Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0289-C03
Наименование на проекта Постигане на устойчива заетост, чрез разкриване на нови работни места в „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009" ООД
Бенефициент 200548590 ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009 ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 26.07.2016
Дата на стартиране 26.07.2016
Дата на приключване 26.05.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Царево, гр.Царево

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът предвижда осигуряване на 35 нови устойчиви работни места в „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ЕООД. С цел създаване на благоприятна работна среда, разкритите по проекта работни места ще бъдат оборудвани и обзаведени.
Настоящият проект удовлетворява потребността на безработните младежи до 29 годишна възраст и неактивните лица, от създаване на условия за достъп до заетост и устойчиво интегриране на пазара на труда. Осигурената заетост от „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ЕООД е в сфера, която е достатъчно атрактивна и актуална за младите хора и в същото време е област на професионална реализация, която дава възможност на човек да се изяви, да изрази себе си и да покаже своите знания и качества.
Кандидатът по настоящия проект е дружество, което не спира да се развива и да разширява направленията, в които инвестира и работи успешно. 
Настоящата процедура е в съответствие със стратегическите цели на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ЕООД и по-конкретно в наемане на млади хора, тяхната професионална квалификация и социално включване, чрез удовлетворяване потребностите на компанията за устойчиво развитие и създаване на реални възможности за личностно и професионално развитие на активни и амбициозни хора.
Целеви групи по проекта са:
-	Безработни младежи до 29 години вкл.;
-	Неактивни лица.
Проектът цели създаване на 35 устойчиви работни места в „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ЕООД чрез осигуряване на заетост на безработни младежи до 29 години и неактивни лица.
В резултат изпълнението на проекта целевите групи ще се сдобият с професионални компетентности, които ще подобрят тяхната квалификация, опит и конкурентноспособност.
Основни дейности по проекта:
1.	Организация и управление на проекта.
2.	Избор на изпълнители по проекта.
3.	Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло.
4.	Подбор, назначаване и осигуряване на заетост.
5.	Дейности за информация и публичност.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигането на поставените цели и резултати, предприети от определена отправна точка, в рамките на определено време и с конкретни ресурси, отчитайки влиянието на вътрешната и външна среда на проекта. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Управлението на проекти като управленски подход предполага въвеждане на структурирани процеси, които са разбираеми и приемливи за всички заинтересовани страни по проекта. Това може да се постигне чрез въвеждане и прилагане на инструментариум за управление на проекти. Този инструментариум трябва да съответства преди всичко на изискванията на целите на проекта, на нормативната рамка и да бъде разработен съгласно нуждите и условностите на конкретния проект. Важно място в инструментариума заемат индикаторите, които са променливи величини и служат за измерване на настъпилите промени и степента на изпълнение на поставените дейности и цели. Включване на тази дейност в проекта, цели прозрачно му управление и изпълнение, чрез прилагане на ефективни методи на мониторинг, контрол, верификация, разплащане, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности. Основните етапи по изпълнение на дейност 1 са: - Планиране и дефиниране на обхвата на проекта (работна структура на задачите); - Дефиниране на дейностите, които трябва да бъдат извършени, за да се постигнат желаните резултати по проекта; - Планиране на ресурсите – определяне на вида и количеството на необходимите ресурси за изпълнение дейностите по проекта; - Планиране управлението на риска на проекта – избор на подход и методи за управление на риска на проекта, идентифициране и анализ на рисковите фактори и на степента на тяхното влияние върху целите на проекта; - Планиране на качеството – определяне на изискванията и стандартите за качествено изпълнение на проекта; - Планиране на комуникациите – определяне на метод за комуникация между всички заинтересовани страни по проекта; - Планиране на организацията и на хората – идентифициране, документиране и определяне на роли, отговорници и отношения за отчитане на работата по проекта; - Планиране на доставките и услугите по проекта – определяне на вида и количеството на ресурсите, които е необходимо да бъдат предоставени на външни изпълнители; - Разработване на план за управление на проекта – представяне на резултатите от всички процеси на планиране в един съгласуван и разбираме от всички участници документ; - Създаване на интегриран процесен подход за изпълнение на планираните дейности за постигане на очакваните резултати; - Осъществяване на контрол чрез проектиране на инструментариум за наблюдение и измерване изпълнението на проекта; - Документиране на резултатите в края на всеки етап и в края на проекта. Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на Дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнението, в съответствие с изискванията Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ОП РЧР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: • Ръководител на проекта • Координатор • Счетоводител • Технически сътрудник Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок., Договорена стойност: 34 106.88 , Отчетена стойност: 29 914.64
  • Дейност: Избор на изпълнители по проекта: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по чл. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. По настоящия проект, се планира провеждането на процедура чрез избор с публична покана, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 1 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г. за доставки на стойност 46810 лв. без ДДС. Процедурата ще има шест обособени позиции за: 1) Доставка на работно облекло за стойност от 8400 лв. без ДДС; 2) Доставка на оборудване и обзавеждане за дисководещ на обща стойност 6990 лв. без ДДС; 3) Доставка на оборудване и обзавеждане за камериерки и пиколо на обща стойност 11000 лв. без ДДС; 4) Доставка на оборудване и обзавеждане за рецепционисти, офис.мениджър и счетоводител на обща стойност 13100 лв. без ДДС; 5) Доставка на лицензи за специализиран хотелиерски софтуер на обща стойност 5360 лв. без ДДС; 6) Доставка на лицензи за специализиран счетоводен софтуер на обща стойност 1960 лв. без ДДС; Процедурата е разделена в шест обособени позиции, съгласно изискванията на чл. 10, ал. 1 от ПМС 118/20.05.2004 г. за недопускане разделяне на предмета на поръчката при изпълнение на сходни дейности. Останалите външни изпълнители по проекта ще бъдат избрани без провеждане на процедура, съгласно изискванията на чл7, ал.2 и чл.8, ал.2, т.2 от ПМС 118/20.05.2014 г., а именно избор за предоставяне на услуги по осигуряване на публичност на стойност 1450 лв.., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло: Към момента на кандидатстване „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД стопанисва жилища за временно обитаване във ваканционно-туристическо селище „Примеа Бийч Ризорт” – гр. Царево, както и питейно заведение в центъра на гр. Царево. Ангажиментите на компанията са обвързани с дългосрочни договори за наем, което е в резултат на успешната работа и развитието на компанията до момента в нейните основни сфери на дейност – „Предоставяне на места за временно или по-дългосрочно настаняване в самостоятелни стаи или стаи за съвместно ползване" и „Дейности на питейни заведения, предлагащи напитки за непосредствена консумация”. Във връзка със своето развитие „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД е сключило договор с една от най-големите застрахователни компания за представителство на услугите им на цялото южно Черноморие. Успешното развитие на компанията в различни сектори на услугите, поражда необходимост от наемане на допълнителен персонал, както за утвърдените и познати в региона дейности (ваканционно селище и питейно заведение), така и за нововъведените услуги. Закупуването на оборудване, обзавеждане и работно облекло е необходимо за осигуряване на минималните условия за работа на новонаетите лица по проекта. Планираните активи по проекта с изключение на работното облекло ще бъдат насочени към общо 14 новонаети лица на длъжности: дисководещ–1 човек, камериер/ка-6 човека, рецепционист-4 човека, пиколо-1 човек, офис мениджър-1 човек и счетоводител-1 човек. В тази връзка за отделните длъжност се предвижда закупуване на следните активи: - Дисководещ – за осигуряване изискванията на работното място и за ефективното изпълнение на задълженията на длъжността, кандидатът ще закупи професионален DJ миксер, професионален DJ плеър, микрофон и слушалки за DJ; - Камериер/камериерка, хотел – за всяко едно от тези работни места кандидатът ще закупи професионална сервизна количка, професионална хигиенна количка със специализирано оборудване за почистване и професионална прахосмукачка; - Пиколо – за работното място ще бъде закупена багажна количка за ефективно изпълнение на задълженията; - Рецепционист, хотел - за осигуряване изискванията на работното място и за ефективното изпълнение на задълженията на длъжността, кандидатът ще закупи компютри (2 бр.), мултифункционално устройство (2 бр.), машина за ламиниране, офис стол (2бр.) и специализиран хотелиерски софтуер (2 бр.). Закупеното оборудване и обзавеждане за тези работни места ще бъде използвано от всички наети лица на длъжност рецепционист; - Офис мениджър – за работното място кандидатът ще закупи 1 компютър, 1 многофункционално устройство и 1 офис стол; - Счетоводител - за работното място ще бъде закупен 1 компютър, 1 многофункционално устройство, 1 офис стол и 1 лиценз за специализиран счетоводен софтуер. - Пазач-портиер - за осигуряване изискванията на работното място и за ефективното изпълнение на задълженията на длъжността, кандидатът ще закупи система за видеонаблюдение и контрол, включваща 16 камери, захранващ блок, работна станция с пулт за управление, монитор за наблюдение , сървър с вграден хард диск за записване на информацията, 3 бр. четци за безконтакни карти, 2 бр. контролери за достъп, сървър със софтуер и монитор за контролиран достъп, 1 бр. бариера с дистанционно управление. Закупеното оборудване и обзавеждане за тези работни места ще бъде използвано от всички наети лица на длъжност пазач-портиер. За останалите новонаети лица, „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД ще осигури със собствени средства необходимите условия и оборудване за всяко едно работно място. За всички новонаети лица е планирано закупуване на работно облекло (35 бр.), Договорена стойност: 67 641.39 , Отчетена стойност: 65 590.71
  • Дейност: Подбор, назначаване и осигуряване на заетост: „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД е бързоразвиваща се компания, която се занимава основно с инвестиция, управление и стопанисване на места за настаняване и питейни заведения. Дружеството насочва своите усилия за развитие и към охранителна дейност, видео наблюдение, застрахователна дейност и продажба на имоти. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да продължи да разширява обема на продуктите и услугите, които предлага на своите клиенти. Това от своя страна ще доведе и до създаване на условия за търсене и предлагане на заетост на допълнителен персонал за актуални и перспективни професии, които дружеството смята да разкрие при разширяване на дейността си в град Царево, община Царево, област Бургас. Във тази връзка, предоставената възможност по настоящата процедура Ново работно място, отговаря в пълна степен на потребностите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД за наемането на нови 35 безработни и неактивни лица. Дейност 4 е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по търсене, подбор, назначаване и осигуряване на заетост за 12 месеца до 35 лица на следните длъжности: - „Дисководещ” с код по НКДП 2011 2656-3004 – 1 човек - „Офис мениджър” с код по НКПД 2011 3341-3004 – 1 човек - „Рецепционист, хотел” с код по НКПД 2011 4224-2001 – 4 човека - „Администратор, хотел” с код по НКПД 2011 4224-3002 – 1 човек - „Помощник-готвач” с код по НКДП 2011 5120-2003– 1 човек - „Готвач” с код по НКПД 2011 5120-2001 – 1 човек - „Сервитьор” с код по НКПД 2011 5131-2004 – 4 човека - „Салонен управител” с код по НКПД 2011 5131-2003 – 1 човек - „Барман” с код по НКДП 2011 5132-2001– 4 човека - „Пиколо” с код по НКПД 2011 5151-1002 – 1 човек - „Пазач-портиер” с код по НКПД 2011 5414-0015 – 4 човека - „Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)” с код по НКПД 2011 7126-2002 – 1 човек - „Камериер/камериерка, хотел” с код по НКДП 2011 5162-1003 – 6 човека - „Главен камериер/камериерка, хотел” с код по НКПД 2011 5162-1002– 1 човек - „Електротехник, поддръжка на сгради” с код по НКПД 2011 7411-2004 – 1 човек - „Общ работник” с код по НКПД 2011 9622-0001 – 1 човек - „Счетоводител” с код по НКПД 2011 2411-6004 – 1 човек - „Застрахователен агент” с код по НКПД 2011 3321-3002 – 1 човек Новоразкритите работни места ще бъдат в дългосрочно наетите обекти на компанията – жилища във ваканционно – туристическо селище „Примеа Бийч Ризорт” гр. Царево и питейно заведение „Василико” в същия град. Представителите на целевата група ще работят като поддържащ и обслужващ персонал и ще спомагат за подобряване условията на настаняване, почивка и забавление на посетителите на обектите, което ще води до подобряване качеството на предлаганите продукти и услуги и по-пълното задоволяване на изискванията на клиентите. Част от лицата от целевата група, които ще бъдат назначени по проекта, ще работят в офиса на компанията и ще обслужват административните потребности на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД. 24 от лицата ще бъдат наети по основен КИД на кандидата: 55.90 "Други места за настаняване"; 10 по допълнителен КИД 56.30: "Дейности на питейни заведение" и 1 лице по новия КИД за 66.22 "Дейности на застрахователни брокери и агенти". Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места, акцентирайки върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на безработни младежи до 29 годишна възраст и неактивни лица., Договорена стойност: 241 432.13 , Отчетена стойност: 241 364.08
  • Дейност: Дейности за информация и публичност: Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския социален фонд за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на 50 плакати с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - изработване и разпространение на 2 000 информационни листовки за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение; - изработване на 500 информационни стикери, които ще се поставят върху закупеното оборудване по проекта и ще показват източника за финансиране; - публикуване на 1 платена публикация в местната преса, за представяне на целите и дейностите на проекта, целевите групи, резултатите, към които той се стреми и на приноса на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - публикуване на подробна информация за проекта на интернет страницата на кандидата и периодично публикуване на актуална информация за отделните етапи от неговото изпълнение., Договорена стойност: 1 275.00 , Отчетена стойност: 1 275.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МК ГРУП 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 000.00 , Отчетена стойност**: 10 740.00
  • Изпълнител: МОНИТОР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 800.00 , Отчетена стойност**: 800.00
  • Изпълнител: МУЗИКАЛНИ ПРОДУКТИ ИГС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 730.00 , Отчетена стойност**: 6 730.00
  • Изпълнител: СИСТЕМИ ЗА СИГУРНОСТ БУРГАС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 949.32 , Отчетена стойност**: 19 949.32
  • Изпълнител: АРТИПО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 475.00 , Отчетена стойност**: 475.00
  • Изпълнител: ГИГАХЕРЦ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 725.00 , Отчетена стойност**: 12 725.00
  • Изпълнител: ПРОФИТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 950.00 , Отчетена стойност**: 1 950.00
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 236.39 , Отчетена стойност**: 8 236.39
  • Изпълнител: Елица, Договорена стойност по проекта*: 8 828.71 , Отчетена стойност**: 10 074.64
  • Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 000.00 , Отчетена стойност**: 19 840.00
  • Изпълнител: ЪНРИЪЛСОФТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 260.00 , Отчетена стойност**: 5 260.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 35.00 , Достигната стойност: 52.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.00 , Достигната стойност: 17.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 344 455.40 BGN
БФП 344 455.40 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 336 379.40 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Публична покана номер BG05M9OP001-1.003-0289-C01-Su01/ дата 18.10.2016 г. с предмет „Доставка на оборудване, обзавеждане и работно облекло за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД” с шест обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло Обособена позиция 2: Доставка на музикално оборудване и обзавеждане Обособена позиция 3: Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане Обособена позиция 4: Доставка на офис оборудване и обзавеждане Обособена позиция 5: Доставка на специализиран хотелиерски софтуер с 2 бр. лиценза Обособена позиция 6: Доставка на специализиран счетоводен софтуер с 1 бр. лиценз, Прогнозна стойност: 46 810.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 236.39
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка на музикално оборудване и обзавеждане
    Изпълнител: МУЗИКАЛНИ ПРОДУКТИ ИГС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 730.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Доставка на офис оборудване и обзавеждане
    Изпълнител: ГИГАХЕРЦ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 725.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5: Доставка на специализиран хотелиерски софтуер с 2 бр. лиценза
    Изпълнител: ЪНРИЪЛСОФТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 260.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 6: Доставка на специализиран счетоводен софтуер с 1 бр. лиценз
    Изпълнител: ПРОФИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 950.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Публична покана номер BG05M9OP001-1.003-0289-C01-Su02/ дата 29.11.2016 г. с предмет „Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД” , Прогнозна стойност: 11 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Публична покана номер BG05M9OP001-1.003-0289-C01-Su03/ дата 05.01.2017 г. с предмет „Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД”, Прогнозна стойност: 11 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на сервизно оборудване и обзавеждане за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД
    Изпълнител: МК ГРУП 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Публична покана номер BG05M9OP001-1.003-0289-C01-Su04/ дата 21.03.2018 г. с предмет „Доставка на система за видеонаблюдение и контрол за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД”, Прогнозна стойност: 22 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на система за видеонаблюдение и контрол за нуждите на „ХОЛИДЕЙИНВЕСТ 2009” ООД”
    Изпълнител: СИСТЕМИ ЗА СИГУРНОСТ БУРГАС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 949.32
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за позиция Ръководител на проект, Прогнозна стойност: 8 882.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за позиция Ръководител на проект
    Изпълнител: Елица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 828.71
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за организация и управление на проекта, Прогнозна стойност: 25 224.88
  • Обособена позиция 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за организация и управление на проекта за обособена позиция 1: Избор на Координатор
    Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 900.00
  • Обособена позиция 2: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за организация и управление на проекта за обособена позиция 2: Избор на Технически сътрудник
    Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 900.00
  • Обособена позиция 3: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за организация и управление на проекта за обособена позиция 3: Избор на Счетоводител
    Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 200.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги за осигуряване на информация и публичност, Прогнозна стойност: 650.00
  • Обособена позиция 1: услуги за осигуряване на информация и публичност
    Изпълнител: АРТИПО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 475.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за публикуване на публикация в местната преса, Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: услуги за осигуряване на публикация в местната преса
    Изпълнител: МОНИТОР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 800.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN