Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 410 дървета
English

Програма: Опазване на околната среда и климатични промени

Район за планиране: Всички

Описание

Хлебозавод ТИМС е създаден през 1991 г. в гр. Хасково, с предмет на дейност производство на хляб и тестени изделия. Заводът е утвърден, като един от най-големите производители на територията на  Южна България.  
Главен двигател на непрекъснатия ни растеж са търсенето на възможности за увеличаване на обема на приходите от продажби и завоюване на нови пазари. Ограниченията пред фирмата, свързани основно със слабости  в модела   на управление на организацията и предизвикателствата на съвременните пазари налагат провеждане на иновационни за компанията дейности за подобряване на бизнес процесите във фирмата и използване на нови методи за ефективно управление на елементите на веригата на доставки, вземането на решения и взаимоотношенията с външни фирми.  За увеличаването на обема продавана продукция и разширяване на пазарния дял на дружеството е необходимо да бъде подобрена ефективността на организация. 
Настоящото проектно предложение има за основа цел осигуряване на устойчив растеж на ТИМС , посредством дейности за услуги по разработване и внедряване на ERP система с  CRM функционалности ,  отговаряща като предназначение и обхват на  специфичните ни нужди . Чрез разработването и внедряването на ИКТ базирания софтуер    ще се подобрят  процесите  на планиране и вземане на решения , процесите по организация и управление на ресурсите  и производствения процес, процесите на достигане до клиентите и целевите пазари. Ще се въведат нови за нас -  организационни иновации за развитие и укрепване на управленския капацитет и нови канали за взаимоотношенията с клиентите и налагане на широката ни гама от продукти на международните пазари. За функциониране на системата ще бъде доставен Сървър-1 бр.
Изпълнението на проектните дейности ще доведе до повишаване на производствения капацитет и увеличаване на приходите от реализация на продуктите ни на вътрешния и външни пазари  , с което ще се  осигури  устойчив растеж и конкурентоспособност на компанията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги ,чрез разработване и внедряване на "ERP система с CRM фунциoналности" -1 бр. и чрез инвестиция в ново оборудване- Сървър - 1 брой, допринасящ за въвеждането на ИКТ базирания софтуер: Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по разработване и внедряване на "ERP система с CRM функционалности", отговаряща на специфичната необходимост на ТИМС и доставка на Сървър за функциониране на системата- 1 бр. Разработването и внедряване на системата ще допринесе за постигане целите на проекта и на формулираните нужди на ТИМС с наличието на следните функционални характеристики и модули: Интеграция на модули и функционалности, отворен код за интеграция с външни системи , единна база данни -чрез клиент-сървър , отдалечен достъп през мобилни устройства и приложения , контрол върху правата на достъп на потребител и системен контрол чрез съхраняван на версии на документи , уникални номера на всеки документ , графична визуализация, визуализация ОПИК. Модули: ФИНАНСИ И СЧЕТОВОДСТВО Управление на множество каси и банкови сметки. МОЛ . Титуляри, оператори, наличности, движение, бланки Ежедневни и периодични финансови отчети, Приходи/ разходи разбити по категории, статии на калкулации Регистър финансови сделки, Вземания и Задължения Бюджети и отчитане на проекти, събития,задачи Лимити на разходи по направления Сметкоплан и автоматично осчетоводяване на издадени документи Допълване на работни калкулации , индивидуално контиране на документи Генериране на текущи и годишни баланси Автоматично ДДС дневници Амортизации ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ ТРЗ, Личен състав, Длъжностни характеристики Хронология на обяви за работни места; Връзка и информация за трудови борси ерсонално задаване на таргети и анализ изпълнение по звена и служители Бонуси с възможност за натрупване във времето , критериии Възможност за управление на достъп с карти МАТЕРИАЛИ/ПОКУПКИ Картон за всяка позиция от номенклатурата Управление на множество складове с МОЛ Хронология на движението по позиции, партидна проследимост Ревизии с мобилни терминали Автоматизирано предложение за заявка към доставчици, според роизводствената програма Информация за минимални и максимални количества и сигнализиране при достигането им Складово стопанство Склад резервни части с МОЛ; Номенклатура машини и съоръжения с характеристики, изисквания и др. Анализ разходи по групи- ремонти, техническо обслужване, външни услуги ЦЕНИ И ЦЕНООБРАЗУВАНЕ Себестойност продукция по статии на калкулацията Ценообразуване според зададени методики, със съчетаване с бонусни системи, информация нето цени Прогнозни резултати при цени и бонуси за определени клиенти; Възможност за индивидуални цени Документи за утвърждаване на цена и уведомления за промяна Репорт актуални цени и хронология промяна цени ПРОИЗВОДСТВО Планиране производствена програма на база заявки и налична стока- варианти Производствена програма по звена Заявки за материали по производствени звена Анализ на разход по норма и реален разход за период, продукт Управлнение на партиди на влагане на материали Управление на партиди готова продукция Анализ пряка и пълна себестойност Производствени листове- вложени материали, добита продукция Възможност за влагане на полуфабрикати изработени във фирмата Управление НАССР на всички нива Групиране на артикули Влагане на опаковка с възможност за отделна калкулация Връзка с печат етикети- според опаковка Отчитане работа за външни марки РАЗВОЙНИ ДЕЙНОСТИ, НОВИ ПРОДУКТИ , РЕЦЕПТУРНИК -Формално задание за нов продукт, управление рецепти -Хронология и история на контрагенти за доставка на нови материали -Отчитане и систематизиране на резултати от всички проби ПРОДАЖБИ Фактуриране, Стокови документи, Заявки , Експедитиционни документи Заявки- приемане заявка- телефон,факс,e- mail; Документи към продажбата- сертификати, специални указания др. Управление контактни лица-длъжности, координати, лични предпочитания Бърз отговор при запитване за доставка на база стокови наличности; Проследяване/ отчитане на документи до получаването им от клиента; Всяка продажба с информация за начин на плащане, информация за договор/уговорка; 394 670.00 394 670.00
Визуализация: Изпълнението на дейността се изразява,чрез осигуряване на необходимата информираност и публичност относно оказаната подкрепа по ОПИК ТИМС ще приложи пълният набор от мерки за информиране и публичност, съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. -Компанията ще публикува на уеб сайта на фирмата кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати ,като откроява финансовия принос на ЕС. -Софтуерният продукт ще има визуализация, включваща информация за финансовия принос от ЕФРР чрез ОПИК, в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност. -Ще се постави на видно място информационна табела в съответствие с графичните изисквания и правилата за графична идентичност- 1 бр. на стойност 200 00 лв. -На доставения актив Сървърна конфигурация -1 бр. ще бъде поставен информационен стикер -На всички документи във връзка с изпълнението на дейността (тръжни документи, договори, отчети и др.) ще се посочва .че финансирането на проекта се осъществява с подкрепа на фондовете 200.00 200.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.