Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции:, Прогнозна стойност: 40 904.85
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 265.00
  • Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: Кооперация "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 840.00
  • Обособена позиция 3: „Доставка на компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на детска художествена литература, дидактически материали и учебни пособия по обособени позиции, Прогнозна стойност: 11 915.18
  • Обособена позиция 1: Доставка на художествена литература
    Изпълнител: БМ ХОЛД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на дидактически материали - езикови игри
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на тактило и фигури и модели за нанизване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Доставка на играчки за нуждите на проект Социално-икономическа интеграция и подобряване на достъпа до образование на лица от уязвими групи в Община Самуил, Прогнозна стойност: 26 739.05
  • Обособена позиция 1: Доставка на играчки за нуждите на проект Социално-икономическа интеграция и подобряване на достъпа до образование на лица от уязвими групи в Община Самуил
    Изпълнител: КАБИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 264.70
  • Обособена позиция 2: Доставка на играчки за нуждите на проект Социално-икономическа интеграция и подобряване на достъпа до образование на лица от уязвими групи в Община Самуил
    Изпълнител: КАБИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 160.56
Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютър, таблети и периферия, Прогнозна стойност: 6 107.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютър, таблети и периферия
    Изпълнител: ДОМИНАНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 329.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на спортни (гумени) пособия за спорт за нуждите на проект Социално-икономическа интеграция и подобряване на достъпа до образование на лица от уязвими групи в Община Самуил, Прогнозна стойност: 1 987.44
  • Обособена позиция 1: Доставка на спортни (гумени) пособия за спорт за нуждите на проект Социално-икономическа интеграция и подобряване на достъпа до образование на лица от уязвими групи в Община Самуил
    Изпълнител: КАБИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 987.44
Предмет на предвидената процедура: Доставка на ток (електроенергия) за отопление, Прогнозна стойност: 925.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на услуги, насочени към ефективното изпълнение на предвидените проектни дейности в община Самуил, Прогнозна стойност: 51 720.00
  • Обособена позиция 1: Експерти
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Доставка на учебна литература, учебни пособия и помагала по обособени позиции, Прогнозна стойност: 15 434.60
  • Обособена позиция 1: ОП №1 Доставка на детска художествена литература на издателство ИК "Хермес" ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОП №2 Доставка на комплект учебни помагала - серия от книжки на издателство "Изкуства" ЕООД
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 600.04
  • Обособена позиция 3: ОП №3 Доставка на комплект учебни (дидактични) табла на издателство "КЛЕТ БЪЛГАРИЯ" ООД (правоприемник на "Булвест 2000" ООД)
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 600.04
  • Обособена позиция 4: ОП №4 Доставка на дидактически материали - езикови игри
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: ОП №5 Доставка на тактило и фигури и модели за нанизване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Доставка на учебни помагала и учебници за ученици в гимназиален етап по обособени позиции, Прогнозна стойност: 12 198.67
  • Обособена позиция 1: ОП №1 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство "КЛЕТ БЪЛГАРИЯ" ООД (правоприемник на ИК "Анубис" ООД и на "Булвест 2000" ООД) за ученици от 8 до 12 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
  • Обособена позиция 2: ОП №2 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство "Просвета плюс" ЕООД за ученици от 8 до 10 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
  • Обособена позиция 3: ОП №3 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство "СД Педагог 6 - Делев, Луизова и С-ие" за ученици от 8 до 10 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
  • Обособена позиция 4: ОП №4 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство "Просвета - София" АД за ученици от 8 до 12 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
  • Обособена позиция 5: ОП №5 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство "Атласи" за ученици от 8 до 10 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
  • Обособена позиция 6: ОП №6 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство "Дамян Яков" за ученици от 12 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
  • Обособена позиция 7: ОП №7 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство "Гея Либрис" ООД за ученици от 11 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
  • Обособена позиция 8: ОП №8 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство ЕТ "Регалия 6" за ученици от 11 и 12 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
  • Обособена позиция 9: ОП №9 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство "Д-Р ИВАН БОГОРОВ" ЕООД за ученици от 12 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
  • Обособена позиция 10: ОП №10 Доставка на учебни помагала и учебници от издателство „ЮНИВЪРС” ЕООД, Изключителен представител за България на издателство „Експрес Пъблишинг”, за ученици от 11 и 12 клас
    Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 207.27
Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на организиран транспорт, Прогнозна стойност: 2 875.00
Предмет на предвидената процедура: Периодични доставки за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил на ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ, Прогнозна стойност: 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.