Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0021-C03
Наименование на проекта Областен информационен център - Видин
Бенефициент 000159508 Община Видин
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 01.03.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът ще надгради постигнатото до момента чрез осигуряване функционирането на ОИЦ-Видин. 
Във връзка с постигане на част от целите на приоритетна ос 4 на ОПДУ и националните стратегически документи за програмен период 2014-2020, ОИЦ ще предоставят следните безплатни услуги на цялата територия на Област Видин, която се състои от 11 общини, включващи 141 селища, а именно: Разпространение на обща информация относно политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, управлението и изпълнението на ЕСИФ; Предоставяне на конкретна информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ; Организиране на събития за популяризиране на програмите, съ-финансирани от ЕСИФ, съобразени със специфичните нужди на областта, потенциалните бенефициенти и възможностите за кандидатстване по отворени процедури; Събиране и разпространение на информация и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; Разпространение на информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България; Сътрудничество с управляващите органи/междинните звена на ОП и работа с национални, регионални медии и други мрежи за информация на ЕС, във връзка с изпълнение на функциите им.

Основни целеви групи са: служителите на ОИЦ- Видин; кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; обществеността.

При изпълнението на проектните дейности ще се спазват хоризонталните политики за насърчаване на равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност, Партньорство, Устойчиво развитие и Обществени поръчки. 
По време на изпълнението на всички дейности ще се следи за изпълнението на хоризонталните политики.
Дейности
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта: Дейностите за осъществяване на визуализация и публичност на настоящия проект ще се изпълняват в съответствие с условията и изискванията на Оперативна програма „Добро управление” 2014 - 2020. Това е необходимо с цел запознаване обществеността на Видин с целите на Оперативната програма и схемата, по която се осъществява проектът, както и да се посочи и подчертае приноса на Европейския съюз за осъществяване на проекта. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция. Общо 2 бр. пресконференции; 2. брандиране на съществуваща постоянна обяснителна табела, съгласно изискванията на Концепцията за брандинг и визия 2014-2020 на 28-те информационни центъра; 3. изработване на стойка-банер - 1 бр.; (за поставяне в залите, където се провеждат събития в изпълнение на проекта - семинари, конференции, обучения, срещи и др.) 4. изработване и разпространение на 100 бр. плакати (разпространени в институции от Област Видин); 5. публикуване на рекламно-информационен уеб-банер в официалния сайт на Община Видин с препратка към Единен информационен портал за Структурните фондове и Кохезионния фонд в България; Всички материали, събития и документи ще бъдат изработени съгласно изискванията на Оперативна програма „Добро управление” 2014 - 2020. , Договорена стойност: 403.20 , Отчетена стойност: 403.20
  • Дейност: Функциониране на Областен информационен център - Видин: Дейността включва: 1. Текуща издръжка на ОИЦ, а именно: - осигуряване на възнагражденията на 3 бр. служители в ОИЦ за 36,5 месеца; - командировки на служителите на ОИЦ за участие в мероприятия извън област Видин. Предвидени са разходи за пътни, дневни и нощувки.; - командировки на служителите на ОИЦ до общините в областта за срещи с кандидати и бенефициенти и др. Предвидени са 20 бр. срещи в областта, като са заложени само разходи за дневни; - осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите на ОИЦ за период от 36 месеца; - ел.енергия, вода, охрана и телефонни такси и разговори, в т.ч. мобилен интернет за период от 37 месеца; - почистване на помещението за период от 36,5 месеца; - закупуване на санитарни материали за период от 36 месеца; - куриерски и пощенски услуги за период от 36 месеца; - издаване и поддръжка на 2 бр. ел. подписи за управителя на ОИЦ-Видин и експерт "ИОУ" - поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане и поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ за целия период на проекта; - поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС за целия период на проекта; 2. Разработване и разпространение на информационни материали. По проекта е предвидено да се изработят и разпространят брошури (формат - А 5; 8 страници, в тираж 900 бр.) за целия период на проекта. Брошурите ще бъдат разпространени сред институции от област Видин и посетители на ОИЦ-Видин. 3. Брандиране, включващо: - изработване и доставка на рекламни материали (папки, химикали, календари, тефтери и др.). Материалите ще бъдат раздавани по време на информационните събития на ОИЦ-Видин и на посетители в офиса; - брандиране на входната врата и прозорци на офиса на ОИЦ-Видин 4. Извършване на текущ ремонт на ОИЦ, за поддръжка на помещенията, освежаване на офиса и отстраняване на повреди и др.; 5. Осигуряване на обзавеждане и оборудване. По проекта се предвижда закупуването на: 3 бр. нови настолни компютърни конфигурации, вкл. операционна система; 1 бр. външна памет (хард диск); 1 бр. метален шкаф за архивиране; 2 бр. шкафове с две врати и с открити рафтове; 1 бр. стелаж за брошури. Причините за необходимостта от закупуване на нова компютърна техника са следните: • Закупените по проекта, финансиран по ОПТП преносими компютри са амортизирани. Ежедневно се експлоатират почти четири години, през което време Община Видин нямаше право да извършва профилактика. Ако по време на изпълнение на проекта по ОПДУ възникне повреда, която не може да бъде отстранена, то техниката става неизползваема. Закупуването на нова такава изисква време свързано с изменението на договора за БФП и провеждането на процедура по ЗОП. През това време липсата на техника ще окаже негативно влияние върху работата на служителите от ОИЦ. • Ако по проекта по ОПДУ се закупят нови настолни компютри, то наличните преносими ще се ползват по време на посещенията на място в другите общини от областта. • По време на информационните събития в Област Видин, свързани с обучения на бенефициенти за работа в ИСУН често възниква необходимостта от наличието на повече от един компютър за практически упражнения. 6. Организиране и провеждане на публични информационни събития и работа с медии. По проекта е предвидено: - организиране и провеждане на 6 бр. срещи с медии, по два пъти годишно; - организиране и провеждане на 66 бр. информационни събития на територията на Област Видин, по 2 бр. събития/годишно/на община; - организиране и провеждане на 3 бр. общи кампании на мрежата., Договорена стойност: 212 537.59 , Отчетена стойност: 224 268.09

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РЕГИОПЛАН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 400.00 , Отчетена стойност**: 14 400.00
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 2 280.35
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 750.00 , Отчетена стойност**: 1 201.30
  • Изпълнител: Албена, Договорена стойност по проекта*: 15 125.60 , Отчетена стойност**: 6 073.75
  • Изпълнител: Ива, Договорена стойност по проекта*: 13 550.00 , Отчетена стойност**: 13 508.57
  • Изпълнител: ДЕЙЗИ - 2011 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 22.00
  • Изпълнител: ЕЛТЕХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 524.38 , Отчетена стойност**: 1 524.38
  • Изпълнител: Цветомир, Договорена стойност по проекта*: 32 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Яна, Договорена стойност по проекта*: 33 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 732.00 , Отчетена стойност**: 12 732.00
  • Изпълнител: Мариела, Договорена стойност по проекта*: 48 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МиБМ ЕКСПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 498.60
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 428.78
  • Изпълнител: УНИВЕРСАЛ СЕКЮРИТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 284.00 , Отчетена стойност**: 2 636.13
  • Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 814.00 , Отчетена стойност**: 2 814.00
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 11 388.00 , Отчетена стойност**: 3 078.41
  • Изпълнител: ПЕШО-91 - Петър Кръстев ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 4 951.26
  • Изпълнител: СЪНИ ОЙЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 3 296.00 , Отчетена стойност**: 486.30
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 72.00 , Достигната стойност: 98.00
Индикатор 2 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 3.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 3 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 800.00 , Достигната стойност: 1 885.00
Индикатор 4 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 221 505.55 BGN
БФП 221 505.55 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 221 505.55 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор “ - 2016 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор “ - 2017 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект "Областен информационен център - Видин" по обособени позиции, Прогнозна стойност: 5 250.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на ново компютърно оборудване по проект „Областен информационен център - Видин“
    Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 814.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на ново офис обзавеждане по проект „Областен информационен център - Видин“
    Изпълнител: ЕЛТЕХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 524.38
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Видин, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3: Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект "Областен информационен зцентър - Видин
    Изпълнител: ПЕШО-91 - Петър Кръстев ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на горива (Автомобилен бензин А95Н и дизелово гориво) за автомобилите, собственост на община Видин чрез използване на карти за безналично плащане, по обособени позиции., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Позиция № 4 "Доставка на автомобилни горива за изпълнението на проект "Областен информационен център - Видин"
    Изпълнител: СЪНИ ОЙЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 296.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Извършване на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Община Видин по обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Извършване на универсални пощенски услуги
    Изпълнител: МиБМ ЕКСПРЕС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Извършване на куриерски услуги
    Изпълнител: МиБМ ЕКСПРЕС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин", Прогнозна стойност: 25 337.50
  • Обособена позиция 1: Информация и публичност по проект "ОИЦ - Видин" по ОП „Добро управление“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 382.00
  • Обособена позиция 2: Информация и публичност по проект "ОИЦ - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 350.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM UMTS с национално покритие - 2013 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM UMTS с национално покритие.
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 450.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа, по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и чрез фиксирана телефонна мрежа от лицензиран оператор, за нуждите на Община Видин - 2018 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа, по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и чрез фиксирана телефонна мрежа от лицензиран оператор, за нуждите на Община Видин
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN