Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Опазване на околната среда и климатични промени

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение на Община Елхово е насочено към повишаване на енергийната ефективност в три сгради на общинска администрация Елхово намиращи са на ул. Търговска №13,  ул. Търговска  № 2 и на ул. Калоян №13 в град Елхово.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подготовка и провеждане на тръжни процедури :  Дейността ще бъде изпълнена "Собствено". Екип от експерти на общинска администрация Елхово ще бъдат отговорни за разработване на документация за процедура за определяне на изпълнител, съгласно броя на обществените поръчки, посочени в точка 10. План за външно възлагане от настоящия формуляр за кандидатстване. Всички тръжни процедури ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с правилата и условията на Закона за обществените поръчки. Всички тръжни процедури, свързани с изпълнението на проектните дейности, ще съблюдават принципите на прозрачност и необвързаност, равнопоставеността на всички заинтересовани институции и физически лица независимо от техния пол, раса и националност.  0.00 8 107.41
Изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на мерки за енергийна ефективност и СМР и упражняване на авторски надзор на общинските административни сгради.: При изпълнението на тази дейност в рамките на проекта за всяка от трите сгради на общинска администрация Елхово ще бъде проведана обществена поръчка. Ще бъде изработен инвестиционен проект във фаза работен проект, ще се изпълнят предписаните задължителни дейности в техническото обследване и мерките за енергийна ефективност и СМР. Предвидено е: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани, като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С" - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа на лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г.за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хора с увреждания. За сградата на ул. Търговска № 2 е предвидено и изпълнение на препоръчителните мерки , предписани в техническото обследване на сградата ( съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"). По време на строителството ще се упражнява и авторски надзор. Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването ще се възложи на екип от правоспособни проектанти . Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: - Присъствие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; - Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; - Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; - Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите. Разходите за СМР, свързани с помещенията, части от сградите, които са отдадени под наем и съответно не се ползват за функциите на общинска администрация и разходите за дейности, които не са свързани с конструктивното възстановяване /усилване, но са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите на ул. "Търговска " № 13 и ул. "Калоян" № 13 ще бъдат финансирани със собствени средства на общината, като недопустими разходи. 916 474.90 898 449.32
Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на независим строителен надзор : Ще бъде сключен договор с лицензиран консултант или фирма – изпълнител, избрана от кандидата по реда на ЗОП, за изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект и за упражняване на надзор по време на строителството на обектите. Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство, върху обекти от І-ва до ІV-та категория по Наредба №1 на МРРБ, е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензирана фирма. С оглед качествено и законосъобразно изпълнение на обектите и въвеждането им в експлоатация тази дейност включва: 1.Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект 2.Изготвяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителните линии; 3.Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; 4.Изготвяне заповедна книга за строежа; 5.Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 6.Следене за качеството на вложените материали и машини; 7.Следене за качеството и количеството на извършените СМР; 8.Изготвяне на окончателен доклад и паспорт на обекта. 9.Въвеждане на обектите в експлоатация. 17 990.00 6 957.53
Финансов одит на проекта: С цел да се изрази независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени при изпълнението на проекта, ще бъде сключен договор с квалифициран одитор който да осъществи финансов одит на проекта. 4 000.00 4 800.00
Информация и комуникация по проекта: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, проектът предвижда мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” чрез Европейския фонд за регионално развитие в съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. 2 000.00 1 560.00
Организация и управление на проекта: След подписване на договорът за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между УО и община Елхово със заповед на кмета ще се определи екип за организация и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран от трима души изпълняващи задължения и отговорности по следните позиции ръководител, счетоводител и координатор - строителство. Екипът за управление ще разпредели помежду си основните ангажименти за работата си с конкретни дейности, задачи, срокове и отговорности за навременното им изпълнение. Ежемесечно ще се извършва и вътрешен контрол за срочното изпълнение на предвидените дейности и за правилно разходване на средствата, чрез провеждане на работни срещи на екипа . Всички документи във връзка с управлението, изпълнението и отчитането на проекта ще се изготвят съгласно изискванията на финансиращата програма, Закона за защита на личните данни и Закона за счетоводството. Създадената документация по време на изпълнението на проекта ще се съхрани и архивира в определени за целта шкафове, ясно обозначени съгласно изискванията за визуализация. 17 250.00 12 545.64

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.