Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 739 дървета
English

Програма: Опазване на околната среда и климатични промени

Район за планиране: Всички

Описание

Енергийна ефективност и обновяване на СГРАДА ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ И СОЦИАЛНИ УСЛУГИ НА ОБЩИНА ТВЪРДИЦА С ПИ 72165.503.116.1, ГР.ТВЪРДИЦА
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Инженеринг за Енергийна ефективност и обновяване на СГРАДА ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ И СОЦИАЛНИ УСЛУГИ НА ОБЩИНА ТВЪРДИЦА С ПИ 72165.503.116.1, ГР.ТВЪРДИЦА: Инженеринг за Енергийна ефективност и обновяване на СГРАДА ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ И СОЦИАЛНИ УСЛУГИ НА ОБЩИНА ТВЪРДИЦА С ПИ 72165.503.116.1, ГР.ТВЪРДИЦА 664 981.70 0.00
Упражняване на строителен надзор по време на изпълнението на строителството: Дейността ще обхваща упражняването на строителен надзор на одобрения от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) проект. Част от дейностите, които следва да бъдат извършени от лицето, избрано за упражняване на строителния надзор са: - Извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на съответния обект, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж; - Съставяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж. Заверяване на Заповедна книга на строежа; - Изготвяне и извеждане на заповедна книга за обекта и предаването й на изпълнителя на строителството; - Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; - Съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления и др. документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване: - Изготвяне и представяне на Възложителя на технически паспорт за обекта и Окончателен доклад за обекта по смисъла на Чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвени в съответствие с Наредба № 2/31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; - Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове; - Осигуряване спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него; - Извършване на контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; - Съставяне на констативни актове, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително- монтажните дейности, с които удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаване на строежите от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; - Други дейности, в компетенциите на лицето, упражняващо строителен надзор 18 000.00 0.00
Разходи за организация и управление и за информация и публичност: Управление и отчитане на проекта -Предоставяне на консултантски услуги при управлението и отчитането на проекта, които включват подготовка на документи за искания на плащания, доклади, отчети и всички изискуеми документи, съгласно изискванията на управляващия орган; -Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта -Съдействие и подкрепа на Възложителя при изпълнение на дейности, свързани с организацията и управлението на проекта; -Консултации във връзка с изпълнението на препоръки дадени във връзка с проекта 11 303.03 0.00
Изготвяне на доклад за оценка на съответствието: Изготвяне на доклад за оценка на съответствието 6 000.00 0.00
Разходи за изготвяне на обследване за ЕЕ и сертификат за ЕЕ: Разходи за изготвяне на обследване за ЕЕ и сертификат за ЕЕ 8 400.00 0.00
Разходи за изготвяне на ТО и технически паспорт: Разходи за изготвяне на ТО и технически паспорт 8 400.00 0.00
Изготвяне на независима експертна оценка : Изготвяне на независима експертна оценка 2 400.00 0.00
Изготвяне на архитектурно заснемане и КСС: Изготвяне на архитектурно заснемане и КСС 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.