Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0808-C03
Наименование на проекта Нови работни места в "Абела тур" ЕООД
Бенефициент 202323417 АБЕЛА ТУР ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.09.2016
Дата на стартиране 20.09.2016
Дата на приключване 20.08.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Абела Тур е новосъздадена туроператорска агенция с подкрепата и в изпълнение на Договор за БФП по схема BG051PO001-1.2.03 по ОП РЧР 2007-2013. Включването на кандидата в операция "НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015" ще продължи и надгради успешно приключилия предишен проект. Това проектно предложение има за цел чрез наемане и устойчиво интегриране в дейността на предприятието на нови служители, безработни и/или неактивни лица, да разшири и повиши качеството на предлаганите услуги и да им осигури заетост. Предвижда се да се назначат 4 нови служители от целевите групи. Половината ще са млади хора до 29 год., на които ще дадем възможност за придобиване на трудов и професионален опит. Другите са хора в активна възраст, включително и професионалисти над 54 години, с които да повишим капацитета и конкурентоспособността на фирмата. На новонаетите служители се осигурява заетост до 12 месеца и възможност да продължат да работят във фирмата и след това. За нуждите на туристическата дейност и повишаване на квалификацията, новоназначените лица ще преминат курс по езикова и дигитална компетентност. Ще се закупи необходимото им за изпълнение на длъжността оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, тъй като са нумерично увеличение на щата и да се осигури високо качество на работните места. На наетите по проекта ще се осигури комплексно обслужване от Служба по трудова медицина за опазване на здравето им на работното място и спазване на законодателството. Екипът за управление на проекта ще осигури доброто му изпълнение и постигане на заложените резултати по ефективен и ефикасен начин.
Включените в проекта лица от ЦГ ще могат да се адаптират към работата, да повишат квалификацията си и да натрупат опит и знания, което е предпоставка за по-нататъшната им устойчива заетост, както и за устойчивост на работните места. 
С това проектът ще допринесе за успешното постигане на целите си и на целите и приоритетите на оперативната програма и
ще подпомогне устойчивото развитие на бенефициента.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца за новоразкритите работни места и осигуряване на трудова медицина за новонаетите работници за срока на изпълнение на дейностите по проекта: Цел на дейността: Разширяване на дейността и капацитета на дружеството чрез наемане на нови служители и осигуряване на здравословни и безопасни условия на работните им места. Описание на дейността: Дейността включва подбор на безработни или неактивни лица от целевите групи и назначаването им на трудов договор за 12 месеца. Дейностите по трудова медицина включват: обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, измерване факторите на работната среда, оценка на риска на работните места, извършване на първоначални и профилактични медицински прегледи, наблюдение на здравословното състояние на работещите и анализ, обучения по ЗЗБУТ, приложимата документация и други. За половината от длъжностите ще търсим да назначим безработни и/или незаети млади хора до 29 години. Минимум половината от работните места, създадени по проекта, ще се запазят най-малко за една година след приключване на проектните дейности. За разширяване на дейността на фирмата и за увеличаване на капацитета за предлагане и продажба на туристически услуги ни е необходимо да назначим следните служители: - двама служители на позицията „Експерт маркетинг” (група 2 от НКПД); - двама служители на позицията „Мениджър, ключови клиенти” (група 2 от НКПД). ОБЩО: 4 човека. Дейностите по трудова медицина ще се възложат на външен изпълнител. Обосновка на дейността: Следвайки тенденцията за увеличаване на икономическия растеж в България, 2-3% годишно, увеличаване на оборотите и печалбата на икономическите единици и на доходите на работещите, очакваме да се увеличи значително броят на пътуващите и съответно на клиентите ни. Необходимо е фирмата да разшири обхвата и качеството на предлаганите услуги, за да удовлетвори нарастващите потребности на пазара. За да осигури човешки ресурс за постигане на тези цели, агенцията планира да разкрие нови работни места и да наеме нови служители. Фирмата ще положи усилия да мотивира новонаетите лица да работят с желание и да се учат и развиват, като им предостави възможност да започнат работа, ще ги включи в обучения по ключови компетентности за повишаване на квалификацията им и ще им осигури качествени работни места. Осигуряването на трудова медицина е необходимо за опазване живота и здравето на новонаетите работници, повишаване на безопасността и качеството на работното място и спазване изискванията на законодателните разпоредби. С назначаването на нови служители по настоящия проект се създава приемственост, надграждане и доразвитие на изпълнения от дружеството проект "Създаване на туроператорска агенция" по схема BG051PO001-1.2.03 по ОП РЧР 2007-2013. Четирите нови работни места са нетно увеличение на щатното разписание на кандидата., Договорена стойност: 44 490.00 , Отчетена стойност: 42 953.66
  • Дейност: Предоставяне на обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на вече наетите по проекта лица.: Цел на дейността: Повишаване на квалификацията на включените в проекта нови служители Описание на дейността: Предвиждаме да предоставим на новонаетите лица следните обучения по ключови компетентности: А. По Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ 1. Хорариум на обучението 300 учебни часа за всеки обучаем и три нива на обучение 1.1. Теория 150 часа на обучаем 1.2. Практика 150 часа на обучаем 2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/ 3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат езиков курс за всеки обучаем Б. По Ключовa компетентност 4 „Дигитална компетентност“ 1. Хорариум на обучението 45 учебни часа за всеки обучаем 1.1. Теория 30 часа на обучаем 1.2. Практика 15 часа на обучаем 2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/ 3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат курс за работа с компютър и интернет за всеки обучаем Обосновка на дейността: Езиковото обучение предвиждаме да предоставим на всички новонаетите служители, защото кандидаът е туроператорска агенция, в която непрекъснато се използват чужди езици за работа с контрагенти и клиенти. На агенцията са нужни служители, които писмено и устно поне на работно ниво да владеят повече от един чужд език, най-добре 3-4. В дейността се ползва и изготвя информация и документация и се комуникира на различни езици. За да отговорят на тези изисквания и за да повишат квалификацията си, на новонаетите от нас служители ще се предостави допълнително обучение по чужди езици. За новонаетите по проекта служители предвиждаме да предоставим и обучение за работа с компютър и интернет, защото естеството на дейност на фирмата и на всички работни места е свързано със задължително използване на дигитална техника като компютри, принтери, софтуерни продукти и интернет. За качествено изпълнение на задълженията си служителите ни трябва да имат много добра компютърна и дигитална подготовка и компетентност. Обученията по Ключови компетентности 2 „Общуване на чужди езици“ и 4 „Дигитална компетентност“ ще повишат квалификацията на новонаетите служители, за да отговорят на изискванията за длъжностите и работните места в туристическата агенция. Това е и една от предпоставките за устойчивата заетос и професионално развитие на новите служители. , Договорена стойност: 3 800.00 , Отчетена стойност: 3 800.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, работно облекло, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места и застраховане на придобитото оборудване.: Тази дейност обхваща подготвяне на нови качествени работни места, като за тази цел ще се закупят необходимите офис техника, оборудване, ДНА и стопански инвентар, които ще се застраховат за периода на проекта. В резултат на изпълнението на дейността ще се създаде добра работна среда и устойчива заетост на новонаетите работници. За създадените нови работни места предвиждаме да закупим 1 специализиран софтуер /туристически/, 1 бр. сървър, 1 бр. UPS, 3 бр. преносими компютри с лицензирана операционна система, офис пакет, компютърна мишка, 2 бр. външен хард диск, 1 бр. таблет, 1 бр. мултифункционално офис устройство (принтер, скенер, копир), 3 бр. работни бюра с 2 контейнера към тях, 3 бр. работни столове, 2 бр. етажерки в комплект с 2 бр. шкафове за документи, 1 бр. закачалка за дрехи, 2 бр. фотоапарати или фотокамери, 3 бр. GSM апарати, 1 комплект тонер касета и барабан за мултифункционалното устройство и 3 бр. настолни калкулатори. За новите работни места предвиждаме закупуване и на офисен стопански инвентар за работата им в офиса, като органайзери за бюро, папки и други подобни. Към доставките ще бъдат включени всички допълнителни дейности, свързани с транспорта, монтажа, въвеждането в експлоатация, както и обучение на персонала за работа с доставеното оборудване и ДНА. За придобитото оборудване ще се сключат застраховки за предотвратяване на риска от погиване и увреждане в периода на изпълнение на дейностите по проекта. Обосновка на дейността: Новите служители по проекта са нумерично увеличение на персонала на "Абела Тур" ЕООД. За тях във фирмата няма обособени работни места, затова е необходимо да се създадат и оборудват такива. За тази цел ще се закупят бюра с контейнери за бюро, работни офис столове, шкафове и етажерки, маса. Новите работни места са за специалисти в туризма, чиято работа е предимно в офис и които задължително трябва да работят на компютри и в работата си е необходимо да използват специализирани софтуерни продукти. За оперативна работа по придружаване на групи туристи на организирани пътувания се ползват таблети. Офертите, договорите за организирано пътуване и други изработени от служителите документи се разпечатват на принтер когато е необходимо. По тези причини за оборудване на работните места ще се закупят компютри, таблети и принтер. Това се налага от естеството на дейността и работата. Сървърът е необходим за съхраняване и достъп до обща информация, защото работата е екипна и има много информация, която трябва да се съхранява на едно място и да е достъпна за всички. Големият обем на информацията също изисква да се използва сървър, затова се предвижда да се закупи такъв. За качествено и бързо изпълнение на работата си нашите служители непрекъснато имат нужда да използват телефон за връзка с клиенти, контрагенти и колеги и да използват интернет, особено когато са с групи туристи и спешно им трябва достъп до информация. Затова е предвидено закупуване на телефонни апарати за мобилна и интернет връзка. За работата в офиса на служителите им е необходимо и ползването на дребен офис инвентар. За предпазване от загуби и щети от увреждане и погиване на придобитото оборудване, то ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта. Изпълнението на тази дейността спомага за постигане на заложените цели на проекта., Договорена стойност: 24 096.00 , Отчетена стойност: 24 481.56
  • Дейност: Осигуряване на публичност на настоящия проект: Описание на дейността: Дейността включва запознаване на обществеността и популяризиране на дейностите и целите на проекта сред целевите групи и всички заинтересовани страни, включени в него. Тази дейност съпътства цялото изпълнение на проекта и се изразява в следното: * Изработване на материалите и оформяне на всички документи по проекта в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 20142020; * Изработване и поставяне на информационно табло/плакат на мястото, където се изпълнява проекта; * Изработване на печатни материали като брошури и листовки - 1000 броя, промоционални материали- папки и тефтери, фланелки, химикалки, флашпамети и други, 300 броя, които ще се използват по подходящ начин за постигане на целта; * Отпечатване на информационни стикери за оборудването Изработването на материалите ще бъде възложено на външен изпълнител. Обосновка на дейността: Дейността по популяризиране на проекта ще допринесе за информиране на обществеността за извършените по проекта дейности, за постигнатите резултати и за оказаните въздействия за изпълнение на целите по проекта. С изпълнението на дейността обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат запознати с приноса на финансиращите фондове и на програмата в подкрепа на работодателите от малкия и среден бизнес в България. При всички използвани мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на всички лога, емблеми и надписи, в съответствие с наръчника и с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, освен логата и емблемите се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда., Договорена стойност: 1 434.00 , Отчетена стойност: 1 434.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: За доброто организиране и контролиране на изпълнението на дейностите по проекта и успешното му и в срок приключване и отчитане, ще бъде сформиран екип за управление на проекта. ЕУП ще се състои от Ръководител проект - 1, счетоводител - 1, технически сътрудник - 1. Автобиографията на Ръководителя на проекта е приложена към настоящото проектно предложение. Екипът за управление на проекта извършва следното: - Изготвяне на план за изпълнение на проекта; - Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност от проекта; - Текущ мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите; - Съблюдава направените разходи да са в съответствие с бюджета на проекта и изискванията на договора за БФП,; - Осигурява аналитично счетоводно отчитане на проекта; - Осигурява спазването на сроковете по изпълнението, промените (ако има такива) и отчитането на проекта; - Наблюдава комплектното и коректно изготвяне и съхранение на досие на проекта; - Провежда регулярни срещи, на които се обсъжда планът и текущото изпълнение на проекта и се вземат необходимите решения или коригиращи мерки по изпълнението му; - Изготвя междинни и окончателни отчети и доклади и заявки за плащания, осъществява контрол и мониторинг на изпълнението и отчитането на проекта и на цялата документация и изпращаните документи до УО . - Следи и носи отговорност за правилното и навременно изпълнение и отчитане на проекта, за законосъобразното водене на счетоводството и доброто финансово управление на средствата на проекта; - При необходимост контактува с УО и ДО. Обосновка на дейността: Изпълнението на посочените дейности от Екипа за управление ще допринесе за осигуряване доброто управление на проекта. Това е от особено голямо значение предвид големината на проекта. Професионалната организация и управление на проекта ще гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и успешното приключване на проекта., Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 8 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИНФО СЪРВИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 408.80 , Отчетена стойност**: 13 722.52
  • Изпълнител: Катлина, Договорена стойност по проекта*: 210.00 , Отчетена стойност**: 210.00
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 299.98 , Отчетена стойност**: 2 860.98
  • Изпълнител: СТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 088.00
  • Изпълнител: ГРУПАМА ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 275.47
  • Изпълнител: МЕДИКО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 700.00 , Отчетена стойност**: 750.00
  • Изпълнител: Рекламна къща МЕКА М ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 434.00 , Отчетена стойност**: 1 434.00
  • Изпълнител: РОСИЦА МАРИНОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 500.00 , Отчетена стойност**: 500.00
  • Изпълнител: ФОТО СИНТЕЗИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 485.99
  • Изпълнител: АРОНИЯ-2 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48.60
  • Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 800.00 , Отчетена стойност**: 2 800.00
  • Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: ТРАВЕЛ - Б2Б ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 81 820.00 BGN
БФП 81 820.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 80 028.09 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и инсталиране на специализиран софтуер - туристически, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и инсталиране на специализиран софтуер - туристически
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за доставка и инсталиране на офис оборудване, Прогнозна стойност: 11 175.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и инсталиране на офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за доставка на GSM апарати смартфони, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на GSM апарати - смартфони
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ на наетите по проекта лица, Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на наетите по проекта лица, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на наетите по проекта лица
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка и инсталиране на офис оборудване, Прогнозна стойност: 11 175.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка и инсталиране на офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на комплект тонер касета и барабан за мултифункционално устройство, Прогнозна стойност: 290.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на комплект тонер касета и барабан за мултифункционално устройство
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на офисен стопански инвентар, канцеларски материали , Прогнозна стойност: 250.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на услуга с предмет „Застраховане на придобитото по проекта оборудване и обзавеждане”., Прогнозна стойност: 1 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на публичност на проекта, Прогнозна стойност: 1 200.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на публичност на проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на трудова медицина, Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител за осигуряване на трудова медицина
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Прекратяване избор на изпълнител за доставка и инсталиране на офис оборудване, Прогнозна стойност: 11 175.00
  • Обособена позиция 1: Прекратяване избор на изпълнител за доставка и инсталиране на офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за избор на изпълнител за доставка на фотоапарати/фотокамери , Прогнозна стойност: 2 200.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 2 (два) броя дигитални фотоапарати/фотокамери
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на Счетоводител проект и наемане на Технически сътрудник, Прогнозна стойност: 710.00
  • Обособена позиция 1: Избор на счетоводител
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Избор на технически сътрудник
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN