Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0029-C02
Наименование на проекта „Нови възможности за заетост в "КЛИМА И ВЕНТ" ООД ”
Бенефициент 130837969 КЛИМА И ВЕНТ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.09.2016
Дата на стартиране 20.09.2016
Дата на приключване 20.02.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Клима и Вент" ООД е основана още през далечната 1991 г. Фирмата се занимава  с проектиране, дизайн, осигуряване на технически решения и консултации в областта на климатизацията, вентилацията и отоплениетоФирмата е официален представител на международния концерн Emerson Network Power за прецизна климатизация и UPS. Убедени сме, че трудовият потенциал представлява съвкупност от подобрени условия на живот и оптимизиране на трудовите процеси. Една от основните цели на дружеството е развитие на човешкия капитал с цел осигуряване на по-висока заетост, доходи и социална интеграция, за да можем да запазим изградения капацитет в производството. Настоящият проект допринася за създаване на условия за заетост на безработни лица, които попадат в приоритетните целеви групи на програмата. Фокусът е насочен към интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. В допълнение, целите на проектното предложение съответстват напълно и на целите на ОП „Развитие на човешките ресурси" да се подобри качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот, и засилване на социалното включване. Проектът предвижда изпълнение на следните дейности: Дейност 1. Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца; Дейност 2. Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места, Дейност 3. Дейност за организация и управление на проекта, 
Дейност 4.  Информиране и публичност. Разкриването на повече нови работни места и продължаването на инвестирането в човешките ресурси са от първостепенно значение през 2015 г. Целите и дейностите на проекта са съобразени с дългосрочните приоритети на Стратегията „Европа 2020” и необходимостта от подобряване на бизнес средата в България.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Проектът е напълно в унисон с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места от ОП РЧР, както и с целите на Националният план за действие по заетостта за 2015 г. (НПДЗ) . За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 6 лица, за да се пристъпи към назначаването им по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността. По проекта се предвижда да се наемат общо 6 лица на следните длъжности: 1 лице на длъжност с код 24316002 - Експерт маркетинг със заплата МОД за длъжността; 1 лице на длъжност с код 21446023 - Инженер климатични инсталации със заплата МОД за длъжността; 4 лица на длъжност с код 31153039 - Техник-механик климатична, вентилационна и хладилна техника със заплата МОД за длъжността. Общо разходите за възнаграждения на новонаетите лица са в размер на 51700 лв. Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. С развитие на дейността си фирмата все повече се нуждае от нова работна сила за предоставяне на по-качествени услуги в областта на търговията, доставка и монтаж на климатична техника. Предвижда се да бъде проведено и вътрешно фирмено обучение на наетите по проекта служители за работа със закупеното оборудване. Като заинтересована страна по проекта идентифицираме собственикът на предприятието, които са пряко заинтересовани от успешната реализация на проекта и участват във взимането на стратегически решения за бъдещото развитие на дружеството. Друга заинтересована страна са семействата и близките на представителите на целевата група, които ще вземат участие в проекта, които ще бъдат повлияни от реализацията на проекта като проектните дейности ще доведат до повишаване на тяхната пригодност за заетост и до осигуряване на заетост за периода до и след края на проекта. Успешната реализация на проекта ще доведе до осигуряване възможност за устойчива интеграция на пазара на труда чрез натрупване на ценен професионален опит, повишаване на конкурентоспособността и изграждане на качества, важни за последваща заетост. Успешното изпълнение на проектните дейности ще допринесе за устойчивата заетост на крайните бенефициенти, което ще рефлектира върху устойчивостта на семейните финансови приходи. Заинтересовани страни по проекта са и социалните партньори на местно, регионално и национално ниво, както и държавните и местни органи в т.ч. Агенция по заетостта и Бюрата по труда на територията на изпълнение на проекта. , Договорена стойност: 51 573.00 , Отчетена стойност: 51 572.22
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Да се закупи и достави оборудване за нови 6 раб. места в "Клима и Вент" ООД с цел създаване на условия за заетост на представителите на ЦГ. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане във връзка с новоразкритите раб. места.Обект на дейността по проекта са последователно организирани и проведени етапи, свързани с доставката на оборудване и обзавеждане на новите раб. места. След подписване на договорите за доствка с избраните изпълнители по процедурите, фирма "Клима и Вент" ООД, предствлявана от екипа за управление ще проведе срещи с изпълнителите за уточняване на детайли по доставките. Предвижда се закупуване на следното обзавеждане, оборудване, работно облекло и лични предпазни средства: 1. За Инженер климатични инсталации и за Експерт маркетинг - 2 компютъра и 2 офис стола; 2. За четирима служители на длъжност Техник-механик на климатична, вентилационна и хладилна техника, както следва: събирателни станции за фреон - за събиране и зареждане на хладилния агент при подмяна или ремонт на компресор; преносими оксижени - за заваряване на медни тръби; електронни везни - за зареждане на хладилен агент според зададените количества на климатичната машина; вакуум помпи - за вакуумране на тръбните трасета на климатичната машина с цел да не остане въздух в тръбните трасета; пробивни машини големи - за пробиване на отвори и прокарване на тръбни трасета; пробивни машини малки - за пробиване на отвори за монтиране на кабел канал и PVC канали за скриване на тръбните трасета; манометри в комплект с маркучи - за измерване налягането на хладилния агент (фреон); конусни дъски - за раздуване на тръбата с цел предотвратяване изтичането на фреон от климатичната машина; тръборезки - за отрязване на медните тръби; Тесто 410-2 джобен витлов анемометър с вградени сензори за влага и температура; Тесто 175 Н1 дата логер с изнесена сонда за влага и температура; Винтоверт 14.4V 1400об./мин. 2бр; Куфар с инструменти – 1 комплект; други необходими уреди и инструменти – рефрактометър 1бр, тръбен ключ 3" 1бр, водоструйка 2бр, нивелир 2бр, рулетка лазерна 2бр, стълба сгъваема 2бр, маркуч с макара 1бр, разклонител с макара 50м 1бр, лепачка 1бр, прахосмукачка 1бр. 3. Работно облекло и лични предпазни средства – зимно и лятно работно облекло по 4 комплекта, полумаска с филтър 4бр, защитни очила 4бр, маска за заваряване 2бр, карабина 2бр, сбруя (осигурителен колан) 2бр, каски и антифони по 4бр, въжета и челници по 2бр. Изброеното оборудване и обзавеждане е необходимо за извършване на съответната раб. дейност от назначените по проекта служители. С оглед на спецификата на дейността на фирмата без закупуване на това оборудване ще се създаде затруднение при извършване на раб. процеси. Оборудването е необходимата предпоставка за извършване на нормален раб. процес и създаване на устойчива заетост в "Клима и Вент"ООД. Разходите са необходими за осигуряване на минимума от условия за труд в новите раб. места, произтичат пряко от дейността на предприятието. Това са разходи за закупуване на обзавеждане и оборудване, свързани със създаването на нови раб. места за представителите на ЦГ. Разходите за закупуване на обзавеждане и компютри, които са предназначени за експерт, маркетинг и за инженер, климатични инсталации, а останалото оборудване е необходимо за раб. дейност на 4-та работници на позиция техник-механик, климатична, вентилационна и хладилна техника. Необходимостта от закупуване на техниката е пряко свързана с естеството на изпълняваната от новонаетите работници работа, поради което са от изключителна важност за успеха както на самия проект, така и за успешното навлизане на тези лица в професията. Ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта за работа със специализираното ооборудване. , Договорена стойност: 22 273.80 , Отчетена стойност: 22 268.49
  • Дейност: Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. Избраният екип има опит в управлението и отчитането на друг проект на фирмата по схема "Създаване на заетост на младежи до 29 години чрез осигуряване на възможност за стаж", отново финансиран по ОП РЧР. тази връзка екипът по проекта е на ясно с методологията по успешно управление и отчитане на подобни проекти. В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура., Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 8 000.00
  • Дейност: Информиране и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта., Договорена стойност: 1 670.00 , Отчетена стойност: 1 670.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Аутомейшън плюс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 530.00
  • Изпълнител: ИНТЕРТЕХНИК БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 81.67
  • Изпълнител: ДУЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 182.44
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 639.96
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРОНИНВЕСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 41.50
  • Изпълнител: ФИН КО 2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: Ташев - Галвинг ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 274.80
  • Изпълнител: ВИКТОРИЯ 2004 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ-ТЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 798.00
  • Изпълнител: Дунав прес АД, Договорена стойност по проекта*: 1 140.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПРАКТИКЕР РИТЕЙЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 132.50
  • Изпълнител: ЮРОКОМ 2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 645.33
  • Изпълнител: НВН ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 182.50
  • Изпълнител: Антон, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 360.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 83 516.80 BGN
БФП 83 516.80 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 83 510.70 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнители на доставки, Прогнозна стойност: 5 430.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнители за доставка на специфично оборудване, работно облекло и лични предпазни средства
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнители на доставки, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка офис оборудване и обзавеждане и на специфично оборудване за монтаж на климатична техника
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнители на услуги, Прогнозна стойност: 3 600.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по информиране и публичност
    Изпълнител: Дунав прес АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 140.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN