ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ: Дейностите за организация и управление имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели.
Дейността включва:
• Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
• Сформиране на екип за организация и управление и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;
• Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществена поръчка;
• Управлението на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
• Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;
• Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;
• Управление на промените;
• Контрол на изпълнението на дейностите за информация и публичност;
• Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПРЧР при констатиране.
• Цялостното отчитане на Проекта и кореспонденцията с УО ще бъдеизвършвано в електронната система ИСУН 2020 |
1 632.32
|
1 502.63
|
ИНЖЕНЕРИНГ: Основната цел на дейността е да бъдат създадени условия за преструктуриране и прилагане на обособени програми за надграждане на съществуващите дейности в съществуващия дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/,занимания и игра на открито в съответствие с действащата в страната нормативна уредба .
В момента Община Елена реализира в тези помещения Проект „Услуги за ранно детско развитие в община Елена “- договор BG05M9OP001-2.004-0015-С01 финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020, който надгражда и развива успешно създадените и реализирани дейности по Проекта за социално включване (ПСВ) и интегрирани услуги за ранно детско развитие. Самите помещения са обособени, ремонтирани и обзаведени също по този проект финансиран от МТСП и Световната банка. Проектът предвижда:
- Преустройство на две от наличните помещения и обособяване на психосензорна стая, помещения за почивка на деца с увреждания и обособяване на зона за трудотерапия в помещенията ;
- Преустройство и ремонтиране на дворното пространство с подходящи съоръжения за деца с увреждания, с оглед предоставяне на услугата Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства/ЦСРИ/ съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда;
- Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обособените нови помещения и дворното пространство и като част от цялостното обновяване на оборудването;
- Подобряване достъпа за хора с увреждания до тези помещения и двора.
Обособяването на помещенията ще бъдат съобразени с разпоредбите на Закона за устройство на територията (ЗУТ), както и подзаконовите актове в областта на достъпност на сградата и помещенията, санитарно-хигиенни изисквания и осигуряване на безопасност при пожар.
|
39 500.00
|
47 400.00
|
ИЗГОТВЯНЕ НА ДОКЛАД ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ: Основната цел на Дейността е извършване на оценка за съответствие на изготвения технически проект със съществените изисквания, съгласно чл. 169, ал. 1 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ за обекта, включително проверка за съответствие с:
- Предвижданията на подробния устройствен план;
- Правилата и нормативите за устройство на територията;
- Изискванията на нормативните актове и техническите спецификации съгласно чл. 169 (1) от ЗУТ (в зависимост от съдържанието на проекта за конкретната сграда)
- Взаимната съгласуваност между частите на проекта;
- Пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления;
- Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива;
- Специфичните изисквания към строежа съгласно нормативен акт, ;
- Изготвяне на доклад за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти, които да отговарят на изискванията на чл.142, ал.6, чл.142, ал.10, чл.166, ал.1,т.1, чл.166, ал.4, чл.169, ал.1-3 от ЗУТ.
|
500.00
|
0.00
|
ДОСТАВКА НА ОБЗАВЕЖДАНЕ И ОБОРУДВАНЕ: Основната цел на дейността е доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за новообособените помещения и зони, като част от цялостното им обновяване. Интериорът на помещенията ще бъде съобразен със спецификата на дейностите, предлагани в услугата; Мебелировката ще осигурява удобство и ще позволява вещите и пособията за занимания да се съхраняват в шкафове и етажерки; Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители с намалена подвижност;
- В зоната за трудотерапевтични дейности е предвидено оборудване за възстановяване и трениране на дейности от ежедневието и елементи от основни трудови навици; занимателна/игрова терапия – за изграждане на умения за самообслужване под формата на ролеви игри и подобряване на фината моторика. В кабинета се осигуряват различни тематични играчки: дневен кът с мека мебел/пуфаве/; напълно оборудван кухненски кът, вкл. с пералня и сушилня; кът за хранене; кът за работа с компютър; Кухнята ще позволява участието на децата, вкл. в инвалидни колички, в готвенето или наблюдаването на приготвянето на храна;
- В помещението за почивка се придвижда: кушетка "Люлка" , " пуфове" за почивка, сгъваем кът за сядане;
- В психосензорната зала се предвижда оборудване за мултисензорна стимулация и психомоторика. Универсален софтуер за комуникация, обучение и използване на интернет. за използване на помагащи технологии за допълваща и алтернативна комуникация. Компютри, лартоп и таблети за използване на софтуера. |
39 800.00
|
41 251.03
|
СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: Основната цел на дейността е упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строителните и монтажни работи, контрол на строително-монтажните работи, съставяне на окончателен доклад за строежа на обекта .
Дейностите на строителен надзор, съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, включват:
- отговорност за законосъобразно започване на строежа;
- отговорност за пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- отговорност за изпълнението на строежа, съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ;
- отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството;
- отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация;
- отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания;
- отговорност за оценка на енергийната ефективност;
- отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите, съставени по време на строителството;
- отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението;
- отговорност за количествено и качествено изпълнение на строително- монтажните работи по одобрената количествено-стойностна сметка за обекта;
- отговорност да изготви окончателен доклад , след приключване на строително - монтажните работи;
- отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти;
- обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. |
1 000.00
|
906.00
|
ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ: Основна цел на дейността е да се информира обществеността, относно получената подкрепа от ЕС за изпълнение на проекта. Всички предвидени дейности са в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. и включват:
- ИЗРАБОТВАНЕ НА БАНЕР - Информационен банер - изработване и дизайн на 1 бр. информационен банер с размер 200 см. Х 80 см. ;
- ИЗРАБОТВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ ДИПЛЯНИ - Дипляна -250 бр.
-ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА 2 БРОЯ ПРЕСКОНФЕРЕНЦИИ - Първа пресконференция - Предвижда се първата конференция да се проведе при стартирането на проекта. На нея ще бъдат представени целите, предстоящите дейности и очакваните резултати от проекта, финансиращата програма и екипът за управление. На събитието ще бъдат поканени различни местни и регионални медии, както и представители на целевите групи и други заинтересовани страни. Втора пресконференция - При приключване на проекта ще бъде организирана заключителна пресконференция, на която ще бъдат представени крайните резултати и постигнатия ефект от реализирането на всички заложени дейности и мерки по проекта.
- ПУБЛИКУВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОЕКТА НА ИНТЕРНЕТ САЙТА НА ОБЩИНА ЕЛЕНА- създаване на линк към проекта на сайта на Общината и редовно публикуване на информация за дейностите , напредъка и материали от изпълнението на Проекта. |
816.16
|
904.62
|