Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0198-C01
Наименование на проекта Подобряване процесите на управление и организация на дейността на „Медиа Планинг Груп” ООД и въвеждане на организационни иновации във фирмата
Бенефициент 131347103 МЕДИА ПЛАНИНГ ГРУП ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 07.04.2017
Дата на стартиране 07.04.2017
Дата на приключване 19.09.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проект "Подобряване процесите на управление и организация на дейността на „Медиа Планинг Груп” ООД и въвеждане на организационни иновации във фирмата" цели чрез въвеждане на ИКТ технологии за управление и организация на дейността на  „Медиа Планинг Груп” ООД да се развие управленския капацитет и производителността на фирмата за успешното й присъствие на българския пазар както и на високо конкурентните външни пазари. Чрез закупуването на ново оборудване необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер и  придобиването и внедряването на Business Intelligence софтуер ще бъдат подобрени следните процеси:
- планиране и вземане на решения,
- организация на ресурсите, 
- организация на  предоставянето на услуги, 
- реализация на продукта, 
- интернационализация на продукта/услугата.
В допълнение ще бъде  въведена организационна иновация в дейността на предприятието състояща се в укрепването  на отчетността  при  вземане  на  решения.   Събирането на едно място на цялата база данни на фирмата, анализирането и визуализирането на различни взаимовръзки и отношения между отделните процеси и възможността за лесен достъп и споделяне на тази информация ще доведат и до значително спестяване на времето и разходите свързани с административните процеси на фирмата.
Business Intelligence софтуерът ще елиминира необходимостта от изполване на хартия при отчитането и анализирането на данните  (основният отпадък от дейността на фирмата).  В допълнение закупеното оборудване ще бъде от висок енергиен клас, като по този начин ще се намали използването на електроенергия както за функционирането на оборудването, така и за неговото охлаждане; ще се намалят вредните емисии на шум и топлина в работната среда във фирмата, което също ще допринесе за постигането на принципите на устойчиво развитие.
Дейности
  • Дейност: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер: Като част от дейността ще бъдат закупени следните ДМА: ДМА 1 - 10 броя работни станции необходими за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието ДМА 2 - 1 брой сървър необходим за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието ДМА 3 - 1 брой back-up сървър необходим за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието ДМА 4- 3 броя работни станции необходими за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието Закупуването на хардуерното оборудване, в това число – неговата доставка, монтаж и първоначално изпитване, е инвестиция, необходима с цел създаване на минималните необходими технологични предпоставки за ефективното функциониране на софтуерната система за управление на бизнес процесите в организацията, както и за постигане на нейната устойчивост във времето и пълноценно използване на нейните функционалности. За инсталирането и функционирането на описаните ДМА към разходите за дейността савключени и необходимите специализирани оперативни софтуери. Business Intelligence софтуерът ще събира, обработва и визуализира цялата база данни на фирмата свързана със счетоводна и финансова информация, информация за ресурси, договори с доставчици и клиенти, административна информация и оперативна информация свързана със задачите и работата на служителите на фирмата. За съхранението и бързото обработване и визуализиране на на тези данни и анализите свързанис тях е необходимо наличието на сървър с достатъчно голяма памет и високи оперативни характеристики и параметри, който да съхранява максимално голям обем от данни и да позволява бързата работя с тях, дистанционния достъп до тази информация и лесното й изпращане и споделяне с други служители на фирмата. За да се подсигури този основен сървър и допълнително да се защити цялата база данни на фирмата се предвижда и закупуването на back-up сървър, който да осигури устойчивото и безпроблемно функциониране на софтуера, както и сигурността на данните. За осигуряване на функционирането на внедрения Business Intelligence софтуер и ефективното му използване от страна на служителите на фирмата е предведитено и закупуването на 10 броя работни станции, чрез които отделните служители да имат пълен, свободен и бърз достъп до софтуера, наличната база данни в него, да могат безпроблемно и бързо да правят необходимите проверки и анализи свързани с бизнес процесите на фирмата, които да улеснят административните процеси въс фирмата, да подпомогнат изпълнението и проследяването на нововъдената организация на дейността на служителите на фирмата и отчетността на задачите им и да спомогнат взимането на управленски решения. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта) - Сключване на договори с избраните изпълнители (от 4ти до 5ти месец) - Доставка на актива,инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 6ти месец)., Договорена стойност: 51 300.20 , Отчетена стойност: 50 820.00
  • Дейност: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер: Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието - Business Intelligence софтуер. Инвестицията в този ИКТ базиран софтуер е основната дейност и цел на настоящия проект като се състои от два елемента - придобиване на необходимия Business Intelligence софтуер и реалното му внедряване във фирмата, което да осигури цялостното ефективно функциониране на софтуера и ефикасното му използване от страна на служителите на фирмата. Business Intelligence софтуерът ще предостави възможност за събиране на всички админстративни, оперативни и финансови данни на фирмата на едно място, тяхното анализиране и представяне в лесен за възприемане вид като по този начин ще се осигури цялостен поглед над състоянието на бизнес процесите в организацията. Възможността за получаване на консолидирана информация за наличните ресурси, предоставянето и реализацията на предлаганите услуги, договорните отношения с доставчици и клиенти и други ще спомогне значително за: • Наличие на точна и вярна отчетност в компанията по всяко време; • Повишена бързина, качество и прозрачност при вземане на стратегически и средносрочни и краткосрочни решения; • Надеждност и прецизност на информацията и бърз достъп до справки и анализи; • Наличие на ключови показатели (KPIs), които да измерват постигането на стратегическите цели на компанията; • Намаляване на времето и усилието за изработване на справки и анализи; • Достъп до данните от всяко място и през всякакви устройства – стационарни и мобилни; • Възможност за проследяване на показателите от резултат на ниво компания до първоизточника на информацията (drill-down ). • Обвързване на справки, анализи и ключови показатели към конкретните дейности, ангажименти и потребности на служителите на компанията. След въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието - BI софтуер, в „Медиа Планинг груп“ООД ще бъде въведена организационна иновация в дейността на предприятието състояща се в укрепването на отчетността при вземане на решения. Събирането на едно място на цялата база данни на фирмата, анализирането и визуализирането на различни взаимовръзки и отношения между отделните процеси и възможността за лесен достъп и споделяне на тази информация ще доведат и до значително спестяване на времето и разходите свързани с административните процеси на фирмата. Реализацията на инвестициите по внедряване на BI софтуер и закупуване на съпътстващо оборудване, ще изведе организацията и управление на дейността на компанията на ново качествено ниво. Изпълнението на проекта ще подобри следните процеси на управление и организация на дейността на фирмата: процес на планиране и вземане на решения, процеса на организация на ресурсите, процеса на представяне на услуги, процеса на реализация на услугата и процеса на интернационализация на продукта. Това ще бъде постигнато чрез интегрирането на специализирана софтуер система за стратегическото взимане на информирани бизнес решения позволяваща извличане, обработка и визуализиране на големи обеми от данни от различни източници. В резултат се очаква въвеждането на организационна иновация чрез управленска система за намаляване на разходите за дейността, увеличаване на производителността, нарастване на приходите от продажби и на средните генерирани приходи от износ като резултат от подобряване конкурентоспособността на фирмата и привличане на нови клиенти. Подобряването на посочените показатели е признак за подобрено присъствие на фирмата на българския и европейските пазари, което доказва, че проектът съответства на целта на настоящата процедура. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта);Сключване на договори с избрания изпълнител (от 4ти до 5ти месец);Придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер и подписване на приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 15ти месец)., Договорена стойност: 328 579.44 , Отчетена стойност: 328 500.00
  • Дейност: Визуализация на проекта: Дейностите по визуализация по проекта са планирани в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014 - 2020. В тази връзка, дейността по визуализация по проекта включва: • Поставяне на общо 12 стикери на видимо място върху цялото оборудване, оказващи че то е доставено с продкрепата на Европейския съюз чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.; • Включване на текст, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОП "Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г. във всички отчети за изпълнение на договора, както и във всички други документи – обяви и публикации, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта; • Монтиране на 1 бр. информационна табела относно проекта и източника на финансирането му в офиса на фирмата; • Публикуване на информация за проекта на интернет сайта на фирмата. Всяко средство за визуализация ще съдържа следните задължителни елементи: • Емблемата на ЕС, представена чрез флага на ЕС в съответствие с графичните стандарти, описани в Анекс І към Регламент (ЕО) № 1828/2006 г. и названието „Европейски съюз”; • Названието „Европейски фонд за регионално развитие” чрез който се осигурява съфинансирането от страна на ЕС по ОП „Иновации и конкурентоспособност”; • Логото и пълното изписване на името на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.; • Наименование и номер на процедурата съгласно приложимите Насоки за кандидатстване; • Израза: „Проект /номер и име на проекта/ се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие и от националния бюджет на Република България”. , Договорена стойност: 190.00 , Отчетена стойност: 105.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: “ЖАР“ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 35 574.00 , Отчетена стойност**: 50 820.00
  • Изпълнител: "ИЗЗИ ПРИНТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 73.50 , Отчетена стойност**: 105.00
  • Изпълнител: ФТС БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 229 950.00 , Отчетена стойност**: 328 500.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 58 199.97
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 380 069.64 BGN
БФП 266 048.75 BGN
Собствено финансиране 114 020.89 BGN
Общо реално изплатени суми 265 597.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Визуализация на проект „Подобряване процесите на управление и организация на дейността на „Медиа Планинг Груп” ООД и въвеждане на организационни иновации във фирмата“, Прогнозна стойност: 190.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация на проекта
    Изпълнител: "ИЗЗИ ПРИНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 73.50
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на ново оборудване и закупуване, доставка и пускане в експлоатация на Сървър софтуер, Оперативен софтуер и Офис софтуер към работни станции, необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер, Прогнозна стойност: 51 300.20
  • Обособена позиция 1: Закупуване, доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на ново оборудване и закупуване, доставка и пускане в експлоатация на Сървър софтуер, Оперативен софтуер и Офис софтуер към работни станции, необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер
    Изпълнител: “ЖАР“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 574.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване и придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер по две обособени позиции: Обособена позиция №1 „Закупуване, доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на ново оборудване и закупуване, доставка и пускане в експлоатация на Сървър софтуер, Оперативен софтуер и Офис софтуер към работни станции, необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер“; Обособена позиция №2 „Придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер“ , Прогнозна стойност: 379 879.64
  • Обособена позиция 1: Закупуване, доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на ново оборудване и закупуване, доставка и пускане в експлоатация на Сървър софтуер, Оперативен софтуер и Офис софтуер към работни станции необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN