Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-6.004-0002-C02
Наименование на проекта Изграждане на шивашки цех за производство на тактическо облекло
Бенефициент 200075827 КОСРАНГ ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 23.09.2020
Дата на стартиране 23.09.2020
Дата на приключване 15.09.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Раднево, с.Ковач

Описание

Кратко описание на проекта
Косранг ЕООД е дружество регистрирано в началото на 2008г., със седалище и адрес на управление село Ковач, община Раднево, област Стара Загора. Дружеството се представлява и управлява от г-жа Тамара Ангелова Василева. Фирмата е специализирана в изработване на тактическо облекло под собствена търговска марка, за нуждите на полицейски и армейски части, както и на охранителни компании. Проектът на фирма Косранг е насочен към повишаването на конкурентоспособността на селските райони, чрез инвестиция в изграждане и оборудване на нов производствен шивашки цех в собствен УПИ VI 50 кв.8 находящ се в с. Ковач. Настоящият проект цели да отговори на потребността от повишаване на производствения капацитет на дружеството, тъй-като в момента Косранг ЕООД не може да обслужва заявките на клиентите си - липсва ритмичност на доставките, а поръчаните артикули не могат да бъдат изработени в срок. Понастоящем, машините на кандидата са стари, изцяло амортизирани, а работните условия в настоящия цех (преустроена стара къща в имота) не отговарят на критериите за развиване на модерно производство. Тези потребности налагат изграждането на нова сграда в имота с РЗП 249,6 м2, в която да бъде организирано производството ведно с всички задължителни съгласно ЗУТ помещения за персонала, закупуване на нови, високопроизводителни машини, както и инвестиции насочени към достигане на енергийна и ресурсна ефективност в производствената дейност. По този начин след изпълнение на проектното предложение, ще бъдат постигнати целите по обезпечаване на по - висок производствен капацитет с който ще могат да бъдат обслужвани целевите групи клиенти на дружеството - Арсенал Казанлък, ВМЗ Сопот, Кинтекс и др. Очакваните резултати се изразяват в близо петкратно (а в някой номенклатури и до 30 пъти) увеличаване на готовата продукция, елиминиране на използваните до момента външни услуги по надомно шиене, повишена енергийна и ресурсна ефективност, и повишени годишни приходи на компанията.
Дейности
  • Дейност: Извършване на строително монтажни работи, изграждане на комбинирана производствено - административна сграда - Шивашки цех за производство на тактическо облекло, с цел насърчаване развитието на неземеделски дейности в селските райони: Проектът на фирма „Косранг” ЕООД е насочен към инвестиции в изграждане и оборудване на комбинирана производствено - административна сграда - Шивашки цех за производство на тактическо облекло в УПИ VI 50, кв. 8 с учредено място за строеж от Тамара Василева, находящ се в с. Ковач, община Раднево с Нотариален акт № 15, том I, рег. № 76, дело номер 7 от 2016 г. Имота на „Косранг” ЕООД представлява дворно място с площ от 1765 кв. м., в който има съществуваща сграда на един етаж с 50м2 - построена през 1951 г., в лошо състояние, която до този момент е била пригодена да служи като шивашки цех. Тази сграда ще бъде използвана, докато бъде изградена новата комбинирана производствено административна сграда с РЗП 249,6 м2, която изцяло да съответства на производствените потребности на предприятието. Новата сграда ще представлява еднокорабна сграда с фасади от стенни и покривни термо панели с дебелина от 80мм. монтирани на монолитна метална конструкция. Предвидените производствени помещения в сградата съгласно избраната технология се състоят от работно помещение / шивашки цех, в който ще бъдат разположени основните шевни машини с площ от 51.54 м2. Ще бъдат изградени складове за материали с площ 29.16 м2 и готова продукция с площ от 29,16 м2. Заготовките за артикулите ще бъдат изработвани/разкроявани в кроячно помещение с площ 34,31 м2. Предвидена за изграждане е и изложбена зала, в която клиентите на дружеството ще избират моделите на своите поръчки, съгласно производствената номенклатура на дружеството с площ 27.27 м2. Административните помещения се състоят от две обособени стаи за управителя на дружеството и счетоводството респективно с площи 8.7м2 и 8.66 м2. За обезпечаване на работните условия са предвидени санитарни възли, баня със съблекалня и битовка. На покрива са предвидени да бъдат монтирани фотоволтаична централа с мощност от 7.5 kWp. Всички параметри на дейностите ще бъдат изпълнени съгласно количествените сметки на проектантите, както и позициите описани в таблица №1 от Бизнес плана, приложен към настоящия проект. По този начин, предвидените СМР дейности ще допринесат за въвеждането на нови продукти и процеси, както и подобряване на цялостното представяне на кандидата. , Договорена стойност: 217 412.15 , Отчетена стойност: 255 512.29
  • Дейност: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на производствено oборудване: В проекта са предвидени за финансиране изцяло разходи свързани с производствения процес. Технологията се изпълнява на следните етапи. Етап 1:Моделиране - Запознаване на клиентите с номенклатурата на продуктите разположени в шкафа в изложебената зала за поръчка на тактическо облекло съгласно изискванията на клиента. Данните се вкарват на място в преносимия компютър и дизайна на модела се принтира на мултифункционално устройство, като скица на бъдещата кройка. Етап 2: Доставените суровини се разтоварват под видеонаблюдение в склад за материали. Платовете тип кордура ще бъдат поставени върху 11,00 бр. стелажи, велкрото и ремъците върху 2,00 бр. рафтове, а кинкалерията (тока, копчета и др. ) ще бъде разпределена сред 3 бр. шкафове с 2 бр. Чекмеджета. Етап 3: Разкрояване - Изготвената от управителката на дружеството скица се сканира и съгласно указанията, материалите се разкрояват на банциг. Разкрояването се извършва върху 2 бр. маси за кроене, а заготовките се нареждат върху 1 бр. стелаж за тактическите елеци и 2 бр. стелажи за останалата продукция. В кроячното помещение, ще бъде на разположение и компактен преносим парогенератор, за придаване на форма на заготовката за кобури на пистолети. Етап 4: Шиене и оформление на готов продукт: В шивашкия цех се осъществяват манипулациите по обработка на заготовките и превръщането им в готов продукт. В помещението ще има 6 бр. работни станции - маса за шевна машина, работен стол и стелаж за готова продукция. Предвидени са и 2 броя маси за докрояване, върху които ще се подлепват, поставят капси и ще се опаковат продуктите след отстраняванене на остатъщи от излишен текстил и провеждане на качествен контрол. Необходимите съоръжения ще бъдат разгънати в помещението, съгласно техните функционалности описани в приложения бизнес план секция "Обща информация" както следва: а) Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред 3 бр; б) Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред 1 бр. в) Едноиглова цилиндрична права машина 1 бр. г) Електронна, високоскоростна шевна система за изработка на понт 1 бр. д) Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред 1 бр. е) Двуиглов петконечен оверлог 1 бр. ж) Електронна двуконечна машина за програмируеми шевове з) Странично рамо с вакуум и нагреваема ръкавна форма 1 бр. и) Странично рамо с вакуум и нагреваема яйцевидна форма 1 бр. й) Професионална гладачна маса 1 бр. к) Трииглова петконечна плоска покривна машина 1 бр. л) Пневматична машина за поставяне на капси и " тик-так " 1 бр. м) Странично рамо с вакуум и нагреваема стандартна ръкавна форма към гладачна маса 1 бр. н) Автоматичен парогенератор 1 бр о) Гладачна маса с вакуум 1 бр.Етап 5: Подготовка на готовата продукция за експедиция - Завършените изделия се предават в склад готова продукция под видеонаблюдение, като готовата продукция се нарежда по 3 бр. стелажи с рафтове, стелажи 4 бр. чекмеджета и 1 бр. шкаф с 2 бр. чекмеджета за носачите. Тактическите елеци ще бъдат сепарирани по видове върху 3 бр. закачалки готова продукция на две нива . Целия контрол на производствения процес ще бъде осъществяван с помощта на компютърна конфигурация използвана за осъществяване на видеонаблюдение и чрез принтиране, копиране и сканиране на протоколи и кройки на мултифункционално устройство. Преносимият компютър ще бъде използван за изработка на дизайн и разкрояване на изделията. Работната среда ще бъде осигурена чрез окомплектовка на съблекалнята, санитарните възли, битовката/стая за почивка и кабинетите на управителя и администратора съгласно КС на част технология от одобрения инв. проект. Съгласно обяснителна записка на част технология в КС по част ОВК е заложена термопомпa и соларни колектори за топла вода, ведно с останалото оборудване за вътрешните системи. Дружеството ще инсталира 7.5 kWp автономна покривна соларна инсталация за производство на ел.енергия като тези инвестиции ще редуцират производствените разходи. , Договорена стойност: 221 516.47 , Отчетена стойност: 146 236.56

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: И.Н.А.-Трейдинг ООД, Договорена стойност по проекта*: 75 969.00 , Отчетена стойност**: 75 969.00
  • Изпълнител: МЕБЕЛЕН РАЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 58 543.33 , Отчетена стойност**: 58 543.34
  • Изпълнител: ЕВРОЕКСПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 458.00 , Отчетена стойност**: 4 458.00
  • Изпълнител: АНДИ БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 777.26 , Отчетена стойност**: 7 266.22
  • Изпълнител: ВОКА - Консулт ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 316.79 , Отчетена стойност**: 13 316.79
  • Изпълнител: АЛТЕРЕН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 100.00
  • Изпълнител: ЗАРАСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 187 172.10 , Отчетена стойност**: 255 512.29
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Няма

Финансова информация

Обща стойност на проекта 349 565.67 BGN
БФП 174 782.83 BGN
Собствено финансиране 174 782.84 BGN
Общо реално изплатени суми 169 220.45 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN