост, в двeтe сгради, в които ще се реализират проектните дейности – 2 бр. • поставяне на обяснителни табели формат А4 за указване местонахождението на услугите в сградите – 7 бр. • публични събития (пресконференции): начална – за представяне на проекта, пресконференция за напредъка на проекта и заключителна – за представяне на резултатите от проекта, които ще бъдат предварително анонсирани – 3 бр. • информационни банери, които ще бъдат поставяни при провеждане на публичните събития и ще стои в сградите на проекта – 2 бр.; • Информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупеното оборудване по проекта на подходящо място и размер на повърхността на оборудването. • Информационни листовки - 3000 бр. Информирането на обществеността по въпросите на детското развитие и ранната интервенция на увреждането, както и работата с рикови семейства е основна част от цялостния подход за предотвратяване на изоставянето на деца, на деца със специални нужди, неглижирането на потребностите им, задълбочаване на уврежданията или проблемите в развитието. Повишаването на обществената чувствителност и информираност е предпоставка за създаване на поддържащи общности и партньорства, за да бъдат подпомогнати децата от най-ранна възраст и да бъдат придружавани родителите им в процеса на тяхното отглеждане и възпитание. Подкрепата трябва да достигне до повече нуждаещи се, заедно с посланието, че всички семейства имат право на достъп до информация и помощ, както и да се учат едни от други. Чрез изграждане на родителска мрежа за подкрепа, специалистите от КЗСУО се надяват, че родителите ще започнат да се свързват помежду си, да се учат взаимно и да си помагат, което според водещи европейски практики е най-ефективният начин за оказване на подкрепа и интервенция. ЕТАПИ: За изпълнение на дейността са обособени три етапа: Етап 1. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на изпълнител, по реда на ЗОП. Етап 2. Изпълнение на планираните дейности, съгласно описанието на дейността. Етап 3. Отчитане на мерките за информация и комуникация. Изготвяне на необходимия доказателствен материал за предприетите мерки: снимки, копия от статии, линкове към уеб-сайтове, присъствени списъци от публични събития и др. , Договорена стойност: 3 585.60 , Отчетена стойност: 3 585.60
  • Дейност: АДМИНИСТРИРАНЕ НА УСЛУГИТЕ В КЗСУО И СУПЕРВИЗИЯ: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Организация за осъществяване на правилно управление на социалните услуги, предоставяни в двете сгради на новообразувания по настоящият проект КОМПЛЕКС ЗА ЗДРАВНИ И СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ОБЩНОСТТА (КЗСУО - спец. цел 1)чрез прилагане на интегриран подход и принципа за най-добрия интерес на детето., спазване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация и равенството между мъжете и жените. Гарантиране на качеството на услугата чрез редовна супервизия на персонала за разширяване на професионалния опит на екипа и предотвратяване на емоционалното им прегаряне. КЗСУО включва предоставяне на 7 социални ии здравни услуги, разпределени в два центъра:ЦЕНТЪР ЗА РАННА ИНТЕРВЕНЦИЯ НА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ (ЦРИДУ) предоставящ услугите "Ранна интервенция на уврежданията" за 45 деца и 75 родители (А+Б) и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" за 30 деца и ЦЕНТЪР ЗА КОНСУЛТИРАНЕ, ПОДКРЕПА И ЗДРАВЕ В СЕМЕЙСТВОТО (ЦКПЗС) предоставящ услугите: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" за 300 семейства, "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" - за 30 потребителя за 1 месец (20 – 22 дни) и "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията" - за 500 потребителя (средно 1400 прегледа). ОБХВАТ: В дейността е предвидено, според Насоките за кандидатстване Административен персонал в състав: 1 бр. директор, 1 бр. домакин на 4 часов работен ден и 1 и ½ бр. хигиенист и 1 бр. шофьор на 8 часов работен ден, на които ще е осигурено работно облекло. Административният персонал (директор и счетоводител) ще отговаря за цялостната дейност на центъра - организиране, разпределяне, координиране и контролиране на всички дейности. Ръководителят ще е отговорен за качественото управление в съответствие със съществуващата нормативна база за предоставяне на социални услуги в Република България и специално по отношение на финансовото управление, планиране и организиране на дейностите. Отговаря за наличието на задължителните документи и спазване законността и разпределението на задълженията между служителите в КЗСУ. Упражнява контрол за срока, качеството и отговорността по изпълнение на задълженията от служителите. Административният персонал на КЗСУО ще осъществи прилагането на интегриран, мултидисциплинарен и комплексен