“РВ ИНЖЕНЕРИНГ” ЕООД e с основна икономическа дейност: 41.20 - Строителство на жилищни и нежилищни сгради. Дейността на дружеството обхваща цялостния процес на строителството – от всички фази на проектиране, строеж, довършителни дейности до реализацията им на пазара.
След извършено фирмено проучване и очакване на нови обекти в северозападна България, РВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД са наели база със следния адрес: Област Враца, гр. Мездра, ул. Георги Кирилов 37 А. В споменатата база ще бъде придобита строителната механизацията по проекта и ще бъде позиционирана, когато не се ползва на даден обект в България. В базата ще бъдат извършвани някои текущи обслужвания на строителната техника.
С цел подобряване на енергийната ефективност и разширяване на дейността си, компанията планира да направи инвестиции, като закупи следните нови машини: камион с кран; комбиниран багер с хидрочук и комплект с прикачена система-трошачка за рециклиране на стари строителни материали с цел повторното им използване; машина за хоризонтален сондаж /къртица/, окомплектована с технологичен инструмент.
Фирмата ще намали разходите си на енергия, като въведе система за оползотворяване на отпадната топлина от компресора за загряване на тръбите на новозакупената къртица и по този начин да увеличи производителността ѝ. ‘‘РВ ИНЖЕНЕРИНГ‘‘ ЕООД планира да придобие автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението и да използва консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт, съгласно стандарт БДС EN ISO 50001.
Посредством проекта, ‘‘РВ ИНЖЕНЕРИНГ‘‘ ЕООД кандидатства да закупи нова високопроизводителна строителна техника и по този начин да разшири дейността си, да намали себестойността на строителството и вследствие на това да стане по-конкурентна. Това е предпоставка за устойчиво развитие, което ще разшири пазарните позиции на фирмата в строителния бранш.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване. Дейността ще бъде извършена чрез закупуване на: Камион с кран - 1бр.; Комбиниран багер с линия хидрочук и трошачка - 1бр.; Машина за хоризонтален сондаж (къртица) - 1бр.; Автоматизирана система за мониторинг на електропотреблението - 1бр.; Оползотворяване на отпадната топлина за загряване на тръби при хоризонтални сондажи - 1бр.:
Като част от дейността по проекта ще бъдат закупени и въведени в експлоатация следните активи:
Мярка 1. Камион с кран - 1бр. Използваният камион от фирмата е със сравнително ниска производителност и висок разход на дизелово гориво, поради което желаем да го замени с нов, енергийно ефективен и високопроизводителен. Машината е необходима на фирмата за превоз на суровини и материали в изпълнение на основната си дейност в строителството. Придобития по програмата камион с кран, ще може да извършва самостоятелно товарно- разтоварни работи. С намалението на разходите за транспорт чрез закупуването на камиона, фирмата ще подобри енергийната си ефективност и ще намали себестойността на транспорта и превоза на материали до строителните си обекти.
2. Комбиниран багер с линия хидрочук и трошачка - 1бр. Сега използваме багер под наем, с ниска производителност и висок разход на гориво , поради което фирмата желае да го замени с нов, енергийно ефективен, високопроизводителен, окомплектован с хидравличен чук и трошачка. Комбинирания багер е многофункционален и самостоятелно ще може да извършва много и разнообразни дейности, необходими за функционирането на компанията. С помощта на малката кофа се правят изкопи а с голямата насипи и други товарни дейности. С помощта на хидравличния чук ще се разрушават стари сгради и бракувани строителни материали- бетони и зидарии. Трошачката ще рециклира бракувани бетонови и други строителни отпадъци с цел повторното им използване. С помощта на багера обработените и рециклирани с трошачката строителни суровини, отново ще се използват за насипи, настилки и други дейности.
3. Машина за хоризонтален сондаж (къртица) - 1бр. Понастоящем фирмата използва под наем хоризонтална сонда тип „Къртица“, задвижвана от винтов компресор за сгъстен въздух. Къртицата се използва за хоризонтални сондажни отвори в почвата с цел последващо директно инсталиране на тръби, оптични кабели, др. подземни комуникации и инфраструктурни елементи. Използването на амортизираната стара къртица е съпроводено с големи разходи за експлоатация и затова фирмата планира да придобие нова високопроизводителна къртица в комплект с нов енергоефективен компресор. Така компанията ще разшири дейността си и ще подобри енергийната си ефективност.
4. Автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението - 1бр. Данните за разхода на гориво ще се отчитат и показват през софтуер, който позволява да се контролира и управлява енергоконсумацията на новозакупения багер от разстояние онлайн, чрез e-mail или мобилен телефон. Системата за мониторинг дава пълен достъп до актуалната информация за машината – своевременни сервизни предупреждения, алармени известия за критични параметри и повреди, оперативни данни за текущия разход на гориво, както и пълния архив от предходни събития, съхраняван в специална база данни в интернет
5. Оползотворяване на отпадната топлина за загряване на тръби при хоризонтални сондажи - 1бр. Мярката включва закупуване на приспособление за оползотворяване на
остатъчната топлинна енергия от охлаждащия въздух на винтов компресор с цел увеличаване на производителността на хоризонтална сонда (почвоизместващ чук) тип
„Къртица“. Когато е по студено почвоизместването се затруднява. Чрез затопляния въздух от компресора който се подава в сондната тръба, се улеснява сондирането при работа през зимата.
Инвестициите се отнасят за мерки 1, 2, 3, 4 и 5 от енергийния одит
Стъпките за изпълнение на дейността от мярка 1,2 и 3 са:
1. Избор на изпълнител - чрез „Избор с публична покана“ (от 2 до 4 месец);
2. Сключване на договор и доставка (от 4 до 10 месец);
3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец).
Стъпките за изпълнение на дейностите от мерки 4 и 5 са:
1. Избор на изпълнител - чрез съобщение за събиране на ценови предложения (от 2 до 4 месец);
2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 10 месец);
3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец).
501 359.10
497 690.00
Консултантски услуги за въвеждане на ISO 50001. Консултантски услуги за сертифициране на ISO 50001. Услуги за Публичност и визуализация. Консултантски услуги за Енергиен одит.:
Като част от дейността по проекта ще бъдат ще бъдат извършени следните услуги:
1.Консултантски услуги за въвеждане на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001;
2.Консултантски услуги за сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001;
Стандарта създава рамка за управление на енергийните характеристики и контрол и намаление на енергийното потребление.Системата за управление на енергията обхваща следните основни процеси:
-Енергийно планиране;
-Енергиен преглед – включващ енергийното потребление и анализ на използваната енергия;
-Енергийно обследване – включващ данни за енергийните характеристики на дейността и определянето на енергийна базова линия;
-Планиране на управлението на енергията.
Стандартът определя изискванията за създаване, внедряване, поддържане и подобряване на системата за управление на енергията, чиято цел е да даде възможност на фирмата да следва систематичен подход за постигане на непрекъснато подобряване на енергийните характеристики, включително енергийната ефективност , енергийната сигурност, използването на енергия и потреблението. Стандартът има за цел да помогне на компанията непрекъснато да намалява консумация на енергия, и следователно разходите си за енергия и емисиите на парникови газове. Ползите от стандарта са намаляването на разходите за енергийни ресурси и ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда. Това води до подобряване на енергийната ефективност, намаляване на себестойността на произвежданата продукция и повишаване на конкурентоспособността на фирмата.
3.Услуги за Публичност и Визуализация. Планира се изработка и доставка на 2 броя табели които трябва да се монтират на видно място във фирмата.
4.Консултантски услуги за Енергиен одит. Това е единствената дейност по проекта, която се извършва предварително с цел да предпише енергийно ефективни мерки, които да помогнат на кандидат бенефициента да планира инвестициите си. Съгласно указанията във формуляра за кандидатстване се бележат че започват в първия месец със срок на изпълнение 2 месеца.
Стъпките за изпълнение на дейностите 1, 2 и 3:
1. Избор на изпълнител - ще се осъществи чрез съобщение за събиране на ценови предложения за избор на изпълнител (от 1 до 4 месец);
2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 10 месец);
35 900.00
35 250.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN