Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 235 дървета
English

Програма: Опазване на околната среда и климатични промени

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към подобряване на специализираните знания и умения на служителите в Министерство на младежта и спорта (ММС). 
Основната цел на проекта ще бъде постигната чрез изпълнение на следните специфични цели:
•	Осигуряване на възможност за участие в специализирани обучения, които са специфични за отделни групи служители, ангажирани с определени функции и отговорности, за повишаване на техните ключови, лични и професионални, умения и компетентности;
•	Повишаване на организационната култура на администрация на ММС, чрез мултиплицирането на добри практики посредством предаването на опита между служители в рамките на министерството, така и чрез разширяване на познанията на служителите относно различни международни подходи и модели, които ще доведат до по-качественото упражняване на публични им правомощия.
Основните дейности, които се предвижда бъдат изпълнени, са насочени към провеждане на 12 броя специализирани обучения, включващи служителите на 5 специализирани дирекции от ММС.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Провеждане на 12 броя специализирани обучения за служители на ММС.: Темите на обученията на обученията са ориентирани към нуждите за повишаване на компетентността на служителите на ММС, като съответствието с изпълняваните функции съгласно Устройствения правилник на ММС (http://mpes.government.bg/Documents/Documents/Pravilnici/2017/USTROJSTVEN_PRAVILNIK_na_Ministerstvoto_na_mladejta_i_sporta.pdf) и съответния брой участници, за всяко едно от тях, са както следва: 1. Управление на инструменти за финансиране на младежки дейности – инициативи, стратегия и тактика, специфика спрямо източниците на финансиране - държавния бюджет, европейски и международни - 23 бр участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 34, ал. 11 2. Стратегически подход за популяризиране на актуална младежка информация – успешни модели, съвременен подход и тактика - 23 бр. участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 34, ал. 25 3. Нови модели при анализа, разработването и внедряването на критерии за подбор на перспективни състезатели - световни практики - 24 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 33, ал. 7 4. Стратегически подход за оптимизиране на тренировъчния процес - теория в „теорията“; процесите „на живо“ - внедряване в практиката на научните достижения в областта на спорта; модели за контрол на ефекта от тренировъчните въздействия. - 24 бр. участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 33, ал. 11 и 12 5. Рамка за мониторинг на програмите в областта на спорта за високи постижения – роля и значение; заинтересовани страни и разпределение на задължения; приложима терминология; индикатори, резултати; събиране, обработка и оценка на данни (кои данни?); инструменти за събиране на данни; мониторинг в практиката - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 32, ал. 6 6. Специфика при договаряне на условията за изпълнение по програмите в областта на спорта за високи постижения – добри практики, нови международни модели и изисквания, др. - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 32, ал. 14 7. Приложение на съвременните изисквания по отношение на организацията и подготовката на официалните български делегации за участие в олимпийски игри и в други международни състезания – визия, стратегия и тактика - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 32, ал. 18 8. Европейски и международни инициативи и приложими практики за разработване на учебни програми, тестове за прием и нормативи за оценка на учениците във връзка със специализираната подготовка на учениците в спортните училища - 24 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 31, ал. 8 9. Съвременни техники за набиране, съхраняване и анализ на информацията за състоянието на спорта за учащи и за дейността на спортните училища – приложими нови практики, информационни технологии, стратегически подход при аналитичната дейност и др. - 24 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 31, ал. 11 10. Правилният начин за мотивиране и подпомагане на общественополезната дейност на национални спортни организации и многоспортови федерации, администриращи спорта на ведомствен и отраслов принцип – кой, как и къде? - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 30, ал. 5 11. Разработване и изпълнение на национални и международни/партньорски програми и проекти за развитието на спорта за хора с увреждания и на спорта за всички - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 30, ал. 7 12. Рамка за мониторинг и оценка на укрепващата здравето физическа активност – роля и значение; заинтересовани страни и разпределение на задължения; приложима терминология; индикатори, резултат; събиране, обработка и оценка на данни (кои данни?); инструменти за събиране на данни - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 30, ал. 10. 138 600.00 125 827.20

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.