Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-2.001-0001-C11
Наименование на проекта Подобряване на процесите, свързани с предоставянето, достъпа и повторното използване на информацията от обществения сектор
Бенефициент 000695025 Администрация на Министерския съвет
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 23.12.2016
Дата на стартиране 01.11.2016
Дата на приключване 04.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към цялостното подобряване на процесите, свързани с поддържането и публикуването на публичната информация в отворен формат за повторна употреба, както и към създаване на нов механизъм за заявяване и получаване на достъп до обществена информация по електронен път и публикуването й в интернет. Изграждането на Портал за отворени данни и Платформа за достъп до обществена информация е предпоставка за улеснено повторно използване на обществената информация, чрез публикуването й в отворен формат и за подобряване на механизмите за достъп до информацията. Проектът ще отговори на нуждата на ползвателите на публична информация както от подобряване на процесите по поддържането на информацията в отворен, машинночетим формат, така и от създаването на нови механизми за достъп до обществена информация. Основната целева група на проекта обхваща организациите от обществения сектор по смисъла на ЗДОИ - държавните органи, техните териториални звена, органите на местното самоуправление в Република България, и други публичноправни субекти и организации. Допълнителната целева група са всички ползватели на публична информация, които са нейни крайни потребители. Дейностите включват изграждането на два специализирани портала, инструмент за автоматично качване на данни и свързаните проучвателни и обучителни дейности, като така ще се подобрят и надградят  механизмите за достъп до информация и повторната й употреба. Реализирането на проекта ще помогне за изпълнението на задълженията за организациите от обществения сектор, произтичащи от ЗДОИ и за изпълнението на стратегията на ОПДУ за създаване на мерки, свързани с повишаване на прозрачността в публичния сектор, подобряване на обмена на данни и информираността на обществото, отваряне на данни и усъвършенстване на мониторинга и оценката на провежданите политики чрез въвличане на гражданското общество. Проектът е в изпълнение на стратегическа цел 3 от Стратегията за развитие на държавната администрация 2014 – 2020 г.
Дейности
  • Дейност: Изграждане на Портал за отворени данни, разработване на инструмент за автоматизирано въвеждане на данни на портала и провеждане на свързано обучение : Поддейност 1: Разработване на техническо задание за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на Поддейност 2. Поддейност 2: Разработване, тестване и внедряване на Портал за отворени данни В рамките на дейността ще бъде разработен, тестван и внедрен Портал за отворени данни. Порталът за отворени данни се създава и поддържа съгласно чл. 15г от ЗДОИ. Той ще представлява единна, централна, публична уеб-базирана информационна система, която осигурява публикуването и управлението на информация за повторно използване в отворен, машинночетим формат заедно със съответните метаданни. Порталът ще бъде изграден по начин, който позволява цялостното извличане на публикуваната информация или части от нея. Организациите от обществения сектор ще публикуват на портала публична информация в отворен формат, достъпът до която е свободен. През ноември 2014 г. беше създаден безвъзмездно Демонстрационен портал за отворени данни на платформа CKAN. Към момента 397 организации от обществения сектор са публикували 1406 набора от данни в отворен формат. Демонстрационният портал не осигурява необходимите технически възможности за пълноценното повторно използване на публикуваната информация, поради което е нужно да бъде разработен нов портал. След тестването на функционалностите и внедряването на Портала за отворени данни, цялата информация от демонстрационния портал ще бъде прехвърлена на новия. Функционалностите на новия портал ще бъдат съобразени с Наредбата за стандартните условия за повторно използване на информация от обществения сектор и за нейното публикуване в отворен формат. Ще бъде създадено ръководство за потребителите, които ще използват функционалностите на портала и публикуваната на него информация, което ще бъде представено и в резюме като кратка видео-демонстрация. Ще бъде разработен наръчник за администраторите на профилите на администрациите, определени в чл. 8, ал. 3 от наредбата и администраторите на портала. Ще бъдат изготвени и технически насоки, съдържащи препоръки и изисквания за създаване, поддържане и публикуване на информация в отворен формат. Те ще се използват от всички лица, които създават и поддържат публична информация в отворен формат. Служителите по чл. 8, ал. 3 от наредбата и администраторите на портала ще бъдат запознати с функционалностите на портала, нормативните изисквания, свързани с отворените данни и публикуването им на портала и с различните методи за поддържане на информацията в отворен формат. За тази цел ще бъдат проведени обучения. Изпълнителят ще разработи програма за обученията и ще осигури лектори. Логистиката на обученията ще се извършат от друг външен изпълнител. Поддейност 3: Разработване, тестване и внедряване на инструмент за автоматизирано въвеждане на данни от администрациите и други организации от обществения сектор на Портала за отворени данни Към момента данните сe публикуват ръчно и еднократно, като са актуални само към датата на публикуване, което затруднява навременното използване на информацията. Към порталa ще бъде разработен инструмент за автоматизирано качване и обновяване на данни, който ще позволява, след еднократна конфигурация, качването на предефинирани масиви от данни от даден компютър към Портала за отворени данни. Източникът на масивите може да бъде както релационна база данни, така и локална електронна таблица. Инструментът ще осигурява възможност и за автоматизирано изчистване на лични данни. Това ще позволи преустановяване на практиката за ръчно качване на данните, което неминуемо води до обновяването им през неопределени периоди, липса на актуалност на данните и до различни технически грешки при употребата им, като например неправилно преформатиране и др. Инструментът ще бъде тестван и интегриран на портала, след което ще бъде извършено автоматично свързване чрез него с минимум 100 набора от данни. Ще бъдат изработени технически насоки за използване на инструмента, предназначени за лицата, определени по чл. 8, ал. 3 от наредбата. , Договорена стойност: 271 104.00 , Отчетена стойност: 282 253.65
  • Дейност: Разработване, тестване и внедряване на Платформа за достъп до обществена информация и провеждане на свързано обучение: Поддейност 1: Разработване на техническо задание за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на Поддейност 2. Поддейност 2: Разработване, тестване и внедряване на Платформа за достъп до обществена информация и провеждане на свързано обучение Съгласно чл. 15в от ЗДОИ Платформа за достъп до обществена информация осигурява възможност за подаване на заявления за достъп до информация. Платформата ще представлява единна, централна, публична уеб базирана информационна система, която осигурява заявяване на достъп и публикуване на обществена информация. Предвижда се да могат да се подават заявления, да се следи статута на заявлението (одобрение, отказ или частично предоставяне), да се публикуват отговорите на запитванията (самата изискуема информация), като по този начин ще се надградят съществуващите към момента механизми. Чрез изпълнението на дейността ще се създаде възможност всеки задължен субект по ЗДОИ да публикува на платформата подадените чрез нея заявления, решенията по тях и предоставената обществена информация при спазване на защитата на личните данни на заявителя съгласно Закона за защита на личните данни. Платформата ще отчита и случаите на отказ за предоставяне на достъп до обществена информация, при които решението се връчва и по реда на чл. 39 от ЗДОИ от съответния задължен субект по чл. 3, ал.1. Новата практика, която ще се въведе със създаването на платформата ще доведе до значително подобряване на прозрачността на задължените организации по ЗДОИ, повишаване информираността на обществото и спестяване на работа и време на администрациите. Един от основните елементи на законодателството за достъпа до обществена информация е принципът, че публичните институции е необходимо да следват политика, насочена към публикуването на информация от общ интерес без заявление, така наречената политика на проактивно публикуване. Платформата създава улеснен метод за подаване на заявления за достъп до обществена информация по електронен път. Към момента се наблюдава прекален и необоснован контрол над информацията, усложнени процедури и формалности за нейното предоставяне. Чрез внедряване на платформата цялостно ще бъде подобрено предоставянето на информация от държавните органи, при еднакви условия за достъп на заявителите, чрез гарантиране на публичност, откритост, достоверност, всеобхватност и пълнота на данните. Чрез възможността за автоматично, електронно проследяване на статута на заявлението ще се осигури по-голяма прозрачност на цялостния процес и ще се спестят човешки и времеви ресурси на ползвателите. Създаването на платформата има множество предимства: от една страна, гражданинът, който търси обществена информация може да изпрати до всички задължени по закон органи заявление през платформата, без да трябва да търси интернет адресите им или съответните адреси на ел. поща. От друга страна – всички отговори и информация се публикуват на едно място, видими са за всички останали и могат да бъдат систематизирани и т.н. Досегашният ред за подаване на заявления за достъп до информация се запазва, като платформата се явява още един механизъм за подаване на заявления, както и място на което ще бъдат публикувани всички отговори и информацията по заявленията, когато заявлението за достъп до информация е подадено чрез платформата. Ще бъдат изготвени ръководство за потребителите на платформата, които са всички физически и юридически лица имащи право да подават заявления за достъп до обществената (съгласно ЗДОИ) и кратка видео-демонстрация за работа с платформата, както и наръчник за администраторите, които ще поддържат платформата и администраторите на профилите на организациите от обществения сектор. Ще бъдат проведени специализирани обучения с цел администраторите на профилите и администраторите на платформата да придобият необходимите знания и умения да извършват служебните си задължения във връзка с работата с Платформата за достъп до обществена информация. , Договорена стойност: 253 824.00 , Отчетена стойност: 259 731.39
  • Дейност: Взаимодействие със заинтересованите страни: Подд. 1: Проучв. на потреб. на гражданите и бизнеса за публ. на публ. инф. в отворен формат Ще бъде изв. следното: 1.Социолог. проучване 2.Конференция 3. Анализ на резулт. Съгласно чл. 15б от ЗДОИ всяка орг. от общ. сектор ежегодно планира поетапното публ. в интернет в отв. формат на инф. масиви и ресурси, които поддържа, достъпът до които е свободен. МС ежегодно приема списък с набори от данни, които да бъдат публ. в отв. формат. Необх. е инф. която ще бъде публ. в отв. формат да бъде приоритизирана съгласно нуждите на гражданите, бизнеса и самите орг. от общ. сектор. След проучването ще се опред. конкр. 500 приор. набори от данни (като най-приор. 150 от тях ще бъдат вкл. в год. приоритизиране за 2018), адм., които поддържат базите данни и най-честите затруднения при повт. изп. на публ. инф. Тази дейност ще допринесе за обект. избор при задължителното приоритизиране на инф. Целевите групи на социологическото проучване ще бъдат две: (А) граждани, и (Б) юрид. лица (търг. д.ва, нестоп. организации, бюдж. организации и др.). Провеждането на нац. представително изсл. ще бъде разделено на две: (А) Национално представително изсл. сред пълнолетните граждани; (Б) Национално представително изсл. сред юрид. лица. Изследването ще се извърши чрез две извадки от средно по 1000 души. За част Б, тъй като юридическите лица са различни според информационните си потребности, представителното изследване ще бъде извършено по отрасли – икономика, образование, здравеопазване, селско стопанство, търговия, строителство, адм. услуги и др., и според типа им. Ще се проведе конференция „Отворени данни (ОД) - предизвикателства и възможности за развитие” с вс. заинтерес. страни, на която да бъдат представени и обсъдени резулт. от социолог. проучване, ще бъдат обсъдени и приети допълн. предлож. за приоритизиране на публ. инф-я, която да бъде публикувана в отворен формат и ще бъдат обсъдени често срещаните проблеми при повтор. употреба на инф. от общ. сектор с оглед на изготв. на предложения за отстраняването им. Ще бъдат поканени представители на орг. от общ. сектор, които създават и поддържат приоритизираната със социолог. проучване инф., както и представители на бизнес орг-ии (ползвателите на тази инф.) и медии. След пров. на конференцията, изпълнителят ще изготви анализ, съдържащ идентифицираните 500 набора от данни по приоритетни обл. (и определени 150 набора от данни с най-голямо общ. значение, които да бъдат публ. в отворен формат) и резулт. от конференцията със заинтерес. страни, съдържащи допълн. набори от данни, които да бъдат публ. в отворен формат и/или препоръки за премахв. на затрудненията, които срещат ползвателите при използв. на отворените данни. Поддейност 2 - Провеждане на публ. събития в страната за представяне на Портала за отворени данни и Платформата за достъп до общ. инф. и орг. на раб. срещи с представители на институциите, регистрирани на Платформата Поддейността ще осигури популяр. на разработените по проекта портал и платформа. Ще се повиши информ. на целевите групи относно инициативата за ОД и новите механизми, свързани с достъпа до общ. инф. Чрез провеждането на публ. събития ще се създаде възм. гражданите и бизнеса да се запознаят с отвореното управл., и в частност ОД и новите механизми за достъп до общ. инф. Ще бъдат организирани 5 публ. събития в останалите 5 региона за планиране с изкл. на ЮЗ регион за планиране.Освен популяр. на Платформата е необх. голям брой институции да я използват при предоставяне на достъп до общ. инф. В т. вр. е необх. да се проведат раб. срещи с представители на институциите, които ще имат свой профил на Платформата. Целта на раб. срещи е да се популяр. Платформата като съвременно и удобно ср-во за предост. на достъп до общ. инф. и да се представят функционалностите й. На тези срещи се очаква да вземат участие представители държ. институции, общ. и обл. администрации, чиято обща бройка може да достигне 400 души. ПОДДЕЙНОСТ 3 - информацията е въф ФК към заповедта , Договорена стойност: 82 752.69 , Отчетена стойност: 90 934.69
  • Дейност: Провеждане на обучения за инициативата за отворени данни : В рамките на тази дейност ще се изготви програма за провеждане на обучения за инициативата за отворени данни и ще се проведат обучения на лицата, които създават и поддържат публична информация в обществения сектор и/или я използват за повторна употреба в отворен формат. Обученията ще включват практическа и теоретична част. Към момента се наблюдава липса на информираност на служителите в администрацията и в другите организации от обществения сектор относно инициативата за отворени данни. По-точно е необходимо да се организират обучения, включващи информация за европейското законодателство в тази област, новите изисквания съгласно българското законодателство, добрите практики в другите страни, състоянието на инициативата в България, често срещаните проблеми при създаването, поддържането и публикуването на информацията в отворен формат, технически насоки за работа с Портала за отворени данни, методите за използване и визуализиране на публикуваната информация и др. Европейската комисия е изготвила Насоки относно препоръчителните стандартни лицензии, наборите от данни и таксите за повторна употреба на документи (2014/C 240/01), които са в процес на прилагане в българското законодателство. Необходимо е лицата, които се занимават със създаване, поддържане и публикуване на информация в отворен формат, както и нейните ползватели да бъдат запознати с принципите на инициативата. Важен елемент от работата с отворени данни е техническата част, свързана с поддържане и обработване на публичната информация и използване на данните. Необходими са обучения, свързани с използването на функционалностите на Портала за отворени данни и повторното използване на публикуваните данни, като механизми за обработка на данните и тяхната визуализация. Необходимо е лицата, които се занимават с поддържане на публичната информация в отворен формат да подобрят уменията си в тази област, с оглед на подобряване на цялостните процеси, свързани с инициативата за отворени данни. През 2015 г. бяха организирани две обучения на представители от администрацията, които да се запознаят с инициативата, но е необходимо да бъде изготвена програма за такова обучение, което да се провежда регулярно и да бъде с широко съдържание насочено към теоретичния и практически аспект на отворените данни. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Развитие на Платформата за достъп до обществена информация: Платформата за достъп до обществена информация е единствена по рода си информационна система за заявяване и получаване на обществена информация от широк кръг задължени субекти. Чрез платформата заявления за достъп до информация могат да се отправят до 590 институции. Броят на заявленията на годишна база нараства в пъти през 2020 г, в сравнение с 2019 г. (За 2019 г. са подадени 336 заявления, а за 2020 – 2344 заявления). Платформата се превръща в предпочитан способ за заявяване и получаване на обществена информация от физически и юридически лица. При запазване на тази тенденция очакванията и интересът на потребителите, а и на самите задължени субекти към платформата ще се повиши. Двете години от функционирането на платформата разкриха необходимост, от една страна, за усъвършенстване на някои от действащите ѝ функционалности, а от друга страна за изграждане на нови функционалности, чрез които по-адекватно да се отговори на завишения потребителски интерес към нея. Платформата за достъп до обществена информация е единствена по рода си информационна система за заявяване и получаване на обществена информация от широк кръг задължени субекти. Чрез платформата заявления за достъп до информация могат да се отправят до 590 институции. Броят на заявленията на годишна база нараства в пъти през 2020 г, в сравнение с 2019 г. (За 2019 г. са подадени 336 заявления, а за 2020 – 2344 заявления). Платформата се превръща в предпочитан способ за заявяване и получаване на обществена информация от физически и юридически лица. При запазване на тази тенденция очакванията и интересът на потребителите, а и на самите задължени субекти към платформата ще се повиши. Двете години от функционирането на платформата разкриха необходимост, от една страна, за усъвършенстване на някои от действащите ѝ функционалности, а от друга страна за изграждане на нови функционалности, чрез които по-адекватно да се отговори на завишения потребителски интерес към нея. Целта на дейността е да се развие платформата, така че тя да се превърне в основен източник за предоставяне на обществена информация, генерирана и публикувана от възможно най-широк кръг задължени субекти. Развитието на платформата, посредством нейното надграждане ще се извърши в следните направления: I. Развитие и усъвършенстване на действащи функционалности: 1.По отношение на административния панел на Платформата: - разширяване на правомощията на администраторите на Платформата относно възможностите им да генерират справки от системата, както и да и изпращат повторно заявления, постъпили на Платформата до задължените субекти, които не са били регистрирани от тях поради „отказ“ или „грешка“; - разширяване на възможностите за обработване на заявленията от администраторите-модератори, в това число за разделяне на предмета заявлението на части и препращането му в цялост или на части до множество и различни институции; извличане на електронно досие по подаденото заявление, по начин годен за представянето му в съд и др. - въвеждане на полета с помощна информация при всяко едно действие, извършвано от администратора –модератор при обработване на заявлението; - интеграция с други действащи регистри със задължени субекти; - нова структура на задължените субекти; -усъвършенстване на статистическия модул, по начин, позволяващ извличане на справки и статистики за системата и базата-данни по различни показатели, извън предефинираните и вече съществуващи (пр. брой задължени субекти с или без модератори и др.), в това число извличане на статистически данни от Платформата по зададени от Възложителя формати; - усъвършенстване на бизнес процесите, свързани с търсенето на задължени субекти и по други показатели; 2. По отношение на потребителския панел на Платформата: - промяна на реквизитите на заявлението; - въвеждане на полета с помощна информация при всяко едно действие, извършвано от заявителя; , Договорена стойност: 132 000.00 , Отчетена стойност: 131 360.00
  • Дейност: Дейности по информация и комуникация: Дейността предвижда провеждане на заключително публично събитие за популяризиране на резултатите от изпълнението на проекта. За популяризиране ролята на ЕС, съфинансиращия фонд (ЕСФ) и Оперативна програма „Добро управление“ ще бъдат изработени информационни и рекламни материали (плакати, рол банер, брошури и др). Промоционалните материали ще бъдат разпространявани по време на публичните събития и заключителната конференция. Тяхната изработка ще бъде изцяло съобразена с изискванията, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.”. , Договорена стойност: 7 950.00 , Отчетена стойност: 1 150.54

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: Институт по публична администрация , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕСТАТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 27 420.00 , Отчетена стойност**: 27 420.00
  • Изпълнител: ПРОГРАМА ДОСТЪП ДО ИНФОРМАЦИЯ Фондация, Договорена стойност по проекта*: 9 975.00 , Отчетена стойност**: 9 975.00
  • Изпълнител: Петко, Договорена стойност по проекта*: 15 680.00 , Отчетена стойност**: 7 800.00
  • Изпълнител: ФИНИТ СОФТУЕР СИСТЕМС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 253 200.00 , Отчетена стойност**: 253 200.00
  • Изпълнител: АСАП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 120 000.00 , Отчетена стойност**: 120 000.00
  • Изпълнител: "Елит травел интернешънъл" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 45 008.00
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 10 080.00 , Отчетена стойност**: 10 080.00
  • Изпълнител: Свилена, Договорена стойност по проекта*: 11 820.00 , Отчетена стойност**: 10 289.98
  • Изпълнител: "Мина травъл енд Ивентс груп" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25 728.00
  • Изпълнител: ИНДЕКС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 235 920.00 , Отчетена стойност**: 235 920.00
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ ЗА РЕКЛАМА И ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 280.00 , Отчетена стойност**: 4 280.00
  • Изпълнител: СЪРВИС УАН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 760.00 , Отчетена стойност**: 7 080.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой разработени/надградени информационни системи или онлайн платформи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Служители от администрацията, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 163.00 , Достигната стойност: 163.00
Индикатор 3 Подкрепени анализи, проучвания, изследвания, методики, одити и оценки за администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 4 Служители от администрацията, успешно преминали обучения с получаване на сертификат, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 160.00 , Достигната стойност: 160.00
Индикатор 5 Брой подкрепени нови/ осъвременени обучителни модули за администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Обучени служители от администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 163.00 , Достигната стойност: 163.00
Индикатор 7 Подкрепени електронни услуги за предоставянето им в транзакционен режим, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 767 658.25 BGN
БФП 767 658.25 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 767 658.25 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната“., Прогнозна стойност: 3 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети; хотелски настанявания, хотелски настанявания за групови мероприятия; конферентни услуги и ресторантьорски услуги
    Изпълнител: "Елит травел интернешънъл" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Развитие и надграждане на Платформата за достъп до обществена информация - https://pitay.government.bg (Платформата), поддържана от администрацията на Министерския съвет“, Прогнозна стойност: 116 967.00
  • Обособена позиция 1: „Развитие и надграждане на Платформата за достъп до обществена информация - https://pitay.government.bg (Платформата), поддържана от администрацията на Министерския съвет“
    Изпълнител: АСАП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изработване и доставка на информационни материали , Прогнозна стойност: 4 280.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на рекламни материали
    Изпълнител: АГЕНЦИЯ ЗА РЕКЛАМА И ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 280.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната, Прогнозна стойност: 3 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната
    Изпълнител: "Мина травъл енд Ивентс груп" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Проучване на потребностите на гражданите и бизнеса за публикуване на публична информация в отворен формат и анализ на резултатите., Прогнозна стойност: 33 333.00
  • Обособена позиция 1: Проучване на потребностите на гражданите и бизнеса за публикуване на публична информация в отворен формат
    Изпълнител: ЕСТАТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 420.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на Портал за отворени данни и на инструмент за автоматизирано въвеждане на данни от администрациите на портала , Прогнозна стойност: 310 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване на Портал за отворени данни и на инструмент за автоматизирано въвеждане на данни от администрациите на портала
    Изпълнител: ФИНИТ СОФТУЕР СИСТЕМС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 253 200.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Разработване, тестване и внедряване на Платформа за достъп до обществена информация , Прогнозна стойност: 309 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване, тестване и внедряване на Платформа за достъп до обществена информация
    Изпълнител: ИНДЕКС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 235 920.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN