Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 210 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик на климатици, обзавеждане и оборудване в помещения за персонала в сградата на „Интер Експо Център“ ЕООД, Прогнозна стойност: 30 070.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 4: Доставка на специализирано оборудване за фитнес зала за персонала.
    Изпълнител: СПОРТ-ДЕПО АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 070.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик на климатици, обзавеждане и оборудване в помещения за персонала в сградата на „Интер Експо Център“ ЕООД, Прогнозна стойност: 92 890.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Закупуване и доставка на 8 бр. климатици в помещения за персонала.
    Изпълнител: МАГНУМ-Д ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за помещения за персонала.
    Изпълнител: МАГНУМ-Д ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 120.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане за помещения за персонала.
    Изпълнител: ГЕНОМАКС ГРУП ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 700.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Доставка на специализирано оборудване за фитнес зала за персонала.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител (физическо или юридическо лице) за дейности по организация и управление на проект: „Внедряване на система за оптимизация на управлението на човешките ресурси, осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и подобряване работния микроклимат на работниците и служителите на Интер Експо Център ЕООД”, в рамките на процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд“. Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за счетоводно обслужване на проекта, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за счетоводно обслужване на проекта
    Изпълнител: НЮ САЙЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 680.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител (физическо или юридическо лице) за дейности по организация и управление на проект: „Внедряване на система за оптимизация на управлението на човешките ресурси, осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и подобряване работния микроклимат на работниците и служителите на Интер Експо Център ЕООД”, в рамките на процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд“. Избор на изпълнител с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за цялостна организация и управление на проекта , Прогнозна стойност: 20 680.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за цялостна организация и управление на проекта
    Изпълнител: НЮ САЙЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 680.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на ергономични офис столове, Прогнозна стойност: 33 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на ергономични офис столове
    Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на колективни предпазни средства, Прогнозна стойност: 48 550.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на прахоуловители, аспирация, професионална почистваща машина, професионална прахосмукачка за едри частици.
    Изпълнител: МАГНУМ-Д ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 450.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за подмяна на палетни колички, високоповдигачи и осигурителна линия.
    Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ КАРИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 43 100.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на СМР по проект: „Внедряване на система за оптимизация на управлението на човешките ресурси, осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и подобряване работния микроклимат на работниците и служителите на Интер Експо Център ЕООД”, Прогнозна стойност: 25 850.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Извършване на СМР с цел обособяване и освежаване на стая за приготвяне и консумация на храна, обособяване на втора зона за хранене и почивка и зона за краткотраен отдих, физическа култура и спорт, състояща се от съблекални и бани - 54 кв.м., фитнес - 90 кв.м. и помещение за почивка и забавления - 100 кв.м.
    Изпълнител: М - РЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 250.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на два комплекта канални камери за свеж въздух – нагнетателен вентилатор, топлообменник, ПЖР с ел. задвижка, филтърна секция, шумозаглушител, циркулационна помпа трипътен вентил, ръчно управление: 2 броя.
    Изпълнител: НЕКСАС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 600.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за подмяна на осветителни тела в работилници и складови помещения; подмяна на осветителни тела в офисна част; подмяна на осветителни тела в помещения за почивка в сградата на „Интер Експо Център“ ЕООД, Прогнозна стойност: 62 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за подмяна на осветителни тела в работилници и складови помещения; подмяна на осветителни тела в офисна част; подмяна на осветителни тела в помещения за почивка в сградата на „Интер Експо Център“ ЕООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за подмяна на осветителни тела в работилници и складови помещения; подмяна на осветителни тела в офисна част; подмяна на осветителни тела в помещения за почивка в сградата на „Интер Експо Център“ ЕООД
    Изпълнител: Инолед ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 500.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител по осигуряване на информиране и публичност, във връзка с изпълнението на проект „Внедряване на система за оптимизация на управлението на човешките ресурси, осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и подобряване работния микроклимат на работниците и служителите на Интер Експо Център ЕООД”, Прогнозна стойност: 1 641.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител по осигуряване на информиране и публичност, във връзка с изпълнението на проект „Внедряване на система за оптимизация на управлението на човешките ресурси, осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и подобряване работния микроклимат на работниците и служителите на Интер Експо Център ЕООД”
    Изпълнител: ФРЕШ ПРИНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 641.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.