Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.296-0001-C04
Наименование на проекта Инвестиции в архитектурно студио на територията на МИГ „Исперих“
Бенефициент 204815328 ДЖИЕЛ - АРХИТЕКТС ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 28.04.2022
Дата на стартиране 28.04.2022
Дата на приключване 28.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Разград (BG324), Исперих, гр.Исперих

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение представя инвестиционните намерения на "Джиел - Архитектс" ЕООД, да развие основна търговска дейност, а именно услуги в сферата на архитектурното проектиране. Бизнес планът представя финансово и икономически обоснована инвестиция в създаване на архитектурно студио. Основната цел на настоящата инвестиция е създаване на устойчива и иновативна практика в сферата на проектантските услуги, едно от направленията в тематична област на ИСИС 2014-2020 "Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии", както и създаване на работни места. Основните дейности по реализацията на проекта предвиждат, доставка на оборудване и софтуер за обезпечаване на дейността, а стойността на инвестицията е изчислена на 92826,54 лв. без ДДС. След реализация на инвестицията дружеството ще развие дейността си, за да се задоволи нарастващото търсене. Освен това ще се създадат условия за назначаване на допълнителен персонал. Като резултат от реализацията на проекта се очаква устойчиво повишаване на заетостта в селския район, подобряване на качеството и количеството на предоставяните от дружеството услуги, както и намаляване на вредното влияние върху околната среда и подобряване устойчивостта на натиска върху нея.
Дейности
  • Дейност: Развитие на нова за дружеството услуга чрез закупуване на компютърен хардуер и софтуер (подробно описани в приложените технически спецификации): Развитие на нова за дружеството услуга чрез закупуването на посочения по-горе хардуер и софтуер ще се извърши по следния начин: Предвиденият за доставка хардуер и софтуер ще позволи да се обособят работни места за ръководителя на дружеството и още двама проектанти, като по този начин съществуващият проектантски капацитет на дружеството значително ще се повиши и ще се предостави възможност да се предлага нова и съвременна услуга по проектиране, базирана на най-новите и модерни постижения в областта на проектантския софтуер. Предвиденият хардуер ще обезпечи с необходимите технически характеристики високите изисквания за работа на софтуера за архитектурно проектиране, който от своя страна ще спестява много време за извършване на изчисления и изпълнение на 3D визуализации на проектираните обекти. Закупуването на лаптопи за всеки от проектантите ще им предостави възможността да са мобилни, да могат да посещават клиентите на терен, както и строителните обекти (при изпълнение на дейности по авторски надзор), където да носят своите лаптопи и да имат възможност на момента да направят справка относно изработените проекти, да консултират клиенитите и изпълнителите, да нанасят корекции и т.н. Предвиденият за закупуване 3D принтер ще има директна свързаност с проектантския софтуер, което ще позволи в бърз порядък да се изработват физически 3D модели (макети) на проектираните сгради, за да може клиентите и изпълнителите на СМР по-лесно и бързо да си изграждат представа за обемите и разположението на проектираните сгради. Този тип услуга е изключително иновативен и към момента се предлага от много малко проектантски бюра в България. Плюсовете са, че строителните работници (които нямат толкова добре развито пространствено мислене и въображение като архитектите), могат много лесно да добият представа за физическите характеристики на обекта, който изпълняват, което пък ще редуцира грешките в изпълнението и ще спести време и финансови ресурси. Етапи за реализация на дейността (индикативни): 1. Подготовка и провеждане на тръжна процедура по ПМС 160/2016г, за избор на доставчик - тръжната процедура ще бъде изпълнена на два етапа: 1.1) подготовка на тръжна документация за провеждане на процедурата и съгласуване с ДФЗ–РА; 1.2) обявяване и провеждане на процедурата; оценка на постъпилите оферти и сключване на договори с избраните доставчици. С оглед облекчаване на организацията и изпълнението на проекта, "Джиел - Архитектс" ЕООД възнамерява да подготви една обща процедура с отделни обособени позиции. Документацията за предвидената процедура ще бъде изготвена от екипа по проекта с помощта на външния консултант. Период за реализация на етапа - 1ви - 4ти месец. 2. Авансови плащания (ако е приложимо), доставка на предвидените за закупуване активи, подписване на приемно-предавателни протоколи. Период за реализация на етапа - 5ти - 9ти месец; 3. Инсталация (ако е приложимо), тестове, пускане в експлоатация. Подписване на окончателни приемно-предавателни протоколи, плащане. Период за реализация на етапа - 9ти - 10ти месец. 4. Подготовка и подаване на заявка за окончателно плащане. Период на реализация на етапа - 10ти месец., Договорена стойност: 98 326.54 , Отчетена стойност: 97 215.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ГРАФИС-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 80 428.50 , Отчетена стойност**: 89 365.00
  • Изпълнител: "Еврофонд кънсълтинг" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 138.43 , Отчетена стойност**: 5 500.00
  • Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 115.00 , Отчетена стойност**: 2 350.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Подпомогнатите чрез проекта кандидати са: Млади хора до 40 г.; жени; представители на уязвими групи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия (еквивалент на пълно работно време)/ Работни места, разкрити в подпомогнатите проекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 92 111.26 BGN
БФП 82 900.13 BGN
Собствено финансиране 9 211.13 BGN
Общо реално изплатени суми 82 852.87 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и софтуер по проекта, съгласно приложените към проектното предложение технически спецификации, Прогнозна стойност: 91 965.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1 - Доставка на компютърно и офис оборудване и периферия /по спецификация/
    Изпълнител: ГРАФИС-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 158.50
  • Обособена позиция 2: ОП 2 – Доставка на софтуер /по спецификация/
    Изпълнител: ГРАФИС-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 430.00
  • Обособена позиция 3: ОП 3 - Доставка на един брой фасаден принтер за директен печат върху стени с UV технология
    Изпълнител: ГРАФИС-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 840.00
  • Обособена позиция 4: ОП 4 – Доставка на дрон с възможност за заснемане с ултрависок детайл
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 115.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Консултантски услуги за подготовка на бизнес план, комплектоване на пакета документи, последващо изпълнение и отчитане на дейностите по проекта , Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Консултантски услуги за подготовка на бизнес план, комплектоване на пакета документи, последващо изпълнение и отчитане на дейностите по проекта
    Изпълнител: "Еврофонд кънсълтинг" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 138.43

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN