Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Опазване на околната среда и климатични промени

Район за планиране: Всички

Описание

Студио за графичен дизайн "Тъндър Дизайн" ЕООД ще предостави нова и специализирана за регион Ловеч услуга за изработка на графичен дизайн за разнообразни стоки и продукти за рекламни и лични цели. В рамките на проекта и след това, предприятието ще създаде 2 нови устойчиви работни места в район с ниска заетост, които да заемат управленски и изпълнителни функции по проекта. Лицата ще са квалифицирани и с професионален опит в сферата на графичния дизайн. Освен тях, "Тъндър Дизайн" ЕООД ще даде възможност и на лице с трайни увреждания да се реализира пълноценно и пълноправно в дейността на предприятието. 

Освен създаване на дизайнерски проекти, дружеството ще предложи нова, улесняваща потребителите услуга - изработка на мостри и прототипи на дизайнерските проекти, когато е приложимо. Допълнителната услуга ще даде добавена стойност на изпълнените проекти, което ще едно от основните конкурентни предимства на предприятието. Чрез тази услуга ще бъдат спестявани разходи за скъпоструващи предпечатни форми и матрици за производство на мостри, които печатниците с промишлен производствен капацитет изискват. Ще бъде съкратено времето необходимо за производствения процес. Ще бъде елиминирана възможността от технически грешки и несъответствие с дизайнерското оформление в процеса при обработка на файловете. 

В създаването на творческите проекти, екипът ще прилага утвърдени методологии за създаване иновации - Design Thinking и Systematic Inventive Thinking. Прилагането на методологиите в креативните процеси подобрява важни характеристики на произведения продукт, а именно: продуктът да решава конкретен проблем на потребителя, да отговаря на потребителските нужди, да е общовалиден за всички потребители, да има отличителни функции, да е прототипиран и тестван. Методологиите са особено подходящи при създаване на дизайнерски проекти за опаковки на нови продукти и за някои нестандартни форми на печатни рекламни материали.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на предприемаческата идея: - За целите по изпълнение на предприемаческата идея ще бъдат наети общо 3 бр квалифициран персонал на трудов договор. Две от лицата ще са част от управленския екип с длъжности "Специалист графичен дизайн" и "Ръководител графичен дизайн", както и едно лице с увреждания, извън управленския екип, което ще изпълнява длъжността "Оператор машинно оборудване". Статистика от 12.11.2018г на Националния статистически институт сочи, че среднобрутната работна заплата за третото тримесечие за сектора „Професионални дейности и научни изследвания“, е 1645лв. За да се гарантира реалистичност на разходите, дружеството ще заложи в бюджета тази сума плюс разходите за работодателя за всяко едно от възнагражденията на управленския екип. На лицето с увреждания с трудов договор за 4-часов работен ден, възнаграждението е правопропорционално на това на останалия персонал. - За създаване на мостри и прототипи по дизайнерските си проекти, предприятието ще закупи режещ плотер за плоски и ролни медии - 1бр, лазерен принтер за пълноцветен печат А3 - 1бр. Двете машини съчетават във функционалността си множество приложения. Характерни са с това, че работят на изцяло дигитален принцип и съчетават най-съвременните и иновативни технологии от областта на полиграфията. - Двата броя преносими компютри ще са необходими за изпълнение на всички процеси от дейността на предприятието - създаване на дизайн, свързване с обоурдването и изпълнение на мострите и прототипите, управление на клиентската база, приемане на поръчки, бизнес кореспонденция и др. Избирането на преносими пред настолни компютри се оповава на необходимостта от мобилност. Срещите с клиенти и презентациите на дизайнерски проекти ще могат да се състоят на места различни от седалището на дружеството като например офиси на клиенти. - Софтуерите заемат ключова роля в процеса по създаване на графичен дизайн. Чрез софтуерът се създават всички графични компоненти, форми, цветове и изображения, които са нужни за всеки дизайнерски проект. За целите на проекта ще са необходими 2бр. софтуери за обработка на векторни графики, които ще бъдат въведени в експлоатация на двата преносими компютъра. Друг софтуер, който е неизменна част от създаването на дизайнерски проект е софтуер за обработка на растерни графики, 2бр, които също ще бъдат експлоатирани на двата преносими компютъра; 198 744.77 171 227.01
Реализиране на предприемаческата идея - продължение: - Предприятието ще извършва дейността си в помещение под наем в гр. Ловеч. В него ще бъдат разположени всички ДМА и ДНА и ще се обособи пространство за трите работни места. - За постигане на най-добри резултати в реализацията на предприемаческата идея, предприятието ще възложи като външна услуга на изпълнител, който да проведе 1 бр. Маркетингово проучване на потребителските предпочитания и нагласи към дизайна на корпоративната визуална идентичност (проучване на малкия и среден бизнес). Резултатите от проучването ще помогнат за създаване на портфолио, което да удовлетворява потребителските предпочитания. На база на съставените дизайнерски проекти съобразени с резултатите от проучването ще бъде създаден дългосрочен, устойчив и ефективен план за развитие на предприятието. Очакванията са проучването ясно да очертае "рамките" на потребителските възприятия към цветове, форми, стил и степен на разпознаваемост на различните визуални концепции. Известно е, че предпочитанията на хората са пряко зависими от националните особености и културни ценности, затова подобно проучване с национален обхват ще даде важна информация и насоки за работата на дизайнерите, техния стил, подбор на цветове и т.н. - Необходимостта от създаване на уебсайт се дължи на факта, че онлайн съдържанието (най-вече под формата на фирмен уебсайт) е основен критерий за успешния съвременен бизнес. Що се касае до дейностите в областта на дизайна, не съществува по-подходяща платформа за "изложба" на портфолиото, тъй като способите за намиране на изпълнител за подобни дейности в много от случаите са онлайн. Фирменият уебсайт е съвременният онлайн офис. Предоставят се данни за фирмата - информация за услугите, за екипа, портфолио, форма за контакт и т.н. Това е най-бързия, ефективен и икономичен начин за контакт с потенциални клиенти. Именно затова предприятието ще възпложи на външен изпълнител изграждането на надежден, функционален и визуално издържан уебсайт. 0.00 12 900.00
Дейности свързани с визуализация на проекта: Изпълнението на дейността има за цел да се информира обществеността за изпълнените дейности и постигнатите резултати при изпълнението на проекта, както и да се популяризира приносът на Европейските фондове за неговото реализиране. Реализацията на дейността ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение на публичността по проекти, финансирани от Европейските фондове. Ще бъдат спазени изискванията, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Проектът предвижда следните действия за разпространяване на резултатите: - Публикуване на подробна информация за одобрения за финансиране проект на интернет страницата на дружеството (след изработването ѝ) за оповестяване размера на финансирането, наименованието, целите и дейностите на проекта; - Визуализация на всички доставки, направени по проекта (изискване, поставено към изпълнителите); - Създаване на нформационна табела, съгласно изискванията на Единния наръчник – за мястото на изпълнение на проекта, чиито дизайн и изпълнение ще са отговорност на "Тъндър Дизайн" ЕООД; - Визуализация на документи, създавани по проекта, в съответствие с изискванията на Единния наръчник. Етапи за изпълнение 1. Планиране – екипът за управление на проекта ще разработи планът информиране и публичност с конкретни дати, и ще поеме за своя отговорност и разноски изработката на всички материали, свързани с дейността за информиране и публичност, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност като екипът за управление на проекта стриктно ще спази графика и качеството на изпълнение на действията; 3. Приключване - в съответствие с плана за информиране и публичност. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.