Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0039-C02
Наименование на проекта Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца - Силистра
Бенефициент 000565537 ОБЩИНА СИЛИСТРА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 15.03.2018
Дата на стартиране 15.03.2018
Дата на приключване 01.04.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Силистра, Силистра, гр.Силистра

Описание

Кратко описание на проекта
В Проектът е предвидено преустройство, ремонт, обзавеждане и оборудване на следните социални услуги:
1.В обект–бивша детска градина „Ян Бибиян“, находяща се в гр. Силистра, ул. "Пирин"№11- масивни сгради с РЗП–662 м2 и прилежащ терен–2320 м2 да се изградят:
- Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги на 1-ви етаж;
- Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги на 2 етаж. Всяка от услугите ще функционира напълно самостоятелно, с отделен вход. 
Ще бъдат обособени и необходимите по функция помещения. Дворното пространство ще бъде благоустроено, включващо и паркоместа. Сградата се намира в жилищен район на населеното място с изградена достъпна архитектурна среда, и транспортна инфраструктура, не е в съседство с промишлени зони и зони с прекалено интензивно движение и шумови натоварвания. В рамките на града са лесно достъпни и на близки разстояния лечебно заведение за болнична помощ, аптеки, стоматологична помощ, детски ясли и детски градини, училища, читалище, паркови площи и спортни площадки.
2.В обект бивш ДДЛРГ в гр. Силистра с обща площ 11600 м2, ще се изгради: Нов Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване. Сградата е разположена в жилищен район на населеното място, не е в съседство с промишлени зони и зони с прекалено интензивно движение и шумови натоварвания. Осигурена е транспортна инфраструктура–изградена улична мрежа и тротоари за пешеходци.
3.Ремонт, преустройство, обзавеждане и оборудване за разширяване на дейността на един вече съществуващ и функциониращ Дневен център за деца с увреждания и реформирането му в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства.
4.Изграждане на площадков газопровод към бивш ДДЛРГ-нов ЦОП.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: 1. Дейността предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. за изпълнението на дейността ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, състоящ се от следните позиции: - Ръководител - Координатор/Технически сътрудник - Експерт Строителство - Счетоводител - Експерт "Обществени поръчки" Дейността на екипа ще се ръководи от ръководител, отговарящ на условията от изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема. Основните отговорности на екипа ще са свързани с клаузите на подписания договор за БФП, спазване на процедурите и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж" и нормативната уредба на Р. България. Екипът по проекта ще осъществява постоянен контрол за спазване на времевия график, целесъобразното изразходване на средствата и отчитане на резултатите от вече проведените дейности. Екипът за организация и управление ще отговаря за провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейности по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Общината като бенефициент ще носи цялата отговорност за изпълнението на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител. Ще бъдат спазени всички нормативни изисквания, изискванията на Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и изискванията за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС. Документацията за участие в процедурите ще бъде изпращана за предварителен контрол до УО на ОПРР и АОП. Преди плащане, Бенефициентът ще извършва документална проверка и проверка на мястото на проекта за удостоверяване извършването на заявените за плащане дейности, базирана на техническото задание и/или тръжното досие на проекта и/или други приложими документи. Ще се води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система. Ще се осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и съставяне на финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Закона за счетоводството. Дейностите по архивиране и съхранение на счетоводните документи ще се извършват в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и чл. 90 от Регламент (ЕО) №1083/2006. Счетоводната и друг тип отчетност по проекта ще позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка. Бенефициентът, Община Силистра ще съхранява, осигурява и предоставя при поискване от Договарящия орган, Сертифициращия орган, Одитиращия орган и органи на Европейската Комисия всички документи, свързани с изпълнението на проекта за срок не по-малко от пет години след приключването на Оперативната програма в съответствие с чл. 89 (3) от Регламент на Съвета №1083/2006г., Договорена стойност: 20 926.00 , Отчетена стойност: 13 883.00
  • Дейност: Информация и визуализация/ комуникация на проекта: При изпълнението на проекта ще бъде осигурена неговата публичност, като ще бъдат съобразени всички правила на ЕС за комуникация и визуализация, както и насоките за осъществяване на мерките за информация и комуникация, изготвени от УО на ОПРР. Ще бъде информирана широката общественост за получената финансова подкрепа от ОПРР чрез ЕФРР и за целта са предвидени следните мерки: Изработване на билборд с информация за проекта - 4 бр. Ще бъдат поставени на работната площадка на обектите и ще съдържат информация за размера на европейското и национално финансиране на проекта, името на проекта, флагът на ЕС, логата на ЕФРР и ОПРР. Билбордовете ще бъдат отстранени не по -късно от 3 месеца след приключване на работата по проекта и ще бъдат заменени с постоянни информационни табели. Изработване на информационни табели - 4 бр. Табелите ще бъдат поставени най-късно 3 месеца след приключване на проекта на четирте обекта и ще съдържат същата информация като билборда, но без датите за начало и край на проекта. Отпечатване на информационни брошури -200бр. Брошурите ще съдържат информация за финансирането на проекта, етапите на осъществяването му, резултатите от него и всички останали задължителни компоненти. Ще се разпространяват в сградата на общината, като целта е да достигнат до максимален брой посетители, за да се постигне по-широка публичност на проекта, както и да се съдейства за постигане на популярност и атрактивност на обектите. Провеждане на информационни събития - 2 бр. пресконференции в началото и в края на проекта Първата пресконференция ще се отбележи стартирането на проекта и ще даде най-обща информация за него. Втората ще бъде с фокус постигнатите резултати с финансовата помощ на ЕФРР и възстановените зони за обществен отдих. И двете пресконференции ще бъдат дадени в сградата на община Силистра. След представяне на информацията ще бъде дадена възможност за задаване на въпроси. Ще бъдат поканени местни и национални медии, които да отразят събитията. Публикации - информация за проекта в сайта на общината - периодично Изработване на 1 банер, който ще се използва при различни събития по повод проекта Обосновка: Задължителна дейност по изпълнение на проекта. Информационни стикери (лепенки) - Ще бъдат изработени стикери и ще бъдат поставени на закупеното оборудване и обзавеждане - бр. Обосновка: Задължителна дейност по изпълнение на проекта. Изпълнителят на мерките за Информация и визуализация/ комуникация на проекта ще бъде избран съгласно ЗОП. , Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 6 528.00
  • Дейност: Изготвяне и обследване на технически паспорт и енергийна ефективност : Ще се извърши обследване за установяване на техническите характеристики характеристики на сградите, свързани с изискванията по чл.169, ал.1, ал.2 и ал.3 ЗУТ. Ще бъде включено и обследване на изискванията за енергийна ефективност.С обследването за енергийна ефективност на сграда в експлоатация се установява нормализираното (базово) потребление на енергия на сграда при съществуващото и състояние към момента на обследването, определят се специфичните възможности за намаляване на нормализираното потребление на енергия при гарантирано поддържане на нормативните параметри на микроклимата, извършва се техническа и икономическа оценка на мерките за повишаване на енергийната ефективност на сградата. При обследването на сгради в експлоатация се прилагат и разпоредбите на наредбата по чл. 56 ЗЕЕ. Сертификатът за енергийни характеристики на сграда в експлоатация удостоверява енергийните характеристики при нормализирано потребление на енергия в съществуващото състояние на сградата към момента на обследването, прогнозираното ниво на потребление на енергия след прилагане на избран пакет от енергоспестяващи мерки и съответстващия му клас на енергопотребление по скалата на класовете на енергопотребление от наредбата по чл. 31, ал. 3 ЗЕЕ., Договорена стойност: 8 400.00 , Отчетена стойност: 9 840.60
  • Дейност: Провеждане на процедура по инженеринг : I. Ще се проведе обществена поръчка по Закона за обществени поръчки за избор на изпълнител -инженеринг. Включват се следните видове дейности: - Проектиране на ДЦПДУТС работен проект на обект: предназначението на бивша детска градина в ДЦПДУТС - Съгласуване на проектите; - Изпълнение на СМР ; - Оборудване и обзавеждане - Авторски надзор. II. Ще се проведе обществена поръчка по Закона за обществени поръчки за избор на изпълнител -инженеринг. Включват се следните видове дейности: - Проектиране на Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване, работен проект - Съгласуване на проектите; - Изпълнение на СМР ; - Оборудване и обзавеждане - Авторски надзор. III. Ще се проведе обществена поръчка по Закона за обществени поръчки за избор на изпълнител -инженеринг. Включват се следните видове дейности: - Проектиране на площадков газопровод работен проект; - Съгласуване на проектите; - Изпълнение на СМР ; - Авторски надзор., Договорена стойност: 667 440.00 , Отчетена стойност: 750 044.69
  • Дейност: Строителен надзор: I. Строителен надзор за обект предназначението на бивша детска градина в ДЦПДУТС. Дейността включва упражняване на непрекъснат строителен надзор и включва следните дейности: - Изпълнение на цялостен строителен контрол върху изпълнението на СМР, съгласно работните проекти и изискванията на нормативните актове; - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изисквания; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - Оценка за енергийна ефективност и съставяне на окончателен доклад до Възложителя, след завършване на строително-монтажните работи. Обосновка: Спазване на изискванията на ЗУТ чл. 166-168 II. Строителен надзор за обект Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване. Дейността включва упражняване на непрекъснат строителен надзор и включва следните дейности: - Изпълнение на цялостен строителен контрол върху изпълнението на СМР, съгласно работните проекти и изискванията на нормативните актове; - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изисквания; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - Оценката за енергийна ефективност и съставяне на окончателен доклад до Възложителя, след завършване на строително-монтажните работи. Обосновка: Спазване на изискванията на ЗУТ чл. 166-168 III. Строителен надзор за обект Площадков газопровод Дейността включва упражняване на непрекъснат строителен надзор и включва следните дейности: - Изпълнение на цялостен строителен контрол върху изпълнението на СМР, съгласно работните проекти и изискванията на нормативните актове; - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изисквания; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за съответствие по чл. 142, ал.6б от ЗУТ и съставяне на окончателен доклад до Възложителя, след завършване на строително-монтажните работи. Обосновка: Спазване на изискванията на ЗУТ чл. 166-168 За избор на изпълнител на дейностите по строителен надзор ще бъде проведена поръчка по ЗОП., Договорена стойност: 15 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Строително монтажни и ремонтни дейности: - Изпълнение на строително монтажни и ремонтни дейности на вече съществуващ и функциониращ Дневен център за деца и младежи с увреждания и реформирането му в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства. Чрез обновяване на материалната база на Центъра ще създаде условия и пригодност за осъществяване на допълнителни дейности, свързани с ранна интервенция на уврежданията и индивидуална педагогическа подкрепа на децата с увреждания. Ще се разширят дейностите за работа със семействата на децата с увреждания. Ще бъдат включени дейности на ЦСРИ. За избор на изпълнител ще бъде проведена процедура по ЗОП., Договорена стойност: 58 700.00 , Отчетена стойност: 66 520.84
  • Дейност: Оборудване и обзавеждане: За пълноценното функциониране на социалните услуги и осигуряване на подходяща среда и уют за децата и техните семейства, се предвижда те да бъдат обзаведени и в тях да бъде доставено оборудване. Доставката ще бъде изпълнена в съответствие с изискванията на възложителя по техническа спецификация. Оборудването ще е съобразено с предназначението на всяко помещение, на всеки обект. За новите дневни центрове е предвидено оборудване на зали за лечебна физкултура и рехабилитация, индивидуална и групова работа; санитарни помещения; кухня с кухненско оборудване и обзавеждане - домакински електроуреди, съдове и прибори, трапезария с маси и столове; място за отдих с падащи легла - шкаф и други мебели за отдих; Мебелировката ще осигурява комфорт и ще позволява вещите и пособията за занимания да се съхраняват в шкафове и етажерки; Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност; Ще бъдат осигурени дидактични материали за работа в групите и за специализираните кабинети. В кабинетите на психолог/логопед, освен обзавеждането на работното място за специалиста, се предвижда маса, стол и огледало. Залата за лечебна физкултура и психосензорната зала ще бъдат оборудвани и обзаведени съгласно изискванията за функционалните характеристики на услугите. В съществуващия дневен център за деца с увреждания и техните семейства е предвидено оборудване и обзавеждане на залата за рехабилитация. В Центъра за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства (до 4 места за спешно настаняване) ще бъдат оборудвани и обзаведени офис помещения, зали за индивидуална и групова работа, санитарни помещения, стаи за спешен прием, кухня и трапезария. Ще бъде изградена и "Сина стая". Мебелировката ще осигурява комфорт и да позволява вещите и пособията за занимания да се съхраняват в шкафове и етажерки; Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност; В една от залите за индивидуална работа предвидена за психолог/логопед, освен обзавеждането на работното място за специалиста, ще се предвиди маса, стол и огледало. Ще се предвидят и достатъчен набор от дидактични материали за работа с потребителите. В помещенията за спешен прием са предвидени сгъваеми бебешки кошарки, столчета за хранене на бебета, колички и др. основно оборудване за краткосрочен престой на бебета и родители с бебета/деца (0-5). В залата за групова работа ще има столове и за възрастни, за групи с родители и кът с малка масичка с пет стола за консултиране на семейство. Ще се обособят кътове за изчакване с малка масичка и фотьойли. В тези кътове ще има играчки, игри, книжки и пр. Едната от залите за индивидуална работа да е предвидена за индивидуална работа с деца, оборудвана с малка масичка и столчета, етажерка за книги, филми, учебни помагала, семейна къща с кукли, шкаф за кукли, играчки, материали за терапевтична и консултативна работа, видеозаписна камера. Ще бъде осигурено офис оборудване и стаи за отдих на персонала за всички услуги. Всички функционалните изисквания за услугите ще бъдат включени при изготвяне на документацията за избор на изпълнител по ЗОП., Договорена стойност: 279 580.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Въвеждане на обектите в експлоатация: Дейността включва издаване на Удостоверения, договори и становища от експлоатационните дружества Енерго Про, В и К, РЗИ, РСПБЗН, Агенция по кадастър и др. на основание чл. 177 от ЗУТ, Договорена стойност: 7 180.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Задгранично строителство ООД, Договорена стойност по проекта*: 242 448.00 , Отчетена стойност**: 141 761.71
  • Изпълнител: "СС - Консулт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 725.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Лиляна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Смарт Бизнес Къмпани ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 139 082.71 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Перфекта Ейджънси" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 604.00 , Отчетена стойност**: 6 348.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум Мултиплекс Инженеринг - Лайф Енерджи", Договорена стойност по проекта*: 4 536.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мальовица ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 946.64 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Галакси Строй" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 66 520.84 , Отчетена стойност**: 66 520.84
  • Изпълнител: Румяна, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 4 310.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Ес - Енерджи Проект" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 840.60 , Отчетена стойност**: 9 840.60
  • Изпълнител: Транс Ко 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 133 946.13 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Йорданка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 360.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: Женя, Договорена стойност по проекта*: 3 650.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Калисто" ООД, Договорена стойност по проекта*: 130.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Юлия, Договорена стойност по проекта*: 7 966.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Стройпроект ООД, Договорена стойност по проекта*: 542 640.00 , Отчетена стойност**: 603 677.78
Подизпълнители
  • Подизпълнител: "ГАП - ИНЖ. КОНСУЛТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 800.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: "Мултиплекс Инженеринг" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "Лайф Енерджи" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 374.00 , Достигната стойност: 374.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 582 476.40 BGN
БФП 582 476.40 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 021 188.80 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 326.04 0.00 3 326.04 "Галакси Строй" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 27 132.00 0.00 27 132.00 Стройпроект ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 23 644.80 0.00 23 644.80 Задгранично строителство ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 600.00 0.00 600.00 Задгранично строителство ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 20.00 108 528.00 0.00 108 528.00 Стройпроект ООД
Липса на добро финансово управление 245.48 0.00 245.48 Румяна Георгиева Петрушева
Липса на добро финансово управление 790.38 0.00 790.38 "Перфекта Ейджънси" ЕООД
Липса на добро финансово управление 408 148.43 0.00 408 148.43 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията по Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Прогнозна стойност: 202 040.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на инженеринг на обект ЦОП
    Изпълнител: Задгранично строителство ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 236 448.00
  • Обособена позиция 2: Изпълнение на инженеринг на обект Площадков газопровод към ЦОП
    Изпълнител: Задгранично строителство ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията по Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Прогнозна стойност: 667 440.00
  • Обособена позиция 1: "Изпълнение на инженеринг на обект ДЦПДТМУТС и ДЦПДУТС"
    Изпълнител: Стройпроект ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 542 640.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра" за обекти Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и деца с увреждания и техните семейства, обект Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, обект Център за обществена подкрепа и обект Дневен център за деца и младежи с увреждания., Прогнозна стойност: 279 580.00
  • Обособена позиция 1: Обзавеждане и оборудване ОП 1 Обзавеждане
    Изпълнител: Смарт Бизнес Къмпани ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 658.97
  • Обособена позиция 2: Обзавеждане и оборудване ОП 2 Черна, бяла, офис техника и офис оборудване
    Изпълнител: Транс Ко 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 76 494.10
  • Обособена позиция 3: Обзавеждане и оборудване ОП 4 Методическо и специализирано оборудване
    Изпълнител: Смарт Бизнес Къмпани ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 423.74
  • Обособена позиция 4: Обзавеждане и оборудване ОП 5 Постелачно бельо
    Изпълнител: Мальовица ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 946.64
  • Обособена позиция 5: Обзавеждане и оборудване ОП 6 Кухненско и санитарно оборудване
    Изпълнител: Транс Ко 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 960.52
  • Обособена позиция 6: Обзавеждане и оборудване ОП 7 Рехабилитационни уреди и материали
    Изпълнител: Транс Ко 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 491.51
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Йорданка Стоянова Чамурджиева
    Изпълнител: Йорданка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Юлия Минчева Василева
    Изпълнител: Юлия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 966.00
  • Обособена позиция 3: Женя Божидарова Димитрова
    Изпълнител: Женя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 650.00
  • Обособена позиция 4: Румяна Георгиева Петрушева
    Изпълнител: Румяна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
  • Обособена позиция 5: Петя Стефанова Върбанова
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 310.00
  • Обособена позиция 6: Юлия Минчева Василева
    Изпълнител: Юлия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Информация и визуализация на Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД
    Изпълнител: "Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00
  • Обособена позиция 2: Перфекта Ейджънси ЕООД
    Изпълнител: "Перфекта Ейджънси" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 604.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Извършване на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор по Обособена позиция №1: "Дневни центрове за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и деца с увреждания и техните семейства с общ капацитет 60 места за дневна грижа и 120 места за консултантски услуги на 1-ви и 2-ри етаж на бивша ЦДГ "ЯН Бибиян"
    Изпълнител: "СС - Консулт" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 125.60
  • Обособена позиция 2: Извършване на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор по Обособена позиция №2:" Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване в бивш ДДЛРГ - гр. Силистра"
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум Мултиплекс Инженеринг - Лайф Енерджи"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 536.00
  • Обособена позиция 3: Извършване на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор по обособена позиция №3: "Площадков газопровод към обект Център за обществена подкрепа - гр. Силистра"
    Изпълнител: "СС - Консулт" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Наемане на външен експерт за позицията Експерт "Строителство"., Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Наемане на външен експерт за позицията Експерт "Строителство"
    Изпълнител: Лиляна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Обследване за внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите: бивш Дом за деца лишени от родителски грижи и ЦДГ "Ян Бибиян" - гр. Силистра, включително изготвяне на технически паспорти., Прогнозна стойност: 8 400.00
  • Обособена позиция 1: Обследване за внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите: бивш Дом за деца лишени от родителски грижи и ЦДГ "Ян Бибиян" - гр. Силистра, включително изготвяне на технически паспорти.
    Изпълнител: "Ес - Енерджи Проект" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 840.60
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Строително монтажни и ремонтни дейности на обект Дневен център за деца и младежи с увреждания по Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Прогнозна стойност: 58 700.00
  • Обособена позиция 1: Строително монтажни и ремонтни дейности на обект Дневен център за деца и младежи с увреждания
    Изпълнител: "Галакси Строй" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 520.84
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Съгласуване на инвестиционен проект във фаза работен, част "Газоснабдяване" и регистриране и издаване на акт за техническо освидетелстване на съоръжения с повишена опасност на обект Център за обществена подкрепа в гр. Силистра и площадков газопровод., Прогнозна стойност: 130.00
  • Обособена позиция 1: Съгласуване на инвестиционен проект във фаза работен, част "Газоснабдяване" и регистриране и издаване на акт за техническо освидетелстване на съоръжения с повишена опасност на обект Център за обществена подкрепа в гр. Силистра и площадков газопровод.
    Изпълнител: "Калисто" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 130.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN