Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е отговорно администриране и финансово отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване.
С оглед успешното управление и изпълнение на проекта се предвижда дейността да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г. Избраната организация, съвместно с ръководителя на екипа ще отговаря за изпълнението на дейностите, предвидени в проекта, в съответствие с клаузите и срока на договора с Управляващия орган - МТСП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Също така се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта ще бъде Христо Иванов Близнаков, който е на постоянна длъжност „ръководител проекти” в „СТАД“ ООД и като такъв разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти.
Проектът ще се изпълнява под ръководството на Ръководителя на проекта, като външния изпълнител ще се грижи за организация, координация и техническо изпълнение и ще съгласува всички свои действия с него.
Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по проекта дейности. Дейността гарантира ефективното и ефикасно изпълнение на проекта и допринася за постиганите на всички заложени цели и очаквани положителни резултати.
|
21 500.00
|
20 000.00
|
Информиране и публичност: Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ.
Дейността е насочена и към информиране на заинтересованите страни по отношение на целите, резултатите, реализирания опит, както и добрите практики, постигнати чрез предоставената безвъзмездна финансова помощ.
С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки:
• Отпечатване и разпространение на информационни брошури и флаери;
• Поставени стикери на закупените ДМА;
• Изработени информационни табели – една на входа на централния офис на дружеството и една в складовата база;
• Публикуване на актуална информация за проекта на Интернет-страницата на "СТАД" ООД.
В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички документи, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта.
Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали – брошури и флаери ще бъдат предоставяни на всички клиенти на фирмата.
Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати.
|
1 200.00
|
1 043.00
|
Идентифициране и подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост по проекта: В настоящата дейност се предвижда да бъде направен подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, или други.
Като една бързо развиваща се фирма „СТАД“ ООД в областта на складиране и съхраняване на товари, разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества.
За да се осигури запазване на нивото на квалификация на персонала фирмата провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на „СТАД“ ООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация и след приключването на проекта.
|
0.00
|
0.00
|
Провеждане на обучения за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация на вече наетите лица : За новоназначените служители се предвижда да се проведе обучение по професионална квалификация за част от професия по трета квалификационна степен, с продължителност не по-малка от 600 учебни часа: Техник по подемно - транспортна техника с код 525050, специалност подемно - транспортна техника с електрозадвижване с код 5250502.
Броят на учебните часове за предвидените обучения за част от професия по професионална квалификация по практическо обучение са не по-малко от броя на учебните часове по теоретично обучение. Учебните часове ще се осъществяват в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), с държавните общообразователни изисквания за съответните обучения по професионална квалификация, както и в съответствие с Рамкова програма Е за непрекъснато професионално обучение за актуализиране или разширяване на придобита професионална квалификация, както и за придобиване на първа, втора и трета степен на професионална квалификация. Предвиденото обучение е включено в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Успешното завършване на професионалното обучение ще бъде удостоверено със съответният документ в съответствие с чл. 38, ал. 3 от ЗПОО за завършено професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професията - удостоверение за професионално обучение.
Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на „СТАД“ ЕООД, необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще допринесе за развитието на предлаганите от дружеството услуги и тяхното предлагане на пазара. Придобитите умения са необходими от една страна за по-бързото запознаване и овладяване на работния процес на новоназначените лица и от друга за достигане равнището на дългогодишния опит на останалите им колеги. Това ще осигури по-добри възможности за адаптация на новонаетите лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация.
Предвидените обучения по професионална квалификация са съобразени напълно с спецификата на новоразкритите работни место и са необходими за пълноценното изпълнение на отговорностите, произтичащи от работните позиции, на които са назначени лицата от целевата група.
|
21 375.00
|
20 900.00
|
Осигуряване на заетост в „СТАД“ ООД на безработни и неактивни лица: След проведен подбор на персонала кандидатът „СТАД“ ООД ще сключи трудови договори с избраните лица от целевата група.
Дейността предвижда обезпечаване на „СТАД“ ООД в рамките на проекта с квалифицирана работна сила, съобразно специфичните потребности, осигуряване на средства за трудови възнаграждения и осигурителни вноски за новонаетите безработни и неактивни лица.
Дружеството „СТАД“ ООД, осъществява дейност в областта на складиране и съхраняване на товари „СТАД“ ООД, непрестанно се стреми да се усъвършенства в предлаганите услуги, да подобри комуникацията с клиентите при логистичното ослужване. С оглед посоката към оптимизации към която дружеството поема, през последните няколко години се обособи все по-ярко изразено и увеличаващо се търсене на услугата „логистично обслужване”. В тази връзка предвид непрестанно увеличаващото се търсене на тази услуга дружеството се стреми към разширяване на дейността си и привличане на нови клиенти.
Кандидатът се стреми да използва всички възможности за развитие и разрастване и по този начин да поддържа създадения добър имидж и добро реноме сред постоянните клиенти, а също така да привлича и нови клиенти.
Новите работни места, които фирма „СТАД“ ООД предвижда да разкрие са следните: с код по НКПД 2011 - - 19 служители
1. Водач, мотокар с код по НКПД 2011 8344 2004 - 10 служители, за период от 12 месеца. МОД за длъжността 415 лв., за 12 м. общо средства за заплати за 10 лица 49 800,00 лв. Осигуровки 18,3% - 9 113,40 лв. за 12 месеца.
2. Водач, електрокар с код по НКПД 2011 - 83442003 - 5 служители, за период от 12 месеца. МОД за длъжността 415 лв., за 12 м. общо средства за заплати за 5 лица 24 900,00 лв. Осигуровки 18,3% - 4 556,70 лв. за 12 месеца.
3. Водач (оператор), открита платформа с повдигащо устройство с код по НКПД 2011 8344 2001 - 4 служители, за период от 12 месеца. МОД за длъжността 415 лв., за 12 м. общо средства за заплати за 4 лица 19 920,00 лв. Осигуровки 18,3% - 3 645,36 лв. за 12 месеца.
Обща сума - 111 935,46 лв. /осигуровки и заплати/
|
123 129.01
|
112 843.79
|
Оборудване на нови работни места: В настоящата дейност се предвижда да се закупи оборудване, необходимо за изпълнение на професионалните задължения на новоназначените лица от целевата група.
От изключително значение за развиването и качеството на процесите в един логостичен център е неговото професионално технологично оборудване.
„СТАД“ ООД работи за своето устойчиво и възходящо развитие, акцентирайки върху непрекъснатото подобряване качеството на предлаганите услуги.
Технологичното обновление води до повишаване производителността, гъвкавостта и повишаване на качеството на предлаганите услуги. За да бъдат конкурентни на пазара на труда представителите на целевата група трябва да бъдат практически подготвени в условията на комплексното логистично обслувжване, в съответствие със съвременните тенденции на технологиите. С оглед създадане на нови работни места в дружеството един от подходите е да се подобрят и разширят предлаганите услуги чрез закупуване на ново обурудване с цел да се отговори на нарастващите потребности и изисквания за качеството на своите клиенти.
Във връзка с разкриването на новите работни места и разширяване на дейността на фирмата се предвижда да се закупи следното оборудване по работни места:
За позиция водач, мотокар с код по НКПД 2011 - 83442004 – дейността му включва умения да обслужва подемно-транспортните съоръжения за товарене, разтоварване, транспортиране, повдигане и подреждане на стоки и палети в складовата база на дружеството. Водач, мотокар поставя повдигащи устройства под, над или до натоварени палети и платформи, осигурява безопасно транспортиране на материали или продукти.
Водач, мотокар ще осъществява своята дейност на следното оборудване: Газов мотокар.
За позиция водач, електрокар с код по НКПД 2011 - 83442003 – дейността му включва превозване и товарене на стоки и продукция в районите на дружеството чрез подемно-транспортните съоръжения за товарене, разтоварване и транспортиране. Водач, електрокар извършва товаро-разтоварни операции, транспортира голямо-габаритни товари, повдига и спуска товари на определени места.
Водач, електрокар ще осъществява своята дейност на следното оборудване: Електро-палетна количка.
За позиция водач (оператор), открита платформа с повдигащо устройство с код по НКПД 2011 - 8344 2001 – дейността му включва управление, обслужване и наблюдаване на устройствата за транспортиране, повдигане и подреждане на палети със стоки. Водач, открита платформа с повдигащо устройство извършва товаро-разтоварни операции.
Водач, открита платформа с повдигащо устройство ще осъществява своята дейност на следното оборудване: Стакер.
Газов мотокар 1 брой - пряко ще се използва от част от новоназначените лица на длъжност водач, мотокар. Функцията на мотокара е с висока маневреност да товари и разтоварва тежки товари върху и от камиони извън склада и да придвижва стоката от и до него. Той е с товароподемност от 3 500 кг., максимална височина на повдигане - 3500мм, минимална широчина на раб. коридор - 2 900 мм;
Електро-палетна количка 1 брой - пряко ще се използва от част от новоназначените лица на длъжност водач, електрокар. Ръчноводимият електрически нископовдигач е изключително надежден и издръжлив за безопасно и бързо преместване на товари с високи работни характеристики и дълъг експлоатационен живот. Използва се да товари и разтоварва стока на и от камиони на рампа в склада, с товароподемност - 2 000 кг, височина на повдигане - 130 мм, широчина на работния коридор - 2 007 мм;
Стакер - 1 брой - пряко ще се използва от част от новоназначените лица на длъжност водач, открита платформа с повдигащо устройство. Ръчноводимият електрически високоповдигач е крайно необходим инструмент за транспортиране и стифиране на палети, сандъци, контейнери при малки до средно натоварени логистични приложения. Стакерът се използва в склада за комисиониране на заявки от клиенти по стелажите със стока, с товароподемност - 1 600 кг, максимална височина на повдигане - 5 400 мм и широчина на раб. коридор - 2 280 мм.
|
65 499.00
|
65 100.00
|