подход на работа, в който да са въвлечени всички заинтересовани страни и който да е подчинен на принципа за най-добрия интерес на детето. Качеството на предоставяните услуги ще се осигури чрез периодична индивидуална и екипна супервизия. Супервизията е задължителен елемент от добрата практика в помагащите професии. Като модерен инструмент за професионално съпровождане на работата с клиенти, супервизията подлага на рефлексия професионалното ежедневие на специалистите, като им помага да обмислят вече взети решения, да разработят промени, да проявят креативност. Освен гарантиране на качеството на услугата, тя ще способства разширяване на професионалния опит на екипа, свързаността между членовете му и предотвратяване на емоционалното им прегаряне. ЕТАПИ: За изпълнение на дейността са обособени четири етапа: Етап 1. Подготвителен – разработване на необходимата документация и разпределяне на отговорностите. Етап 2. Сортиране на услугите и приравняването им към предоставяните по 2 та проекта и разпределение по сградите, в зависимост от наличното оборудване. Етап 3. Функциониране на услугите и извършване на супервизия. Етап 4. Отчитане на услугите – договори с потребители, снимков материал, анкетни карти и карти за обратна връзка, присъствени списъци и т.н., Договорена стойност: 471 070.24 , Отчетена стойност: 436 466.25
  • Дейност: ЦЕНТЪР ЗА РАННА ИНТЕРВЕНЦИЯ НА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ (ЦРИДУ): ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Осигуряване на подкрепа на децата и семействата чрез предоставяне на набор от превантивни и рехабилитационни мерки за интегрирана подкрепа на деца 0 - 7 г. които имат увреждане или са в риск от развитие на увреждане или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им, включително индивидуална педагогическа подкрепа (специфична цел 3). Ранната интервенция на уврежданията включва пряка работа с децата и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом, в зависимост от потенциала му, както и нуждата да се планират промени в средата, в която то живее. ОБХВАТ: В дейността е предвидено две от разписаните за гр. Търговище услуги в Насоките за кандидатстване, да се предоставят заедно в ЦРИДУ, а именно: "Ранна интервенция на уврежданията" за 45 деца и 75 родители (А+Б) и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" за 30 деца.Предвижда се следния персонал в състав: за услуга „Ранна интервенция на уврежданията”: 2 бр. социален работник, 1 бр. логопед, 1 и ½ бр. рехабилитатор/кинезитерапевт, 1 бр. медиатор (родител-експерт от опит), като част от специалистите може да се назначават на граждански договор 2 бр. педиатър и 1 бр. психолог с 4 часова заетост, 1 бр. психолог с 2 часова заетост и 1 бр.специален педагог. Предвидено е закупуване на са дидактични и обучителни материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на 2 те услуги. Основно изискване към персонала са нагласите към толерантност, недискриминация и разбиране към проблемите на етническите общности. Специалистите в ЦРИ ще допринасят за ранно идентифициране на рисковете за здравето и развитието на децата и ще осигуряват ранна намеса с цел намаляване на ефектите от увреждащото състояние и да предотврати появата на нови. Ранната интервенция е мобилна услуга с превантивен характер. В процеса на подготовка за училище ще се търсят най-добрите алтернативни форми за подкрепа на нуждаещите се деца. Мултидисциплинарната връзка между специалистите по ранна интервенция, педагозите и родителите е важна при обмена на информация за децата, посрещането на техните специфични нужди, поставяне на общи цели, изготвяне на график за терапия, както и общото им планиране и изпълнение. Основният използван подход ще семейно- ориентираният подход, който е иновативен за България. Той поставя във фокуса на работа не само детето, но и цялото семейство. Персоналът в ЦРИ ще осъществи прилагането на интегриран, мултидисциплинарен и комплексен подход на работа, в който да са въвлечени всички заинтересовани страни и който да е подчинен на принципа за най-добрия интерес на детето. Дейността се предоставя в оборудвани стаи за кинезитерапия, психомоторни дейности и игра с децата, както и за работа с родители. Налично е необходимото оборудване: съоръжения, психомоторни модули, огледала, подходящи подови настилки, играчки, дюшеци, стая за родителите, участващи в сесиите с кинезитерапевта и специалиста по психомоторни дейности. Предвидено е закупуване на игри и материали за развитие на фината и общата моторика на детето и познавателните умения, когнитивно и социално-емоционално развитие и общуване на детето, въображение и асоциативно мислене, пространствена ориентация, цветови и количествени възприятия и правилната координация. ЕТАПИ: За изпълнение на дейността са обособени три етапа: Етап 1. Подготвителен – разработване на необходимата документация и разпределяне на отговорностите. Изготвяне на графици за мобилна работа. Етап 2. Функциониране на ЦРИДУ. Етап 3. Отчитане на резултатите – договори с потребители, снимков материал, анкетни карти и карти за обратна връзка, присъствени списъци и т.н. , Договорена стойност: 677 108.00 , Отчетена стойност: 621 291.33
  • Дейност: ЦЕНТЪР ЗА КОНСУЛТИРАНЕ, ПОДКРЕПА И ЗДРАВЕ В СЕМЕЙСТВОТО (ЦКПЗС): ЦЕЛ: Осигуряване чрез ЦКПЗС на подкрепа на семействата в отглеждането на децата и стимулиране за по-голяма активност във всички сфери на живота, за подобряване на качеството на връзката дете – родители (спец. цел 2) Родителите ще имат възможност за комплексна подкрепа–от изцяло свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране относно възможностите за подобряване на образование, квалификация, шансове за заетост и т.н.Предвижда се подкрепата на сем. на дете в предуч. възраст чрез инд. подход и гъвкав модел на взаимодействие и доп. услуги за деца и сем., целящи успешно постъпване в 1клас.Целта е не само подкрепа в случай на установено увреждане или пък заболяване, а и да се формира здр. култура за правилно отглеждане на децата, като превенция на здравни рискове.Предвижда се и редовно наблюдение на здравното, физ. и психомоторното разв. на бебетата и децата за превенция на заболеваемостта - услугите са за наблюдение и няма да дублират такива, финансирани от НЗОК. ОБХВАТ: Предвидено е 5 от разписаните за гр. Т-ще услуги в Насоките, да се предоставят заедно в ЦКПЗС а именно:"Предоставяне на психолог. подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на род. умения", "Семейно консултиране и подкрепа"и"Индивид. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" за 300 сем., "Доп. педаг. подготовка за повишаване на уч. готовност на децата за равен старт в у-ще" - за 30 потребителя за 1 м. и "Подкрепа за осигуряване на здр. детска консултация и превенция на заболяванията" - 500 потребителя (ср. 1400 прегледа).Предвиден е персонал в следния състав: за първите 3 услуги: 1 бр. педиатър и 1 бр. гинеколог с 200 ч. заетост за 1 календарна година.; 1 бр. акушерка и 1 бр. юрист с 400 ч. заетост за 1 календарна година.; 1 и ½ бр. психолог; 1 бр. мед. сестра, 2 бр. соц. работник и 3 бр. медиатор на 8 ч. раб.ден. За услугата "Допълнителна педагог. подготовка за повиш. на училищната готовност на децата за равен старт в училище" - 1 бр. педагог с 230 ч. заетост за 1 к. година. За услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията" - 1 бр. стоматолог с 200 ч. заетост за 1к. година.; 1 бр. мед. сестра и 1 бр. медиатор със 720 ч. заетост за 1 к. година. За 5–те услуги в обхвата на ЦКПЗС е предвидено закупуване на дидактични и обучителни материали и консумативи, детски храни и др. свързани с пряката работа с потребителите на 2 те услуги. Основно изискване към персонала са нагласите към толерантност, недискриминация и разбиране към проблемите на етническите общности. Специалистите в ЦКПЗС ще поставят в центъра сем. като едно неделимо цяло и ще предоставят интегрирани здравни, соц. и образ. услуги за грижи за родители и деца от уязвими гр. Предвижда се осъществ. на работа в общността; подкрепа – емоц., практ., материална и финансова, за предотврати изоставянето; ориентиране и насочване към др. социални, образов., здр. услуги и за заетост; насочване на бременни жени в риск и майки към -мата на здравеоп.; индив. работа - консултиране, придружаване, посредничество, мат. подкрепа. Ще се извършва инд. и групова работа с родители, консултиране и психотерапия за деца, преживели насилие и неглижирани. Предвижда се мобилна работа - обходи на рискови райони веднъж на 2 седмици или на 1 месец. Обуч. за родители - групи за родители на кърмачета и деца до 3 г. и групи за бременни и бъдещи бащи. Организиране на летни групи за повишаване на уч. готовност. Редовното наблюдение на здр., физ. и психомот. развитие на бебетата и децата е също част от ЦКПЗС. ЕТАПИ: Обособени 3 етапа: Етап 1. Подготвителен – разработване на необход. док. и разпределяне на отговорностите. Изготвяне на графици за мобилна работа и за разпределение в 2 сгради. Етап 2. Функциониране на ЦКПЗС. Етап 3. Отчитане на резултатите – дог. с потребители, снимков материал, анк. карти и карти за обратна връзка, прис. списъци и т.н., Договорена стойност: 473 930.00 , Отчетена стойност: 461 033.59

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АЛТЕР КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 215.82
  • Изпълнител: РАЯЛЕНД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 642.51
  • Изпълнител: ТОГО 2011 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 40.00
  • Изпълнител: ПРОСВЕТА-СОФИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 228.00
  • Изпълнител: Аресгаз ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 138 000.00 , Отчетена стойност**: 83 542.02
  • Изпълнител: Маринела, Договорена стойност по проекта*: 6 440.00 , Отчетена стойност**: 6 536.00
  • Изпълнител: Милка, Договорена стойност по проекта*: 6 400.00 , Отчетена стойност**: 6 399.75
  • Изпълнител: БИОЦИД - ХРИСТО РАЛЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 104.00 , Отчетена стойност**: 104.00
  • Изпълнител: ФОНДАЦИЯ "МЕЖДУНАРОДНА СОЦИАЛНА СЛУЖБА - БЪЛГАРИЯ", Договорена стойност по проекта*: 10 359.57 , Отчетена стойност**: 8 328.93
  • Изпълнител: ЖЕЛЕВИ КО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 954.82
  • Изпълнител: Русимир, Договорена стойност по проекта*: 11 700.00 , Отчетена стойност**: 11 334.42
  • Изпълнител: БИЛДБРАЙТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: Янка, Договорена стойност по проекта*: 5 050.00 , Отчетена стойност**: 4 309.96
  • Изпълнител: Павлинка, Договорена стойност по проекта*: 17 400.00 , Отчетена стойност**: 16 519.98
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 3 960.00 , Отчетена стойност**: 1 863.77
  • Изпълнител: СКАЙ ТРАВЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 049.60 , Отчетена стойност**: 2 049.60
  • Изпълнител: ДЕНТАСВЕТ - 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: Д-Р ЕЛКА ЙОТОВА - ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ 11 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 400.00 , Отчетена стойност**: 13 760.00
  • Изпълнител: СТАНКОМ 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 460.40
  • Изпълнител: СИМА ОЙЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 23 700.00 , Отчетена стойност**: 12 309.60
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 536.00 , Отчетена стойност**: 1 536.00
  • Изпълнител: АСИПП, Договорена стойност по проекта*: 7 938.00 , Отчетена стойност**: 225.00
  • Изпълнител: Цветанка, Договорена стойност по проекта*: 1 840.00 , Отчетена стойност**: 1 647.00
  • Изпълнител: ТИЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 653.60
  • Изпълнител: Електрохолд Трейд ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 600.00 , Отчетена стойност**: 973.27
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 624.00 , Отчетена стойност**: 5 820.11
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 9 904.98
  • Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 218.76 , Отчетена стойност**: 3 903.76
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 133.00 , Отчетена стойност**: 2 065.13
  • Изпълнител: СОФАРМАСИ 25 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 171.60
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12.00
  • Изпълнител: Анна, Договорена стойност по проекта*: 7 938.00 , Отчетена стойност**: 469.00
  • Изпълнител: ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13 283.02
  • Изпълнител: АММД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 047.00
  • Изпълнител: ВЕА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: МАУСТОЙС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 914.62
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 616.00
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 8 800.00 , Отчетена стойност**: 6 703.76
  • Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 75.78 , Отчетена стойност**: 75.78
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 5 760.00 , Отчетена стойност**: 2 623.99
  • Изпълнител: МИМО-96 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 277.99
  • Изпълнител: ПАНАЦЕЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 270.00
  • Изпълнител: ЕНЕРДЖИ МАРКЕТ АД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 2 662.98
  • Изпълнител: Георгий, Договорена стойност по проекта*: 29 844.00 , Отчетена стойност**: 9 890.94
  • Изпълнител: Милкана, Договорена стойност по проекта*: 8 330.00 , Отчетена стойност**: 7 442.00
  • Изпълнител: ЕТ ТИНА - 2004 - ТАТЯНА ПЕТРОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 271.86
  • Изпълнител: СИГО 2006 ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 045.77 , Отчетена стойност**: 3 756.10
  • Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД -не, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 211.82
  • Изпълнител: ВЕГОНИ - ГЕОРГИ ХРИСТОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 211.97
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 120.36 , Отчетена стойност**: 120.36
  • Изпълнител: АСТЕКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 148.20
  • Изпълнител: СИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 711.24
  • Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 434.00 , Отчетена стойност**: 1 443.10
  • Изпълнител: Общинско предприятие "ДЕТСКО И УЧЕНИЧЕСКО ХРАНЕНЕ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 253.00
  • Изпълнител: СТАНКОМ 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 090.40 , Отчетена стойност**: 806.40
  • Изпълнител: Баш-Най-По ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 999.00
  • Изпълнител: АЛИАНС АУТО ВАРНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 419.78
  • Изпълнител: ТЕХНОТЕРМ-СИ-ЖИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 166.40 , Отчетена стойност**: 1 059.48
  • Изпълнител: ТЕРМОЛА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 812.00 , Отчетена стойност**: 968.22
  • Изпълнител: КЛЕВЪР БУК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.27
  • Изпълнител: ИППДП, Договорена стойност по проекта*: 12 500.00 , Отчетена стойност**: 12 230.00
  • Изпълнител: ВИТАВЕТ-ДДД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 819.98
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 276.35
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 16 800.00 , Отчетена стойност**: 5 878.74
  • Изпълнител: КОМ ИДИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 600.00 , Отчетена стойност**: 718.20
  • Изпълнител: СИГО 2006 ООД-не, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 433.95
  • Изпълнител: ЛОВЕЦ-01 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 720.00 , Отчетена стойност**: 36.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 34 704.00 , Отчетена стойност**: 12 927.88
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 7 346.43 , Отчетена стойност**: 805.09
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 3 736.00 , Отчетена стойност**: 3 496.00
  • Изпълнител: ЕС АЙ ЕН 2003 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 677.56
  • Изпълнител: ТУРАН - 61 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 390.00
  • Изпълнител: КНИЖАРНИЦАТА АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 138.15
  • Изпълнител: Д.Д.Д.-1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 708.00 , Отчетена стойност**: 460.80
  • Изпълнител: Номад енерджи къмпани ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 5 955.25
  • Изпълнител: РУБИКОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 24.00
  • Изпълнител: Юзейме, Договорена стойност по проекта*: 5 600.00 , Отчетена стойност**: 3 672.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 500.00 , Достигната стойност: 950.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 675 319.55 BGN
БФП 1 675 319.55 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 675 319.55 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчни води за нуждите на Община Търговище", Прогнозна стойност: 329 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчни води за нуждите на Община Търговище"
    Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинската администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“, Прогнозна стойност: 57 950.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинската администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище“ , Прогнозна стойност: 748 510.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение и избор на координатор на балансиращата група за нуждите на Община Търговище“, Прогнозна стойност: 748 510.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение и избор на координатор на балансиращата група за нуждите на Община Търговище“
    Изпълнител: ЕНЕРДЖИ МАРКЕТ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчика от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на Община Търговище“., Прогнозна стойност: 560 403.20
  • Обособена позиция 1: доставка на електрическа енергия ниско от доставчик от последна инстанция ( DPI ) за нуждите на обекти към общинска администрация Търговище
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка чрез покупка на горива (бензин А95Н, дизелово гориво, пропан-бутан и тежко гориво (мазут)) за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“, Прогнозна стойност: 1 039 975.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка чрез покупка на горива (бензин А95Н, дизелово гориво, пропан-бутан и тежко гориво (мазут)) за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на дейности по информиране и публичност по проект BG05M9OP001-2.004-0048-C01 „С ГРИЖА ЗА ТЕБ”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 г. по обособени позиции” , Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Организиране и провеждане на публични събития и публикации в медии”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 536.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Изработване на печатни информационни материали”,
    Изпълнител: СКАЙ ТРАВЕЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 049.60
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Търговище, Прогнозна стойност: 690 320.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Търговище
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 146.43
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище, Прогнозна стойност: 841 388.82
  • Обособена позиция 1: Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище, Прогнозна стойност: 1 915 725.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище
    Изпълнител: Номад енерджи къмпани ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетната активна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище“, Прогнозна стойност: 1 872 671.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетната активна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище“
    Изпълнител: Електрохолд Трейд ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчна вода за нуждите на Община Търговище, Прогнозна стойност: 264 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчна вода за нуждите на Община Търговище
    Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище и второстепенните разпоредители с бюджети , Прогнозна стойност: 1 155 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище и второстепенните разпоредители с бюджети
    Изпълнител: Аресгаз ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 36 000.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище, Прогнозна стойност: 264 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище, Прогнозна стойност: 817 793.37
  • Обособена позиция 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище
    Изпълнител: Аресгаз ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 000.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на горива за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Търговище, Прогнозна стойност: 985 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка чрез покупка на горива за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Търговище по две обособени позиции.
    Изпълнител: СИМА ОЙЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 100.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на горива за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище по две обособени позиции , Прогнозна стойност: 1 271 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 "Горива (бензин А95Н, дизелово гориво, пропан-бутан и тежко гориво (мазут)) за транспортни средства
    Изпълнител: СИМА ОЙЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на горива за транспортните средства на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Прогнозна стойност: 1 623 625.00
  • Обособена позиция 1: Доставка чрез покупка на горива за транспортните средства на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Изпълнител: СИМА ОЙЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на горива, масла (моторни, хидравлични и редукторни, ), антифриз и спирачна течност за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище по обособени позиции., Прогнозна стойност: 253 313.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 - Горива (бензин А95Н, дизелово гориво и пропан-бутан), масла (моторни, хидравлични и редукторни, ), антифриз и спирачна течност за транспортните средства;
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 218.76
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2-Гориво за отопление (газьол за промишлени и комунални цели)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на канцеларски материали, копирна и принтерна хартия за нуждите на Община Търговище по обособени позиции, Прогнозна стойност: 65 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 "Канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хора с увреждания"
    Изпълнител: СИГО 2006 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 211.82
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 "Копирна и принтерна хартия, включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания"
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.36
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 "Канцеларски материали, извън списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания"
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 75.78
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Търговище по обособени позиции”, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 "Застраховка "Гражданска отговорност на автомобилиста""
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 133.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 "Застраховка "Автокаско""
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 434.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN