Проектът "Подобряване на качеството на работните места в "КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР" ООД, чрез осигуряването на специфични обучения" има за основна цел "Да се повиши производителността на труда в "КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР" ООД, чрез предоставяне на възможност за специфични за фирмата и работните места обучения и създаване на устойчива заетост на настоящия и новонаетия персонал".
За постигането на общата цел са формулирани следните Специфични цели:
1. Да се осигури възможност за формиране на нови специфични знания и умения на общо 26 служители в "КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР" ООД в перспективна област за професионална реализация, каквато е застраховането.
2. Да се осигурят условия за устойчива заетост и професионална реализация на 2 младежи до 29 г. в областта на застраховането.
Тези цели ще се постигнат, чрез реализирането на следните дейности:
1. Провеждане на обучение за работа със специализиран застрахователен софтуер
2. Осигуряване на устойчива заетост на безработни/неактивни младежи до 29 години.
С реализирането на тези дейности ще се постигнат следните резултати:
1) Един от водещите застрахователни брокери в гр. София ще повиши специфичните умения на служителите;
2) Общо 25 лица - 23 от настоящия персонал и 2-ма новонаети, заемащи 2 от длъжностите във фирмата ще преминат през едно специфично обучение - Обучение за работа със специализиран застрахователен софтуер.
3) В резултат от изпълнението на дейностите по проекта ще осигури устойчива заетост и по- голяма конкурентоспособност на заетите лица на пазара на труда, отговарящи на нуждите на бизнеса в сферата на застраховането.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Провеждане на обучение за работа със специализиран застрахователен софтуер: Целта на дейността е повиши производителността на труда на служителите заети във фирмата и новонаетия персонал, чрез осигуряването на обучение със специализиран софтуер. То ще обхване общо 25 лица, от които 23 лица от настоящия персонал и 2 новоназначени лица от следните длъжности: Помощник брокери и Отчетник уреждане на застрахователни полици.
Обучението е специфично, тъй като фирмата е застрахователен брокер, предлагащ множество застрахователни продукти на различни застрахователни компании, за целта има изградени и внедрени вътрешни системи (индивидуален софтуерни приложения) за работа. Обучението е наложително за брокерите и отчетниците в компанията. Работата с множество софтуерни приложения, създава предизвикателства и трудности при работа с тях. Преминаването от един към друг софтуерен продукт затруднява служителите, което е предпоставка за обърквания и грешки, бавна работа с приложенията, постоянно допитване до заетите с повече опит и нарушаване на нормалния работен процес на всички служители.
Това обучени е съобразено с работата на застрахователния брокер и отчетника, уреждане на застрахователните полици и актуалните приложения на партньорските застрахователни компании. Не се предлага подобно обучение на пазара.
Допълнителната квалификация, която ще получат заетите в компанията лица за работа със специализирани застрахователни софтуери ще им осигури на целевата група:
- специфични умения свързани с заеманата длъжност в компанията;
- запазване на работните места от заетите;
- устойчива заетост, работа на по-добри работни места, отговарящи на актуалните нужди на фирмата от една страна и от друга конкурентоспособност на пазара на труда.
Обучението се предвижда да бъде проведено в гр. София. Обхватът на обучението ще засегне следните модули:
* Запознаване и работа със застрахователните продукти на Сирма;
* Запознаване и работа с индивидуални програми на всички застрахователи:
- платформа INSIS;
- система за управление на автомобилни застраховки IMS;
- Приложение за издаване на електронни полици за ЗК „Уника“ PIEGO;
- платформа на „ОЗК Застраховане“ OZKINS;
- други WEB- базирани системи.
Общата продължителност на настоящото обучение ще бъде 378 учебни часа, разпределени по модули в учебната програма и план графика за разпределението на учебните заниятия. Избраната обучителна организация ще трябва да изготви предварително план-график за разпределението за провежданите занятия, като това трябва да бъде предварително съгласувано и одобрено от екипа по управление
Планираните етапите за изпълнение на дейността са следните:
1) Подготвителен етап, включващ следните подетапи:
- Подготовка на процедурата за избор на изпълнител;
-Избор на изпълнител;
-Сключване на договор за извършване на услуга за провеждане на обучение.
2) Подготовка за обучението: Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график. Учебната програма трябва да е съобразена с изискванията нуждите на работодателя за съответната длъжност и заложените по проекта критерии. В обучителната програма, трябва да бъдат предвидени повече часове за практика, като с предимство ще бъде избрана обучителна организация, която използва дистанционна форма на обучение, която предлага най-нови и актуални обучителни методи и съдържание съобразени с най-високите стандарти за практикуване в това професионално направление.
3) Провеждане на обученията по утвърдения учебен график, съобразен с местоработата на заетите и разпределението им по групи. В този етап избрания обучителна организация, изцяло ще трябва да организира реализирането на обученията, за да получат адекватно и ефективно обучение включените в дейността лица.
4) Провеждане на изпит върху проведеното обучение и връчване на Сертификати.
74 900.00
82 529.00
Осигуряване на устойчива заетост на безработни/неактивни младежи до 29 години: За изпълнението на настоящата дейност ще бъде осигурена несубсидирана заетост на 2-ма безработни/неактивни младежи до 29 години на длъжност - Отчетник, уреждане на застрахователни полици (с код 4312 2010).
Целта на дейността да предостави възможност на представителите от целевата група (безработни/неактивни младежи до 29 години) да усвоят специфични знания и умения в сферата на застраховането, чрез което да им се осигури устойчива заетост в КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР ООД за период от 3 месеца и 13 дни. Представителите на целевата група ще трябва да отговарят на профила и на нуждите на фирмата от една страна и от друга да отговарят на нуждите на целевите групи.
Планирането и разпределението на необходимия брой лица от целевите групи е направено, според наличните възможности и фирмената стратегия на КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР ООД и интензитета на дейността.
Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни/неактивни младежи до 29 г.
За набирането на безработни/неактивни лице ще се използват различни методи:
- Изискванията за безработните/неактивните кандидати ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция;
- ще бъдат публикувани обяви в сайтове за набиране на кандидати в Интернет мрежата;
- при необходимост ще се използват услуги при необходимост и на лицензирани посреднически агенции на пазара на труда
С тях ще бъдат сключени срочни трудови договор при непълно работно време (2/4 часов работен ден), спрямо Българското Законодателство. На лицата ще бъдат осигурени месечни възнаграждения, съгласно Минималния осигурителен доход при непълно работно време и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период от 3 месеца и 13 дни. Заплатите ще бъдат на база МОД за съответната длъжност и ще бъдат поети от работодателя, а осигуровките за негова сметка за непълно работна време са заложени като разход по проекта.
На новоназначените лица ще бъдат разработени длъжностни характеристики, с които ще бъдат регламентирани задълженията им за длъжностите за периода на заетост.
За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд.
Лицата, които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможност да прилага своите ново придобити знания и умения от преминатото специфично обучение за работа с различните застрахователни софтуери в работния процес и ще се учат допълнително чрез опита си.
Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите младежи ще има и екипа по управление на проекта, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите задължения.
Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността са:
- Разпространение на информация за свободните работни места;
- Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии;
- Провеждане на интервю с безработните кандидати, отговарящи на формалните критерии за целевите групи;
- Избор на одобрените кандидати и сключване на договори за несубсидирана заетост, по време на която ще бъде включен в специфично обучение, което работодателя ще реализира за помощник брокерите и отчетниците, уреждане на полиците си главно.
По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане и изплащане на данъци и осигуровки на новонаетите лица. Отговорност за това ще носи счетоводителя на проекта.
Фирмата си поставя за цел да запази поне 50% от новонаетите лица (1 лице) за още 6 месеца след приключване на дейностите по проекта.
423.87
232.98
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN