Дейност 1. Провеждане на общи и специализирани обучения, работни срещи и учебни визити за служителите на ДППИ : В рамките на проект „Разработване на Интегрирана транспортна стратегия в периода до 2030 г.”, финансиран по Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на ОПТТИ 2014 – 2020 г. през 2016 г. е изготвен анализ на административния капацитет на ДППИ, в качеството му на бенефициент по ОПТТИ. В резултат е разработен списък на мерките за повишаване на административния капацитет в ДППИ, изискващи провеждането на обучения за служителите, както и план за обучения (файл Plan za obuchenia.pdf). Дейност 1. Провеждане на общи и специализирани обучения, работни срещи и учебни визити за служителите на ДППИ - обученията и работните срещи ще са изнесени, с откъсване от работното място. Ще се провеждат на територията на страната на регионален принцип (напр. обучения за служители от Варна и Бургас ще се проведе общо обучение в едни от двата града). Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител по реда на ЗОП. В техническата спецификация подробно ще залегнат изискванията за цялостната подготовка и провеждането на обученията. В обхвата на дейностите, възложени на изпълнителя, ще бъдат включени логистичното обезпечаване на събитията, подбора на лектори, подготовката на учебни програми и материали, изработването на информационни материали (банери, папки и химикалки). Обученията ще са интензивни, с продължителност не повече от 8 (осем) учебни часа на ден. Предвижда се да бъдат обучени от 20 до 25 на сто от служителите (при обща численост на ДППИ – 330 бр.). Служителите са от дирекция „Управление на проекти“, както и служители от други организационни звена на ДППИ, които участват като членове на Звената за управление и изпълнение на конкретни проекти (ЗУИП), подробно изброени във файл Opisanie D 1. Тези служители ще участват в обученията в качеството си на заемащи позиции в ЗУИП-те, съответстващи на притежаваната квалификация и изпълняваната функция в звеното (ръководителпроект;счетоводител;финансист;юрист;експерт инфраструктура, акватория и собственост; експерт (инженер) и специалист по управление на корабния трафик; експерт ИТ; експерт стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология; експерт човешки ресурси; експерт връзки с обществеността; експерт координация и администрация, служители на ръководни длъжности и др., относими към процеса на управление и изпълнение на проектите и към идентифицираните теми на обучение.
Изпълнителят ще е отговорен за осигуряване на: транспорт, нощувки и храна за участниците, зали за провеждане на обученията: екран, мултимедия, лаптоп и др.;учебни и помощни материали;кафе-паузи;сертификати за преминато обучение. Изпълнителят ще осигури подходящи лектори, притежаващи необходимата квалификация и опит в съответната област, съгласно изискванията заложени в техническата спецификация и плана за обучение.
Учебните визити са част от обучителния курс, като след теоретичната част се провежда практическа такава под формата на посещения на служители от ДППИ в аналогични институции в страни-членки на ЕС с цел запознаване с добри практики в области от компетентността на предприятието. Предвиждат се срещи с представители на тези институции, които да презентират работните процеси в конкретната държава, включително и посещения на обекти (например за рехабилитация, модернизация и изграждане на нови пристанища/терминали, доставка на приемни съоръжения, методи за борба с разливи и др. практики в областта на управлението на пристанищната инфраструктура). Целта е добрите практики в последствие да бъдат имплементирани и в България, в случай, че условията в страната го позволяват. Изпълнителят ще осигури транспорт, нощувки в конкретен хотел за участниците и преводачески услуги (при необходимост) и издаване на удостоверения за участие в учебна визита.
|
877 900.00
|
876 600.00
|
Дейност 2. Управление на проекта: Идентифициране на екип за управление на проекта - определяне на ръководител на проекта, координатор, юрист и счетоводител;
Подготовка на тръжна документация за избор на изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки;
Изпълнение и координация на проектните дейности;
Мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите;
Възнаграждение на екипа за управление на проекта. Възнагражденията на екипа ще бъдат изплащани само на базата на утвърдена от УО на ОПТТИ Методика за възлагане на задължения, формиране и изплащане на възнаграждения на лицата, участващи в управлението и изпълнението на проекти по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014 – 2020 г.“ с бенефициент Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“.;
Създаване на ЗУИП - определяне на Ръководител и експерти: служители на ДП "Пристанищна инфраструктура" , които ще бъдат отговорни за:
• Проследяване изпълнението на проектните дейности, провеждане проверки на място, съставяне на протоколи за проведените проверки, участия в комисии, водене на документация, класиране и съхраняване на архива на проекта, изпълнение на други възложени дейности, съгласно длъжностните характеристики на членовете на ЗУИП;
• Подготовка на технически отчети/доклади за напредъка по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ;
• Подготовка на искания за плащания по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ;
• Проследяване и съдействие на изпълнителя за изпълнението на мерките за публичност, информация и комуникация; |
87 000.00
|
86 587.54
|