Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“ по обособени позиции, Прогнозна стойност: 68 776.55
  • Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на кухненско оборудване за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“
    Изпълнител: 3А ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 508.00
  • Обособена позиция 2: „Доставка и монтаж на медицинско оборудване и обзавеждане за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“
    Изпълнител: ЕЛПАК ЛИЗИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 560.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“ по обособени позиции , Прогнозна стойност: 79 226.32
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 746.80
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 332.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: „Доставка и монтаж на кухненско оборудване за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4: „Доставка и монтаж на медицинско оборудване и обзавеждане за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5: „Доставка и монтаж на офис оборудване за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 724.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №6: „Доставка на санитарни материали" по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С03 Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 250.00
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция №7: „Доставка на канцеларски материали" по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 250.60
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на лек автомобил за нуждите на „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали”, по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали”, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-C03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“, Прогнозна стойност: 46 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на лек автомобил за нуждите на „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали”, по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали”, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-C03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: АУТО ФРАНС 3000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на дребни кухненски прибори, постелъчен инвентар, канцеларски материали и санитарни материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.061-0010-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“ по обособени позиции, Прогнозна стойност: 6 626.14
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Доставка на дребни кухненски прибори, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с учреждения, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали;
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 395.32
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Доставка на постелъчен инвентар, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с учреждения, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 852.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4: „Доставка на санитарни материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейство в Община Кърджали“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 494.00
Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на 1-ви и 2-ри етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания по проект: „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.061-0010-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”., Прогнозна стойност: 445 383.08
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на 1-ви и 2-ри етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания по проект: „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.061-0010-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.
    Изпълнител: "Екип Холдинг" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 530 002.91
Предмет на предвидената процедура: Организиране и провеждане на обучения и супервизия на персонала на Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства” по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали», , Прогнозна стойност: 8 540.09
  • Обособена позиция 1: Организиране и провеждане на обучения и супервизия на персонала на Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства” по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали»,
    Изпълнител: "Европартнер" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 539.82
Предмет на предвидената процедура: Оценка на условията на труд и на работните места, определени от работодателя и оценка на риска на работните места., Прогнозна стойност: 1 800.00
  • Обособена позиция 1: Оценка на условията на труд и на работните места, определени от работодателя и оценка на риска на работните места
    Изпълнител: Медико ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Предмет на предвидената процедура: Разработване на методики, правила, процедури, програми, образци на документи и други за функционирането на услугата Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали., Прогнозна стойност: 2 798.33
  • Обособена позиция 1: Разработване на методики, правила, процедури, програми, образци на документи и други за функционирането на услугата Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали.
    Изпълнител: Ваня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 798.33
Предмет на предвидената процедура: Упражняване на авторски надзор по всички проектни части , съгласно чл.162, ал.2 от ЗУД, за обект: Изпълнение на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на 1-ви и 2-ри етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания по проект: „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.061-0010-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, , Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на авторски надзор по всички проектни части , съгласно чл.162, ал.2 от ЗУД, за обект: Изпълнение на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на 1-ви и 2-ри етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания по проект: „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.061-0010-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”,
    Изпълнител: "ЕКОИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор по време на строителството , съгласно чл.166, ал.1, т. 1 от ЗУД, на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на първи и втори етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания по проект: „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.061-0010-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, , Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор по време на строителството , съгласно чл.166, ал.1, т. 1 от ЗУД, на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на първи и втори етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания по проект: „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.061-0010-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”,
    Изпълнител: "Топ надзор 81" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.