Номер от ИСУН | BG16M1OP001-5.002-0002-C01 |
Наименование на проекта | Популяризиране на ОПТТИ чрез организиране на публични събития, изработка на рекламни и печатни материали |
Бенефициент | 000695388 МИНИСТЕРСТВО НА ТРАНСПОРТА, ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И СЪОБЩЕНИЯТА |
Източник на финансиране | ЕФРР ==> Транспорт и транспортна инфраструктура |
Дата на сключване на договора/заповедта | 14.07.2016 |
Дата на стартиране | 14.07.2016 |
Дата на приключване | 05.01.2024 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Във връзка с изпълнението на Националната комуникационна стратегия (НКС), която е разработена в съответствие с чл. 116 от Регламент 1303 на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и има за цел да повиши информираността относно приоритетите на Споразумението за партньорство, на бенефициентите и потенциалните бенефициенти за възможностите, предоставяни от Общността, както и общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите. Те могат да бъдат постигнати чрез достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението им има за цел да доведе до повишаване прозрачността и публичността при управлението на програмите и Споразумението за партньорство, което да рефлектира върху нарастващо обществено доверие. Спазвайки добрите практики в областта на връзките с обществеността, извършването на предвидените комуникационни дейности в изпълнение на ГПД (годишен план за действие) на ОПТТИ ще даде възможност на УО на ОПТТИ да изпълни изискванията на ЕК по отношение на мерките за информация и публичност на Структурните инструменти на ЕС и ще доведе за постигане на целите заложени в ГПД. Годишният план за действие представлява оперативен документ, в който се конкретизират мерките за информация и комуникация на ОПТТИ. Преди началото на всяка календарна година, УО изготвя Годишен план за действие (ГПД) по образец, разработен от Централното координационно звено (дирекция „Програмиране на средствата от Европейския съюз“). Популяризиране на ОПТТИ чрез организиране и провеждане на публични събития. Повишаване степентта на информираност за ОПТТИ чрез изработване и разпространение на информационни и рекламни материали. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Доставени рекламни материали, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60 000.00 , Достигната стойност: 88 580.00 |
Индикатор 2 | Проведени заседания на КН, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 17.00 |
Индикатор 3 | Брой публични събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 14.00 |
Индикатор 4 | Големи публични дейности, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 6.00 |
Индикатор 5 | Брой обучения на служителите в Управляващия орган и бенефициентите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 11.00 |
Обща стойност на проекта | 1 403 620.00 BGN |
БФП | 1 403 620.00 BGN |
Собствено финансиране | 0.00 BGN |
Общо реално изплатени суми | 1 403 620.00 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на брандирани рекламни материали“.,
Прогнозна стойност: 540 000.00
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: ИЗРАБОТКА НА РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ (СУВЕНИРИ) СЪС СЛЕДНИТЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: ИЗРАБОТКА НА РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ (СУВЕНИРИ) – ГРУПА 1
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: ИЗРАБОТКА НА РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ (СУВЕНИРИ) – ГРУПА 2
,
Прогнозна стойност: 200 000.00
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: Комитет за наблюдение на ОПТТИ №1,
Прогнозна стойност: 137.50
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: Комитет за наблюдение на ОПТТИ №2,
Прогнозна стойност: 458.33
|
Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: Комитет за наблюдение на ОПТТИ №3,
Прогнозна стойност: 2 492.43
|
Процедура 6 |
Предмет на предвидената процедура: Комитет за наблюдение на ОПТТИ №4,
Прогнозна стойност: 7 823.09
|
Процедура 7 |
Предмет на предвидената процедура: Комитет за наблюдение на ОПТТИ №5,
Прогнозна стойност: 7 876.18
|
Процедура 8 |
Предмет на предвидената процедура: Организиране на събития за нуждите на ОПТ и ОПТТИ,
Прогнозна стойност: 480 000.00
|
Процедура 9 |
Предмет на предвидената процедура: Публично събитие "Представяне на приоритетите на ОПТТИ 2014-2020 г." ,
Прогнозна стойност: 1 945.97
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN